НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
25.03.2023
Про звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за 2022 рік
Керуючись рішенням міської ради від 28.01.2021 р. № 224-7/2021 «Про затвердження статуту комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» в новій редакції», рішенням виконавчого комітету міської ради від 16.12.2022р. № 525 «Про план роботи виконавчого комітету міської ради на перше півріччя 2023 року», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо роботи установи за 2022 рік, виконавчий комітет міської ради
в и р і ш и в:
1. Звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо роботи установи за 2022 рік взяти до відома (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Богдана СТАНІСЛАВСЬКОГО.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
міської ради
від 21.03.2023 № 61
Звіт про діяльність комунального некомерційного підприємства
Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за 2022 рік
Коломийський міський центр ПМСД заснований 01.10.2014 року, згідно рішення 31-шої сесії шостого демократичного скликання Коломийської міської ради №1573-31/2013 від 05.09.2013 року та на даний час працює в складі дев’яти амбулаторій загальної практики - сімейної медицини і двох фельдшерсько-акушерських пунктів. В дев’яти АЗПСМ працюють 21 лікар ЗП-СЛ, 14 лікарів-терапевтів, 14 лікарів-педіатрів, 85 спеціалістів середнього медичного персоналу. Адміністративно-господарський відділ представлений керівним складом, інформаційно-аналітичним кабінетом, господарською частиною. Загальна чисельність персоналу 231,0 посада (див. табл. 1).
Участь в реформуванні охорони здоров’я
У зв’язку із втіленням реформи охорони здоров’я та забезпечення належної медичної допомоги населенню Коломийської громади, а власне на виконання Законів України від 06.04.2017 року № 2002-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я», від 10.04.2017 року № 6327 «Закон про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів», впровадження в дію електронних реєстрів пацієнтів та електронного ведення медичної документації, оптимізації діяльності та покращення надання медичних послуг, Коломийський міський центр ПМСД веде активну діяльність щодо впровадження даної реформи.
Станом на 01.01.2023р. приписною кампанією охоплено 59 520 пацієнтів, що становить 80% від загальної чисельності населення громади.
Протягом 2022 року Коломийський міський центр ПМСД брав участь в Україно-Швейцарському пілотному проекті «Медсестра з розширеними повноваженнями» та грантовому проекті «Організація надання медичної допомоги внутрішньо переміщеним особам, що постраждали від війни РФ проти України».
Метою проєкту «Медсестра з розширеними повноваженнями» є покращити доступність послуг для пацієнтів й ефективність використання ресурсів системи охорони здоров’я через посилення ролі медичної сестри, а саме:
- підвищення статусу медичної сестри
- зростання фінансової ефективності та ефективності роботи закладу
- підвищення задоволеності клієнтів
Протягом року експерти проєкту проводили тренінги та вебінари для керівників, лікарів, медичних сестер, реєстраторів на теми HR-менеджменту, дистанційного консультування пацієнтів у воєнний час, тактичної медицини для цивільних тощо.
Метою проєкту «Організація надання медичної допомоги внутрішньо переміщеним особам, що постраждали від війни РФ проти України» було посилення надання медичних та соціально-психологічних послуг ВПО шляхом створення/підтримки роботи мультидисциплінарних команд на базі прихистків/центрів тимчасового проживання для ВПО/медичних закладів. В рамках проекту було створено мультидисциплінарну команду у складі сімейного лікаря, психолога та соціального працівника. Під час реалізації проекту командою надавались послуги соціальної та психологічної підтримки ВПО, проводились заходи для дітей з числа ВПО та тренінги для медичних працівників.
Також, Центр одержав благодійний грант на реалізацію проекту UNICEF «Посилення реагування на надзвичайні ситуації шляхом розбудови потенціалу національних органів влади, місцевих громад, організацій громадського суспільства та медичних працівників». Загальна мета проекту полягала у посиленні спроможності національних та місцевих органів влади здійснювати ефективну соціальну комунікацію, особливо щодо зміни поведінки в надзвичайних ситуаціях, та в ефективному наданні медичних послуг, послуг із планової імунізації та консультування з питань харчування, психологічної підтримки медичним працівникам та місцевим громадам.
Кількість задекларованого населення по КНП КМР «КМЦ ПМСД»
за 2021-2022 роки
Структурний підрозділ |
2021 |
2022 |
||||
Всього |
дорослі |
діти |
Всього |
дорослі |
діти |
|
АЗПСМ №1 |
12 709 |
11 368 |
1 341 |
13 053 |
11 625 |
1 428 |
АЗПСМ №2 |
17 031 |
12 318 |
4 713 |
18 327 |
13 419 |
4 908 |
АЗПСМ №3 с. Раківчик |
1 663 |
1 407 |
256 |
1 369 |
1 164 |
205 |
АЗП-СМ №4 с. Товмачик |
1 627 |
1 263 |
364 |
1 638 |
1 296 |
342 |
АЗПСМ №5 |
14 878 |
10 350 |
4 528 |
14 573 |
10 120 |
4 453 |
АЗПСМ №6 с. Корнич |
2 111 |
1 616 |
495 |
1 395 |
1 027 |
368 |
АЗПСМ №7 |
4 677 |
3 166 |
1 511 |
4 697 |
3 217 |
1 480 |
АЗПСМ №8 с. Саджавка |
2 994 |
2 352 |
642 |
3 162 |
2 486 |
676 |
АЗПСМ №9 с. Воскресинці |
1 395 |
1 212 |
183 |
1 306 |
1122 |
184 |
Всього по Центру |
59 085 |
45 052 |
14 033 |
59 520 |
45 476 |
14 044 |
Матеріально-технічне забезпечення установи
Матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу регулюється Примірним табелем оснащення, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.01.2018 року № 148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» зі змінами відповідно до наказу МОЗ України від 08.04.2019 р. № 797.
