НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
31.08.2012
Про стан виконавської дисципліни в роботі з документами та розгляду і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2012 року |
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади і місцевого самоврядування, підвищення ефективності роботи з документами та зверненнями громадян, на виконання розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 25.07.2012 р. № 516 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у I півріччі 2012 року», від 01.08.2012 № 530 «Про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у I півріччі 2012 року» здійснено моніторинг виконавської дисципліни в роботі з документами, депутатськими запитами та зверненнями, зверненнями громадян за перше півріччя 2012 року.
Керівниками структурних підрозділів міської ради, міських установ забезпечено належний рівень виконавської дисципліни, зокрема зменшилась кількість порушень термінів виконання документів, звернень громадян, депутатських запитів та звернень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Цьому сприяло і надалі здійснення:
- упереджувального контролю шляхом регулярних нагадувань виконавцям про документи та звернення, терміни виконання яких наступлять в найближчий час;
- щоденна оперативна робота з безпосередніми виконавцями щодо вивчення стану виконання документів (в тому числі контрольних) та звернень громадян з метою попередження порушень їх термінів виконання;
- аналітична робота спрямована на забезпечення якісного і своєчасного виконання документів та звернень громадян;
- вдосконалення і затвердження в новій редакції Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах;
- проведення апаратного навчання з керівниками структурних підрозділів міської ради, працівниками відповідальними за діловодство щодо вивчення нових положень Інструкції з діловодства;
- підготовка щоквартально доповідних записок про роботу з документами та зверненнями громадян, статистичних аналізів, звітів, які розглядалися на засіданнях виконкому, нарадах і направлялися у всі відділи та управління міської ради для аналізу.
Продовжено таку форму роботи із зверненнями громадян, як проведення виїзних днів прийому керівництвом міської ради у трудових колективах міста. Під час цих заходів жителі міста мають можливість безпосередньо на місці вирішити наболілі питання. Так, у звітному періоді проведено 4 виїзні прийоми в ТзОВ «Консерваторія», ТзОВ «Тенмарк», ЗОШ № 8 та педагогічному коледжі Прикарпатського університету ім. В.Стефаника.
За звітний період проведено 2 прямих телеефіри з міським головою по місцевому телебаченню ТРК «НТК», за результатами підготовлено 24 протокольних доручення. Двічі міський голова брав участь у ток-шоу «Коломия думає» (2 лютого та 31 травня п.р.). Крім того, у прямих ефірах та ток-шоу «Коломия думає» виступали секретар міської ради, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, начальники структурних підрозділів міської ради, керівники комунальних підприємств. Загалом відбулося 7 виступів, а саме:
- 12 січня прямий ефір за участю заступника міського голови Тарновецького В.В.;
- 01 лютого ток-шоу «Коломия думає» за участю заступника міського голови Білоуса М.М.;
- 15 березня ток-шоу «Коломия думає» за участю заступника міського голови Білоуса М.М., начальника ВУКМ міської ради Михалушко М.Я. та керівників комунальних підприємств Михайлищука В.М., Калиняка І.П.;
- 05 квітня прямий ефір за участю начальника відділу у справах молоді та спорту міської ради Колесника В.Л.;
- 19 квітня прямий ефір за участю начальника відділу культури і туризму міської ради Мандрусяк У.І.;
- 25 травня прямий ефір за участю начальника управління освіти міської ради Грицан М.М.;
- 31 травня ток-шоу «Коломия думає» за участю секретаря міської ради Гошія Я.П. та заступника міського голови Тарновецького В.В.
