НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про забезпечення роботи консультаційних пунктів з питан..."  № 245-р від 30.06.2023р. 
Документ №245-р від 30.06.2023р. Чинний
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про забезпечення роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту
Розпорядження міського голови  №154-р від 13.05.2022р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

04.07.2023



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 30.06.2023р.  № 245-р
 


Про забезпечення роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту


Відповідно до Закону України ’’Про місцеве самоврядування в Україні’’, до статті 21, 42 Кодексу цивільного захисту України, пунктів 27, 28 Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013р.  №444, розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 30.12.2021р. №584 ’’Про забезпечення роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту’’, з метою підвищення ефективності просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях серед населення, яке не зайняте у сферах виробництва та обслуговування:


1. Затвердити Положення про консультаційний пункт з питань цивільного захисту.

2. Створити консультаційні пункти з питань цивільного захисту для ведення просвітницько-інформаційної роботи з непрацюючим населенням щодо питань захисту, вчасних і правильних дій у надзвичайних ситуаціях, при пожежах та інших небезпечних подіях.

3. Визначити приміщення для роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту в:

- управлінні «Центр надання адміністративних послуг» міської ради, м.Коломия, пл.Привокзальна, 2а/1;

- Корницькому старостинському окрузі, с.Корнич, вул.Перемоги, 36г;

- Саджавському старостинському окрузі, с.Саджавка, вул.Українська, 68;

-іШепарівцівському старостинському окрузі, с.Шепарівці, вул.Шевченка,і70.

4. Призначити відповідальних посадових осіб за роботу консультаційних пунктів з питань цивільного захисту:

- начальника управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради Виноградову Вікторію Олегівну;

- старосту у Корницькому старостинському окрузі Федуника Романа Михайловича;

- старосту у Саджавському старостинському окрузі Христана Василя Васильовича;

- старосту у Шепарівцівському старостинському окрузі Муцак Ірину Мирославівну.

5. Визначити опорним консультаційним пунктом з питань цивільного захисту:

- управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради, м.Коломия, пл.Привокзальна, 2а/1.

6. Відповідальним особам за роботу консультаційних пунктів з питань цивільного захисту затвердити:

- розпорядок роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту;

- графік надання консультацій працівниками консультаційного пункту з питань цивільного захисту;

- план роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту;

- тематику для самостійного навчання населення на консультаційному пункті з питань цивільного захисту;

- функціональні обов’язки консультанта (на громадських засадах консультаційного пункту) з питань цивільного захисту;

- функціональні обов’язки відповідальної особи (інструктора) за роботу консультаційного пункту;

- журнал обліку консультацій, наданих відвідувачам консультаційного пункту з питань цивільного захисту.

7. Відділу з питань цивільного захисту міської ради (Ярослав САВЧУК) у взаємодії з Коломийським районним управлінням Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (Андрій МОЧЕРНЯК) здійснювати щоквартальний аналіз діяльності консультаційних пунктів з питань цивільного захисту.

8. Коломийському районному управлінню Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (Андрій МОЧЕРНЯК) сприяти здійсненню подальшого контролю за виконанням вимог, встановлених нормативними документами, щодо створення та діяльності консультаційних пунктів з питань цивільного захисту.

9. Навчально-консультаційному пункту у м.Коломиї навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Івано-Франківської області (Роман СКРИПЛЮК):

9.1.Сприяти забезпеченню надання методичної допомоги відповідальним за роботу консультаційних пунктів з питань цивільного захисту щодо налагодження їхньої діяльності.

9.2. Сприяти розробленню для консультаційних пунктів з питань цивільного захисту варіанти їх оформлення наочними інформаційно-просвітницькими матеріалами з питань захисту та охорони життя і здоров’я людини у надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуаціях (стенди, рекомендації, пам’ятки, брошури тощо), а також взірці інформаційно-довідкових кутків з питань цивільного захисту для підприємств, установ та організацій.

