НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про створення робочої групи з питань моніторингу освітн..."  № 278-р від 05.08.2022р. 
Документ №278-р від 05.08.2022р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

09.08.2022



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 05.08.2022р.  № 278-р
 

Про створення робочої групи з питань моніторингу освітньої та управлінської діяльності закладів дошкільної освіти Коломийської міської територіальної громади


З метою виконання норм Закону України «Про дошкільну освіту»,  підвищення рівня освітньої та управлінської діяльності закладів дошкільної освіти Коломийської міської територіальної громади, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:


  1. Створити робочу групу з питань моніторингу освітньої та управлінської діяльності закладів дошкільної освіти Коломийської міської територіальної громади (далі - Робоча група) та затвердити її склад (додається).
  2. Робочій групі:
    1. Щоденно, до 26.08.2022 року забезпечити проведення моніторингу освітньої та управлінської діяльності закладів дошкільної освіти Коломийської міської територіальної громади, за критеріями згідно з додатком.
    2. За результатами проведеного моніторингу підготувати аналітичну довідку до 29.08.2022 року.
  3. Управлінню освіти міської ради (Юлія ТИМКІВ) врахувати подану інформацію та надати звіт з зазначенням пропозицій щодо належного функціонування закладів дошкільної освіти Коломийської міської територіальної громади до 31.08.2022 року.
  4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Михайла КАЧАНСЬКОГО.



Міський голова                                                                      Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ








ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 05.08.2022   № 278-р

СКЛАД

робочої групи з моніторингу управлінської діяльності закладів дошкільної освіти Коломийської міської територіальної громади


ТИМКІВ

Юлія Йосипівна

-

заступник начальника управління освіти міської ради, голова робочої групи

ВЕРБІЩУК

Ольга Василівна




ДАЦЕНКО

Сергій Сергійович

-





-


провідний фахівець з організації харчування групи централізованого господарського обслуговування закладів освіти управління освіти міської ради


заступник начальника управління – начальник відділу внутрішнього аудиту управління фінансів і внутрішнього аудиту  міської ради


ГУЛИК

Марія Ігорівна

-

головний спеціаліст сектору кадрового забезпечення відділу по роботі з персоналом управління персоналом та діловодства міської ради

ПАЛІЙЧУК

Роксолана Дмитрівна

-

бухгалтер комунальної установи «Централізована бухгалтерія бюджетних установ Коломийської територіальної громади»

ТРОСТЯНЕЦЬКА

Оксана Романівна

-

головний спеціаліст управління освіти міської ради





Начальник управління персоналом

та діловодства міської ради                                                     Ірина ЖОЛОБ



Додаток

до розпорядження міського голови

від 05.08.2022 № 278-р



Критерії моніторингу освітньої та управлінської діяльності закладів дошкільної освіти Коломийської міської територіальної громади


Загальний стан укомплектованості ЗДО дітьми та працівниками

1. Копії документів статистичної звітності.

2. Штатний розпис.

3. Книга обліку особового складу працівників.

4. Списки (штатний склад) працівників закладу.

5. Довідки про наявність вакантних посад.

6.Журнал прибуття (вибуття) дітей у закладі

З'ясувати:
- кількість груп, з них - короткотривалого перебування (кількість дітей в них);
- загальну кількість працівників, у тому числі педагогічних, обслуговуючого персоналу (помічників вихователів, кухарів);
- наявність вакансій.
Зробити висновок щодо:
- відповідності наповнюваності ЗДО та груп нормативним вимогам;
- відповідності штатного розпису Типовим штатним нормативам;
- укомплектованості ЗДО управлінськими кадрами, педагогічними працівниками, обслуговуючим персоналом відповідно до штатного розпису ЗДО

Організація харчування дітей

1.Книги наказів з основної діяльності.

2.Документація з організації харчування дітей у ЗДО.

3.Книга складського обліку продуктів харчування.

4.Картотека страв.

5.Перспективне меню.

6.Журнали обліку виконання норм харчування, здоров'я працівників харчоблоку.

7.Щоденне меню-розклад, картотека страв.

8.Приписи санітарно-епідеміологічної служби

З'ясувати:
- стан організації харчування дітей у ЗДО;
- стан кадрового забезпечення харчоблоків, наявність вакансій;
- своєчасність проходження медичних оглядів працівниками харчоблоку;
- стан матеріально-технічного забезпечення організації харчування;
- стан технологічного та холодильного обладнання, його кількість та потреба;
- стан виконання натуральних норм харчування;
- стан організації дієтичного харчування;
- наявність журналу дієтичного харчування;
- чи проводиться в дошкільному закладі C-вітамінізація;
- відповідність меню-розкладу картотеці страв;
- стан дотримання санітарно-гігієнічного режиму на харчоблоці, групових приміщеннях.
Зробити висновок щодо:
- створення умов для харчування дітей;
- дотримання вимог законодавства щодо організації та якості харчування дітей;
- рівня організації харчування дітей;
- забезпечення збалансованого харчування дітей.





Начальник управління персоналом

та діловодства міської ради                                                                   Ірина ЖОЛОБ




2011-2024 © Всі права застережено.