Протягом 2022 року табельне оснащення амбулаторій поповнено:
- медикаментами на суму 3 517 917,24 грн. (в т.ч. кошти НСЗУ, благодійна допомога та надходження в натуральній формі, кошти місцевого бюджету);
- виробами медичного призначення на суму 985 776,49 грн. (в т.ч. благодійна допомога та надходження в натуральній формі, кошти місцевого бюджету);
- дизенфекційними засобами на суму 46 936,35 грн. (в т.ч. благодійна допомога та надходження в натуральній формі);
- засобами індивідуального захисту на суму 10 825,00 грн. (в т.ч. благодійна допомога та надходження в натуральній формі)
Оснащені процедурні кабінети та кабінети профілактичних щеплень амбулаторій, сформовані сумки невідкладної допомоги для лікарів та середнього медичного персоналу. Кожен лікарський кабінет оснащений електрокардіографом, отоофтальмоскопами, пульсоксиматрами, глюкометрами. Також наявні швидкі тести для діагностики гепатитів В і С, ВІЛ-інфекції, онкологічних захворювань простати і кишківника, а також COVID-19. Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 18.03.2018 року № 504 «Про затвердження порядку надання первинної медичної допомоги” на первинному рівні мають здійснюватись певні лабораторні обстеження (загальний аналіз крові, загальний аналіз сечі, аналіз крові на визначення холестерину, глюкози).
Всі робочі місця Центру (28 кабінетів лікарського прийому, 4 реєстратури, 9 кабінетів завідувачів амбулаторій та 19 робочих місць адміністративного персоналу) забезпечені комп’ютерним обладнанням. Всюди надано доступ до Інтернет мережі.
Первинна медична допомога населенню міста Коломиї.
Коломийський міський центр ПМСД протягом 2022 року обслуговував
59 520 осіб, які подали декларації про медичне обслуговування за програмою медичних гарантій, з них 14 044 (23,5%) дитячого населення, дорослі від 18р.- 45 476 (76,5%).
Первинна медична допомога населенню міста Коломиї здійснюється лікарями-терапевтами, лікарями-педіатрами та лікарями загальної практики – сімейної медицини відповідно до укладених декларацій.
Протягом 2022 року число відвідувань в амбулаторіях становить 168572, показник на одного жителя – 2,8. За період 2021 року число відвідувань в амбулаторіях становив 185241; відповідно число відвідувань на одного жителя становило 3,1.
Кількість відвідувань лікарями хворих вдома: всього 2469, показник на 100 жителів становить 4,1. За 2021 рік всього 5838. Показник відвідувань на 100 жителів – 9,8. (див. табл. 2).
Захворюваність і смертність дітей у віці до 1 року (кількість захворювань)
за 2022 рік (див. табл. 3).
Звіт по медичних висновках тимчасової непрацездатності по КНП КМР "КМЦ ПМСД" за 12 місяців 2022 року |
||||
Всього МВТН закритих за 12 місяців 2022 року |
в т.ч. по догляду за хворою дитиною |
|||
кількість л/н |
кількість днів непрацездатності |
кількість л/н |
кількість днів непрацездатності |
|
Січень |
652 |
5796 |
17 |
100 |
Лютий |
1156 |
11411 |
40 |
203 |
Березень |
122 |
906 |
3 |
18 |
І квартал |
1930 |
18113 |
60 |
321 |
Квітень |
85 |
586 |
1 |
3 |
Травень |
105 |
617 |
3 |
19 |
Червень |
95 |
557 |
4 |
12 |
ІІ квартал |
285 |
1760 |
8 |
34 |
І півріччя |
2215 |
19873 |
68 |
355 |
Липень |
109 |
669 |
4 |
21 |
Серпень |
113 |
711 |
5 |
27 |
Вересень |
473 |
2965 |
29 |
138 |
ІІІ квартал |
695 |
4345 |
38 |
186 |
9 місяців |
2910 |
24218 |
106 |
541 |
Жовтень |
343 |
2229 |
36 |
220 |
Листопад |
448 |
2700 |
71 |
444 |
Грудень |
470 |
2932 |
41 |
275 |
IV квартал |
1261 |
7861 |
148 |
939 |
2022 рік |
4171 |
32079 |
254 |
1480 |
Стан захворюваності на COVID-19 серед населення Коломийської ОТГ
за 2022 рік
Надання первинної медико-санітарної допомоги пацієнтам з підозрою або підтвердженим випадком COVID-19 відбувається відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 28 березня 2020 року № 722 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 17 вересня 2020 року № 2122) (зі змінами).
Станом на 01.01.2023р. серед населення Коломийської ОТГ зафіксовано 13820 випадків гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Місяць |
К-сть зафіксованих випадків |
З них дітей 0-17р. |
Січень |
2654 |
227 |
Лютий |
1950 |
315 |
Березень |
32 |
0 |
Квітень |
5 |
1 |
Травень |
14 |
1 |
Червень |
17 |
2 |
Липень |
25 |
3 |
Серпень |
132 |
9 |
Вересень |
571 |
53 |
Жовтень |
204 |
22 |
Листопад |
57 |
5 |
Грудень |
13 |
2 |
В розрізі населених пунктів громади:
Населений пункт |
Всього підтверджених |
в.т.ч. за 2022 рік |
м. Коломия |
12168 |
5020 |
Саджавка |
151 |
74 |
Воскресинці |
422 |
142 |
Товмачик |
235 |
119 |
Іванівці |
55 |
16 |
Шепарівці |
262 |
74 |
Раківчик |
164 |
53 |
Королівка |
134 |
51 |
Корнич |
229 |
111 |
Структура смертності серед населення Коломийської ОТГ
Протягом 2020-2021 року померло 186 людей.
- 2020р. – 46;
- 2021р. – 113;
- 2022р. – 27.