В межах коштів, виділених на житлово-комунальне господарство, проводяться роботи по ремонту доріг, озелененню та санітарній очистці міста. За 2010 – І півріччя 2012 року по благоустрою міста виконано робіт на 6,0 млн.грн. На даний час в місті освітлюється 89 вулиць. На ремонт дорожньої мережі та утримання засобів регулювання дорожнього руху міста виділено 6,6 млн.грн., за які проведено ямковий ремонт дорожнього покриття 65 вулиць та капітальний ремонт дорожнього покриття 2 вулиць. Проводяться роботи по реконструкції бульвару Л.Українки, вулиць Січових Стрільців та Леонтовича з під’їзними шляхами. За рахунок коштів державного та обласного бюджетів проведено роботи по поліпшенню технічного стану та благоустрою міського озера по вул.Чехова (798 тис.грн.); реконструкцію системи роздільної каналізації по вул.Гетьманській (173,3 тис.грн.).
Все це сприяло зменшенню кількості звернень громадян, про що свідчать статистичні дані. Так, у першому півріччі 2012 року до Коломийської міської ради надійшло 691 звернення, що на 203 менше, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Однак, не всі питання вдається вирішити на належному рівні. Ряд звернень громадян, депутатських запитів та звернень стосовно ремонту житлових будинків, дахів, ремонту і утримання міських доріг вирішити не вдається через відсутність достатніх коштів у міському бюджеті.
Враховуючи викладене вище, виконком міської ради
в и р і ш и в:
1. Погодитись з пропозиціями загального відділу міської ради та довідки про стан роботи з документами та рівень виконавської дисципліни, про розгляд і вирішення звернень громадян у I півріччі 2012 року надіслати структурним підрозділам міської ради, міським установам, підприємствам та організаціям для розгляду та відповідного реагування (додаються).
2. Секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому, начальникам відділів та управлінь міської ради:
2.1. Посилити вимогливість до посадових осіб щодо безумовного виконання документів органів влади вищого рівня, розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів обласної та міської рад, доручень міського голови та інших документів.
2.2. Не допускати формального підходу до виконання розпоряджень голови обласної державної адміністрації, рішень виконкому, міської ради, розпоряджень міського голови і надання відповідей та інформацій, які не містять конкретної інформації про виконання завдань.
2.3. Посилити контроль за розглядом звернень громадян, особливо звернути увагу на розгляд звернень, що надійшли на виконання до міської ради від органів влади вищого рівня, «гарячої» телефонної лінії Урядового контактного центру, облдержадміністрації. Вживати всіх заходів щодо скорочення кількості повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня.
3. Начальникам структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян, щоквартально, не пізніше 10 числа наступного за звітним, подавати головному спеціалісту по роботі із зверненнями громадян загального відділу міської ради Якубенко Д.Р. статистичні звіти про роботу із зверненнями громадян.
4. Загальному відділу міської ради (О.Андріяшко, Д.Якубенко):
4.1. Продовжити практику щоквартального аналізу стану виконавської дисципліни в роботі з документами та зверненнями громадян, підготовки аналітичних та статистичних матеріалів.
4.2. І надалі здійснювати упереджувальний контроль у вигляді розсилки виконавцям переліків-нагадувань.
4.3. Підсумки роботи із зверненнями громадян за I півріччя 2012 року направити у місцеві засоби масової інформації та оприлюднити на офіційному веб-сайті міської ради.
5. Організаційному відділу міської ради (У.Савчук) не рідше, ніж раз у квартал аналізувати стан розгляду та вирішення питань, порушених у депутатських запитах і зверненнях. За результатами аналізу вносити відповідні пропозиції щодо усунення наявних недоліків.
6. Рішення виконавчого комітету від 21.02.2012 № 53 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році» та від 21.02.2012 № 52 «Про стан роботи з документами та виконавську дисципліну за підсумками роботи в 2011 році» зняти з контролю.
7. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (О. Шмідль, Д. Якубенко).
8. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому А. Грицана.
Міський голова І.Слюзар
Доповідна записка
про стан роботи з документами та рівень виконавської дисципліни
у I півріччі 2012 року
У звітному періоді керівництвом міської ради вживались відповідні заходи щодо зміцнення виконавської дисципліни, поліпшення контролю за своєчасним виконанням вимог законодавства, актів та доручень Президента України, рішень Уряду, доручень Прем’єр-міністра України, документів інших органів влади вищого рівня, запитів та звернень депутатів усіх рівнів, розпоряджень та доручень облдержадміністрації, рішень виконкому, міської ради, розпоряджень та доручень міського голови, інших документів. У роботі застосовувались напрацьовані форми і методи роботи з документами.
