НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Середа, 15 травня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про створення комунальної установи "Інститут розвитку К..."  № 2595-43/2023-43 від 23.03.2023р. 
Документ №2595-43/2023 від 23.03.2023р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про затвердження Статуту комунальної установи "Інститут розвитку міста Коломиї"
Рішення міської ради  №2344-29/2018 від 25.01.2018р. Втратив чинність
Рішення міської ради  Про створення комунальної установи "Інститут розвитку міста Коломиї"
Рішення міської ради  №2124-27/2017 від 07.12.2017р. Втратив чинність
Рішення міської ради  Про затвердження Статуту комунальної установи "Інститут розвитку Коломийської громади" у новій редакції
Рішення міської ради  №2726-44/2023 від 18.05.2023р. Внесено зміни в інший нормативний акт

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

27.03.2023



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(43  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 23.03.2023р.  № 2595-43/2023-43
 


Про створення комунальної установи «Інститут розвитку Коломийської громади» та затвердження її Статуту


З метою створення умов сталого розвитку Коломийської міської територіальної громади, формування та реалізації її стратегії, підвищення інвестиційної привабливості громади, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

вирішила:        

1. Створити комунальну установу «Інститут розвитку Коломийської громади».

2. Затвердити Статут комунальної установи «Інститут розвитку Коломийської громади» (додається).

3. Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 07.12.2017р. №2124-27/2017 «Про створення комунальної установи «Інститут розвитку міста Коломиї» та рішення міської ради від 25.01.2018р. №2344-29/2018 «Про затвердження Статуту комунальної установи «Інститут розвитку міста Коломиї».

4. Призначити виконуючим обов’язки директора Лерш Ірину Михайлівну та уповноважити її на вчинення реєстраційних дій.

5. Затвердити граничну чисельність штатних посад комунальної установи «Інститут розвитку Коломийської громади» у кількості 4 штатних одиниць.

6. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Романа ОСТЯКА.

7. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор КОСТЮК).



Міський голова                                                                           Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 23.03.2023 р. №2595-43/2023

Міський голова

____________Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ





СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ

«ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ КОЛОМИЙСЬКОЇ ГРОМАДИ»












м. Коломия

2023 рік

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

         1.1. Комунальна установа «Інститут розвитку Коломийської громади» (надалі – Інститут) створена Коломийською міською радою (надалі – Засновник) як неприбуткова установа, заснована на комунальній власності і підпорядкована Коломийській міській раді (надалі – Уповноважений орган).

       1.2. У своїй діяльності Інститут керується Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Коломийської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Коломийської міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Статутом.

       1.3. Інститут може мати та використовувати власну символіку, затверджену рішенням виконавчого комітету Коломийської міської ради.


2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ

ІНСТИТУТУ

2.1. Повне найменування українською мовою: комунальна установа «Інститут розвитку Коломийської громади».

2.2. Скорочене найменування українською мовою: КУ «Інститут розвитку».

2.3. Повне найменування англійською мовою: Public Utility "Institute of Development of the Kolomyia Community".

2.4. Скорочене найменування англійською мовою: PU «Institute of Development».

2.5 Юридична адреса: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вулиця Січових Стрільців, 4.


3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ІНСТИТУТУ

         3.1. Інститут створений з метою сприяння сталому розвитку території Коломийської міської територіальної громади, використовуючи внутрішні та зовнішні ресурси, активно співпрацюючи з органами місцевого самоврядування, державної влади, суб’єктами господарювання, організаціями громадянського суспільства, міжнародними фінансовими організаціями, програмами технічної допомоги тощо, беручи участь як у формуванні, так і у реалізації стратегій та планів розвитку території Коломийської громади.

3.2. Для досягнення мети на Інститут покладаються наступні функції та завдання:

       3.2.1. Організація процесу стратегічного планування розвитку території Коломийської громади:

- проведення аналізу процесу соціально-економічного розвитку території;

- координація та супровід процесу вироблення стратегічних пріоритетів розвитку території з широким залученням зацікавлених сторін;

- сприяння розробці і актуалізації Стратегії розвитку території, операційних планів щодо її реалізації та міських цільових програм;

- моніторинг та оцінка реалізації Стратегії розвитку території, міських цільових програм, спостереження за соціально-економічною динамікою та змінами на території;

- проведення досліджень, у тому числі маркетингових, соціологічних, для визначення громадської думки, перспектив розвитку громади у цілому та окремих галузей;

- залучення зовнішніх досвіду/знань і коштів для фінансування програм Інституту та інших інвестиційних проектів, у тому числі у сфері освіти, культури, сталого розвитку та інновацій.