Всі пацієнти перебували на стаціонарному лікуванні. Випадків смерті внаслідок COVID-19 вдома зафіксовано не було.
Хвиля захворюваності на COVID-19 в Коломийській ОТГ
за період з 13.04.2020р. по 01.01.2023р.
Статистика амбулаторно пролікованих пневмоній по КНП КМР "Коломийський МЦ ПМСД" за 12 місяців 2022 року |
|||||
МІСЯЦЬ |
Кількість пролікованих пневмоній всього (випадки) |
В т.ч. вірусно-бактерійних (випадки) |
В т.ч. короно вірусного походження (підтверджених ПЛР) |
Летальність від пневмоній (випадки) |
|
січень |
165 |
102 |
90 |
0 |
|
лютий |
146 |
111 |
78 |
0 |
|
березень |
33 |
28 |
2 |
0 |
|
І квартал |
344 |
241 |
170 |
0 |
|
квітень |
23 |
22 |
2 |
0 |
|
травень |
15 |
13 |
1 |
0 |
|
червень |
8 |
8 |
0 |
0 |
|
ІІ квартал |
46 |
43 |
3 |
0 |
|
І півріччя |
390 |
284 |
173 |
0 |
|
липень |
10 |
10 |
0 |
0 |
|
серпень |
21 |
17 |
5 |
0 |
|
вересень |
35 |
34 |
8 |
0 |
|
ІІІ квартал |
66 |
61 |
13 |
0 |
|
9 місяців |
456 |
345 |
186 |
0 |
|
жовтень |
35 |
31 |
2 |
0 |
|
листопад |
50 |
45 |
0 |
0 |
|
грудень |
46 |
44 |
0 |
0 |
|
ІV квартал |
131 |
120 |
2 |
0 |
|
12 місяців |
587 |
465 |
188 |
0 |
Проведені заходи з профілактики та раннього виявлення туберкульозу
У 2022 році Коломийський міський центр ПМСД уклав договір з Національною службою здоров’я України за пакетом «Супровід і лікування дорослих та дітей, хворих на туберкульоз, на первинному рівні медичної допомоги». Затверджено Порядок організації виявлення туберкульозу та латентної туберкульозної інфекції, Маршрут пацієнта з підозрою на туберкульоз, латентну туберкульозну інфекцію (ЛТБІ) та осіб, контактних з хворими на туберкульоз та алгоритми тестування ЛТБІ.
За 2022 рік проведено радіологічних обстежень груп ризику 2947, що становить 25%.
Протягом 2022р. проведено 5836 скринінгових анкетувань пацієнтів, що потребують обстеження на туберкульоз. Проведено медико-генетичне обстеження Gene-expert 27 пацієнтів, виявлено бактеріовиділення у 3-х випадках. На амбулаторному етапі лікування перебували 8 пацієнтів.
За 2022 рік туберкулінодіагностика проведена 256 дітям віком від 1 року до 14 років, що становить (18,3%). Зареєстровано позитивних реакцій – 35, від’ємних – 189, сумнівних – 32, обстежено у фтизіатра – 12. Проведено 88 вакцинацій БЦЖ.
Мобільна паліативна медична допомога
У 2022 році Коломийський міський центр ПМСД уклав договір з НСЗУ за пакетом «Мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям».
Протягом 2022р. на обліку в закладі перебували 79 пацієнтів, які потребували паліативної допомоги.
З метою забезпечення професійного паліативного медико-соціального та психологічного нагляду та опіки в домашніх умовах, створено мультидисциплінарну команду, затверджено Порядок надання паліативної допомоги в КНП КМР «КМЦ ПМСД» та Маршрут паліативного пацієнта. Двоє лікарів пройшли навчання на тему "Паліативна допомога важкохворим пацієнтам". У 2022р. з місцевого бюджету було виділено 305 711,14 грн. для забезпечення відшкодування апаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів, що потребують паліативної допомоги.
Лабораторна діагностика
За 2022 рік лабораторним кабінетом було проведено 2063 загальноклінічних аналізів сечі. Дані 2021 року – 1873 ЗАС.
На сьогодні в закладі наявні 4 аналізатори сечі, 2 апарати для визначення рівня холестерину. Укладено договір з підрядником на проведення лабораторних та інструментальних діагностичних досліджень, що здійснюються у межах медичних послуг з надання ПМД відповідно до наказу МОЗ України від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги».
Функціональна діагностика
Кількість осіб, яких було обстежено, всього 4731 (дані 2021р. – 6154). З загальної кількості обстежених – діти віком 0–17 років включно - 526 (дані 2021р. –541).
Зроблено досліджень, усього - 5431, у тому числі амбулаторним хворим: в АЗПСМ - 5128 , вдома - 303 .
Із загальної кількості досліджень зроблено 5431 ЕКГ-досліджень.
Ультразвукові дослідження
Найменування |
Усього |
У тому числі дітям 0-17 років |
|
А |
1 |
2 |
|
Ультразвукові дослідження, усього |
2366 |
27 |
|
у тому числі: |
|||
щитоподібної залози |
530 |
13 |
|
молочної залози |
13 |
||
ехокардіографії |
|||
органів черевної порожнини |
984 |
14 |
|
нирок |
756 |
||
передміхурової залози |
21 |
||
сечового міхура |
62 |
||
інші |
Інформація про стан імунопрофілактики населення
Коломийської територіальної громади станом на 01.01.2023 року
Станом на 01.01.2023 року Коломийський міський центр ПМСД забезпечений достатньою кількістю всіх необхідних імунобіологічних препаратів для проведення профілактичних щеплень дорослому та дитячому населенню міста згідно Календаря профщеплень. Всі вакцини Центр отримує в централізованому порядку з департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської області, згідно затвердженого розподілу, крім туберкуліну для проведення туберкулінодіагностики дітям, закупівля якого здійснюється за рахунок місцевого бюджету на виконання міської комплексної Програми «Здоров’я громади на 2019 – 2023 роки» затвердженої від 13.12.2018 року № 3232-39/2018.
