НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 05 грудня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження положення про службу у справах дітей м..."  № 2020-33/2022-33 від 24.06.2022р. 
Документ №2020-33/2022 від 24.06.2022р. Внесено зміни в інший нормативний акт
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про затвердження Положення про службу у справах дітей Коломийської міської ради у новій редакції
Рішення міської ради  №3330-40/2018 від 26.12.2018р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

28.06.2022



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(33  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 24.06.2022р.  № 2020-33/2022-33
 


Про затвердження положення про службу у справах дітей міської ради у новій редакції


       У зв’язку з внесенням змін до нормативно-правових документів, відповідно до Закону України “Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”, Примірного положення про служби у справах дітей міської, районної у місті ради, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 16.09.2021 року № 518, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада


                                               вирішила:


       1. Затвердити положення про службу у справах дітей міської ради у новій редакції (додається).

       2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 26.12.2018 року № 3330-40/2018 «Про затвердження положення про службу у справах дітей Коломийської міської ради у новій редакції».

       3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Михайла КАЧАНСЬКОГО.

       4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку.





Міський голова                                                                       Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ

                                                               


                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                               рішення міської ради

                                                               від 24.06.2022 р. № 2020-33/2022                        


ПОЛОЖЕННЯ

про службу у справах дітей Коломийської міської ради

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


       1.1. Служба у справах дітей Коломийської міської  ради (далі  -  Служба)  є  виконавчим органом Коломийської міської ради без статусу юридичної особи, який утворюється міською радою. Служба в межах, визначених законодавством України, приймає самостійні рішення, які оформляються наказами за підписом керівника служби.


       1.2. Служба підзвітна та підконтрольна міській раді, міському голові та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно розподілу функціональних повноважень та службам у справах дітей Івано-Франківської обласної державної адміністрації та Коломийської районної державної адміністрації.


       1.3. Служба   у   своїй   діяльності   керується   Конституцією і законами  України,  а  також  указами  Президента України   та   постановами   Верховної  Ради  України,  актами Кабінету  Міністрів  України,  наказами  Міністерства соціальної політики України, наказами Національної соціальної сервісної служби України, рішеннями Івано-Франківської  обласної ради, розпорядженнями голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації та голови Коломийської районної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями міського голови, іншими нормативними актами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування та положенням про службу у справах дітей Коломийської міської ради (далі - Положення).


       1.4. Посадові особи, що працюють у Службі, є посадовими особами місцевого самоврядування. Відповідно до цього Положення мають посадові обов'язки щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету.


       1.5. Служба   під  час  виконання  покладених  на  неї  завдань взаємодіє з іншими   структурними   підрозділами  Коломийської міської ради та підприємствами,  установами та організаціями усіх форм  власності, об'єднаннями громадян і громадянами.


       1.6. Діяльність Служби здійснюється на основі планів роботи міської ради, виконавчого комітету та плану роботи Служби.


II. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ СЛУЖБИ

Основними завданнями та повноваженнями Служби є:

2.1. реалізація на території територіальної громади державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; визначення пріоритетних напрямів поліпшення становища дітей у територіальній громаді, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку;

2.2. розроблення і проведення самостійно або разом з виконавчими органами міської ради, відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими об’єднаннями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

2.3. організація і проведення разом з виконавчими органами міської ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції заходів щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність і безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

2.4. координація діяльності виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території територіальної громади, у розв’язанні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, надання їм у межах компетенції практичної, методичної та консультаційної допомоги в цій сфері;

2.5. розроблення та подання пропозицій до проєктів місцевих, обласних програм, планів і прогнозів щодо соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей, у тому числі в частині бюджетних асигнувань на виконання відповідних програм і проведення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, а також на утримання підпорядкованих службі закладів соціального захисту для дітей;

2.6. ведення державної статистики щодо дітей; організація та проведення разом з виконавчими органами міської ради, науковими установами досліджень у сфері соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів про причини та умови вчинення дітьми правопорушень; вивчення і поширення міжнародного досвіду з питань соціального захисту дітей, дотримання їхніх прав та інтересів; підготовка та подання в установленому порядку статистичної звітності;

