НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
Розпорядження міського голови №206-р від 20.05.2021р. Втратив чинність
Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
Розпорядження міського голови №267-р від 25.07.2024р. Чинний
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
19.11.2022
Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних |
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» із змінами, керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити переліки:
1.1.Наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, та відповідальних розпорядників інформації (додається).
1.2. Наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядниками яких є самостійні структурні підрозділи міської ради (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів:
2.1. Забезпечити завантаження нових наборів даних відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами) та подальше оновлення наборів даних, визначених у п.1.1 та 1.2 цього розпорядження, на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних (www.data.gov.ua) і порталі відкритих даних міста Коломия (https://dani.kolrada.gov.ua/).
2.2. Організувати оприлюднення комунальними підприємствами, установами, організаціями, які є в сфері управління структурного підрозділу, інформації відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» на Єдиному державному
вебпорталі (www.data.gov.ua) та порталі відкритих даних міста Коломия (https://dani.kolrada.gov.ua/).
2.3. Визначити відповідальну особу за оприлюднення та подальше оновлення наборів даних, внести відповідні зміни в посадові інструкції та до 15.12.2022р подати інформацію для узагальнення управлінню комунікації та інформаційних технологій міської ради (Любомир ЗУБИК).
3. Розпорядникам інформації:
3.1. Публікувати дані виключно у форматах відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
3.2. До 15.12.2022р опубліковані набори даних за 2022 рік привести у відповідність рекомендаціям для оприлюднення наборів відкритих даних Міністерства цифрової трансформації, розміщеним на сайті Дія. Відкриті дані (https://data.gov.ua/pages/835-rec-index#mun) та подати інформацію про виконання управлінню комунікації та інформаційних технологій міської ради (Любомир ЗУБИК) для узагальнення.
3.3. До 15.02.2023р. опубліковані набори даних за 2021 рік привести у відповідність рекомендаціям для оприлюднення наборів відкритих даних Міністерства цифрової трансформації, розміщеним на сайті Дія. Відкриті дані (https://data.gov.ua/pages/835-rec-index#mun) та подати інформацію про виконання управлінню комунікації та інформаційних технологій міської ради (Любомир ЗУБИК) для узагальнення.
3.4. До 15.12.2022р. подати управлінню комунікації та інформаційних технологій міської ради (Любомир ЗУБИК) в електронному форматі сформовані та оновлені набори відкритих даних, публікація яких під час дії воєнного стану не здійснюється.
4. Розпорядники інформації, визначені п.1.1, керівники структурних підрозділів відповідно до п.1.2 цього розпорядження, а також керівники підприємств, установ, організацій несуть персональну відповідальність за актуальність, достовірність даних, дотримання вимог щодо оприлюднення наборів даних, які містять персональні дані фізичної особи, на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних (www.data.gov.ua) та на офіційному вебсайті міської ради (портал відкритих даних міста Коломия (https://dani.kolrada.gov.ua/).
5. Відповідно до п. 27 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», публікація наборів даних у сферах охорони здоров’я, екології та захисту навколишнього природного середовища, транспорту і інфраструктури, фінансів та податків є пріоритетною.
6. Управлінню комунікації та інформаційних технологій міської ради (Любомир ЗУБИК):
6.1. Забезпечити технічний супровід функціонування Порталу відкритих даних міста Коломия (https://dani.kolrada.gov.ua/) та його зв’язку з Єдиним державним вебпорталом відкритих даних (www.data.gov.ua)
6.2. Забезпечити координацію роботи та контроль за дотриманням термінів оприлюднення наборів даних.
6.3. До 23.12.2022р. подати міському голові звіт про виконання п. 3.2 цього розпорядження.
7. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 20.05.2021р. №206-р. «Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Михайла КАЧАНСЬКОГО.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 15.11.2022 р. № 365-р
Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, та відповідальних розпорядників інформації
1. Розпорядник інформації: Коломийська міська рада.
Формування наборів даних та їх розміщення здійснюється на офіційному сайті міської ради (портал відкритих даних міста Коломиї https://dani.kolrada.gov.ua/) та на Єдиному державному порталі відкритих даних www.data.gov.ua.