Вікова група |
Заплановано на 2022 рік |
Отримали щеплення |
Відсоток виконання |
Вакцинація проти поліомієліту |
|||
Діти до 1 року |
385 |
242 |
62,9 |
Діти 18 міс. |
443 |
277 |
62,5 |
Діти 6 років |
787 |
423 |
53,7 |
Діти 14 років |
859 |
314 |
36,6 |
Вакцинація проти кашлюка, дифтерії та правця |
|||
Діти до 1 року |
385 |
268 |
69,6 |
Діти 18 міс. |
443 |
254 |
57,3 |
Вакцинація проти дифтерії та правця |
|||
Діти 6 років |
787 |
510 |
64,8 |
Діти 16 років |
831 |
307 |
36,9 |
Дорослі 26-66 років |
1589 |
782 |
49,2 |
Вакцинація проти гепатиту В |
|||
Діти до 1 року |
385 |
214 |
55,6 |
Вакцинація проти кору, паротиту, краснухи |
|||
Діти в 1 рік |
385 |
318 |
82,6 |
Діти 6 років |
787 |
473 |
60,1 |
Вакцинація проти гемофільної інфекції |
|||
Діти до 1 року |
385 |
319 |
82,9 |
Діти в 1 рік |
385 |
312 |
81 |
Крім того, протягом 2022 року вакциновано проти грипу 1132 людини, з них 162 дитини.
Вакцинація проти COVID-19
З метою реалізації Дорожньої карти з впровадження вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію COVID-19, затвердженої наказом МОЗ України від 24.12.2021р. №3018 (зі змінами), з 11.03.2021р. Коломийський міський центр ПМСД продовжував роботу щодо вакцинації населення громади проти COVID-19.
Станом на 01.01.2023р. Центр використав 68046 доз вакцини проти COVID-19, отриманої від ДОЗ ОДА.
І доза |
31433 особи |
ІІ доза |
29707 осіб |
|
|
||
Додаткова доза |
11 осіб |
||
|
|||
Бустерна доза |
6425 осіб |
ІІ Бустерна доза |
470 осіб |
|
|
Протягом вакцинальної кампанії проти COVID-19 вакциновано 567 дітей, ревакцинацію пройшли 430 дітей, вакциновано бустерною дозою 70 дітей.
Інформація про профілактичну роботу
Основним завданням первинного рівня надання медичної допомоги є створення сприятливого для здоров'я середовища, формування відповідального ставлення громадян до свого здоров'я та мотивації населення до здорового способу життя.
Сторінки у соціальних мережах Facebook Instagram – основні канали комунікації Центру з громадою. Вони постійно наповнюються актуальною та корисною інформацією: важливими оголошеннями, інфографікою, корисними порадами, партнерськими матеріали від МОЗ, UNICEF.
Також, працівниками Коломийського міського центру ПМСД регулярно проводяться бесіди з пацієнтами щодо здорового способу життя. Основна тематика бесід: профілактика захворювань, значення здорового способу життя, планування сім’ї, імунізації, реформування охорони здоров’я тощо.
У 2022 році створено відділ інфекційного контролю, основним завданням якого є організація профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладі охорони здоров’я з метою запобігання поширенню інфекційних хвороб, у тому числі пов’язаних із наданням медичної допомоги, та формування культури безпеки в ЗОЗ.
Інформація про стан медичного обстеження осіб,
постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС за 2022 рік
№ |
Назва заходів |
12 місяців |
1. |
Проаналізувати стан здоров’я осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (дата проведення медради по району) |
- |
2. |
Провести аналіз причин інвалідності і смертності осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, окремо виділити уч. ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
- |
3. |
Охоплено медичними оглядами (підлягало, всього) в т.ч. по групах (абс.ч): |
190 |
І група первинного обліку |
77 |
|
ІІ група первинного обліку |
43 |
|
ІІІ група первинного обліку |
33 |
|
ІV група первинного обліку |
37 |
|
Оглянуто всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
190 |
|
І група первинного обліку |
77 |
|
ІІ група первинного обліку |
43 |
|
ІІІ група первинного обліку |
33 |
|
ІV група первинного обліку |
37 |
|
4. |
Виявлено здорових всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
26 |
І група первинного обліку |
0 |
|
ІІ група первинного обліку |
0 |
|
ІІІ група первинного обліку |
3 |
|
ІV група первинного обліку |
23 |
|
5. |
Виявлено хворих всього -в т.ч.по групах (абс.ч): |
164 |
І група первинного обліку |
77 |
|
ІІ група первинного обліку |
43 |
|
ІІІ група первинного обліку |
30 |
|
ІV група первинного обліку |
14 |
|
6. |
Оздоровлено: |
200 |
Амбулаторно всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
164 |
|
І група первинного обліку |
77 |
|
ІІ група первинного обліку |
43 |
|
ІІІ група первинного обліку |
30 |
|
ІV група первинного обліку |
14 |
|
Стаціонарно всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
22 |
|
І група первинного обліку |
9 |
|
ІІ група первинного обліку |
8 |
|
ІІІ група первинного обліку |
5 |
|
ІV група первинного обліку |
||
Санаторно-курортне всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
14 |
|
І група первинного обліку |
14 |
|
ІІ група первинного обліку |
||
ІІІ група первинного обліку |
||
ІV група первинного обліку |
||
7. |
Пільгове медикаментозне забезпечення амбулаторних хворих: |
|
Число виписаних пільгових рецептів |
290 |
|
Кількість постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС, яким виписано пільгові рецепти |
105 |
|
Сума коштів, витрачених на оплату пільгових рецептів |
77 784,51 |
|
8. |
Кількість постраждалих, які підлягають санації ротової порожнини |
16 |
|
5 |
|
9. |
Кількість постраждалих, які підлягали зубопротезуванню |
5 |
|
1 |
|
|
||
10. |
Число осіб з підвищеним АТ яким згідно з урядовою програмою «Доступні ліки» проведене лікування з метою профілактики серцево-судинних та судинно-мозкових ускладнень. |
