НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету міської ради
Розпорядження міського голови №57-р від 09.03.2022р. Втратив чинність
Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету міської ради
Розпорядження міського голови №55-р від 17.02.2023р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
30.09.2022
Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою впорядкування організації роботи виконавчих органів міської ради:
1. Затвердити функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови (додаються).
2. Установити, що секретар міської ради, перший заступник, заступники міського голови здійснюють свої функції та повноваження, визначені цим розпорядженням, і несуть персональну відповідальність за доручену роботу перед міським головою.
3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 09.03.2022 р. №57-р «Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету міської ради».
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 26.09.2022 р. № 320-р
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ
міського голови, секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Міський голова
Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
1. Забезпечує здійснення на території Коломийської міської територіальної громади у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади, додержання Конституції України та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади.
2. Організовує в межах, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", роботу міської ради та її виконавчого комітету.
3. Підписує рішення міської ради та її виконавчого комітету.
4. Вносить на розгляд міської ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря міської ради.
5. Вносить на розгляд міської ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету ради.
6. Вносить на розгляд міської ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України.
7. Здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету.
8. Скликає сесії міської ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на її пленарних засіданнях.
9. Забезпечує підготовку на розгляд міської ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, міського бюджету та звіту про його виконання, рішень з інших питань, віднесених до її відання. Оприлюднює затверджені програми, бюджет та звіти про їх виконання.
10. Призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім випадків, передбачених частиною другою статті 21 Закону України "Про культуру".
11. Скликає загальні збори громадян за місцем проживання.
12. Забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, міської ради та її виконавчого комітету.
13. Вносить на розгляд міської ради пропозиції про утворення спеціалізованої установи з надання безоплатної первинної правової допомоги
та пропозиції щодо кандидатури на посаду керівника установи з надання безоплатної первинної правової допомоги.
14. Є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним міською радою.
15. Представляє Коломийську міську територіальну громаду, Коломийську міську раду, її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.
16. Звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, які обмежують права та інтереси міської територіальної громади, а також повноваження ради та її органів.
17. Укладає від імені Коломийської міської ради договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції міської ради, подає їх на затвердження міської ради.
18. Веде особистий прийом громадян, забезпечує на території Коломийської міської територіальної громади додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об'єднань.
19. Бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
20. Видає розпорядження у межах своїх повноважень.
21. Здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень міської ради або не віднесені міською радою до відання її виконавчих органів.
Веде питання: фінансів, формування та виконання бюджету, податкової, юридичної роботи, фінансового контролю, проведення засідань виконавчого комітету, проведення референдумів, кадрової політики, забезпечення законності, прав і свобод громадян, міжнародних та зовнішньоекономічних відносин, цивільного захисту населення, оборонної та мобілізаційної роботи, архітектурно-будівельного контролю.
Керує діяльністю: управління фінансів і внутрішнього аудиту, відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю, юридичного відділу, управління персоналом та діловодства, відділу ведення Державного реєстру виборців, відділу муніципальної інспекції, роздрібної торгово–закупівельної бази громадського харчування, комунального підприємства «Коломийський центральний продовольчий ринок».
Координує діяльність: Коломийського управління державної казначейської служби України в Івано-Франківській області, міського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Івано-Франківській області, Головне територіальне управління юстиції в Iвано-Франківській області, міськрайонного відділу управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області.
Забезпечує взаємодію міської ради з:
Коломийською окружною прокуратурою, міжрайонним відділом управління Служби безпеки України в Івано-Франківській області; Коломийським міськрайонним судом; Коломийського об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки Івано-Франківської області; військовими частинами Збройних Сил України, що дислокуються на території Коломийської міської територіальної громади.
Очолює:
- міський штаб цивільної оборони,
- комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій,
- комісію з питань захисту прав дитини,
- постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян,
- комісію з питань розгляду звернень громадян в умовах дії воєнного стану.
Підписує договори щодо пайової участі утримання об’єкта благоустрою.
Секретар міської ради
Андрій КУНИЧАК
( увільнений від роботи у зв’язку з призовом на військову службу з 25.02.2022р. в особливий період на строк до його закінчення )
1. У випадку, передбаченому частиною другою статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", здійснює повноваження міського голови.
