НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про дотримання страхувальниками законодавства про працю..."  № 126 від 26.06.2018р. 
Документ №126 від 26.06.2018р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про стан виконання бюджету та завдань покладених на Коломийське об'єднане управ- ління Пенсійного фонду України
Рішення виконавчого комітету  №174 від 29.08.2017р. Чинний

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

30.06.2018



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 26.06.2018р.  № 126
 

Про  дотримання  страхувальни-

ками   законодавства  про  працю,

в   тому  числі  у бюджетній  сфері


З метою наповнення бюджету Пенсійного фонду України, захисту соціальних прав застрахованих осіб, виявлення фактів «тіньової» зайнятості та легалізації заробітної плати Коломийським об'єднаним управлінням  Пенсійного фонду України Івано-Франківської області спільно з органами Держпраці та  Державної фіскальної служби України бере активну участь у реалізації заходів  легалізації заробітної плати та зайнятості.

Протягом січня - квітня 2018 року до бюджету управління від платників надійшло 152988,9 тис.грн.  від розщеплення єдиного соціального внеску що на  46500,9 тис.грн., або на 43,7 відс. більше, ніж у відповідному періоді 2017 року. Надходження від платників міста – 84321,5 тис.грн., що на 43,5 відс. більше ніж у відповідному періоді 2017 року.

Надходження коштів від єдиного соціального внеску напряму залежить від фонду оплати праці, який  за звітами платників за січень - березень п.р. збільшився на 84536,7 тис.грн., або  23,6 відс.  у порівнянні з відповідним періодом 2017 року і склав 442577,1 тис.грн.  Фонд оплати праці по місту  склав – 202745,9 тис.грн., темп росту в порівнянні з відповідним періодом минулого року склав 20,0 відс.

Управлінням здійснюється постійний моніторинг відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

       Так, із загальної  кількості найманих працівників у березні п.р. – 29054 осіб, кількість працівників із заробітною платою менше мінімальної склала 3067 осіб, або 10,5 відс. У березні 2018 року питома вага застрахованих осіб, рівень оплати праці яких менше 3723 грн., в бюджетній сфері склала 71,7 відс.  Кількість найманих працівників із заробітною платою менше мінімальної, за звітами за березень 2018 року склала по місту  – 1417 осіб, з яких 864 особи або 66,7 відс., працюють у бюджетній сфері.

Кількість застрахованих осіб, які працювали за договорами цивільно- правового характеру в поточному році склалася на рівні  259  осіб і зменшилася до минулорічних показників на 132 особи. По місту цей показник склав – 116 осіб ( + 3 особи до минулого  року).

 Кількість застрахованих осіб, які працювали неповний робочий день зросла на 10 осіб і склала за березень п.р. 847 осіб, що на 10 осіб більше ніж за відповідний період минулого року. По управлінню їх кількість у бюджетній сфері складає понад 86 відс., а  по місту  – 538 особи ( - 39 осіб до минулого  року).

Резервами збільшення робочих місць є  спільна робота з легалізації зайнятості та заробітної плати.

Протягом січня – квітня 2018 року головному управлінню Державної фіскальної служби України та управлінню Держпраці передано інформацію щодо 66 випадків (у 53 страхувальників)  по 991 застрахованій особі, коли у страхувальників були наявні ознаки порушення чинного законодавства про працю.

До місцевих органів виконавчої влади та до соціальних партнерів управлінням  у січні – квітні 2018 року направлено повідомлення по 17 суб’єктах, які виплачують заробітну плату менше мінімальної. 

Проведено 2 спільні наради соціальних партнерів та органів Пенсійного фонду України та 3 засідання робочих груп, де заслухано керівників та власників підприємств, які виплачують заробітну плату менше мінімальної.

Заслухано на 7 засіданнях робочих груп з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення - 15 суб’єктів господарювання.

За 4 м-ці 2018 року легалізовано 14  робочих місць, в результаті чого мобілізовано 19,7 тис.грн. єдиного внеску.

Розпорядженням міського голови  від 03.03.2018 № 63-р створено рейдову робочу групу з питань   легалізації заробітної плати і зайнятості населення.

Протягом березня - квітня 2018 рейдовою робочою групою проведено 4 виходи на місця здійснення підприємницької діяльності до 51 роботодавця. Серед яких проводилася інформаційно - роз'янювальна щодо необхідності працевлаштування найманих працівників. В результаті проведеної роботи працевлаштовано 7 працівників.

Управлінням проводиться роз'яснювальна робота щодо дотримання роботодавцями законодавства про оплату праці як серед населення, так і серед застрахованих осіб та їх роботодавців, проводяться зустрічі  із трудовими колективами підприємств,  в навчальних закладах.

Проведено  14 виступів на місцевих радіо та телеканалах, де висвітлено питання  дотримання трудового законодавства та легалізації заробітної плати, дві зустрічі з громадянами на ринках міста.

  На сайті Коломийської райдержадміністрації та на сторінці управління   в мережі «Facebook» розміщено статті "Легалізація тіньової зайнятості", "Тіньова зарплата – майбутнє без гарантій" та інш.

У рамках інформаційної кампанії, спрямованої на легалізацію зайнятості населення, працівники    управління  провели флеш - моб   на тему: “Офіційно працюй – гідну пенсію інвестуй”.

Враховуючи вище наведене, виконавчий комітет міської ради

в и р і ш и в:

       1. Інформацію начальника Коломийського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області  Г. Григорчук  «Про дотримання страхувальниками законодавства про працю, в тому числі у бюджетній сфері" взяти до відома.

  2.  Коломийському об’єднаному управлінню Пенсійного фонду України Івано-Франківської області:

2.1. Проводити аналіз страхувальників, у яких застраховані особи, отримують заробітну плату менше мінімального розміру та порушують трудове законодавство.

2.2. Ініціювати заслуховування цих страхувальників на засіданнях робочої групи щодо дотримання ними законодавства про працю та підвищення оплати праці.

2.3. Продовжити інформаційно-роз'яснювальну роботу серед населення щодо соціальних переваг отримання легальних доходів.

3. Рішення виконавчого комітету Коломийської міської ради від 29.08.2017 №174  «Про стан виконання бюджету та завдань покладених на Коломийське об'єднане управління Пенсійного фонду України"  зняти з контролю.

4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – Коломийське об'єднане  управління Пенсійного фонду  України  Івано–Франківської області  (Г. Григорчук).

5. Контроль за виконанням  рішення  покласти на першого заступника міського голови  С. Коцюра.




Міський голова                                                                                                            І.Слюзар



2011-2024 © Всі права застережено.