НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про затвердження статуту комунального закладу Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" в новій редакції
Рішення міської ради №877-13/2016 від 13.10.2016р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
20.11.2017
Про затвердження статуту комунального закладу Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» в новій редакції
Відповідно до наказів Міністерства охорони здоров’я України від 29.06.2011 року № 384 «Про затвердження Примірного статуту Центру первинної медико-санітарної допомоги», від 11.05.2016 року № 427 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.02.2000 № 33 “Про штатні нормативи та типові штати закладів охорони здоров’я”, розглянувши звернення адміністрації комунального закладу Коломийської міської ради “Коломийський міський центр первинно медико-санітарної допомоги” та керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити статут комунального закладу Коломийської міської ради «Коломийський міський Центр первинної медико-санітарної допомоги» в новій редакції (додається)
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 13.10.2016 року № 877-13/2016 «Про затвердження статуту комунального закладу Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» в новій редакції».
3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Бойцана В.В.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту та охорони здоров’я (Романюк Г. М.).
Міський голова І. Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 16.11.2017 р. №2051-26/2017
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
«КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР
ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ»
(нова редакція)
м. Коломия
2017 рік
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Центр первинної медико-санітарної допомоги (далі – Центр) є комунальним закладом охорони здоров’я Коломийської міської ради Івано-Франківської області, що надає первинну медико-санітарну допомогу (далі – ПМСД) населенню м. Коломиї Івано-Франківської області (далі – населення).
- Центр створений на виконання Указу Президента України від 12.03.2012 р. № 187/2012 «Про національний план дій на 2012 рік, щодо впровадження програми економічних реформ на 2012 – 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава»» та рішенням сесії Коломийської міської ради від 05.09.2013 року № 1573 – 31/2013.
- Центр заснований на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Коломиї Івано-Франківської області, управління якою здійснює Коломийська міська рада Івано-Франківської області (далі – уповноважений орган управління).
- Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Департаменту охорони здоров’я обласної державної адміністрації в Івано-Франківській області, а також актами уповноваженого органу управління та іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.
- Найменування та місцезнаходження
- Найменування:
Повне українською мовою:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ»;
Скорочене українською мовою: КЗ КМР «КМЦ ПМСД».
- Місцезнаходження: 78200, Івано-Франківська область, м. Коломия вулиця В’ячеслава Чорновола, будинок 32.
- МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
- Центр створений з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення на території м. Коломиї Івано-Франківської області, заходів, спрямованих на:
- забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою;
- забезпечення керованості та безперервності медичної допомоги.
- Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:
- організаційно-методичне керівництво та координація діяльності структурних підрозділів Центру на території м. Коломиї Івано-Франківської області з питань надання населенню доступної, своєчасної, якісної та ефективної первинної медико-санітарної допомоги;
- організація надання первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі невідкладної, у визначеному законодавством порядку;
- проведення профілактичних щеплень;
- забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря, що надає первинну медико-санітарну допомогу (лікаря загальної практики – сімейного лікаря, дільничного терапевта, дільничного педіатра), у визначеному законодавством порядку;
- планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення;
- забезпечення дотримання наступності та послідовності у наданні медичних послуг населенню м. Коломиї Івано-Франківської області із закладами охорони здоров’я та установами, що надають вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) та екстрену медичну допомогу (медичний маршрут пацієнта);
- організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
- забезпечення дотримання стандартів та уніфікованих клінічних протоколів медичної допомоги;
- впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів;
- організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги;
- проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
- направлення на медико-соціальну експертну комісію осіб із стійкою втратою працездатності;
- участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
- організація пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку;
- проведення заходів з попередження і своєчасного виявлення захворювань, зменшення рівня ускладнень, інвалідності та смертності населення, в першу чергу від захворювань та станів, які можна попередити;
- координація впровадження та контроль за виконанням місцевих програм та заходів з питань удосконалення надання первинної медико-санітарної медичної допомоги;
- визначення проблемних питань надання первинної медико-санітарної допомоги для населення м. Коломия та шляхів їх вирішення;
- розробка планів розвитку первинної медико-санітарної допомоги для населення м. Коломиї;
- проведення спільно з санітарно-епідеміологічною службою профілактичних та протиепідемічних заходів;
- визначення потреби структурних підрозділів Центру та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
- моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
- моніторинг виконання та фінансового забезпечення державних соціальних нормативів із забезпечення населення первинною медико-санітарною допомогою
