НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2023 рік
Рішення міської ради №2114-35/2022 від 22.09.2022р. Внесено зміни
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
16.10.2023
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2023 рік
З метою вдосконалення системи фінансового планування, підвищення ефективності роботи на 2023 рік комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
в и р і ш и л а:
1. Внести зміни до фінансового плану комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2023 рік, затвердженого рішенням міської ради від 22.09.2022 року № 2114-35/2022 шляхом викладення його в новій редакції (додається).
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану покласти на директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (Марія БУРТИК).
3. Організацію виконання рішення покласти на міського голову Богдана СТАНІСЛАВСЬКОГО.
4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор КОСТЮК) та постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку (Ростислав ПЕТРУНЯК).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 12.10.2023 р. №3098-48/2023
Міський голова
__________________ Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Проект |
||||||||
Попередній |
||||||||
Уточнений |
||||||||
Зміни |
Х |
|||||||
зробити позначку "Х" |
||||||||
Коди |
||||||||
Підприємство Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
за ЄДРПОУ |
39007143 |
||||||
Організаційно-правова форма |
Комунальне підприємство |
|
|
за КОПФГ |
150 |
|||
Територія |
м. Коломия |
|
|
за КОАТУУ |
2610600000 |
|||
Орган державного управління |
|
|
|
за СПОДУ |
|
|||
Галузь |
|
|
|
за ЗКГНГ |
|
|||
Вид економічної діяльності |
|
|
|
за КВЕД |
86.10 |
|||
Одиниця виміру, грн. |
|
Стандарти звітності П(с)БОУ |
Х |
|||||
Форма власності |
Комунальна |
Стандарти звітності МСФЗ |
|
|||||
Середньооблікова кількість штатних працівників |
201 |
|
|
|
|
|||
Місцезнаходження 78200, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32 |
||||||||
Телефон |
0343346364 |
|
|
|
|
|||
Керівник |
БУРТИК Марія Володимирівна |
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА 2023 рік
Найменування показника |
Код рядка |
Плановий рік (усього) |
У тому числі за кварталами |
|||||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
|||||
1 |
2 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
I. Фінансові результати |
||||||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
100 |
50 950,0 |
12 721,5 |
12 487,8 |
12 838,4 |
12 902,3 |
||
Дохід (виручка) від фінансової діяльності та інші доходи (кредити, позики, гранти, платні послуги, депозити, оренда приміщень і т.д.) |
110 |
160,0 |
90,0 |
26,2 |
21,8 |
21,9 |
||
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: |
120 |
5 250,0 |
3 056,5 |
776,7 |
516,4 |
900,4 |
||
Програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини в місті Коломиї |
121 |
- |
||||||
Видатки, пов'язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним та /або евакуйованим особам у зв'язку із введеням воєнного стану |
122 |
- |
- |
- |
||||
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я (Міська комплексна Програма "Здоров'я громади на 2019-2023 роки")) |
123 |
5 250,0 |
3 056,5 |
776,7 |
516,4 |
900,4 |
||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) |
130 |
(45 268,7) |
(12 659,6) |
(10 677,0) |
(10 698,5) |
(11 233,6) |
||
Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: |
140 |
(1 379,8) |
(713,1) |
(219,7) |
(327,0) |
(120,0) |
||
медикаменти та перев’язувальні матеріали |
141 |
(930,0) |
(342,5) |
(187,5) |
(300,0) |
(100,0) |
||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(530,0) |
(242,5) |
(87,5) |
(200,0) |
- |
||
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. м'який інвентар, запасні частини до транспортних засобів |
142 |
(449,8) |
(370,6) |
(32,2) |
(27,0) |
(20,0) |
||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(432,0) |
(432,0) |
- |
- |
- |
||
Витрати на паливо-мастильні матеріали |
150 |
(450,0) |
(133,0) |
(100,0) |
(100,0) |
(117,0) |
||
Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: |
160 |
(1 930,0) |
(778,0) |
(225,2) |
(106,4) |
(820,4) |
||
Витрати на електроенергію |
161 |
(1 894,6) |
(756,3) |
(219,9) |
(101,0) |
(817,4) |
||
Витрати на водопостачання та водовідведення |
162 |
(30,6) |
(20,5) |
(4,1) |
(4,2) |
(1,8) |
||
Витрати на природній газ |
163 |
(4,8) |
(1,2) |
(1,2) |
(1,2) |
(1,2) |
||
Витрати на теплоенергію |
164 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
170 |
(2 252,0) |
(598,5) |
(641,6) |
(461,3) |
(550,7) |
||
Витрати на оплату праці |
180 |
(31 050,0) |
(7 875,0) |
(7 600,0) |
(7 770,0) |
(7 805,0) |
||
Відрахування на соціальні заходи |
190 |
(6 490,0) |
(1 530,0) |
(1 500,0) |
(1 725,0) |
(1 735,0) |
||
Витрати на відрядження |
200 |
(2,5) |
- |
- |
(2,0) |
(0,5) |
||
витрати на охорону праці та навчання працівників |
210 |
(35,0) |
(8,0) |
(10,0) |
(12,0) |
(5,0) |
||
Інші виплати населенню за рахунок відшкодування вартості лікарських засобів |
220 |
(650,0) |
(235,0) |
(190,0) |
(145,0) |
(80,0) |