2.7. проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції служби, зокрема, через засоби масової інформації;

2.8. надання організаційної і методичної допомоги притулкам для дітей, центрам соціально-психологічної реабілітації дітей, центрам соціальної підтримки дітей та сімей, соціально-реабілітаційним центрам (дитячим містечкам), що розташовані на території відповідної територіальної громади та/або в яких отримують соціальні послуги діти, які проживають у територіальній громаді або походять з неї, здійснення в межах компетенції безпосереднього контролю за діяльністю таких закладів;

2.9. вжиття заходів із виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які залишилися без батьківського піклування; у разі необхідності забезпечення їх тимчасового влаштування, надання необхідної допомоги з урахуванням їхніх потреб;

2.10. забезпечення безпеки дітей, стосовно яких надійшла інформація про жорстоке поводження з ними або загрозу їхньому життю чи здоров’ю, шляхом:

- невідкладного проведення оцінки рівня безпеки дитини спільно з уповноваженим підрозділом територіального органу Національної поліції, який діє у межах своїх повноважень, фахівцем із соціальної роботи або іншим надавачем соціальних послуг, представником закладу охорони здоров’я, у разі необхідності із залученням інших фахівців;

- вжиття в разі необхідності заходів щодо організації надання дитині необхідної медичної допомоги, її тимчасового влаштування;

- підготовка клопотання до органу опіки та піклування про невідкладне відібрання дитини у батьків або осіб, які їх замінюють, у разі підтвердження факту загрози її життю та здоров’ю;

2.11. підготовка за участю виконавчих органів міської, районної у місті ради документів для звернення органу опіки та піклування до суду про позбавлення, відібрання дитини у батьків без позбавлення їх батьківських прав;

2.12. підготовка документів та проєктів рішень органу опіки та піклування для реєстрації народження підкинутих, знайдених дітей, дітей, покинутих у пологових будинках, інших закладах охорони здоров’я, дітей, мати яких померла чи місце проживання матері яких встановити неможливо, подання таких документів та рішень органам реєстрації актів цивільного стану;

2.13. підготовка висновків про доцільність (недоцільність) повернення дитини, щодо якої було прийняте рішення про тимчасове влаштування, до батьків або інших законних представників;

2.14. збір документів, необхідних для надання дитині статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, підготовка проєктів відповідних рішень органу опіки та піклування;

2.15. вжиття заходів щодо повернення в Україну дітей, позбавлених батьківського піклування, які є громадянами України та походять із відповідної територіальної громади;

2.16. ведення обліків дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, включаючи дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, дітей, які залишились без батьківського піклування, включаючи дітей, розлучених із сім’єю, дітей, які є іноземцями або особами без громадянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту (далі - діти, розлучені із сім’єю), дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які можуть бути усиновлені; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які прибули з інших територій; усиновлених дітей, за умовами проживання та виховання яких здійснюється нагляд; потенційних опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів; кандидатів в усиновлювачі; нерухомого майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

2.17. участь у межах компетенції у судовому розгляді за участю неповнолітнього обвинуваченого з метою забезпечення прав та найкращих інтересів дітей;

2.18. забезпечення в межах компетенції ведення єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів;

2.19. вжиття вичерпних заходів для влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім’ї громадян України із дотриманням пріоритету сімейного виховання (усиновлення, опіка, піклування, влаштування у прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу), у тому числі:

- підготовка та видання висновків про можливість бути усиновлювачами особам, які бажають усиновити дитину;

- підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування про утворення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, про встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, влаштування їх до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;

2.20. здійснення у межах компетенції контролю за дотриманням законодавства з питань соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень, у тому числі щодо умов утримання і виховання:

- дітей, влаштованих на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, у тому числі до спеціальних виховних установ;

- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім’ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях;

- дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у сім’ях патронатних вихователів;

2.21. підготовка висновків та звітів про стан виховання, утримання і розвитку дітей у сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, усиновлених дітей;

2.22. розгляд звернень власників підприємств, установ або організацій усіх форм власності щодо звільнення працівників віком до 18 років та надання відповідних письмових дозволів;

2.23. проведення передбачених законодавством заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі:

- розроблення та проведення заходів щодо захисту прав і законних інтересів дітей, які постраждали від домашнього насильства, та дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;

- прийом та розгляд заяв і повідомлень про домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі повідомлень, що надійшли до кол-центру з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей;

- інформування дітей, які постраждали від домашнього насильства, їхніх батьків, інших законних представників, якщо вони не є кривдниками дитини, а також дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі, їхніх батьків, інших законних представників про права дітей, заходи, у яких вони можуть узяти участь, та послуги, якими вони можуть скористатися;

- проведення з батьками, іншими законними представниками дітей профілактичної роботи із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за участю дітей, у тому числі із залученням у разі необхідності інших суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю в межах їхньої компетенції;

- порушення перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питань про притягнення до відповідальності згідно із законом посадових осіб за невиконання або неналежного виконання ними обов’язків у разі виявлення фактів домашнього насильства, у роботі з дітьми, які постраждали від домашнього насильства, та дітьми, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;

- взаємодія з іншими суб’єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»;

2.24. забезпечення соціального захисту дітей, які постраждали від торгівлі людьми, у тому числі інформування про таких дітей територіального органу Національної поліції, структурного підрозділу місцевої державної адміністрації, відповідального за проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, для проведення відповідних заходів згідно із законодавством;

2.25. забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зокрема:

- ведення обліку нерухомого майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- складання опису майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, за місцем знаходження такого майна;

- підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування за місцем знаходження майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, про встановлення опіки над майном; призначення особи, яка буде представляти інтереси дітей вказаної категорії на час здійснення права на спадкування; укладення договору оренди житла, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, на праві власності; погодження зняття з реєстрації дітей зазначеної категорії;

- вжиття заходів щодо передання житла, яке належить на праві користування дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, у власність дитини;

- подання органу опіки та піклування необхідних документів для взяття дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, після досягнення нею 16-річного віку на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і на соціальний квартирний облік у разі наявності правових підстав для цього;

- забезпечення контролю за виконанням рішень міської ради та її виконавчого комітету щодо захисту житлових та майнових прав дітей;

2.26. забезпечення захисту прав дітей при вчиненні правочинів стосовно нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким вони мають, шляхом:

- надання консультацій фізичним особам з питань підготовки необхідних документів щодо вчинення відповідних правочинів;

- перевірка документів, поданих на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини, з’ясування наявності/відсутності обставин, що можуть бути підставою для відмови у наданні дозволу на вчинення таких правочинів;

- підготовка проєктів рішень органів опіки та піклування про надання (відмову в наданні) дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;

- подання міському голові клопотання про необхідність звернення до суду з метою захисту майнових та житлових прав дитини, якщо батьки, опікуни/піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі не виконують рішення виконавчого комітету міської ради;

- підготовка для подання до суду письмових висновків органу опіки та піклування щодо виселення дитини, зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання такою, що втратила право користування житловим приміщенням, управління батьками майном дитини;

2.27. збір матеріалів, підготовка письмових висновків органів опіки та піклування для подання до суду або проєктів рішень органу опіки та піклування щодо розв’язання спорів між батьками стосовно прізвища, імені, місця проживання дитини, участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї;

2.28. підготовка висновків та проєктів рішень органу опіки та піклування про підтвердження місця проживання дітей для їх тимчасового виїзду за межі України;

2.29. підготовка для подання до суду висновків органу опіки та піклування щодо позбавлення та поновлення батьківських прав; побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав; відібрання дитини від особи, яка тримає її у себе не на підставі закону або рішення суду; про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини, скасування усиновлення та визнання його недійсним; з інших питань, що стосуються прав дитини, які вирішуються із залученням або за ініціативою виконавчого комітету міської ради як органу опіки та піклування;

