НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про внесення змін до Програми удосконалення казначейсь..."  № 201 від 05.07.2022р. 
Документ №201 від 05.07.2022р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про затвердження Програми удосконалення казначейського обслуговування міського бюджету на 2019-2023 роки
Рішення міської ради  №3170-39/2018 від 22.11.2018р. Внесено зміни

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

09.07.2022



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 05.07.2022р.  № 201
 

Про внесення змін до Програми удосконалення казначейського обслуговування міського бюджету на 2019-2023 роки


Розглянувши листа Коломийського управління Державної казначейської служби України Івано-Франківської області від 17.06.2022 №06-22-07/493 та з метою ефективної реалізації державної політики у сфері обслуговування бюджетних коштів, керуючись Законом України  «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2022р. №252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», виконавчий комітет міської ради

вирішив:


    1. Внести зміни до Програми удосконалення казначейського обслуговування міського бюджету на 2019-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 22.11.2018 №3170-39/2018 (зі змінами), а саме:

1.1. Паспорт «Програми удосконалення казначейського обслуговування бюджету м.Коломия на 2019-2023 роки» викласти у новій редакції (додається).

1.2. Розділ ІV. Заходи на виконання програми викласти у новій редакції  (додається).

2. Управлінню фінансів і внутрішнього аудиту міської ради (Ольга ГАВДУНИК) передбачити кошти на фінансування заходів Програми.

3. Організацію виконання  рішення покласти на заступника міського голови Романа ОСТЯКА.




Міський голова                                                                         Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                              рішення виконавчого

                                                                              комітету міської ради

                                                                              від 05.07.2022 р. № 201


ПАСПОРТ

«Програми удосконалення казначейського обслуговування бюджету

м. Коломия  на 2019-2023 роки»


Назва Програми

«Програма  удосконалення казначейського обслуговування міського бюджету на 2019-2023 роки»

Підстави для розробки Програми

- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

- Бюджетний кодекс України

Дата затвердження Програми


Замовник Програми

Коломийська міська рада

Головний розробник Програми

- Коломийське управління Державної казначейської служби України Івано-Франківської області

- Управління економіки Коломийської міської ради

Мета

Удосконалення існуючої системи казначейського обслуговування міського бюджету, рух до побудови єдиної трансакції бази даних для управління надходження та видатками міського бюджету, створення єдиної бази нормативно-довідкової інформації, включаючи єдиний реєстр та функціонально повну мережу розпорядників бюджетних коштів.

Завдання

- Створення єдиної інформації системи для органів місцевого самоврядування, фінансових, та казначейських органів.

- Налагодження електронного зв’язку між фінансовим управлінням, казначейством, та органами місцевого самоврядування.

- Встановлення програмно-технічного  комплексу  СДО «Клієнт-Казначейства-Казначейство».

- Вивчення можливості та доцільності організації роботи виносних робочих місць, обладнаних за місцезнаходженням розпорядника бюджетних коштів.

- Створення належних умов роботи органів держказначейства та розпорядників коштів  міського бюджету.

Терміни реалізації

2019 -2023 роки

Основні джерела фінансування заходів Програми

Власні кошти

Міський бюджет

Інші джерела

Обсяг коштів міського бюджету

530,00 тис. грн.

Система організації контролю за виконанням Програми

Контроль за виконанням заходів Програми здійснюють:

- Коломийська міська рада;

- постійна комісія з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин;

- виконавчий комітет міської ради;

- Коломийське Управління Державної казначейської служби України Івано-Франківської області.



Замовник програми

Коломийська міська рада                                   Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


Керівник програми

Заступник міського голови                                Роман ОСТЯК



                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                              рішення виконавчого

                                                                              комітету міської ради

                                                                              від 05.07.2022 р. № 201


ІV. Заходи на виконання програми


з/п

Призначення видатків

Видатки на

2019-2023 роки

(тис.грн.)

2019

2020

2021

2022

2023

1.

Забезпечення робочих місць працівників  матеріалами, обладнанням та інвентарем

50,00

50,00

50,00

50,00

50,00

2.

Придбання багатофункціональ-них пристроїв та копіювальної техніки, комп’ютерної техніки, оргтехніки, витратних та інших матеріалів

0,00

50,00

50,00

50,00

50,00

3

Обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки

0,00

0,00

0,00

30,00

50,00

Всього:

50,00

100,00

100,00

130,00

150,00




Замовник програми

Коломийська міська рада                                  Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


Керівник програми

Заступник міського голови                              Роман ОСТЯК



2011-2024 © Всі права застережено.