- вивчення, аналіз і прогнозування показників стану здоров’я населення та участь в розробці заходів, спрямованих на збереження і покращення здоров’я населення;
- забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру;
- медична практика;
- зберігання, перевезення, придбання, відпуск, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
- інші функції,що випливають з покладених на Центр завдань;
- кваліфіковане медичне консультування в галузі загальної та спеціальної медицини, які надаються лікарями загальної практики сімейної медицини, терапевтами, педіатрами, лікарями-спеціалістами, фельдшерами, спеціалістами з середньо-медичною освітою, діагностичні обстеження та лікування в умовах амбулаторій, вдома хворим, котрі за станом здоров’я не можуть відвідати амбулаторію;
- надання первинної медико-санітарної допомоги пацієнтам з невідкладними, раптовими станами, травмами, отруєннями, іншими розладами здоров’я, які не проживають на території м. Коломиї Івано-Франківської області, іноземним громадянам, особам без громадянства (в межах визначених законодавством України);
- підвищення якості медичного обслуговування населення, хворих, диспансерних контингентів, здійснення всіх видів діагностичної, лікувально-профілактичної діяльності на рівнях первинної допомоги;
- проведення медичної, соціальної і професійної реабілітації хворих в амбулаторних умовах, відбір дітей, дорослих на санаторно-курортне лікування;
- надання медичної та соціальної допомоги інвалідам, пристарілим, одиноким, соціально-незахищеним категоріям населення міста;
- проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт (крім робіт на об’єктах ветеринарного контролю);
- надання платних медичних та інших дозволених законодавством послуг фізичним і юридичним особам. Такі послуги надаються у випадках та на умовах, визначених відповідними законами України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України та виданими на їх виконання нормативними актами місцевих органів виконавчої влади , оптимізація планово-фінансової та господарської діяльності;
- заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників) членів неприбуткової установи, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
- здійснення оплати праці відповідно займаній посаді, кваліфікаційної категорії та вкладеній праці;
- ведення затвердженої медичної документації, надання оперативної інформації, державної звітності про роботу закладу у відповідності з формами і в термін установленого МОЗ України, Департаментом охорони здоров’я ОДА, Івано-Франківської ОДА та уповноваженого органу управління;
- організація та забезпечення перевезення хворих машинами невідкладної медичної допомоги, забезпечення діяльності в сфері цивільного захисту, протипожежних заходів, охорони праці, метрології;
- виконання санітарних норм і правил по експлуатації обладнання, механізмів, інженерно-технічних комунікацій.
- Центр може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
- ПРАВОВИЙ СТАТУС
- Центр є юридичною особою публічного права.
- Центр є неприбутковою установою.
- Центр користується закріпленим за ним комунальним майном як балансоутримувач.
- Центр здійснює господарську діяльність.
- Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органа місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
- Для здійснення господарської діяльності Центр Залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
- Центр має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, у тому числі (в іноземній валюті), круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
- Держава та уповноважений орган управління не відповідають за зобов’язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов’язаннями держави та уповноваженого органу управління, окрім випадків передбачених законодавством.
- Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
- Центр має право:
- Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органа місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
- Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
- Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
- Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
- Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
- Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
- Центр:
- Здійснює оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;
- Закуповує матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;
- Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
- Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
- Управління
- Управління Центром здійснюється відповідно до цього статуту на основі поєднання прав уповноваженого органу управління щодо господарського використання комунального майна і участі в управлінні трудового колективу.
- Поточне керівництво діяльності Центру здійснює головний лікар, який призначається на посаду та звільняється з посади уповноваженим органом управління на умовах контракту з міським головою.
- Головного лікаря Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.
- Головний лікар Центру:
- Безпосередньо підпорядковується уповноваженому органу управління та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх функцій.
- Діє без довіреності від Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру у межах визначеному законодавством та статутом порядку.
- Розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства та цього Статуту.
- Укладає договори (у тому числі щодо надання первинної медико-санітарної допомоги), видає довіреності, відкриває рахунки в органах Держказначейства, в установах банків в установленому порядку.
- У межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Центру.
- Підписує та подає на затвердження до уповноваженого органу управління Статут, проекти змін до Статуту.
- Призначає своїх заступників та розподіляє обов’язки між ними.
- Подає на затвердження уповноваженому органу управління структуру та граничну чисельність Центру.
- В межах затвердженої структури та граничної чисельності працівників формує штатний розпис та подає на затвердження міському голові.
- Затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів.
- Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
- Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та на законодавчих умовах.