2. Скликає сесії міської ради у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"; повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії міської ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради.
3. Веде засідання міської ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
4. Організує підготовку сесій міської ради, питань, що вносяться на розгляд міської ради, забезпечує оприлюднення проектів рішень міської ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законів.
5. Забезпечує своєчасне доведення рішень міської ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень міської ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", забезпечує офіційне оприлюднення рішень міської ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення міською радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення міською радою регуляторної діяльності.
6. За дорученням міського голови координує діяльність постійних та інших комісій міської ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.
7. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.
8. Організовує за дорученням міської ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.
9. Забезпечує зберігання у міській раді та її виконавчих органах офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку.
10. Вирішує за дорученням міського голови або міської ради інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її органів.
Керує діяльністю управління «Секретаріат ради» міської ради.
Забезпечує взаємодію з політичними партіями, громадськими організаціями.
Очолює:
- комісію по визначенню кандидатур на присвоєння звання “Почесний громадянин міста Коломиї”.
ЗАГАЛЬНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ
першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
1. Забезпечують виконання положень Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових документів, здійснення повноважень міської ради та її виконавчого комітету у визначених напрямках діяльності, спрямовують, координують та контролюють роботу структурних підрозділів міської ради, а також підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади щодо:
- формування та виконання міського бюджету;
- підготовки проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку громади і цільових програм;
- контролю, аналізу і оцінки стану соціально-економічного та культурного розвитку громади у відповідних сферах;
- виконання розпоряджень та доручень міського голови;
- підготовки засідань комісій, груп, інших дорадчих органів при міському голові, виконавчому комітетові;
- вирішення питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу повноважень.
2. Вносять на розгляд міського голови пропозиції з питань:
- що належать до компетенції міської ради, її виконавчого комітету;
- ініційованих структурними підрозділами, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян;
- взаємодії міської ради з органами виконавчої влади.
3. Відповідають за підготовку проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інших документів (листів, інформацій, звернень, тощо), вживають вичерпних заходів щодо врегулювання розбіжностей між розробниками проектів документів, візують та вносять на розгляд міського голови доопрацьовані документи.
4. Дають доручення керівникам структурних підрозділів міської ради та її виконавчим органам.
5. Беруть участь у розгляді питань, що належать до сфери їх відання, під час розгляду їх міською радою, виконавчим комітетом.
6. Повертають виконавцям звернення, документи та інші матеріали, внесені з порушенням встановленого порядку.
7. Згідно з розподілом обов'язків вносять міському голові пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад посадових осіб та службовців виконавчих органів ради, керівників підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, а також пропозиції щодо їх заохочення або накладення стягнень.
8. Здійснюють згідно з функціональними повноваженнями або дорученнями міського голови керівництво відповідними комісіями, комітетами, робочими групами, іншими консультативно-дорадчими органами.
9. Погоджують структуру, плани роботи виконавчого комітету.
10. В межах своїх повноважень засвідчують акти, свідоцтва, інші документи, які розробляються в підпорядкованих структурних підрозділах міської ради, за дорученням міської ради або міського голови укладають договори (угоди) від імені та за дорученням міської ради, її виконавчого комітету.
11. Розглядають звернення громадян, ведуть особистий прийом громадян згідно затвердженого міським головою графіку.
Перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Олег ТОКАРЧУК
(увільнений від роботи у зв’язку з призовом на військову службу
з 04.03.2022 р. в особливий період на строк до його закінчення)
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Михайло КАЧАНСЬКИЙ
У разі відсутності міського голови скликає та проводить засідання виконавчого комітету міської ради.
Веде питання: інформаційної політики та комунікації з громадськістю, електронного врядування, цифрової трансформації і безпеки, цифровізації та цифрового розвитку, інформаційних технологій, надання адміністративних послуг, організації особистого прийому громадян міським головою, освіти, культури, туризму, релігії, фізичної культури і спорту, молодіжної політики, інвестиційної політики, організації співробітництва територіальних громад.