34 |
Інформація про стан виконання міської комплексної Програми
«Здоров’я громади на 2019-2023 роки»
На виконання міської комплексної Програми «Здоров’я громади на 2019-2023 роки» затвердженої рішенням сесії Коломийської міської ради від 13.12.018р. №3232-39/2018 (зі змінами, згідно рішень міської ради), було затверджено 4 943 300,00 грн., з них профінансовано 4 934 972,41 грн. на наступні заходи:
- забезпечення відшкодування апаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів - 305 711,14 грн.;
- забезпечення відшкодування потреби протисудомних та антиепілептичних препаратів хворим дітям-інвалідам - 119 323,45 грн.;
- Закупівля тест-смужок, голок для індивідуальних глюкометрів, інсулінових шприців для дітей, хворих на цукровий діабет - 99 720,00 грн.;
- придбання сумішей спеціального лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію на суму 149 997,42 грн.;
- Забезпечення раннього виявлення туберкольозної інфекції у дітей шляхом щорічного проведення туберкулінодіагностики - 29 999,72 грн.;
- Утримання будівель (енергоносії) КНП КМР «КМЦ ПМСД» - 1 827 573,26 грн.;
- Проведення ремонту приміщень, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом - 2 055 467,44 грн.;
- Проведення благоустрою територій структурних підрозділів - 279 519,98 грн.;
- Забезпечення 50% потреби онкологічних хворих м.Коломиї в гігієнічних засобах: памперси, пеленки, калоприймачі, сечоприймачі - 67 660,00 грн.;
(див. табл. 4).
Фінансування Коломийського міського центру ПМСД протягом 2022 року
Фінансування Коломийського міського центру ПМСД протягом 12 місяців 2022 року здійснювалось за рахунок за рахунок коштів НСЗУ та за рахунок коштів місцевого бюджету.
У 2022 році заклад уклав договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ за 4-ма пакетами:
1. "Первинна медична допомога",
2. «Мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям»,
3."Вакцинація від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2",
4. "Супровід і лікування дорослих та дітей, хворих на туберкульоз, на первинному рівні медичної допомоги".
Доходи за програмою медичних гарантій за пакетами медичних послуг:
- первинна медична допомога – 45 803 621,16 грн.
- мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям – 3 056 160,00 грн.
- вакцинація від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 – 1 133 066,00 грн.
- супровід і лікування дорослих та дітей, хворих на туберкульоз, на первинному рівні медичної допомоги – 93 241,65 грн.
За 12 місяців 2022 року, згідно звітів про обсяг медичних послуг, пов’язаних з медичною допомогою, перераховано 50 086 088,81 грн., кошти, що надійшли з місцевого бюджету – 4 934 972,41 грн., грантові кошти – 495 000,00 грн.
Здійснено видатків на загальну суму 56 693,71 тис. грн., в тому числі:
- енергоносії - 1 847,1 тис. грн. (кошти місцевого бюджету),
- заробітна плата – 43 659,29 тис. грн.,
- медикаменти – 3 096,79 тис. грн.
За підтримки міського бюджету, у 2022 році вдалось відкрити нові приміщення для амбулаторії ЗП-СМ № 2 та амбулаторії ЗП-СМ № 4.
Відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.06.2022р. № 171 «Про затвердження переліку і тарифів на платні послуги в комунальних некомерційних підприємствах охорони здоров’я Коломийської міської ради», затверджено перелік і тарифи на платні послуги, які надаються в комунальному некомерційному підприємстві Коломийської міської ради “Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги”:
- передрейсовий огляд водіїв;
- медичний супровід масових заходів;
- надання послуг УЗД для пацієнтів без направлень лікарів Центру, без декларацій;
- надання послуг з навчання надання медичної допомоги;
- послуги лікувального масажу;
- денний стаціонар;
- прийом незадекларованих пацієнтів, крім випадків первинної невідкладної медичної допомоги;
- проведення профілактичних щеплень особам, які виїжджають за кордон. Вакцинація незадекларованого населення;
- проведення профілактичних щеплень усім особам, які бажають їх зробити поза схемами календаря профілактичних щеплень (Вакцинація рекомендованими вакцинами).
Протягом 2022 року було надано 128 платних послуг передрейсового огляду водіїв на суму 3283,00 грн.
Основні напрямки діяльності, плани установи на 2023 рік
- Впровадження клінічних настанов, розроблених за європейськими стандартами.
- Збільшення фінансових надходжень шляхом надання платних послуг та розширення їх спектру.
- Проведення економічної оптимізації закладу
- Здійснення заходів щодо зменшення захворюваності на коронавірусну інфекцію.
- Надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19 та проведення вакцинальної кампанії проти COVID-19.
- Профілактика інших керованих інфекцій, в т.ч. грипу.
- Проактивна робота з пацієнтами, які знаходяться в групі ризику захворювань на гіпертонічну хворобу та інші захворювання серцево-судинної системи, цукровий діабет, туберкульоз, рак грудної та передміхурової залози, колоректальний рак, ВІЛ.
- Посилений контроль якості надання первинної медичної допомоги згідно світових стандартів та протоколів, розроблених для первинної ланки.
- Впровадження заходів мотивації лікарів та медичних сестер для підвищення рівня кваліфікації та отримання актуальних знань з доказової медицини, зокрема на міжнародних освітніх платформах.
- Впровадження окремого прийому медичних сестер та розширення повноважень медичних сестер в рамках Проекту «Медсестра з розширеними повноваженнями».