||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(630,0) |
(215,0) |
(190,0) |
(145,0) |
(80,0) |
||
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом) |
230 |
(1 029,4) |
(789,0) |
(190,5) |
(49,9) |
- |
||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(1 029,4) |
(789,0) |
(190,5) |
(49,9) |
- |
||
Амортизація |
240 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Інші витрати (санітарно-гігієнічні послуги) |
250 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Адміністративні витрати, у тому числі: |
260 |
(9 612,5) |
(2 482,5) |
(2 371,0) |
(2 343,0) |
(2 416,0) |
||
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. офісне приладдя та устаткування, витрати на канцтовари, запасні частини до транспортних засобів, ЗІЗ |
261 |
(70,0) |
(25,0) |
(15,0) |
(15,0) |
(15,0) |
||
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
262 |
(150,0) |
(35,5) |
(33,0) |
(48,5) |
(33,0) |
||
витрати на службові відрядження |
263 |
(0,5) |
(0,5) |
- |
- |
- |
||
витрати на оплату праці |
264 |
(7 600,0) |
(1 950,0) |
(1 900,0) |
(1 850,0) |
(1 900,0) |
||
відрахування на соціальні заходи |
265 |
(1 490,0) |
(383,0) |
(350,0) |
(375,0) |
(382,0) |
||
Витрати на електроенергію |
266 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Витрати на водопостачання та водовідведення |
267 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Витрати на паливо-мастильні матеріали |
268 |
(200,0) |
(57,5) |
(52,5) |
(42,0) |
(48,0) |
||
витрати на охорону праці та навчання працівників |
269 |
(40,0) |
(8,0) |
(16,0) |
(8,0) |
(8,0) |
||
Амортизація |
270 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
інші адміністративні витрати (юридичні послуги, штрафи, пені, неустойки, банківські послуги, ПДВ) |
280 |
(37,0) |
(23,0) |
(4,5) |
(4,5) |
(5,0) |
||
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: |
290 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
дохід від операційної оренди активів |
291 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
дохід від реалізації необоротних активів |
292 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Інші витрати від операційної діяльності (Підписка на періодичні видання) |
300 |
(25,0) |
- |
- |
- |
(25) |
||
ІІ. Елементи операційних витрат |
|
|||||||
Матеріальні затрати |
310 |
(6 538,0) |
(3 221,5) |
(1 045,7) |
(975,4) |
(1 295,4) |
||
Витрати на оплату праці |
320 |
(38 650,0) |
(9 825,0) |
(9 500,0) |
(9 620,0) |
(9 705,0) |
||
Відрахування на соціальні заходи |
330 |
(7 980,0) |
(1 913,0) |
(1 850,0) |
(2 100,0) |
(2 117,0) |
||
Амортизація |
340 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Інші операційні витрати |
350 |
(3 192,0) |
(908,5) |
(895,1) |
(681,3) |
(707,2) |
||
Разом (сума рядків 310 - 350) |
360 |
(56 360,0) |
(15 868,0) |
(13 290,8) |
(13 376,7) |
(13 824,6) |
||
ІІІ. Інвестиційна діяльність |
|
|||||||
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: |
370 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках; резервний фонд (в т. ч. залишки за минулий період) |
371 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: |
380 |
(1 478,8) |
(725,9) |
(242,8) |
(335,1) |
(175,0) |
||
капітальне будівництво |
381 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
придбання (виготовлення) основних засобів |
382 |
(400,0) |
(327,5) |
(22,5) |
(25,0) |
(25,0) |
||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(300,0) |
(300,0) |
- |
- |
- |
||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
383 |
(1 078,8) |
(398,4) |
(220,3) |
(310,1) |
(150,0) |
||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(398,6) |
(300,0) |
(83,5) |
(15,1) |
- |
||
придбання (створення) нематеріальних активів |
384 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
385 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
капітальний ремонт |
386 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
ІV. Фінансова діяльність |
|
- |
- |
|||||
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: |
390 |
160,0 |
90,0 |
26,2 |
21,8 |
21,9 |
||
кредити / позики |
391 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
гранти, платні послуги |
392 |
60,0 |
60,0 |
- |
- |
- |
||
депозити |
393 |
100,0 |
30,0 |
26,2 |
21,8 |
21,9 |
||
Інші надходження (оренда) |
400 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: |
410 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
кредити |
411 |
- |
||||||
позики |
412 |
- |
||||||
депозити |
413 |
- |
||||||
Інші витрати (оренда) |
420 |
- |
- |
|||||
Усього доходів |
500 |
57 838,8 |
16 593,9 |
13 533,6 |
13 711,8 |
13 999,6 |
||
Усього витрат |
600 |
(57 838,8) |
(16 593,9) |
(13 533,6) |
(13 711,8) |
(13 999,6) |
||
Нерозподілені доходи |
650 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
IV. Додаткова інформація |
на 1.01 |
на 1.04 |
на 1.07 |
на 1.10 |
на 31.12 |
|||
Штатна чисельність працівників |
700 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
||
Первісна вартість основних засобів |
710 |
|||||||
Податкова заборгованість |
720 |
- |
- |
|||||
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою |
730 |
- |
- |
Директор
КНП КМР «КМЦ ПМСД» Марія БУРТИК