Забезпечує та координує:
- роботу з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації;
- роботу щодо інформаційної політики міської ради, міського голови та виконавчих органів міської ради, комунікації з громадськістю;
- роботу щодо здійснення державної політики з гуманітарних питань, координує діяльність виконавчих органів в галузі освіти, культури, фізичної культури та спорту, молодіжної політики;
- розроблення пропозицій щодо розвитку мережі закладів освіти, культури, спорту, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, міських цільових програм;
- роботу з охорони, реставрації та використання пам’яток історії і культури.
- роботу творчих спілок, товариств, асоціацій, громадських організацій, які діють у сфері освіти, культури, фізкультури та спорту, роботи з молоддю.
- питання у сфері розвитку туризму, діяльність туристичних підприємств і організацій;
- організацію роботи по прийому міжнародних делегацій;
- організацію державної політики у сфері надання адміністративних послуг, державної реєстрації фізичних, юридичних осіб-підприємців та реєстрації прав на нерухоме майно.
- організацію по проведенню культурно-туристичних виставок, ярмарків, презентацій фірм і представництв;
- створення умов для відродження осередків традиційної народної творчості, художніх промислів та ремесел;
- сприяння регілігійним організаціям у здійсненні діяльності на території Коломийської міської територіальної громади;
- організацію роботи, спрямованої на залучення внутрішніх та іноземних інвестицій в економіку Коломийської міської територіальної громади;
- підготовку аналітичних матеріалів щодо впровадження інвестиційних проектів;
- залученню зовнішніх та внутрішніх інвестицій та на договірних засадах, коштів підприємств, підприємців до участі в розвитку Коломийської міської територіальної громади;
- написання проектів до місцевих та міжнародних донорських організацій;
- організацію співробітництва територіальних громад.
- реалізацію завдань у сфері молодіжної політики, створення молодіжних центрів, просторів, молодіжних об’єднань.
Керує діяльністю управління комунікації та інформаційних технологій, управління освіти, управління культури та туризму, управління спорту, відділу інвестиційної політики.
Координує діяльність комунальної установи “Інститут розвитку міста Коломиї”, закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, бюджетної установи «Коломийський міський інклюзивно-ресурсний центр», комунальних закладів «Сервісний центр», «Сервісний центр закладів культури», «Палац культури та мистецтв «Народний дім», «Коломийська міська публічна бібліотека», комунальних установ «Централізована бухгалтерія», «Спортивна громада».
Очолює комісії
- комісію з присудження літературної премії імені Т. Мельничука;
- комісію по визначенню претендентів до Книги шани міста Коломиї.
- конкурсну комісію на заміщення вакантних посад.
Забезпечує взаємодію з:
- релігійними та молодіжними організаціями
Засвідчує копії документів, прийнятих / виданих міською радою.
Засвідчує копії документів, виданих міським головою, виконавчим комітетом міської ради.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Володимир МЕЛЬНИЧУК
(перебуває у відпустці без збереження заробітної плати по догляду за дитиною до досягнення нею чотирьох років з 01.07.2022р. по 11.02.2023р.)
Веде питання охорони здоров’я.
Забезпечує та координує:
- роботу щодо здійснення державної політики в галузі охорони здоров'я;
- роботу структурних підрозділів міської ради щодо розвитку мережі закладів охорони здоров'я;
Керує діяльністю відділу охорони здоров’я.
Координує діяльність: комунального некомерційного підприємства "Коломийська центральна районна лікарня" Коломийської міської ради, комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги", комунального некомерційного підприємства "Коломийська інфекційна лікарня Коломийської міської ради Івано-Франківської області", комунального некомерційного підприємства "Коломийський фтизіопульмонологічний центр" Коломийської міської ради Івано-Франківської області, центральної районної аптеки № 31.
Очолює комісії та інші консультативно-дорадчі органи:
- надзвичайні протиепідемічну та протиепізоотичну комісії;
- координаційну раду по боротьбі з наркоманією та СНІДом.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Роман ОСТЯК
Веде питання: соціально-економічного розвитку, промисловості, регуляторно-дозвільної політики і підприємництва, статистики, місцевих програм, бюджетної, податкової та цінової політики, організації ведення бухгалтерського обліку, звітності та проведення закупівель, енергозабезпечення, банківської справи, державного страхування, побутового обслуговування населення, енергоефективності та енергозбереження, надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, підтримки учасників бойових дій, учасників та ветеранів АТО та ООС, розвитку сільських населених пунктів Коломийської міської територіальної громади, координації роботи старост у старостинських округах.