Протягом першого півріччя 2012 року до міської ради надійшло 52 закони України та 11 постанов Верховної Ради України, 25 указів Президента України, 49 постанов та 14 розпоряджень Кабінету Міністрів України, 12 постанов ЦВК, 26 рішень та 7 розпоряджень обласної ради, 133 розпорядження голови облдержадміністрації та інших документів (інформаційні дані про документообіг додаються).
На виконання постанови Кабінету Міністрів від 30.11.2011 р. № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади», відповідного розпорядження голови обласної державної адміністрації від 07.05.2012 № 305 «Про інструкцію з діловодства в апараті Івано-Франківської облдержадміністрації», пункту 4 рішення виконкому від 21.02.2012 № 52 «Про стан роботи з документами та виконавську дисципліну за підсумками роботи в 2011 році» вдосконалено і затверджено на засіданні виконкому 26.06.2012 року нову Інструкцію з діловодства у Коломийській міській раді та її виконавчих органах. У липні п.р. відбулося апаратне навчання з керівниками структурних підрозділів, посадовими особами міської ради та працівниками, які відповідають за діловодство щодо вивчення нових положень вищезазначеної Інструкції, а також дотримання вимог Регламенту виконкому міської ради та інших нормативних документів.
Взаємодія керівництва міської ради з облдержадміністрацією, депутатами обласної та міської рад, міськими установами, підприємствами та організаціями сприяла вирішенню актуальних питань життєдіяльності міста. Питання соціально-економічного та культурного розвитку, бюджету міста, гуманітарної сфери, соціального захисту населення, хід виконання раніше прийнятих рішень розглядались на засіданні виконкому.
Так, у звітному періоді відбулося 7 засідань виконкому на яких прийнято 212 рішень, з них 1 протокольно та 7 сесій (9 пленарних засідань) міської ради на яких прийнято 331 рішення міської ради, з них 88 по депутатських запитах; також депутатами міської ради за звітний період було внесено 90 депутатських звернень (аналіз розгляду депутатських запитів та звернень додається).
На засіданні виконкому схвалено шість міських програм, які в подальшому затверджено на сесії міської ради, а саме:
- Міська програма «Спортивний майданчик» на 2012-2016 роки
- Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2012 рік
- Міська цільова програма містобудівного кадастру міста Коломиї на 2012-2016 роки
- Міська програма розвитку дорожнього руху та його безпеки на період 2012-2015 роки
- Міська програма з відпочинку та оздоровлення дітей на 2012-2016 роки
- Програма зайнятості населення міста Коломиї на 2012-2014 роки.
Заслухано 7 рішень в порядку контролю, з них: 5 відповідно до плану роботи виконкому та два додатково.
Систематично інформація про засідання виконкому висвітлюється на сторінках місцевих засобів масової інформації (газети «Коломийська правда», «Коломийські вісти», телерадіомовна компанія «НТК») та веб-сайті міської ради.
У звітному періоді міським головою видано 557 розпоряджень, що на 16 більше, ніж за аналогічний період минулого року. Зокрема: 163 з основної діяльності, 142 з кадрових питань, 149 - про відпустки; 96 - про відрядження та 7 – по контрактах.
Проведений аналіз вхідної та вихідної кореспонденції свідчить, що у I півріччі 2012 року документообіг в цілому становив 4482 документи, що на 175 більше, ніж за I півріччя минулого року. З них: 2666 вхідної кореспонденції, розгляд яких було доручено відповідним структурним підрозділам міської ради, окремим посадовим особам, міським установам, та 1816 вихідної.