- Покращення умов в амбулаторіях ЗП-СМ шляхом проведення поточних ремонтів, зокрема приміщень АЗПСМ №3, 7, 9.
- Оновлення, за потреби, матеріально-технічної бази.
- Подальша участь в міжнародних грантових проектах, з метою удосконалення роботи підприємства, підвищення рівня якості медичних послуг та клієнтського сервісу.
Директор
КНП КМР «КМЦ ПМСД» Марія БУРТИК
Таблиця 1
МЕРЕЖА СТРУКТУРНИХ І ВІДОКРЕМЛЕНИХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ,
ЯКІ НАДАЮТЬ ПЕРВИННУ МЕДИКО-САНІТАРНУ ДОПОМОГУ за 2022 рік
№ п/п |
Структурні підрозділи |
Кількість підрозділів |
В т.ч. сімейної медицини |
Лікарі |
Середній медичний персонал |
||||||
штатні посади |
зайняті посади |
фіз. особи |
штатні посади |
зайняті посади |
фіз. особи |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||
1. |
Лікарські амбулаторії, всього |
9 |
9 |
58,25 |
54,5 |
52 |
103,25 |
89,5 |
89 |
||
2. |
з них: в складі самостійних ЦПМСД |
9 |
9 |
58,25 |
54,5 |
52 |
103,25 |
89,5 |
89 |
||
3. |
в складі інших лікувально-профілактичних закладів |
||||||||||
4. |
В тому числі (з р.1) міські лікарські амбулаторії всього |
5 |
5 |
53,25 |
50,0 |
48 |
91,25 |
79,0 |
79 |
||
5. |
з них: в складі самостійних ЦПМСД |
5 |
5 |
53,25 |
50,0 |
48 |
91,25 |
79,0 |
79 |
||
6. |
в складі інших лікувально-профілактичних закладів |
|
|
||||||||
7. |
В тому числі (з р.1) сільські лікарські амбулаторії всього |
4 |
4 |
5,75 |
4,5 |
4 |
12,0 |
10,5 |
10 |
||
8. |
з них: в складі самостійних ЦПМСД |
4 |
4 |
5,75 |
4,5 |
4 |
12,0 |
10,5 |
10 |
||
9. |
в складі інших лікувально-профілактичних закладів |
|
|
||||||||
10. |
Фельдшерсько-акушерські пункти всього |
2 |
х |
2,0 |
2,0 |
2 |
|||||
11. |
з них: в складі самостійних ЦПМСД |
2 |
х |
х |
х |
х |
2,0 |
2,0 |
2 |
||
12. |
в складі інших лікувально-профілактичних закладів |
|
х |
х |
х |
х |
|
|
|
||
13. |
Центри ПМСД, які є структурними підрозділами лікувально-профілактичних закладів |
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Таблиця 2
Оперативна інформація про діяльність амбулаторій ЗП-СМ
КНП КМР «Коломийський міський центр ПМСД» за 12 місяців 2021/2022 рр.
Число відвідувань в АЗП-СМ |
Число відвідувань вдома |
Населення (задеклароване станом на 1 січня 2021/2022рр.) |
||||||||||||||
Всього |
На 1 жит. |
Дорослі |
На 1 жит. |
Діти 0-17 |
На 1 жит. |
Всього |
На 100 жит. |
Дорослі |
На 100 жит. |
Діти |
||||||
Всього |
На 100 жит. |
|||||||||||||||
ВСЬОГО |
||||||||||||||||
Дорослі |
Діти |
|||||||||||||||
2021 рік |
185241 |
3,1 |
135715 |
3,0 |
49526 |
3,5 |
5838 |
9,8 |
4015 |
8,9 |
1823 |
13,0 |
59085 |
|||
45052 |
14033 |
|||||||||||||||
2022 рік |
168572 |
2,8 |
112212 |
2,5 |
56360 |
4,01 |
2469 |
4,1 |
2016 |
4,4 |
453 |
3,2 |
59520 |
|||
45476 |
14044 |
Таблиця 3
Захворюваність і смертність дітей
у віці до 1 року (кількість захворювань) за 2022 рік
Найменування класів і окремих хвороб |
Номер рядка |
Зареєстровано захво-рювань вперше в житті |
померли |
|||
усього |
з них у хлопчиків |
усього |
з них хлопчиків |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Усього захворювань |
1.0 |
1168 |
622 |
|
|
|
з них деякі інфекційні та паразитарні хвороби |
2.0 |
33 |
18 |
|
|
|
у тому числі кишкові інфекційні хвороби |
2.1 |
9 |
4 |
|
|
|
туберкульоз |
2.2 |
|
|
|
|
|
хвороба, зумовлена вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ) |
2.3 |
|
|
|
|
|
Новоутворення |
3.0 |
4 |
|
|
|
|
у тому числі злоякісні новоутворення - усього |
3.1 |
|
|
|
|
|
Хвороби крові і кровотворних органів |
4.0 |
25 |
16 |
|
|
|
у тому числі анемії |
4.1 |
25 |
16 |
|
|
|
гемофілія |
4.2 |
|
|
|
|
|
Хвороби ендокринної системи, розладу харчування, порушення обміну речовин |
5.0 |
3 |
|
|
|
|
у тому числі уроджений гіпотиреоз |
5.1 |
|
|
|
|
|
цукровий діабет |
5.2 |
|
|
|
|
|
фенілкетонурія |
5.3 |
|
|
|
|
|
Розлади психіки і поведінки |
6.0 |
|
|
|
|
|
Хвороби нервової системи |
7.0 |
8 |
3 |
|
|
|
у тому числі дитячий церебральний параліч |
7.1 |
|
|
|
|
|
Хвороби ока та придаткового апарату |
8.0 |
15 |
9 |
|
|
|
у тому числі ретинопатія недоношених |
8.1 |
|
|
|
|
|
Хвороби вуха та соскоподібного відростка |
9.0 |
48 |
20 |
|
|
|
Хвороби системи кровообігу |
10.0 |
|
|
|
|
|
Хвороби органів дихання |
11.0 |
869 |
478 |
|
|
|
у тому числі гострі інфекції верхніх дихальних шляхів, пневмонії, грип |
11.1 |
841 |
465 |
|
|
|
Хвороби органів травлення |
12.0 |
48 |
23 |
|
|
|
Хвороби шкіри та підшкірної клітковини |
13.0 |
37 |
19 |
|
|
|
Хвороби кістково-м’язової системи та сполучної тканини |
14.0 |
3 |
2 |
|
|
|
Хвороби сечостатевої системи |
15.0 |
8 |
7 |
|
|
|
Окремі стани, які виникли в перинатальному періоді |
16.0 |
11 |
6 |
|
|
|
Уроджені аномалії |
17.0 |
29 |
7 |
|
|
|
у тому числі розщілина хребта |
17.1 |
|
|
|
|
|
інші вроджені вади розвитку нервової системи |
17.2 |
|
|
|
|
|
уроджені вади розвитку системи кровообігу |
17.3 |
5 |
|
|
|
|
розщеплення губи та піднебіння |
17.4 |
|
|
|
|
|
уроджена відсутність, атрезія та стеноз тонкої кишки |
17.5 |
|
|
|
|
|
інші вроджені вади розвитку органів травлення |
17.6 |
|
|
|
|
|
неопущення яєчка |
17.7 |
|
|
|
|
|
інші вроджені вади розвитку сечостатевої системи |
17.8 |
1 |
1 |
|
|
|