Забезпечує та координує:
- підвищенню ефективності використання коштів місцевого бюджету;
- розробку програм соціально - економічного розвитку, цільових програм, трудових відносин і фінансових ресурсів, організація їх виконання та подання звітів міській раді про хід і результати виконання міських програм;
- організацію ведення бухгалтерського обліку в Коломийській міській раді;
- проведення закупівель в Коломийській міській раді;
- організацію роботи з питань здійснення торгівлі на ринках міста;
- організацію роботи з розвитку та розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємств з різними формами власності;
- роботу з прийняття рішень про укладення спеціальних інвестиційних договорів;
- організацію роботи щодо затвердження статуту Коломийської міської територіальної громади;
- роботу пов’язану із дотриманням цін та тарифів;
- роботу із здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів;
- роботу щодо забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку громади;
- реалізації стратегії розвитку Коломийської міської територіальної громади;
- здійснення державної регуляторної політики;
- підготовку аналітичних та статистичних матеріалів у межах компетенції;
- роботу щодо організації та участі у здійсненні заходів, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою, оборонною роботою та цивільним захистом населення на території громади;
- сприяє організації призову громадян на строкову військову службу;
- виконання визначених законодавством заходів, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою та цивільним захистом на території громади;
- розвиток населених пунктів Коломийської міської територіальної громади відповідно до компетенції;
- роботу щодо сприяння розвитку підприємництва, малого та середнього бізнесу;
- роботу щодо сприяння учасникам бойових дій, учасникам АТО та ООС у захисті їх інтересів та прав визначених законодавством;
- впровадження та реалізацію заходів з енергозбереження у закладах бюджетної сфери.
Керує діяльністю: управління економіки, управління бухгалтерського обліку та закупівель, відділу з питань цивільного захисту, центру допомоги учасникам антитерористичної операції міської ради, служби господарського забезпечення.
Забезпечує взаємодію :
- старост із структурними підрозділами міської ради, органами державної влади (державними органами) та органами місцевого самоврядування щодо питань, які стосуються розвитку сільських територій Коломийської міської територіальної громади.
- територіальними підрозділами Івано-Франківської філії ВАТ "Укртелеком", центром поштового зв'язку, територіальними підрозділами управління газового господарства та Коломийського РЕМ, Коломийською державною податковою інспекцією, координаційною волонтерською радою міста Коломиї та Коломийського району, координаційним комітетом допомоги учасникам АТО, які постраждали під час бойових дій, та їхнім сім’ям, військовими частинами, які дислокуються на території територіальної громади; громадськими формуваннями, які утворені та здійснюють свою діяльність на території громади, спілками учасників АТО та ООС, волонтерськими організаціями.
- управлінням Держпродспоживслужби в місті Коломиї.
Очолює комісії:
- мобільну оперативну групу у випадку виникнення надзвичайних ситуацій;
- з питань евакуації;
- спостережну комісію при виконавчому комітетові Коломийської міської ради;
- комісію з легалізації заробітної плати.
- з питань роботи із службовою інформацією;
- призовну комісії.
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Ігор ІВАХНЮК
(на час відсутності основного працівника Володимира Мельничука,
відповідно до рішення міської ради від 22.09.2022р.)
Веде питання: реалізації державної політики соціального захисту населення та ведення архівної справи.
Забезпечує та координує:
- роботу по реалізації державної політики щодо соціального і правового захисту дітей та попередження правопорушень серед них, надання їм інформаційної, правової, психолого-педагогічної, медичної та інших форм допомоги, запобігання бездоглядності дітей;
- роботу щодо державного утримання дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків;
- роботу спілок, товариств, асоціацій, громадських організацій, які діють у сфері соціального захисту населення;
- організацію державної політики у сфері соціального захисту пенсіонерів, осіб з інвалідністю, багатодітних, малозабезпечених сімей з дітьми, дітей-сиріт, дітей з інвалідністю, учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, бійців-добровольців, внутрішньо переміщених осіб, інших соціально незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку органів місцевого самоврядування;
- організацію ведення архівної справи.