№ з/п |
Найменування набору даних |
Розпорядники інформації |
Відповідальна особа |
Частота оновлення |
Пріоритетність |
Примітки |
1 |
Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, офіційних сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження |
Управління персоналом та діловодства |
Жолоб Ірина Любомирівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
2 |
Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації |
Управління персоналом та діловодства |
Жолоб Ірина Любомирівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
3 |
Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації |
Управління персоналом та діловодства Управління «Секретаріат ради» |
Жолоб Ірина Любомирівна Бежук Світлана Геннадіївна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
4 |
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
Управління «Центр надання адміністративних послуг» сектор звернень |
Дикан Ірина Василівна |
Протягом місяця після закінчення півріччя |
Пріоритетний |
5 |
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації |
Управління комунікації та інформаційних технологій |
Зубик Любомир Володимирович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
6 |
Адміністративні дані в значенні Закону України “Про державну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації |
Управління економіки |
Ткачук Інна Михайлівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
||
7 |
Інформація із системи обліку публічної інформації |
Управління персоналом та діловодства |
Жолоб Ірина Любомирівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
8 |
Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів |
Управління персоналом та діловодства Управління «Секретаріат ради» |
Жолоб Ірина Любомирівна Бежук Світлана Геннадіївна |
Постійно за потреби |
||
9 |
Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення |
Управління економіки |
Ткачук Інна Михайлівна |
У разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
10 |
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення |
Управління економіки |
Ткачук Інна Михайлівна |
У разі внесення змін |
Пріоритетний |
11 |
Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації |
Управління персоналом та діловодства |
Жолоб Ірина Любомирівна |
У разі внесення змін |
||
12 |
Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки |
Управління бухгалтерського обліку та закупівель |
Геник Наталія Антонівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
13 |
Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів |
Управління бухгалтерського обліку та закупівель |
Геник Наталія Антонівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
14 |
Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги |
Відділ інвестиційної політики |
У разі внесення змін |
Пріоритетний |
15 |
Результати інформаційного аудиту |
Управління комунікації та інформаційних технологій |
Зубик Любомир Володимирович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
||
16 |
Перелік об’єктів комунальної власності |
Управління земельних відносин та майнових ресурсів |
Бурденюк Любов Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
17 |
Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, розповсюджувач зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) |
Управління містобудування |
Олійник Андрій Ігорович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
18 |
Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Відділ інвестиційної політики Управління економіки |
Ткачук Інна Михайлівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
19 |
Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо) |
Коломийський центр дозвілля та туризму |
Костюк Таїса Андріївна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
20 |
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків |
Коломийський центр дозвілля та туризму |
Костюк Таїса Андріївна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
21 |
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них |
Відділ охорони здоров’я |
Коба Ігор Юрійович |
Постійно |
Пріоритетний |
|
22 |
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування |
Управління «Секретаріат ради» |
Бежук Світлана Геннадіївна |
Постійно |
Пріоритетний |
|
23 |
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому |
Управління «Секретаріат ради» |
Бежук Світлана Геннадіївна |
Постійно |
Пріоритетний |
Під час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
24 |
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Управління соціальної політики |
Яремчук Людмила Вікторівна |
У разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
25 |
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо |
Управління комунікації та інформаційних технологій |
Зубик Любомир Володимирович |
Протягом місяця після закінчення півріччя |
||
26 |
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду |
Управління персоналом та діловодства |
Жолоб Ірина Любомирівна |
Протягом місяця після закінчення півріччя |
27 |
Адресний реєстр |
Управління містобудування |
Олійник Андрій Ігорович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
Під час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
28 |
Дані про надані адміністративні послуги |
Управління «Центр надання адміністративних послуг» |
Виноградова Вікторія Олегівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
29 |
Дані про видані будівельні паспорти |
Управління містобудування |
Олійник Андрій Ігорович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
Під час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
30 |
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я |
Відділ охорони здоров’я |
Коба Ігор Юрійович |
У разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
31 |
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади |
Управління освіти |
Яворська Олеся Василівна |
Постійно |
Пріоритений |
|
32 |
Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів |
Управління освіти |
Яворська Олеся Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
|
33 |
Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані |
Управління містобудування |
Олійник Андрій Ігорович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
Під час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
34 |
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) |
Управління земельних відносин та майнових ресурсів |
Бурденюк Любов Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
|
35 |
Надходження і використання благодійної допомоги |
Відділ інвестиційної політики Єдиний центр надання реабілітаційної та соціальних послуг м. Коломиї |
Трачук Ірина Ігорівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
36 |
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів |
