НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про комісію з питань розгляду звернень громадян в умова..."  № 316-р від 23.09.2022р. 
Документ №316-р від 23.09.2022р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

27.09.2022



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 23.09.2022р.  № 316-р
 


Про комісію з питань розгляду звернень громадян в умовах дії воєнного стану


З метою сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до міського голови, міської ради як органу місцевого самоврядування, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, реалізацію прав на звернення та інформацію в умовах дії воєнного стану, відповідно статті 19 Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1. Утворити  комісію з питань розгляду звернень громадян в умовах дії воєнного стану та затвердити її склад (додається).

2. Затвердити Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян в умовах дії воєнного стану  (додається).

3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на управління персоналом та діловодства  міської ради (Ірина ЖОЛОБ).

4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.



Міський голова                                                                                Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ



ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського

голови

          від 23.09.2022 р. № 316-р



СКЛАД

комісії з питань розгляду звернень громадян

в умовах дії воєнного стану



СТАНІСЛАВСЬКИЙ

Богдан Миколайович

- міський голова, голова комісії




КАЧАНСЬКИЙ

Михайло Юрійович

- заступник міського голови, заступник голови комісії



ЖОЛОБ

Ірина Любомирівна

- начальник управління персоналом та діловодства міської ради, секретар комісії


Члени комісії:

ІВАХНЮК

Ігор Васильович

- заступник міського голови,

ОСТЯК

Роман Адамович

- заступник міського голови

ПРОСКУРНЯК

Сергій Іванович

- заступник міського голови

СОНЧАК

Любов Богданівна

- начальник юридичного відділу міської ради







Начальник управління персоналом

та діловодства міської ради                                           Ірина ЖОЛОБ


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського

голови

          від 23.09.2022 р. № 316-р


Положення

про комісію з питань розгляду звернень громадян

в умовах дії воєнного стану


1. Загальні положення

1.1. Комісія з питань розгляду звернень громадян (надалі - Комісія) при міській раді утворена відповідно до статті 19 Закону України «Про звернення громадян», Указами Президента України 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 07.02.2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

1.2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України "Про звернення громадян", "Про місцеве самоврядування в Україні", Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими документами, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

2. Мета створення Комісії

Комісія створена з метою дотримання прав громадян на одержання обгрунтованих відповідей та по суті звернень, а також на роз’яснення їм порядку оскарження рішення, всебічного контролю за розглядом звернень громадян і вирішенням порушених у них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері.

3. Основними завданнями Комісії є:

3.1. Сприяти громадянам у задоволенні їх законних прав та інтересів при розгляді звернень.

3.2. Здійснювати всебічний контроль за розглядом звернень громадян і вирішенням порушених у них проблем.

3.3. Сприяти підвищенню ефективності роботи із зверненнями громадян, усуненню недоліків у цій сфері.

3.4. У разі прийняття рішення  про обмеження доступу  громадянина  до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову.

3.5. Скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням.

4. Для реалізації поставлених завдань Комісія має право:

4.1. Запрошувати на свої засідання посадових осіб, відповідних фахівців та, за необхідності, громадян для участі у розгляді запланованих питань.

4.2. Одержувати у встановленому порядку необхідну інформацію щодо розгляду звернень громадян від структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій.

4.3. За наявності підстав подавати пропозиції міському голові щодо притягнення до відповідальності, передбаченої законодавством України, посадових осіб, винних у порушенні законодавства про звернення громадян при розгляді усних і письмових звернень.

5. Організація роботи Комісії

5.1. Основний склад Комісії та зміни, внесені до нього, затверджуються розпорядженням міського голови. Комісію очолює міський голова. Заступниками голови Комісії є заступники міського голови, секретарем – начальник управління персоналом та діловодства міської ради. У разі відсутності голови Комісії його функції здійснює заступник голови Комісії. На засідання Комісії можуть запрошуватися представники правоохоронних органів, керівники підприємств, установ, організацій, структурних підрозділів міської ради та інші  посадові особи для розгляду питань, що належать до їх компетенції.

5.2. Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться в міру необхідності. Про час і місце проведення засідань її члени інформуються секретарем Комісії завчасно, але не пізніше, ніж за один день до дати проведення засідання.

5.3. Засідання Комісії є правомірним, якщо на ньому присутні не менше половини її основного складу.

5.4. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів голос голови Комісії є вирішальним.

5.5. Рішення Комісії оформляються протоколами, що підписуються головою Комісії (у разі відсутності - заступником голови Комісії) та секретарем.

5.6. Секретар Комісії:

- забезпечує контроль за виконанням доручень голови Комісії;

- несе відповідальність за підготовку документів для розгляду Комісії;

- здійснює оформлення протоколів, а також інших документів, пов'язаних з роботою Комісії;

         - забезпечує зберігання документів та матеріалів засідань Комісії.





Начальник управління персоналом

та діловодства міської ради                                                                         Ірина ЖОЛОБ



2011-2024 © Всі права застережено.