2.30. складання протоколів про адміністративні правопорушення відповідно до частин п’ятоїшостої статті 184 (невиконання рішення органу опіки та піклування щодо визначення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від дитини) та статті 188-50 (невиконання законних вимог посадових (службових) осіб органу опіки та піклування) Кодексу України про адміністративні правопорушення;

2.31. розгляд питань, пов’язаних із доцільністю відрахування неповнолітніх здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти першого року навчання, здобувачів фахової передвищої та вищої освіти першого року навчання (далі - здобувач освіти), що передбачає:

- отримання від закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти повідомлення, у тому числі в електронній формі та за допомогою телефонного зв’язку, про заплановане відрахування неповнолітнього здобувача освіти із зазначенням підстав для такого відрахування за один місяць до прийняття відповідного рішення;

- вивчення у взаємодії із законними представниками неповнолітнього здобувача освіти (протягом 10 робочих днів з дня отримання такого повідомлення) підстав запланованого відрахування на предмет їх відповідності законодавству у сфері захисту прав дітей; встановлення причин відрахування, визначення доцільності та можливості їх усунення;

- у разі встановлення факту невідповідності підстав запланованого відрахування неповнолітнього здобувача освіти законодавству у сфері захисту прав дітей подання закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти аргументованого заперечення щодо такого відрахування;

2.32. сприяння в межах компетенції поверненню дітей-іноземців, виявлених на території міста, району в місті, до місць їхнього постійного проживання та забезпечення їх соціального захисту до моменту повернення;

2.33. представництво від імені органу опіки та піклування інтересів дітей, розлучених із сім’єю, виявлених на території міста, району в місті;

2.34. здійснення контролю за цільовим використанням аліментів;

2.35. забезпечення організації діяльності комісії з питань захисту прав дитини;

2.36. розгляд в установленому порядку звернень громадян, зокрема звернень дітей щодо неналежного виконання батьками, іншими законними представниками обов’язків з виховання або щодо зловживання ними своїми правами;

2.37. виконання інших функцій, покладених на Службу відповідно до законодавства.

III. ПРАВА СЛУЖБИ

Служба має право:

3.1. приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов’язковими для виконання підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, посадовими особами, фізичними особами;

3.2. отримувати повідомлення від підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих службою рішень;

3.3. отримувати в установленому порядку від підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до компетенції служби; від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання визначених для неї завдань;

3.4. звертатися щодо фактів порушення прав та інтересів дітей до підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності в разі виявлення таких фактів;

3.5. перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей незалежно від форми власності, стан виховної роботи з дітьми у закладах освіти за місцем проживання, а також у разі необхідності - умови роботи працівників віком до 18 років на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності;

3.6. представляти в разі необхідності інтереси дітей у судах, у їх взаємодії з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, брати участь у розгляді судами справ щодо дітей і захисту їхніх прав та інтересів;

3.7. запрошувати для бесіди батьків, інших законних представників дітей, посадових осіб з метою з’ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів щодо усунення причин;

3.8. порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих службою, Нацсоцслужбою;

3.9. порушувати питання про притягнення до відповідальності згідно із законом фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення прав, свобод і законних інтересів дітей;

3.10. укладати в установленому порядку угоди про співпрацю з науковими установами, громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями з питань, які належать до компетенції Служби;

3.11. скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до компетенції Служби;

3.12. проводити особистий прийом дітей, а також їхніх батьків, інших законних представників, розглядати їхні звернення з питань, що належать до компетенції Служби;

3.13. подавати пропозийії щодо утворення спеціальних установ і закладів соціального захисту дітей;

3.14. відвідувати дітей, які перебувають в Службі на обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання, навчання і роботи; вживати заходів щодо соціального захисту дітей;

3.15. проводити інспекційні відвідування одержувачів аліментів із метою контролю за цільовим витрачанням аліментів.