уроджені деформації стегна |
17.9 |
13 |
3 |
|
|
|
уроджені деформації ступні |
17.10 |
|
|
|
|
|
інші вроджені вади розвитку та деформації кістково-м’язової системи |
17.11 |
1 |
|
|
|
|
інші вроджені вади розвитку |
17.12 |
8 |
3 |
|
|
|
хромосомні аномалії, не класифіковані в інших рубриках |
17.13 |
1 |
|
|
|
|
з них хвороба Дауна |
17.14 |
1 |
|
|
|
|
Симптоми, ознаки та відхилення від норми |
18.0 |
14 |
11 |
|
|
|
у тому числі лабораторне виявлення вірусу імунодефіциту людини (ВІЛ) |
18.1 |
|
|
х |
х |
|
синдром раптової смерті немовляти |
18.2 |
х |
х |
|
|
|
Травми, отруєння та деякі інші наслідки дії зовнішніх причин |
19.0 |
13 |
3 |
|
|
|
Крім того, безсимптомна інфекція, спричинена вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ) |
20.0 |
|
|
|
|
Таблиця 4
Інформація про стан виконання Програми
за 2022 рік
Замовник програми: |
Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» |
Повна назва програми, ким і коли затверджена: |
Про затвердження міської комплексної Програми «Здоров’я громади на 2019-2023 роки» затверджена Рішення Коломийської міської ради від 13.12.2018 року № 3232-39/2018 |
№ п/п |
Зміст заходу |
Передбачено фінансування на 2022 рік, грн. |
Профінансовано за 2022 рік, грн. |
Що зроблено |
|||||
1 |
Забезпечення виконання Постанови Кабінету міністрів України від 17.08.1998 року №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань» |
Всього з них: |
430 000,00 |
Всього з них: |
425 034,59 |
|
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
430 000,00 |
- кошти міського бюджету |
425 034,59 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
.1.1.1. |
Видатки на забезпечення відшкодування апаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів |
Всього з них: |
310 458,83 |
Всього з них: |
305 711,14 |
Забезпечено відшкодування вартості наркотичних середників для онкологічно-хворих мешканців міста Коломиї у кількості 1742,9 шт. |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
310 458,83 |
- кошти міського бюджету |
305 711,14 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
.1.1.3. |
Видатки на забезпечення відшкодування потреби протисудомних та антиепілептичних препаратів хворим дітям-інвалідам |
Всього з них: |
119 541,17 |
Всього з них: |
119 323,45 |
Забезпечено відшкодування вартості часткової потреби медикаментів для дітей з інвалідністю у кількості 126,25 шт. |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
119 541,17 |
- кошти міського бюджету |
119 323,45 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
2 |
Закупівля тест-смужок, голок для індивідуальних глюкометрів, інсулінових шприців для дітей, хворих на цукровий діабет, в т.ч.: |
Всього з них: |
99 720,00 |
Всього з них: |
99 720,00 |
||||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
99 720,00 |
- кошти міського бюджету |
99 720,00 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.2.1. |
Видатки на закупівлю тест-смужок до прибору для вимірювання рівня цукру Accu-Chek Performa, №50 для дітей, хворих на цукровий діабет |
Всього з них: |
99 720,00 |
Всього з них: |
99 720,00 |
Забезпечено закупівлю тест-смужок до прибору для вимірювання рівня цукру для дітей, хворих на цукровий діабет у кількості 277 уп. |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
99 720,00 |
- кошти міського бюджету |
99 720,00 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
3 |
50% забезпечення терапії пацієнтів, хворих на муковісцидоз та ювенільний ревматоїдний артрит, 100% забезпечення лікувального харчування для осіб хворих на фенілкетонурію, в точу числі: |
Всього з них: |
149 997,42 |
Всього з них: |
149 997,42 |
||||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
149 997,42 |
- кошти міського бюджету |
149 997,42 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
.1.3.1. |
Видатки на придбання сумішей спеціального лікувального харчування для осіб хворих на фенілкетонурію |
Всього з них: |
149 997,42 |
Всього з них: |
149 997,42 |
Забезпечено придбаних сумішей спеціального лікувального харчування для осіб, хворих на фенілкетонурію у кількості 27 уп. |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
149 997,42 |
- кошти міського бюджету |
149 997,42 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
4 |
Забезпечити раннє виявлення туберкольозної інфекції у дітей шляхом щорічного проведення туберкулінодіагностики |
Всього з них: |
29 999,72 |
Всього з них: |
29 999,72 |
|
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
29 999,72 |
- кошти міського бюджету |
29 999,72 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.4.1. |
Видатки на придбання туберкуліну для проведення туберкулінодіагностики дітям |
Всього з них: |
29 999,72 |
Всього з них: |
29 999,72 |
Забезпечено придбання туберкуліну для проведення туберкуліно-діагностики дітям у кількості 148 амп. |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
29 999,72 |
- кошти міського бюджету |
29 999,72 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
5 |
Утримання будівель (енергоносії) КНП КМР «КМЦ ПМСД» |
Всього з них: |
1 827 573,26 |
Всього з них: |
1 827 573,26 |
Забезпечено оплату енергоносіїв |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