3.2.2. Сприяння реалізації Стратегії розвитку громади:

- проведення аналізу потреб території та збір інформації, необхідної для розробки програм і проектів розвитку – некомерційних проектів, що спрямовані на сталий економічний і соціальний розвиток території, вирішення проблем її мешканців, збереження і підвищення її потенціалу;

- сприяння підвищенню експертного потенціалу території, в тому числі в галузі розробки та реалізації проектів (навчання та консультування);

- розробка проектів розвитку, а також участь і сприяння в їх розробці;

- моніторинг та оцінка результатів реалізації проектів розвитку території;

- пошук та залучення коштів для реалізації програм і проектів розвитку, включаючи створення та ведення баз даних потенційних джерел їх фінансування тощо;

- реалізація проектів розвитку, а також участь і сприяння в їх реалізації іншим суб’єктам господарювання;

- участь у розробленні та здійсненні комплексу заходів організаційного, фінансового, економічного і правового характеру з метою забезпечення розвитку підприємництва;

- сприяння розвитку інфраструктури підтримки малого та середнього бізнесу;

- адміністрування фондів, надання грантів та компенсаційних субсидій неурядовим громадським об’єднанням, суб’єктам господарювання, населенню тощо;

- сприяння залученню інвестицій на територію;

- адміністративний супровід створення та консультаційна підтримка функціонування індустріальних парків, технопарків та бізнес-інкубаторів;

- адміністрування місцевих фондів розвитку, організація та проведення конкурсів проектних пропозицій (проектів розвитку);

- сприяння та підтримка впровадження в Коломийській міській раді систем управління згідно міжнародних стандартів (ISO 50001, ISO 9001 тощо) та місцевої енергетичної політики згідно стандарту «Європейська Енергетична Відзнака»;

- забезпечення впровадження сучасних екологічно чистих, безпечних, енерго- та ресурсозберігаючих технологій, виробництва і реалізації нових видів конкурентоздатної продукції, розвитку економіки громади;

- сприяння та підтримка впровадження інфраструктурних проектів та проектів розвитку, що впроваджуються за фінансової підтримки міжнародних фінансових організацій, проектів міжнародної технічної допомоги тощо;

- організаційний (інституційний) розвиток виконавчих органів Коломийської міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій;

- розробка та впровадження методичних рекомендацій розвитку Коломийської міської ради, її виконавчих органів, установ, підприємств та організацій комунальної форми власності;

- консультування з різних питань розвитку території.

3.2.3. Сприяння просуванню бренду території Коломийської громади та розвиток туризму:

- проведення досліджень потенціалу території (ресурсного, людського тощо) і поширення їх результатів;

- брендинг і просування (промоція) території, її суб’єктів;

- сприяння розробці та впровадження маркетингової стратегії території;

       - сприяння розробці, створення та впровадження стратегії туристичного розвитку території.

3.2.4. Представництво та комунікація:

- сприяння розвитку інститутів громадянського суспільства та самоорганізації населення;

- сприяння розвитку міжмуніципального, внутрішньорегіонального, міжрегіонального та міжнародного співробітництва;

- представлення громади на форумах, симпозіумах, конференціях, виставках, семінарах в Україні та закордоном;

- представництво території та її суб’єктів на регіональному, національному та міжнародному рівні;

- організація комунікації і партнерства з суб’єктами регіонального та національного розвитку, а також координація взаємодії між учасниками процесу розвитку території.

3.3. Зовнішньоекономічна діяльність Інституту з іноземними суб’єктами господарювання побудована на взаємодії між ними, що має місце, як на території України, так і за її межами.

         3.4. Відповідно до мети і завдань, визначених у статуті Інституту (надалі – Статут), Інститут провадить інші види діяльності, що не суперечать законодавству України, взаємодіє з органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями України та іноземних держав.


4. ПРАВОВИЙ СТАТУС ІНСТИТУТУ

4.1. У своїй діяльності Інститут є бюджетною неприбутковою установою, здійснює некомерційну господарську діяльність.

4.2. Інститут є юридичною особою відповідно до законодавства України, має самостійний баланс, поточні та інші рахунки в установах Державного казначейства України, банківських установах, круглу печатку зі своїм найменуванням, а також штампи, бланки, інші реквізити.

