НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 18 травня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про передачу на баланс Коломийського управління Державн..."  № 2173-36/2022-36 від 06.10.2022р. 
Документ №2173-36/2022 від 06.10.2022р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

10.10.2022



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(36  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 06.10.2022р.  № 2173-36/2022-36
 


Про    передачу   на  баланс

Коломийського управління

Державної     казначейської

служби            України        в

Івано-Франківській  області

витрат         по     технічному

обслуговуванню   і   ремонту

офісної техніки



На виконання міської програми «Удосконалення казначейського обслуговування  міського бюджету на 2019-2023 роки», затвердженої рішенням міської ради від 22.11.2018 року №3170-39/2018-30 зі змінами, відповідно до рішення міської ради «Про  бюджет Коломийської міської територіальної громади на 2022 рік» від 21.12.2021 р. №1659-25/2021 зі змінами, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада


в и р і ш и л а:

1. Передати безоплатно з балансу  Коломийської міської ради на баланс Коломийського управління Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області витрати по технічному обслуговуванню і ремонту офісної техніки на загальну суму 30000,00 (тридцять тисяч гривень 00 копійок) відповідно переліку:


№ з/п

Найменування

Одиниця виміру

Кількість

Ціна, грн.

Сума,

грн.

1.

Заміна магнітного вала

шт.

24

150,00

3600,00

2.

Заміна фотобарабана

шт.

32

150,00

4800,00

3.

Заправка катриджа

шт.

65

150,00

9750,00

4.

Заправка катриджа 1200

шт.

45

170,00

7650,00

5.

Ремонт принтера

шт.

3

1400,00

4200,00


             Всього

Х

Х

Х

30000,00


2. Начальнику Коломийського управління Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області Галині ВІНТОНЯК, начальнику управління комунікації та інформаційних технологій міської ради Любомиру ЗУБИКУ, начальнику відділу обліку та звітності – головному бухгалтеру управління бухгалтерського обліку та закупівель міської ради Марії ЛАЗАРОВИЧ оформити прийом-передачу відповідними документами.

3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Романа ОСТЯКА.                      

          4. Контроль за виконанням рішення доручити   постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин  (Ігор КОСТЮК).



  Міський голова                                                                             Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ

































2011-2024 © Всі права застережено.