- Укладає колективний договір з працівниками Центру.
- Має право підпису всіх необхідних документів, пов’язаних з діяльністю Центру, у тому числі фінансових в органах Державного казначейства України.
- Головний лікар Центру, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Центру, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Центру в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, у тому числі іноземними, відповідно до наданих їм повноважень.
- Головний лікар Центру здійснює оперативне керівництво Центром та його підрозділами, в межах своїх повноважень.
- Головний лікар Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
- Головний лікар щорічно звітує про роботу Центру за відповідний період перед Засновником та трудовим колективом.
- ВЗАЄМОДІЯ ТА КОНТРОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ
- За необхідності надання пацієнту вторинної медичної допомоги або третинної медичної допомоги спеціалізованої або високоспеціалізованої допомоги Центром направляє пацієнтів згідно з показаннями до закладів охорони здоров’я вторинної медичної допомоги або третинної медичної допомоги відповідної спеціалізації.
- За необхідності надання пацієнту екстреної медичної допомоги або наявності показань до екстреної госпіталізації (консультації) у заклад вторинної медичної допомоги або третинної медичної допомоги Центр здійснює виклик бригади швидкої медичної допомоги.
- Центр взаємодіє із закладами охорони здоров’я та іншими закладами і установами, громадськими організаціями при вирішенні питань організації і надання ПМСД.
- Контроль якості надання медичної допомоги хворим у Центрі здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги вимогам державним стандартів, нормативів, клінічних протоколів, інших документів з медичної практики.
- Здійснення внутрішнього контролю якості надання медичної допомоги покладається на завідувачів амбулаторій загальної практики сімейної медицини.
- Здійснення вибіркового внутрішнього контролю якості роботи підрозділів Центру покладається на заступника головного лікаря.
- Координуюча, консультативна та дорадча функції з питань організації управління якістю медичної допомоги в Центрі покладаються на медичну раду закладу, яку очолює головний лікар.
- МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ
- Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
- Майно Центру є комунальною власністю і закріплюється за ним на правах балансоутримувача. Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства.
Усі питання. Які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Центру або її відчуження, вирішуються виключно уповноваженим органом управління.
- Джерелами формування майна Центру є:
- Кошти місцевого бюджету.
- Власні надходження Центру:
від господарської діяльності;
за оренду майна;
від реалізації майна;
- Інші власні надходження Центру.
- Благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів.
- Надходження коштів на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку міста.
- Інші джерела не заборонені законодавством.
- Центр має право:
- передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами, у тому числі філіями та відділеннями, а також здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за ним майно в розмірі до 30 мІ згідно із законодавством та за погодженням голови комісії з комунальної власності приватизації та оренди;
- за погодженням з уповноваженим органом управління реалізувати застаріле обладнання, прилади, апаратуру та використовувати кошти від реалізації вказаного майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру у визначеному законодавством порядку.
- Фінансування Центру:
- Доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на утримання неприбуткової установи для реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності.
- фінансування діяльності Центру здійснюється у встановленому порядку за рахунок місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України;
- перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється відповідним органом та уповноваженим органом у визначеному законодавством порядку.
- Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямками діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.
- Керівництво Центру несе відповідальність перед уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
- ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
- Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції керівнику Центру, щодо поліпшення роботи установи, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
- Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.
- Центр зобов’язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
- Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Центром.
- До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися головний лікар Центру та його заступники. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
- Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
- Право укладання колективного договору надається головному лікарю Центру та голові профспілкового комітету.
- Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
- Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Центру т їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього статуту та колективного договору.
- Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти місцевого бюджету.
- Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
- Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
- Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
- Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
- ПРИМІРНА СТРУКТУРА ЦЕНТРУ
- Апарат управління.
- Інформаційно-аналітичний підрозділ.
- Адміністративно-управлінський та допоміжний персонал.
- Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (їх кількість затверджується уповноваженим органом управління виходячи з реальної потреби та розрахунку чисельності населення м. Коломиї, відповідно до чинного законодавства України).
- ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
- Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом передачі активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у результаті (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, - за рішенням суду.
- У разі реорганізації Центру вся сукупність його прав та обов’язків переходить до його правонаступників.
- Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється уповноваженим органом управління або за рішенням суду.
- Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.
- Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки. Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.
- З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його уповноваженому органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію.
Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.
- Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
- Працівникам Центру, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
- Центр є таким, що припинився, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Головний лікар
КЗ КМР «КМЦ ПМСД» В. Мельничук