НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 28 березня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про внесення змін у функціональні повноваження першого ..."  № 328-р від 25.12.2012р. 
Документ №328-р від 25.12.2012р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

29.12.2012



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 25.12.2012р.  № 328-р
 

Про внесення змін у функціональні повноваження першого заступника міського голови та заступників міського голови


       У зв’язку із змінами у структурі виконавчих органів міської ради, внесеними рішенням міської від 20 грудня 2012 року № 1380-26/2012 :

       

       1. Внести зміни у функціональні обов’язки першого заступника міського голови та заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, затвердивши їх у новій редакції (додаються).

       2. Додаток до розпорядження міського голови 25.03.2011 № 93-р в частині функціональних повноважень першого заступника міського голови Яворського Т.О. та заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Білоуса М.М., Граділя І.І., Тарновецького В.В. вважати таким, що втратив чинність.

       3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.






Міський голова                                                                                                                    І.Слюзар

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                               Розпорядження міського голови

                                                               від 25.12.2012 № 328-р



Функціональні повноваження

першого заступника міського голови та заступників міського голови

з питань діяльності виконавчих органів міської ради



Перший заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів міської ради

Яворський Тарас Орестович



У разі відсутності міського голови скликає та проводить засідання виконавчого комітету міської ради.



Веде питання: будівництва, містобудування, архітектури, вико-ристання та охорони земель, обліку та управління комунальним майном, надзвичайних ситуацій, правоохоронної діяльності.


1. Прогнозує та координує:

       - розробку програм з питань будівництва та реконструкції об'єктів в межах міста;

       - розвиток потужностей будівельної індустрії і промисловості будівельних матеріалів;

       - ведення земельного кадастру, проведення земельної реформи, здійснення вибору, вилучення і надання землі для містобудівних та інших потреб, підготовку матеріалів щодо земельних питань, договорів оренди та купівлі-продажу земельних ділянок;

       - розробку та реалізацію генерального плану забудови міста, ефективного використання земельних ресурсів;

       - обліку та управління комунальним майном;

       - в  межах повноважень, визначених міською радою, координує роботу по управлінню майном, що є у комунальній власності територіальної громади міста: надання в оренду, користування, під заставу, відчуження тощо.

       - формування відносин власності та подання на затвердження міської ради програми приватизації комунального майна (за винятком житла), переліку об’єктів, що підлягають приватизації згідно з чинним законодавством;

       - питання формування переліку об’єктів, які не підлягають приватизації;

       - роботу з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, розподіл та надання житла.

2. Контролює та забезпечує:

- встановлення режиму використання та забудови земель;

- надання дозволів на спорудження об’єктів містобудування незалежно від форм власності;

- встановлення та розміщення реклами;

- організації стоянок автомобільного транспорту;

- сприяння розширенню житлового будівництва;

- встановлення ставок орендної плати та вартості продажу земельних ділянок;

- дотримання і охорону земельних ресурсів, планування забудовою тери-торії міста;

- ефективне використання земельних ресурсів, своєчасне укладення договорів оренди, актів постійного користування землі.


Керує діяльністю управління  архітектури,  містобудування та капітального будівництва, відділів: земельних відносин та обліку комунального майна, з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.


       Координує діяльність будівельних та проектних організацій.


Організовує співпрацю з управлінням Держземагентсва у Коломийському районі, обласним комунальним підприємством "Коломийське міжрайонне бюро технічної інвентаризації".


Очолює мобільну оперативну групу у випадку виникнення надзвичайних ситуацій, міський комітет забезпечення доступності інвалідів та інших мало- мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури та комісії:

- конкурсну на заміщення вакантних посад;

       - з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.

       - конкурсну з визначення осіб, уповноважених справляти збір за паркування автотранспорту в м.Коломиї;

       - з проведення конкурсів на укладення договорів оренди комунального майна територіальної громади міста;

       - громадську з житлових питань;

       - з питань самочинного будівництва, встановлення гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, рекламо носіїв і вивісок;

       - конкурсну щодо відбору суб’єктів оціночної діяльності;

       - конкурсну із визначення суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок на замовлення міської ради.        

       

       Підписує ордери на житлову площу.



Заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів міської ради

Білоус Михайло Михайлович


Веде питання: житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони навколишнього природного середовища, енергозабезпечення, енергоефективності та енергозбереження (за винятком бюджетних установ),  приватизації житла, зв’язку.