1 827 573,26 |
- кошти міського бюджету |
1 827 573,26 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.5.1.1. |
Теплопостачання |
Всього з них: |
22 951,81 |
Всього з них: |
22 951,81 |
Забезпечено відшкодування за теплопостачання |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
22 951,81 |
- кошти міського бюджету |
22 951,81 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
.1.5.1.2. |
Водопостачання і водовідведення |
Всього з них: |
18 207,00 |
Всього з них: |
18 207,00 |
Забезпечено оплату водопостачання і водовідведення |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
18 207,00 |
- кошти міського бюджету |
18 207,00 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
.1.5.1.3. |
Електроенергії |
Всього з них: |
1 705 280,96 |
Всього з них: |
1 705 280,96 |
Забезпечено оплату розподілу і постачання електроенергії |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
1 705 280,96 |
- кошти міського бюджету |
1 705 280,96 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
.1.5.1.4. |
Природний газ |
Всього з них: |
81 133,49 |
Всього з них: |
81 133,49 |
Забезпечено оплату розподілу і транспортування природнього газу |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
81 133,49 |
- кошти міського бюджету |
81 133,49 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
6 |
Провести ремонт приміщень, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом |
Всього з них: |
2 058 829,62 |
Всього з них: |
2 055 467,44 |
|
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
2 058 829,62 |
- кошти міського бюджету |
2 055 467,44 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.6.1. |
Обсяг видатків на надання послуг з проведення поточного ремонту структурних підрозділів КНП КМР «КМЦ ПМСД» |
Всього з них: |
365 772,69 |
Всього з них: |
365 772,69 |
Забезпечено видатки на перекриття аварійного даху 2-х амбулаторій |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
365 772,69 |
- кошти міського бюджету |
365 772,69 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.6.2. |
Обсяг видатків на закупівлю предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю (в т.ч. будівельних та господарських товарів) для проведення поточного ремонту структурних підрозділів КНП КМР «КМЦ ПМСД» |
Всього з них: |
1 664 053,29 |
Всього з них: |
1 660 691,11 |
Забезпечено видатки на закупівлю предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю (в т.ч. будівельних та господарських товарів) для проведення поточного ремонту |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
1 664 053,29 |
- кошти міського бюджету |
1 660 691,11 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.6.3. |
Обсяг видатків на заходи із захисту приміщень структурних підрозділів КНП КМР «КМЦ ПМСД» шляхом встановлення системи охоронної сигналізації |
Всього з них: |
29 003,64 |
Всього з них: |
29 003,64 |
Забезпечено видатки на проведення заходів із захисту амбулаторії шляхом встановлення системи охоронної сигналізації |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
29 003,64 |
- кошти міського бюджету |
29 003,64 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
7 |
Проведення благоустрою територій структурних підрозділів |
Всього з них: |
279 519,98 |
Всього з них: |
279 519,98 |
||||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
279 519,98 |
- кошти міського бюджету |
279 519,98 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.7.1. |
Обсяг видатків на придбання асфальту для проведення благоустрою на території амбулаторії ЗПСМ №1 за адресою м. Коломия, вул. В’ячеслава Чорновола, 32 |
Всього з них: |
257 400,00 |
Всього з них: |
257 400,00 |
Придбано 5 т асфальту для проведення благоустрою території |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
257 400,00 |
- кошти міського бюджету |
257 400,00 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.7.2. |
Обсяг видатків на придбання щебеню для проведення благоустрою на території амбулаторії ЗПСМ №1 за адресою м. Коломия, вул. В’ячеслава Чорновола, 32 |
Всього з них: |
22 119,98 |
Всього з них: |
22 119,98 |
Придбано 41,72 т щебню для проведення благоустрою |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
22 119,98 |
- кошти міського бюджету |
22 119,98 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
8 |
Забезпечення 50% потреби онкологічних хворих м.Коломиї в гігієнічних засобах: памперси, пеленки, калоприймачі, сечоприймачі |
Всього з них: |
67 660,00 |
Всього з них: |
67 660,00 |
||||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
67 660,00 |
- кошти міського бюджету |
67 660,00 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
1.8.1. |
Обсяг видатків на закупівлю гігієнічних засобів медичного призначення |
Всього з них: |
67 660,00 |
Всього з них: |
67 660,00 |
Придбано 884 шт. гігієнічних засобів (кало-, сечоприймачів) |
|||
- кошти державного бюджету |
- кошти державного бюджету |
||||||||
- кошти обласного бюджету |
- кошти обласного бюджету |
||||||||
- кошти міського бюджету |
67 660,00 |
- кошти міського бюджету |
67 660,00 |
||||||
- інші джерела фінансування |
- інші джерела фінансування |
||||||||
|
Всього |
|
4 943 300,00 |
|
4 934 972,41 |
|