4.3. Інститут набуває права юридичної особи з дня його державної реєстрації у порядку, передбаченому законодавством України.

4.4. Інститут може набувати майнові та особисті немайнові права, укладати у встановленому порядку договори з підприємствами, установами, організаціями та громадянами як на території України, так і за її межами, від свого імені виступати у господарському, адміністративному та третейському суді, а також у судах інших держав.

       4.5. Витрати на утримання Інституту здійснюються за рахунок коштів, передбачених у підпунктах 6.3.1.-6.3.5. цього Статуту.


5. ПРАВА ІНСТИТУТУ

         5.1. Для вирішення завдань та реалізації мети своєї діяльності Інститут має право:

       5.1.1. Володіти, користуватися і розпоряджатися коштами, рухомим і нерухомим майном, включаючи приміщення, транспортні засоби, кошти в національній та іноземній валюті, нематеріальні активи, земельні ділянки та інше майно, що передані Засновником або одержані як безповоротна фінансова допомога, добровільні внески юридичних і фізичних осіб – резидентів України та юридичних і фізичних осіб – нерезидентів, міжнародну технічну і гуманітарну допомогу, відповідно до законодавства.

5.1.2. Взаємодіяти з органами виконавчої влади, їх консультативно-дорадчими органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, юридичними та фізичними особами.

5.1.3. Отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та матеріали, необхідні для здійснення своєї статутної діяльності.

5.1.4. Виступати учасником спілок, асоціацій та інших об’єднань відповідно до їх статутних завдань.

       5.1.5. Планувати діяльність і основні напрямки розвитку відповідно до програм, затверджених Коломийською міською радою, фінансових, соціально-економічних, науково-технічних прогнозів та пріоритетів і економічної ситуації.

         5.1.6. Брати участь у міжнародних організаціях і рухах.

       5.1.7. Проводити науково-практичні конференції, наукові зустрічі та інші публічні заходи.

       5.1.8. Розробляти штатний розпис, встановлювати умови та розмір оплати праці працівників Інституту у межах кошторису, затвердженого уповноваженим органом.

       5.1.9. У разі необхідності створювати координаційні, експертні, дорадчі та інші групи.

       5.1.10. Вчиняти інші дії, що не суперечать законодавству України.

       5.2. Повноваження, зазначені у підпункті 5.1.4. цього Статуту, Інститут може здійснювати за окремим рішенням Засновника.


6. МАЙНО І КОШТИ ІНСТИТУТУ

         6.1. Майно Інституту є комунальною власністю Коломийської міської територіальної громади і закріплено за ним на праві оперативного управління.

           6.2. Майно і кошти Інституту використовуються виключно для досягнення мети його створення та здійснення функцій, визначених Статутом.

6.3. Джерелами формування коштів та майна Інституту є:

       6.3.1. Кошти бюджету, передбачені на реалізацію цільових програм і проектів згідно з чинним законодавством України.

6.3.2. Кошти та майно, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань.

6.3.3. Інші джерела, не заборонені законодавством України.

7. УПРАВЛІННЯ ІНСТИТУТОМ

7.1. До основних повноважень Засновника Інституту належать:

7.1.1. Затвердження програми розвитку та основних напрямів діяльності Інституту, контроль за їх виконанням.

7.1.2. Здійснення контролю за фінансуванням цільових програм та проектів, а також використанням  майна Інститутом, погодження річного бюджету (кошторису), річних балансів та фінансових звітів Інституту.

7.1.3. Ініціювання проведення позапланових ревізій або аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Інституту, аналіз їх результатів.

7.1.4. Затвердження статуту у новій редакції.

7.2. Засновник має право:

7.2.1. Отримувати інформацію про діяльність Інституту, зокрема отримувати копії всіх договорів, укладених від імені Інституту, наказів Директора та інших вхідних, вихідних і внутрішніх документів.

7.2.2. Отримувати звіти та пояснення від Директора щодо його службової діяльності.

7.3. Керівництво Інститутом здійснює Директор Інституту (надалі – Директор).

7.4. Директор відповідає за виконання покладених на Інститут завдань, результати фінансово-господарської діяльності, стан і збереження майна, переданого в оперативне управління Інституту.

7.5. Директор самостійно вирішує питання діяльності Інституту за винятком тих, що віднесені до компетенції Засновника чи Уповноваженого органу.