1. Прогнозує та координує:

       - розробку програм з питань забезпечення життєдіяльності міста, охорони довкілля;

       - реформування житлово-комунального господарства;

       - роботу з експлуатації житлового фонду, електричних, водопровідних, каналізаційних, теплових та газових мереж і споруд, надійності та безпечності житлових будинків комунальної власності;

       - забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;

       - вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів;

       - роботу з організації благоустрою та озеленення міста, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

       2. Вирішує питання щодо здійснення протизсувних, берегоукріп-лювальних, природоохоронних робіт.

3. Роботу по встановленню тарифів щодо оплати житлово-комунальних та інших послуг.

4. Роботу по енергозабезпеченню, енергоефективності, енерго-збереженню (за винятком бюджетних установ) та оплати за енергоносії.


Керує діяльністю: відділу управління комунальним майном міської ради.


Координує діяльність комунальних підприємств з водо- та теплопостачання, комунальних підприємств “Житлоінфоцентр”, "Коломийська муніципальна дружина", "Коломийська міська ритуальна служба", " Поліго-екологія", "Лазня".

       

Організовує співпрацю з цехом телекомунікаційних послуг № 8 Івано-Франківської філії ВАТ "Укртелеком", центром поштового зв'язку № 3, філією ВАТ "Прикарпаттяобленерго" "Коломийський МРЕМ", управлінням по експлуатації газового господарства.

Очолює комісії виконкому:

       - з приватизації державного житлового фонду;

       - з визначення технічного стану будинків і квартир.

       

Заступник міського голови

з  питань діяльності виконавчих органів міської ради

Граділь Ігор Іванович


       Веде питання: освіти, культури, фізкультури і спорту, охорони здоров’я, внутрішньої, інформаційної, молодіжної та гендерної  політики, релігії, взаємодії з засобами масової інформації, громадськими організаціями і політичними  партіями.


1. Організовує роботу щодо здійснення державної політики з гуманітарних питань, координує діяльність виконавчих органів в галузі освіти, охорони здоров'я, культури, фізичної культури та спорту, інформаційної, молодіжної та гендерної політики.

2. Погоджує розроблені управліннями і відділами міської ради пропозиції щодо розвитку мережі закладів освіти, культури, охорони здоров'я, спорту, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку,  міських цільових програм.

3. Організовує роботу по реалізації державної політики щодо соціального і правового захисту дітей та попередження правопорушень серед них, надання їм інформаційної, правової, психолого-педагогічної, медичної та інших форм допомог, запобігання бездоглядності дітей.

4. Організовує вирішення питань про повне державне утримання дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків.

5. Організовує роботу з охорони, реставрації та використання пам’яток історії і культури.

6. Сприяє роботі творчих спілок, товариств, асоціацій, громадських організацій, які діють у сфері  освіти, охорони здоров'я, культури,  фізкультури та спорту, роботи з молоддю.

7. Погоджує пропозиції про ліцензування індивідуальної підприєм-ницької діяльності у сфері охорони здоров'я.

8. Сприяє організації призову громадян на строкову військову службу.


Керує діяльністю: управління освіти, відділів: інформаційної політики та зв’язків з громадськістю, у справах молоді та спорту, культури; служби у справах дітей міської ради, міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.


Координує діяльність комунальних підприємств "Кінотеатр "Джерело",  центральної районної аптеки № 31, центру профілактичної дезінфекції.


Забезпечує взаємодію з:

- Товариством Червоного Хреста України,

- санітарно-епідеміологічною станцією;

- центральною районною лікарнею та іншими лікувально-профілактичними закладами;

- ветеринарною службою;

- політичними партіями та громадськими організаціями;

- засобами масової інформації;

- релігійними організаціями;

- благодійними фондами та благодійними організаціями.


Очолює комісії та інші консультативно-дорадчі органи:

- призовну комісії;

- надзвичайні протиепідеміологічну та протиепізоотичну комісії;

- координаційну раду по боротьбі з наркоманією та СНІДом;

- спостережну комісію;

- координаційну раду у справах дітей;

- консультативну раду з питань Чорнобильської катастрофи;

- дорадчий орган по роботі з сім’ями, що опинилися в складних життєвих обставинах;

- комісію з питань поновлення прав реабілітованих;

- комісію з присудження літературної премії імені Т. Мельничука;

- комісію по визначенню кандидатур на присвоєння звання "Почесний громадянин міста Коломиї";

- комісію по визначенню претендентів до Книги шани міста Коломиї;

- міжвідомчу координаційно-методичну раду з питань правової освіти населення;

- міжвідомчу раду з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку та протидії торгівлі людьми.


Підписує посвідчення реабілітованим.


Заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів міської ради

Тарновецький Володимир Васильович


       Веде питання: соціально-економічного розвитку, промисловості, регуляторно-дозвільної політики і підприємництва, праці та соціального захисту населення, охорони праці, пенсійного забезпечення, стратегічного планування  розвитку міста, туризму, статистики, місцевих програм, виставково-ярмаркової діяльності, бюджетної, податкової і цінової політики, банківської справи, державного страхування, зайнятості населення, торговельного і побутового обслуговування населення, транспорту, внесків до фонду соціально-економічного розвитку міста, енергозбереження в бюджетних установах.


       1. Прогнозує та координує:

       - розробку програм соціально-економічного, культурного та туристичного розвитку міста, цільових програм, трудових відносин і фінансових ресурсів;

       - організацію роботи по розвитку та розширенню зовнішньоекономічної діяльності підприємств міста з різними формами власності, проведення заходів, направлених на залучення внутрішніх та іноземних інвестицій в економіку міс-та та їх раціонального використання;

       - складання проектів планів фінансово-економічної діяльності підприємств і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади міста, контроль за їх виконанням, а також розглядає пропозиції щодо розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств і організацій, незалежно від форм власності;

       - здійснення методичного керівництва економічною роботою в місті, діяльністю з цих питань управлінь, відділів міської ради, інших підприємств з питань розроблення програм економічного і соціального розвитку міста, забезпечення взаємодії з ними під час розв'язання інших проблем;

       - діяльність усіх розміщених на території міста промислових підприємств по міжгалузевих зв’язках;

       - діяльність транспортних та туристичних  підприємств і організацій.


       2. Контролює та сприяє:

       - підвищенню ефективності використання коштів міського бюджету, підприємств і організацій комунальної власності територіальної громади міста, комунального майна, яке передається до статутних фондів спільних підприємств та інших економічних формувань;

       - розвитку підприємництва, малого та середнього бізнесу, туризму  в місті;

       - залученню зовнішніх та внутрішніх інвестицій та на договірних засадах, коштів підприємств, підприємців до участі в комплексному соціально-економічному розвитку міста;

       - вирішенню колективних трудових спорів, реєстрації колективних договорів, угод, здійснює контроль за їх виконанням;

       - організації та проведенню виставок, ярмарків, презентацій фірм і представництв;

       - поступленню коштів до фонду соціально-економічного розвитку міста.


       3. Контролює та забезпечує:

- дотримання зобов’язань щодо платежів до міського бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності;

- ефективне використання прибутків підприємств, організацій, установ, заснованих на комунальній власності;

       - організацію праці та соціального захисту населення;

       - реалізацію у місті державної політики у сфері соціального захисту пенсіонерів, інвалідів, багатодітних, малозабезпечених сімей, які потребують допомоги та соціальної підтримки  з боку держави і міської ради;

       - виконання рішень державних органів та міської ради, її виконавчого комітету з питань надання житлових субсидій;

       - організацію проведення громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні;

       - ведення єдиного державного реєстру суб’єктів підприємництва;

       - організацію місцевих ринків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі;

       - дотримання законодавства щодо захисту прав споживачів;

       - дотримання цін ;

- затвердження маршрутів і графіків руху міського пасажирського транспорту;

- здійснення заходів по енергозбереженню в бюджетних установах.


       4. Є відповідальним за реалізацію конкурентної та регуляторної політики і роботу дозвільного центру міської ради.


Керує діяльністю: управлінь економіки; праці та соціального захисту населення; відділу державної реєстрації, дозвільного центру.


Координує діяльність фінансового управління міської ради з питань формування та контролю за виконанням міського бюджету, управління статистики в м. Коломиї, комунальних підприємств "Коломийський центральний продовольчий ринок", “Бюро подорожей та екскурсій”.


Забезпечує взаємодію з:

       - бізнес-центром;

       - Коломийським міськрайонним центром зайнятості;

       - управлінням Пенсійного фонду України в м. Коломиї та Коломийському районі;

       - відділеннями виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тим-часової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві  та професійних захворювань.


Очолює комісії та інші консультативно-дорадчі органи:

- міську комісію з питань альтернативної (невійськової) служби;

- опікунську раду;

- комісію з питань розгляду заяв громадян по призначенню житлових субсидій та допомог малозабезпеченим сім’ям;

       - координаційну раду з питань розвитку підприємництва;

       - раду з питань безпечної життєдіяльності населення;

       - міську евакуаційну комісію;

       - комісію з безпеки дорожнього руху;

       - конкурсний комітет по визначенню автомобільних перевізників з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування;

       - комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків до бюджетів усіх рівнів;

       - комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.


       Підписує договори щодо внесків до фонду соціально-економічного розвитку міста.




2011-2024 © Всі права застережено.