Найбільшу кількість документів розглянуто:
- відділом управління комунальним майном міської ради (563 або 21.1%),
- управлінням економіки міської ради (326 або 12,2%),
- юридичним відділом міської ради (218 або 8.2%),
- управлінням архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради (158 або 5.9%),
- фінансовим управлінням міської ради (147 або 5.5%),
- відділом з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради (144 або 5.4%),
- відділом інформаційної політики та зв’язків з громадськістю міської ради (136 або 5.1%),
- відділом кадрів та управлінням освіти міської ради (по 108 або 4.1%),
- відділом земельних відносин міської ради (107 або 4%).
Іншим структурним підрозділам міської ради було скеровано на розгляд документів менше ніж 100.
Сектором контролю загального відділу міської ради взято на контроль 500 документів або 18.7% від кількості надісланих, 18 рішень виконкому та 12 розпоряджень міського голови.
На виконання документів надіслано 957 інформацій, в тому числі: 97 – в обласну державну адміністрацію, 326 - в її відділи та управління, 85 - в обласні установи та організації, 42 - народним депутатам України та депутатам обласної ради, 147 - в правоохоронні, контролюючі органи, та іншим структурам.
Проведений аналіз виконання документів свідчить, що із 2666 отриманих документів, станом на 01.08.2012 з порушенням термінів розглянуто 20, що становить 0,7%, з них 7, які перебували на контролі. Цей показник є меншим, ніж за аналогічний період попереднього року, що становив 1,6%.
Допустили прострочення термінів виконання такі структурні підрозділи міської ради, міські установи:
- відділ капітального будівництва міської ради – 2 документи (або 5% від кількості розглянутих);
- управління архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради – 2 документи (або 1,2% від кількості розглянутих);
- відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради – 1 документ (або 0,6% від кількості розглянутих);
- відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю міської ради – 1 документ (або 0,7 % від кількості розглянутих);
- відділ державної реєстрації міської ради – 1 документ (або 3,1% від кількості розглянутих);
- відділ управління комунальним майном міської ради – 4 документи (або 0,7% від кількості розглянутих);
- МЦСССДМ – 1 документ (або 7,1% від кількості розглянутих);
- обласне комунальне підприємство «Коломийське МБТІ» - 2 документи (або 5,7% від кількості розглянутих);
- ЦРЛ – 5 документів (або 11,1% від кількості розглянутих);
- СЕС – 1 документ (або 50% від кількості розглянутих).
Значно покращилась виконавська дисципліна щодо розгляду звернень народних депутатів України, депутатів обласної та міської рад.
У звітному періоді надійшло 3 звернення від народного депутата України Келестина В.В. та 41 звернення від депутата обласної ради Б.Гдичинського, що на 11 більше, ніж за перше півріччя минулого року. В основному питання, які піднімалися у депутатських зверненнях стосувалися житлово-комунального господарства та землевпорядкування. В силу об’єктивних причин не всі питання вдається вирішити на належному рівні. Так, в зв’язку з непередбаченням в міському бюджеті на 2012 рік коштів, не проведено роботи по регулювання русла р.Чорний потік в районі вул. Скоропадського, не включено в план робіт на поточний рік роботи по влаштуванню шатрового даху на житловому будинку № 12 по вул. Січових стрільців. Деякі роботи, як наприклад, відновлення зовнішнього освітлення з встановленням енергозберігаючих світильників на вулиці Залізничній, влаштування пішохідного переходу по вул. Гетьмана Івана Мазепи в районі магазину «ПАККО» включено в набір робіт на 2012 рік і будуть виконані до кінця року.
Незважаючи на стислі терміни виконання (10-днів) всі депутатські звернення народних депутатів України та депутатів обласної ради розглянуто вчасно та про результати розгляду письмово повідомлено депутатів, що становить 100% від кількості надісланих. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року 8 звернень або 24.2% було розглянуто з порушенням.