Керує діяльністю служби у справах дітей, управління соціальної політики, архівного відділу.
Координує діяльність Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї, Коломийського геріатричного пансіонату, Коломийського дитячого будинку-інтернату.
- Товариством Червоного Хреста України;
- благодійними фондами та благодійними організаціями.
Очолює комісії:
- з питань поновлення прав реабілітованих.
- координаційну раду у справах дітей;
- міську комісію для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу ветеранів ОУН-УПА;
- консультативну раду з питань Чорнобильської катастрофи.
Підписує посвідчення реабілітованим.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Сергій ПРОСКУРНЯК
Веде питання: містобудування, архітектури, використання та охорони земель, комунального майна, комунального та дорожнього господарства, транспорту і зв'язку, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та інших органів самоорганізації населення, організації місцевих ярмарків, будівництва об’єктів комунальної власності, охорони навколишнього природного середовища, організації благоустрою та утримання території громади.
Забезпечує та координує:
- управління майном, що належать до комунальної власності Коломийської міської територіальної громади у порядку визначеному законодавством;
- ведення земельного кадастру, проведення земельної реформи, здійснення вибору, вилучення і надання землі для містобудівних та інших потреб, підготовку матеріалів щодо земельних питань, договорів оренди та купівлі-продажу земельних ділянок;
- розробку та реалізацію містобудівної документації, генерального плану забудови території громади, ефективного використання земельних ресурсів;
- дотримання встановленого режиму використання та забудови земель;
- роботу з дотримання і охорони земельних ресурсів, планування забудовою території, надійності та безпечності будинків і споруд;
- використанню земель комунальної власності в тому числі товарного сільськогосподарського виробництва;
- розробку проектів та програм приватизації об’єктів комунальної власності;
- здійснення заходів щодо порядку та умов відчуження та оренди майна комунальної власності;
- питання квартирного обліку та надання житла;
- встановленню та розміщенню реклами;
- сплаті коштів до фонду соціально-економічного розвитку громади, що поступають від сплати за розміщення зовнішньої реклами;
- роботу з питань адміністративно-територіального устрою;
- розробку програм з питань забезпечення життєдіяльності Коломийської міської територіальної громади, охорони довкілля, ефективного використання матеріально-технічних та місцевих природних ресурсів;
- забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;
- питання поводження з побутовими відходами;
- організацію озеленення території громади, охорони зелених насаджень і водойм, облаштування місць відпочинку мешканців;
- роботу по встановленню тарифів щодо оплати комунальних послуг;
-роботу щодо здійснення протизсувних, берегоукріплювальних, природоохоронних робіт;
-реалізацію державної та міської політики в сфері благоустрою, дотримання Правил благоустрою і утримання території;
- організацію стоянок автомобільного транспорту та паркування;
- організацію роботи міського пасажирського транспорту;
- сприяння об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та інших органам самоорганізації населення;
- роботу щодо ведення капітального будівництва об’єктів комунальної власності.
Керує діяльністю управління містобудування, управління комунального господарства, управління земельних відносин та майнових ресурсів.
Координує діяльність комунальних підприємств: “Коломияводоканал”, «Коломиятеплосервіс», "Зеленосвіт", "Коломия Паркосервіс", "Коломийська міська ритуальна служба", "Полігон Екологія", Коломийського центру дозвілля та туризму, комунального підприємства "Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро відділу архітектури та містобудування міської ради".
Забезпечує взаємодію з:
- територіальними підрозділами управління Держгеокадастру,
- обласним комунальним підприємством "Коломийське міжрайонне бюро технічної інвентаризації",
- благодійними фондами та благодійними організаціями.
Очолює комісії:
- з питань самочинного будівництва, встановлення гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, рекламоносіїв і вивісок;
- з конкурсного відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та виконавців земельних торгів;
- з попереднього погодження місця розташування тимчасових споруд;
- з проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів;
- комітету по визначенню автомобільних перевізників з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування на території Коломийської міської територіальної громади.
- конкурсну із визначення суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок на замовлення міської ради;
- з безпеки дорожнього руху.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Володимир ГРИГОРУК
( увільнений від роботи у зв’язку з призовом на військову службу з 07.03.2022р. в особливий період на строк до його закінчення )
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