НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 25 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про перевірку наявності печаток, штампів ..."  № 57-р від 17.02.2023р. 
Документ №57-р від 17.02.2023р. Чинний
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови  №468-р від 21.12.2021р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

21.02.2023



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 17.02.2023р.  № 57-р
 

Про перевірку наявності печаток, штампів


       Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55 «Деякі питання документування  управлінської діяльності», Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням виконавчого комітету міської ради від 23.07.2019 №151, розпорядження міського голови від 17.02.2023 року №53-р «Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів», з метою перевірки наявності печаток та штампів:


1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток, штампів у складі:


КАЧАНСЬКИЙ

Михайло Юрійович

заступник міського голови, голова комісії

Члени комісії:

ВОЛЧИНСЬКА

Наталія Миколаївна

завідувач сектору контролю відділу документообігу управління персоналом та діловодства міської ради

ЖОЛОБ

Ірина Любомирівна

начальник управління персоналом та діловодства міської ради

ЗУБИК

Любомир Володимирович

начальник управління комунікації та інформаційних технологій міської ради

КУРКО

Іванна Валеріївна

начальник відділу документообігу  управління персоналом та діловодства міської ради

САВЧУК

Ярослав Володимирович

начальник відділу з питань цивільного захисту міської ради

       2. Комісії за результатами перевірок скласти акти та подати їх на затвердження міському голові.

       3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – управління персоналом та діловодства міської ради (Ірина ЖОЛОБ).

       4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 21.12.2021 р.  № 468-р « Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію».

       5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.




Міський голова                                                                             Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ

.




2011-2024 © Всі права застережено.