У звітному періоді отримано 21 акт прокурорського реагування, що на 2 більше, ніж за I півріччя минулого року, з них:
- 2 подання з Генеральної прокуратури України (направлено через ОДА)
- 3 подання з обласної прокуратури (направлено через ОДА)
- 12 подань та 6 протестів з міської прокуратури.
Два протести прокуратури міста Коломиї стосувалися рішень міської ради та одне рішення виконкому, які розглянуто відповідно на сесії міської ради і засіданні виконкому та за результатами розгляду прийнято відповідні рішення. Всі акти прокурорського реагування розглянуто вчасно, з дотриманням 10-денного та місячного строку і направлено листи-відповіді.
У звітному періоді продовжував здійснюватись контроль за виконанням рішень виконкому та розпоряджень міського голови. Як уже зазначалось, з початку року взято на контроль 18 рішень виконкому та 12 розпоряджень міського голови. Всього на контролі перебуває 39 рішень виконкому та 19 розпоряджень міського голови враховуючи минулі роки. Знято з контролю 19 рішень виконкому та 19 розпоряджень міського голови. Заслухано хід виконання 7 рішень на засіданні виконкому (з інформаційними даними можна ознайомитись в загальному відділі).
Однак, необхідно зазначити, що вимагає покращення робота по заслуховуванню в порядку контролю та зняттю з контролю виконаних рішень та розпоряджень. В структурних підрозділах міської ради все ще не здійснюється належним чином упереджувальний контроль за виконанням рішень та розпоряджень, або взагалі не беруться на контроль власні розпорядчі документи, в яких встановлено завдання, чим порушується пункт 6.7 Регламенту виконкому. Окремі посадові особи не знають в якому порядку знімаються з контролю прийняті рішення та розпорядження, і відповідно не вносять пропозиції з даного питання. Про це, зокрема, свідчить практика підготовки узагальнюючих довідок, які готується тільки після усних та письмових нагадувань сектору контролю загального відділу, пошуку необхідної копії документа. Фактично не контролюють виконання власних рішень та розпоряджень заступники міського голови, так як безпосередні виконавці не відзначають в реєстрі розсилки профільного заступника на якого покладається безпосередній контроль і відповідно йому не направляється копія документа (стосується практично всіх структурних підрозділів).
Порушуються пункти 93 та 203 Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах відповідно до яких виконавці у тексті рішень (розпоряджень) повинні визначати окремим пунктом структурний підрозділ (головного відповідального виконавця), на якого покладається збір, аналіз та узагальнення інформації від задіяних у рішенні (розпорядженні) виконавців. Наприклад, в рішенні виконкому від 24.01.2012 № 26 «Про взаємодію структурних підрозділів міської ради з громадськими організаціями інвалідів» не визначено головного відповідального виконавця (готувала О.Томенко). Те саме стосується розпорядження міського голови від 19.04.2012р. № 103-р «Про відзначення 67-ої річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» (готував М.Реп’ях).
Не подаються пропозиції щодо перенесення термінів виконання, якщо з об’єктивних причин виконати окремі пункти-завдання не вдається. Наприклад, рішення виконкому від 24.06.2008 № 166 «Про виконання рішень виконкому від 16.09.2003 № 279 та від 23.10.2003 № 316 щодо дотримання чинного законодавства в сфері містобудування в місті» - відсутня будь-яка інформація про виконання (виконавець: управління архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради).
Те саме стосується рішення виконкому від 26.07.2011 № 225 «Про завдання щодо реалізації на території міста Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» (виконавець: відділ з питань НС, моб.роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради).
Те саме стосується розпорядження міського голови від 09.07.2010р. №143-р «Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення 1025-річчя хрещення Київської Русі в місті Коломиї» - відсутня будь-яка інформація про хід виконання за 2011 рік (виконавці: відділи організаційний, інформаційної політики та зв'язків з громадськістю міської ради).