10. Відділу з питань цивільного захисту міської ради (Ярослав САВЧУК) щороку, станом на 01 грудня, на підставі отриманої інформації уточнювати відомості про розвиток консультаційних пунктів з питань цивільного захисту та вживати організаційних заходів щодо покращення ефективності їхньої роботи.

11. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця - відділ з питань цивільного захисту міської ради (Ярослав САВЧУК).

12. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 13.05.2022 р. № 154-р. ’’Про забезпечення роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту’’.

13. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Романа ОСТЯКА.



Міський голова                                                                                Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 30.06.2023 р. № 245-р


Положення

про консультаційний пункт з питань цивільного захисту


1. Загальні положення 

1.1. Це Положення визначає мету утворення, завдання за сферою діяльності, форми роботи та матеріально-технічне забезпечення консультаційного пункту з питань цивільного захисту (далі – консультаційний пункт).

1.2. Діяльність консультаційного пункту ґрунтується на принципах верховенства права, законності, відкритості, забезпечення якості безоплатної консультаційної допомоги.

1.3. Консультаційні пункти з питань цивільного захисту утворюються на базі управління «Центр надання адміністративних послуг», старостинських округів з метою забезпечення прав громадян на отримання інформації про надзвичайні ситуації, у зоні яких або у зоні можливого ураження від яких може опинитися місце їх проживання, а також про способи захисту від впливу небезпечних факторів. викликаних такими надзвичайними ситуаціями.

1.4. Через консультаційний пункт з питань цивільного захисту забезпечується консультування населення у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру.

1.5. Діяльність консультаційного пункту з питань цивільного захисту організовується відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013р. №444 (зі змінами), інших нормативно-правових та організаційно-методичних документів, що регламентують навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях.

1.6. Консультаційний пункт з питань цивільного захисту обслуговує територію Коломийської міської територіальної громади:

- в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» міської ради – місто Коломию;

- в Корницькому старостинському окрузі – с.Корнич, с.Воскресінці, с.Королівка, с.Грушів;

- в Саджавському старостинському окрузі – с.Саджавка, с.Кубаївка;

- в Шепарівцівському старостинському окрузі – с.Шепарівці, с.Іванівці, с.Товмачик, с.Раківчик,

1.7. Перелік приміщень, які виділені для розташування консультаційного пункту з питань цивільного захисту, особа, відповідальна за організацію його роботи, порядок забезпечення консультаційного пункту необхідним майном, літературою, навчальними посібниками, технічними засобами визначається відповідним розпорядженням міського голови.

1.8. Надання консультацій здійснюється в межах повноважень посадовими особами, які залучаються до роботи у консультаційному пункті з питань цивільного захисту розпорядженням міського голови за поданням посадової особи, відповідальної за організацію роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту.


2. Основні завдання та форми роботи консультаційного пункту

2.1. Консультаційний пункт з питань цивільного захисту забезпечує виконання таких завдань:

- інформування населення про методи реагування у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- створення умов для оволодіння громадянами навичками користування найбільш поширеними засобами захисту і надання першої само та взаємодопомоги.

2.2. Відповідно до мети та завдань за сферою діяльності основними формами роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту є:

2.2.1. Доведення через локальні засоби оповіщення та інші технічні засоби передавання (відображення) інформації до населення конкретних повідомлень щодо їх участі у заходах цивільного захисту у повсякденних умовах та уразі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій та проявів терористичних актів;

2.2.2. Надання інформаційної допомоги по телефону та під час особистого прийому згідно з графіком чергувань, а також через мережу Інтернет особами, відповідальними за організацію роботи консультаційного пункту;

2.2.3. Організація розповсюдження на електронних носіях та у друкованому вигляді навчального, довідкового, інформаційного матеріалу про надзвичайні ситуації, у зоні яких або у зоні можливого ураження від яких може опинитися місце проживання громадян;

2.2.4. Організація і проведення на постійній основі показів та практичних занять у формі тренінгів з оволодіння громадянами навичками користування найбільш поширеними засобами захисту і надання першої само та взаємодопомоги.