7.6. Директор Інституту призначається на посаду міським головою згідно закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

7.7. Директор:

7.7.1. Подає виконавчим органам міської ради на погодження програми розвитку, основні напрями діяльності, а також річні плани роботи та звіти Інституту.

7.7.2. Організує ведення бухгалтерського обліку, забезпечує своєчасне подання статистичної, бухгалтерської звітності, а також інших необхідних відомостей про роботу та стан виконання поточних завдань Інститутом.

7.7.3. Забезпечує захист відомостей, що становлять державну, службову та комерційну таємницю.

7.7.4. Забезпечує контроль виконання планів, програм, організаційно-масової та організаційно-методичної роботи Інститутом, його структурних підрозділів, створює необхідні умови для розвитку його діяльності.

7.7.5. Затверджує посадові інструкції співробітників Інституту.

7.7.6. Забезпечує охорону праці, протипожежну безпеку, дотримання законності та порядку в межах Інституту.

7.7.7. Приймає на роботу та звільняє з роботи співробітників Інституту, створює належні умови для підвищення їх фахового рівня, затверджує структуру та формує штатний розпис Інституту, який затверджується Коломийською міською радою.

7.8. Для виконання покладених на нього обов’язків Директор має право:

7.8.1. Без довіреності діяти від імені Інституту, в тому числі представляти його інтереси у всіх установах, підприємствах та організаціях незалежно від їх форм власності, підпорядкування та галузевої приналежності як в Україні, так і за кордоном, вчиняти правочини від імені Інституту, видавати накази, обов’язкові до виконання всіма його працівниками.

7.8.2. Укладати угоди з юридичними та фізичними особами.

7.8.3. В установленому порядку відкривати рахунки в органах Державного казначейства України та установах банків.

7.8.4. Відповідно до чинного законодавства розпоряджатися майном і коштами Інституту.

7.8.5. Застосовувати заходи дисциплінарного та матеріального заохочення, а також дисциплінарної відповідальності до працівників Інституту згідно з чинним законодавством України.

7.8.6. Установлювати надбавки, доплати, премії та надавати матеріальну допомогу працівникам Інституту відповідно до законодавства України.

7.9. Директор може доручити вирішення окремих питань, що належать до його компетенції, працівникам Інституту.  


8. ОБЛІК І ЗВІТНІСТЬ

 8.1. Облік і звітність Інституту здійснюються відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативно-правових актів України.

8.2. Інститут подає до контролюючих органів звітність в обсягах та у терміни, що передбачені законодавством України.

8.3. Директор несе персональну відповідальність за додержанням порядку ведення та достовірність обліку і статистичної звітності.

8.4. Інститут зобов’язаний приймати та виконувати доведені до нього у встановленому законодавством порядку завдання і враховувати їх при формуванні річних та поточних завдань, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.


9. ЛІКВІДАЦІЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЯ ІНСТИТУТУ

9.1. Припинення діяльності Інституту здійснюється через його реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) або ліквідацію за рішенням Засновника чи рішенням суду.

       9.2. Ліквідацію Інституту здійснює ліквідаційна комісія, яку утворює Засновник або орган, що прийняв рішення про ліквідацію.

9.3. Порядок і терміни проведення ліквідації, а також термін заяви претензій кредиторами визначає Засновник або Уповноважений ним орган чи суд.

9.4. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Інститутом.

9.5. Працівникам, що звільняються у результаті реорганізації чи ліквідації Інституту, гарантується додержання їхніх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

9.6. У разі ліквідації Інституту його активи, що залишились після задоволення претензій кредиторів, повинні бути передані іншій неприбутковій організації відповідного виду або зараховані до доходу міського бюджету.

9.7. У разі реорганізації Інституту його права та обов’язки переходять до правонаступника.

9.8. Інститут вважається реорганізованим або ліквідованим з часу внесення відповідного запису до державного реєстру.

 

10. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО СТАТУТУ ІНСТИТУТУ

         10.1. Зміни і доповнення до цього Статуту вносяться у тому ж порядку, яким затверджено цей Статут, і викладаються у новій редакції статуту.

       10.2. Інститут у п’ятиденний термін повідомляє орган, що провів реєстрацію, про зміни, які сталися в установчих документах, для внесення необхідних змін до державного реєстру.







2011-2024 © Всі права застережено.