В основному знімаються та заслуховуються в порядку контролю планові питання. Даний факт, в свою чергу, свідчить про відсутність з боку керівників структурних підрозділів міської ради, міських установ ініціативи щодо розгляду підсумкової інформації про хід виконання на засіданні виконкому та зняття з контролю в установленому порядку рішень. Для прикладу, це стосується рішення виконкому від 26.10.2010р. № 309 «Про дотримання вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та виконання рішення виконкому з цього питання» - координацію роботи та узагальнення інформації покладено на дозвільний центр міської ради.
Те саме стосується рішення виконкому від 23.03.2011 № 74 «Про діяльність Фонду підтримки підприємництва «Коломийський бізнес-центр». Координатора даного рішення не визначено.
Те саме стосується рішення виконкому від 23.06.2009р. № 159 «Про оптимізацію рейтингових показників діяльності галузі охорони здоров’я”.
Те саме стосується і розпоряджень міського голови, зокрема на розпорядження від 04.11.2008р. № 298-р «Про заходи щодо виконання обласної програми «Безбар’єрне Прикарпаття у 2008-2011 роках» не підготовлена та не надана підсумкова інформація для зняття з контролю.
Недостатньо заслуховується в порядку контролю хід виконання документів органів влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, власних рішень та розпоряджень. Про це зазначалось в доповідній записці управління контролю обласної державної адміністрації в розрізі РДА та виконкомів міст обласного значення.
Враховуючи викладене, з метою поліпшення роботи з документами, підвищення виконавської дисципліни, пропонуємо:
1. Доповідну записку надіслати керівникам структурних підрозділів міської ради міської ради, міським установам для аналізу та вжиття відповідних заходів.
2. Начальникам відділів та управлінь міської ради:
- обговорити доповідну записку на нарадах;
- звернути увагу на терміни подання інформацій, які зазначаються в документах (листах) і під якими мається на увазі наявність інформації у адресата;
- подавати пропозиції головному виконавцю (якщо в документі визначено головного виконавця і співвиконавців) протягом першої половини строку, відведеного для виконання, доручення, завдання;
- готувати (у разі потреби) обгрунтовані прохання щодо продовження термінів виконання рішень та розпоряджень міського голови;
- у проміжних листах-відповідях зазначати конкретні строки подання остаточних інформацій, більш обгрунтовано формулювати причини внесення змін у терміни;
- забезпечити зняття з контролю в установленному порядку виконаних рішень та розпоряджень; підсумкову інформацію готувати конкретно по пунктах-завданнях;
- для забезпечення ритмічності роботи, своєчасного опрацювання документів дотримуватись порядку подання (отримання) вхідної та вихідної кореспонденції.
3. Керівникам самостійних структурних підрозділів міської ради забезпечити виконання пункту 5 протоколу щотижневої оперативної наради у міського голови від 30.07.2012 в частині ознайомлення під розписку підлеглих працівників з вимогами Інструкції з діловодства в новій редакції та надання копії списку в загальний відділ.
4. Начальнику ВУКМ Михалушко М.Я.:
- ознайомити під розписку з вимогами Інструкції з діловодства керівників комунальних підприємств та копію списку надати в загальний відділ;
- проінформувати про остаточний розгляд клопотання обласного комунального підприємства «Коломийське міжрайонне бюро техінвентаризації» від 16.05.2011 року № 629 та забезпечити повернення оригінала листа.
5. Звернути увагу головного лікаря ЦРЛ Садов’як І.Д. на дотримання термінів розгляду та повернення оригіналів документів з метою недопущення даних недоліків в майбутньому.
6. Військовому комісару Мазуру В.В. терміново повернути оригінал плану організації виконання Указу Президента від 31.10.2011 № 1009 про строки проведення чергових призовів, чергові призови громадян України на строкову військову службу та звільнення в запас військовослужбовців у 2012 році (реєстраційний номер загального відділу 4643/0/01-30/04 від 22.11.2011).