2.3. Консультаційний пункт з питань цивільного захисту, як осередок інформаційно-просвітницької роботи з непрацюючим населенням, сприяє розвитку громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки, бере участь у заходах з пропаганди знань з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та рятувальної справи.


3. Організація роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту

3.1. Загальне керівництво здійснює міський голова.

3.2. Посадова особа, відповідальна за організацію роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту, забезпечує планування його роботи, організацію, здійснення та облік заходів, проведених з навчання непрацюючого населення, створення та удосконалення матеріально-технічного забезпечення консультаційного пункту, у тому числі придбання навчального приладдя, технічних засобів навчання, літератури, ведення їх обліку, зберігання та своєчасного списання.

Посадова особа, відповідальна за організацію роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту, в рік призначення і періодично раз на три роки зобов’язана проходити функціональне навчання у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Івано-Франківської області.

3.3. Консультаційний пункт з питань цивільного захисту працює відповідно до річного плану роботи та графіка чергувань.

Річний план роботи містить завдання щодо консультування та проведення просвітницько-інформаційної роботи з непрацюючим населенням, а також заходи з удосконалення навчального і матеріально-технічного забезпечення пункту, строки виконання та інформацію про відповідальних за реалізацію кожного завдання або заходу, відмітки про виконання.

Річний план роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту затверджується міським головою.

Графік чергувань визначає порядок надання консультацій та проведення показів і практичних занять-тренінгів.

Графік чергувань підписується посадовою особою, відповідальною за організацію у консультаційному пункті з питань цивільного захисту його роботи, й оприлюднюється на веб-сайті та інформаційному стенді територіальної громади.

3.4. Реєстрація обліку громадян, які звертаються до консультаційного пункту, здійснюється за допомогою журналу обліку консультацій та проведених занять, що ведеться особою, яка здійснює такий прийом та надає консультацію (інформаційну допомогу).

3.5. Інформаційно-методична підтримка консультаційного пункту надається навчально-методичним центром цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Івано-Франківської області.

3.6. Суб’єкти господарювання, що мають в управлінні об’єкти підвищеної небезпеки, можуть надавати через консультаційний пункт постійну та оперативну інформацію населенню, яке проживає в зонах можливого ураження, про стан їх захисту та методи й способи дій при ймовірних аваріях:

- документація консультаційного пункту з питань цивільного захисту:

- розпорядження міського голови про створення консультаційного пункту з питань цивільного захисту;

- положення про консультаційний пункт з питань цивільного захисту;

- функціональні обов’язки відповідальних посадових осіб за роботу консультаційних пунктів з питань цивільного захисту;

- річний план роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту;

- графік чергувань консультаційного пункту з питань цивільного захисту;

- журнал обліку консультацій та проведених занять.


4. Матеріально-технічне забезпечення консультаційного пункту з питань цивільного захисту

4.1. Матеріально-технічне забезпечення консультаційного пункту з питань цивільного захисту складає:

4.1.1. Локальні засоби оповіщення та інші технічні засоби передавання (відображення) інформації.

4.1.2. Навчальні приладдя, технічні засоби навчання та зразки навчального майна (засоби індивідуального захисту дихання і шкіри, вогнегасники, засоби домедичної допомоги тощо).

4.1.3. Спеціальна навчальна література, рекомендована ДСНС України, рекомендації щодо правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, пам’ятки, буклети, флаєри, періодичні видання з питань безпеки у надзвичайних ситуаціях.

4.1.4. Наочна інформація – інформаційно-довідковий куточок з питань цивільного захисту, розроблений на основі аналізу особливостей місцевих умов та ймовірних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації.

4.1.5. Стенди за тематикою загальної програми навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях.

4.2. Матеріальні та фінансові витрати, пов’язані з виділенням приміщень, їх обладнанням та оснащенням навчальними засобами, організацією роботи консультаційного пункту, здійснюється за рахунок місцевого бюджету.





Начальник відділу  з питань

цивільного захисту міської ради                                                                    Ярослав САВЧУК



2011-2024 © Всі права застережено.