IV. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СЛУЖБИ

4.1. Служба під час виконання визначених для неї завдань взаємодіє з службами у справах дітей районної та обласної державних адміністрацій, депутатами міської ради, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, громадськими об’єднаннями, благодійними організаціями та фізичними особами.

4.2. Службу очолює начальник, який призначається на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України і звільняється з посади Коломийським міським головою відповідно до законодавства України.

4.3. На посаду начальнику призначається особа, яка має вищу освіту, стаж роботи за фахом на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування не менше 3 років, або на керівних посадах у інших сферах – не менше 5 років.

4.4. Начальник Служби:

1) здійснює керівництво Службою, персонально відповідає за виконання визначених для неї завдань;

2) планує роботу Служби і забезпечує виконання перспективних і поточних планів роботи;

3) видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

4) затверджує положення про структурні підрозділи та функціональні обов’язки працівників Служби, визначає завдання працівникам Служби і розподіляє між ними обов’язки;

5) аналізує показники роботи служби, вживає заходів щодо підвищення ефективності роботи Служби, забезпечує підвищення кваліфікації працівників.

4.5. Начальник Служби несе персональну відповідальність за:

1) виконання покладених на Службу завдань і здійснення своїх функціональних обов'язків відповідно до цього Положення та посадової інструкції;

2) виконання рішень Коломийської міської ради та її виконавчого комітету, контроль за виконанням яких покладено на Службу, а також за виконання розпоряджень і доручень Коломийського міського голови та секретаря міської ради;

3) своєчасну і достовірну підготовку та подачу інформацій і звітів з питань, що входять до компетенції Служби;

4) дотримання у Службі Інструкції з діловодства у виконавчих органах Коломийської міської ради та Порядку підготовки проектів рішень на розгляд сесії міської ради;

5) схоронність справ постійного терміну зберігання до передачі їх в архівний відділ міської ради;

6) розгляд заяв і звернень громадян, фізичних та юридичних осіб у терміни встановлені чинним законодавством.

7) за неналежне дотримання Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про доступ до публічної інформації", "Про захист персональних даних" та інших чинних нормативно-правових актів.

4.6. Для виконання функцій щодо забезпечення влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у різні форми виховання, у складі Служби утворюється окремий підрозділ - сектор з питань опіки, піклування та усиновлення. Штатна чисельність працівників сектору з питань опіки, піклування та усиновлення становить не менше ніж дві особи.

Чисельність працівників Служби, які забезпечують провадження діяльності з усиновлення, установлюється в межах граничної чисельності працівників, але не менше ніж дві особи.


V. УМОВИ ОПЛАТИ ПРАЦІ

       5.1. Трудові відносини працівників Служби регулюються Кодексом законів про працю України, Законом України "Про службу в органах місцевого самоврядування", Законом "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими нормативними актами.

5.2. Матеріальне і соціальне забезпечення працівників Служби здійснюється відповідно до Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", постанов Кабінету Міністрів України та інших нормативних актів згідно із затвердженим штатним розписом, займаними посадами, присвоєними рангами посадових осіб місцевого самоврядування, надбавками за вислугу років та за високі досягнення у праці або за виконання важливої роботи, а також преміями.

VІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ


       6.1. Служба утримується за рахунок міського бюджету.

       6.2. Граничну чисельність Служби затверджує Коломийська міська рада, штатний розпис та витрати на її утримання затверджує Коломийський міський голова.

6.3. Служба має свій бланк, веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Коломийської міської ради. Посадові особи  Служби можуть мати службові посвідчення відповідного зразка.

6.4. Керівництво міської ради створює умови для нормальної роботи і  підвищення кваліфікації працівників Служби, забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

6.5. Ліквідація і реорганізація Служби проводиться Коломийською міською радою в порядку, встановленому чинним законодавством України.



Начальник служби у справах дітей                                                        Ігор ІВАХНЮК



2011-2024 © Всі права застережено.