Начальник загального відділу міської ради О.Шмідль
Зав.сектором контролю загального відділу О.Андріяшко
Інформаційні дані
про документообіг у виконкомі Коломийської міської ради
за I півріччя 2009 - 2012 років
станом на 01.07.2012
№ з/п |
Вид документів |
Кількість документів (I півріччя) |
|||
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
||
1. |
Документообіг в цілому стано-вить (вхідна та вихідна), в тому числі: |
3756 |
3648 |
4307 |
4482 |
Всього одержано документів (вхідна кореспонденція), з них: |
2001 |
2232 |
2682 |
2666 |
|
Указів Президента |
20 |
21 |
26 |
25 |
|
Законів України |
5 |
6 |
49 |
52 |
|
Постанов Верховної Ради України |
6 |
8 |
15 |
11 |
|
Постанов КМУ |
17 |
23 |
75 |
49 |
|
Постанов ЦВК |
6 |
6 |
6 |
12 |
|
Розпоряджень Президента України |
- |
- |
2 |
- |
|
Розпоряджень КМУ |
9 |
13 |
19 |
14 |
|
Розпоряджень ОДА |
120 |
136 |
134 |
133 |
|
Розпоряджень обласної ради |
1 |
- |
7 |
7 |
|
рішень обласної ради |
18 |
5 |
20 |
26 |
|
Доручень Президента України |
- |
12 |
13 |
21 |
|
Доручень ОДА |
- |
5 |
9 |
10 |
|
Доручень міського голови |
- |
1 |
- |
1 |
|
Протоколи нарад міського голови та його заступників |
- |
55 |
80 |
69 |
|
Листів: |
1799 |
1941 |
2227 |
2235 |
|
Обласної державної адміністрації |
447 |
618 |
739 |
777 |
|
Обласної ради |
23 |
15 |
33 |
19 |
|
Відділів та управлінь ОДА |
156 |
160 |
199 |
171 |
|
Обласних установ та організацій |
259 |
205 |
143 |
165 |
|
Організацій та установ, розташованих на території міста |
718 |
848 |
841 |
856 |
|
Інших організацій та установ |
196 |
150 |
272 |
247 |
|
2. |
Всього надіслано кореспонденції (вихідна кореспонденція) |
1755 |
1416 |
1625 |
1816 |
3. |
Всього прийнято документів, з них: |
1038 |
1082 |
1185 |
1100 |
Розпоряджень міського голови |
418 |
568 |
541 |
557 |
|
Рішень виконкому |
177 |
193 |
221 |
212 |
|
Рішень міської ради |
443 |
321 |
423 |
331 |
Розгляд депутатський запитів та звернень за І півріччя 2012 року
№ п/п |
Виконавець |
Депутатські запити |
Депутатські звернення |
||||||
Доручено розглянути |
Розглянуто з порушенням терміну |
Доручено розглянути |
Розглянуто з порушенням терміну |
||||||
всього |
у % до загальної кількості |
всього від доручених до розгляду |
у % від доручених до розгляду |
всього |
у % до загальної кількості |
всього від доручених до розгляду |
у % від доручених до розгляду |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
ВУКМ |
58 |
56,27 |
- |
- |
46 |
45,54 |
1 |
2,18 |
2 |
КП «Житлоінфоцентр» |
7 |
6,79 |
- |
- |
9 |
8,91 |
- |
- |
3 |
Відділ зем. відносин |
3 |
2,92 |
- |
- |
3 |
2,97 |
- |
- |
4 |
Юридичний відділ |
1 |
0,97 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
Загальний відділ |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,99 |
- |
- |
6 |
Відділ кадрів |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,99 |
- |
- |
7 |
Відділ державної реєстрації |
1 |
0,97 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю |
4 |
3,89 |
- |
- |
2 |
1,98 |
- |
- |
9 |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохорон-ними органами |
1 |
0,97 |
- |
- |
1 |
0,99 |
- |
- |
10 |
Відділ культури і туризму |
1 |
0,97 |
- |
- |
1 |
0,99 |
- |
- |
11 |
Відділ у справах молоді і спорту |
2 |
1,95 |
- |
- |
1 |
0.99 |
- |
- |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
12 |
Організаційний відділ |
1 |
0,97 |
- |
- |
2 |
1,98 |
- |
- |
13 |
Фінансове управління |
1 |
0,97 |
- |
- |
1 |
0,99 |
- |
- |
14 |
Управління освіти |
1 |
0,97 |
- |
- |
4 |
3,96 |
1 |
25 |
15 |
Управління праці та соціального захисту населення |
1 |
0,97 |
- |
- |
5 |
4,96 |
- |
- |
16 |
