НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про проведення перевірок структурних підрозділів міськ..."  № 97-р від 20.03.2023р. 
Документ №97-р від 20.03.2023р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

24.03.2023



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 20.03.2023р.  № 97-р
 

Про проведення перевірок структурних підрозділів міської ради щодо стану виконавської дисципліни


З метою забезпечення правил документування управлінської діяльності у Коломийській міській раді, якість підготовки та оформлення на належному рівні документів, що розробляються на виконання завдань, визначених у законах України, постановах Верховної Ради України, актах та дорученнях Президента України, актах Кабінету Міністрів України, дорученнях Прем’єр-міністра України, центральних і місцевих органів виконавчої влади, регламенту Коломийської міської ради, регламенту виконавчого комітету Коломийської міської ради, інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, інструкції з діловодства за зверненнями громадян, методики оцінювання рівня організації із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, а також відповідей на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, кореспонденцію Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, листів і рішень обласної ради, документів прокурорського реагування, листів, розпоряджень та доручень облдержадміністрації, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян»:

1. Затвердити графік перевірок щодо виконавської дисципліни, ведення діловодства та ведення діловодства за зверненнями громадян структурних підрозділів міської ради на 2023 рік (додається).

2. Начальнику відділу документообігу управління персоналом та діловодства міської ради Іванні КУРКО та завідувачу сектору контролю  відділу документообігу управління персоналом та діловодства міської ради Наталії ВОЛЧИНСЬКІЙ провести перевірки структурних підрозділів  відповідно до графіку перевірок.

       3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.


Міський голова                                                                      Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 20.03.2023 р. №  97-р

                                                                                                


Графік

перевірок щодо виконавської дисципліни, ведення діловодства та ведення діловодства за зверненнями громадян структурними підрозділами міської ради 

Найменування структурного підрозділу

Період проведення перевірки

1.

Управління бухгалтерського обліку та закупівель міської ради

Квітень

2.

Управління «Секретаріат ради» міської ради

Квітень

3.

Управління комунікації та інформаційних технологій міської ради

Квітень

4.

Відділ ведення Державного реєстру виборців міської ради

Травень

5.

Відділ з питань цивільного захисту міської ради

Травень

6.

Архівний відділ міської ради

Травень

7.

Управління містобудування міської ради

Травень

8.

Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

Червень

9.

Відділ муніципальної інспекції міської ради

Червень

10.

Відділ охорони здоров’я міської ради

Червень

11.

Служба у справах дітей

Липень

12.

Управління економіки міської ради

Липень

13.

Управління «Центр надання адміністративних послуг»

Липень

14.

Управління фінансів і внутрішнього аудиту

Серпень

15.

Управління соціальної політики міської ради

Серпень

16.

Управління освіти міської ради

Серпень

17.

Управління культури та туризму міської ради

Вересень

18.

Управління комунального господарства міської ради

Вересень

19.

Управління спорту міської ради

Вересень

20.

Управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради

Вересень




Начальник управління персоналом та

діловодства міської ради                                                     Ірина ЖОЛОБ



2011-2024 © Всі права застережено.