Відділ муніципальної інспекції Управління земельних відносин та майнових ресурсів |
Мельничук Дмитро Іванович Бурденюк Любов Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
37 |
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна” |
Управління земельних відносин та майнових ресурсів |
Бурденюк Любов Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація здійснюється без даних про об’єкти, передані ЗСУ, силовим та спеціальним структурам |
38 |
Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”) |
Управління земельних відносин та майнових ресурсів |
Бурденюк Любов Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
39 |
Схеми планування території, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень) |
Управління містобудування |
Олійник Андрій Ігорович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
40 |
Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування |
Управління земельних відносин та майнових ресурсів |
Бурденюк Любов Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
41 |
Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності |
Управління земельних відносин та майнових ресурсів |
Бурденюк Любов Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація здійснюється без даних про орендарів |
42 |
Реєстр містобудівних умов та обмежень |
Управління містобудування |
Олійник Андрій Ігорович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
43 |
Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм |
Управління економіки |
Ткачук Інна Михайлівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану не публікуються дані про цільові програми щодо ЗСУ, силових та спеціальних структур |
44 |
Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами |
Управління земельних відносин та майнових ресурсів |
Бурденюк Любов Василівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
45 |
Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності |
Управління містобудування |
Олійник Андрій Ігорович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
46 |
Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності |
Відділ з питань цивільного захисту |
Савчук Ярослав Володимирович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
47 |
Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності |
Управління комунікації та інформаційних технологій |
Зубик Любомир Володимирович |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
48 |
Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту. |
Управління економіки |
Ткачук Інна Михайлівна |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Начальник управління комунікації та
інформаційних технологій міської ради Любомир ЗУБИК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження міського голови
від 15.11.2022 р. № 365-р
Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядниками яких є самостійні структурні підрозділи
1. Розпорядники інформації: управління соціальної політики, управління фінансів і внутрішнього аудиту, управління культури та туризму, управління спорту, управління освіти, управління комунального господарства, управління земельних відносин та майнових ресурсів.
Формування наборів даних та їх розміщення здійснюється розпорядником інформації на сайтах структурного підрозділу, підприємства, установи, організації, що в сфері управління структурного підрозділу, також публікуються на офіційному сайті міської ради (портал відкритих даних міста Коломия (https://dani.kolrada.gov.ua/).
№ з/п |
Найменування набору даних |
Частота оновлення |
Пріоритетність |
Примітки |
1 |
Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження. |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
2 |
Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
3 |
Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
4 |
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
5 |
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації |
У разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
6 |
Адміністративні дані в значенні Закону України “Про державну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
||
7 |
Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
8 |
Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
||
9 |
Фінансова звітність |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
10 |
Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
11 |
Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
12 |
Інформація із системи обліку публічної інформації |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
2. Додатково подаються розпорядником інформації управлінням комунального господарства
Формування наборів даних та їх розміщення: на офіційному сайті міської ради (портал відкритих даних міста Коломия (https://dani.kolrada.gov.ua/), на сайті структурного підрозділу та на Єдиному державному порталі відкритих даних (https://data.gov.ua/).
№ з/п |
Найменування набору даних |
Частота оновлення |
Пріоритетність |
Примітки |
1 |
Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
2 |
Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту”. |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
3 |
Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
4 |
Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
5 |
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
6 |
Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
7 |
Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
Під час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
8 |
Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами та організаціями. |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
9 |
Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
10 |
Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
11 |
Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
12 |
Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
13 |
Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
14 |
Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
15 |
Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
16 |
Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
17 |
Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
18 |
Дані про місцезнаходження міського пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
19 |
Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
20 |
Розклад руху міського автомобільного транспорту |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
21 |
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
|
22 |
Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності |
Щороку в першому кварталі станом на січень поточного року або у разі внесення змін |
Пріоритетний |
На час дії воєнного стану публікація не здійснюється |
Начальник управління комунікації та
інформаційних технологій міської ради Любомир ЗУБИК