Управління архітектури та капітального будівництва |
9 |
8,74 |
- |
- |
11 |
10,89 |
- |
- |
17 |
Управління економіки |
3 |
2,92 |
- |
- |
8 |
7,92 |
- |
- |
18 |
КП «Коломияводоканал» |
2 |
1,95 |
- |
- |
1 |
0,99 |
- |
- |
19 |
КП «Муніципальна дружина» |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,99 |
- |
- |
20 |
Центральна районна аптека № 31 |
1 |
0,97 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
21 |
Коломийське УЕГГ |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,99 |
- |
- |
22 |
Міський РЕМ |
3 |
2,92 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
23 |
Прокуратура |
1 |
0,97 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
24 |
МВ УМВС |
2 |
1,95 |
- |
- |
2 |
1,98 |
1 |
50 |
Разом: |
103 |
100 |
- |
- |
101 |
100 |
3 |
- |
Примітка: всього надійшло 88 запитів та 90 звернень. Всі запити та звернення розглянуті, відповіді надані.
Начальник організаційного відділу У.Савчук
Довідка
про розгляд і вирішення звернень громадян у І півріччі 2012 року
У звітному періоді до Коломийської міської ради надійшло 691 звернення, що на 203 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. В тому числі поштою – 551, на особистому прийомі - 95. З них: повторних – 12, колективних – 59.
Кількість звернень до міської ради через органи влади вищого рівня склала 45. З них: від Секретаріату Президента України - 5, Кабінету Міністрів України – 2, обласної ради – 2, 33 - з обласної державної адміністрації та 3 звернення від інших органів влади вищого рівня. За результатами розгляду вирішено позитивно - 10 звернень, на - 34 дано роз’яснення та 1 звернення залишено на додатковому контролі. До органів влади вищого рівня звернулося 9 заявників пільгових категорій населення.
У листах та на особистому прийомі громадяни звернулися до міської ради із заявами та клопотаннями – 682 (98.6% від загальної кількості звернень), скаргами – 9. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 322 звернення, роз’яснено по суті – 311 та 5 – відмовлено. Решту 53 звернення перебуває на розгляді та додатковому контролі. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені за звітний період становить 91.6% від загальної кількості.
З початку року у зверненнях було порушено 705 питань, що на 199 питань менше, ніж у 2011 році. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання оформлення права власності, комунального господарства, землекористування і землевпорядкування, які склали відповідно 158 (22.4%), 152 (21.5%) та 99 (14%) звернень. Актуальними залишаються питання надання житла, соціального захисту, архітектури та містобудування, транспорту та торгівлі.
В І півріччі 2012 року до міської ради звернулося 1341 громадян, з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 64, що становить 9.2% від загальної кількості. В основному заявників непокоїли проблеми комунального господарства.
Незадоволення заявників розглядом їх питань є причиною створення повторних звернень. Від початку року зареєстровано 16 таких звернень. Повторні звернення стосуються: питань комунального господарства, житлових питань, архітектури і містобудування, землекористування та землевпорядкування, оформлення права власності та торгівлі.
Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 в міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: учасники війни та бойових дій – 10 осіб, ветерани праці та пенсіонери - 21, інваліди загального захворювання - 18, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС - 2, багатодітні сім’ї – 3, одинокі матері - 5, та інші громадяни, які потребують соціального захисту. Таких звернень надійшло 69, їх питома вага за звітний період становить 10% від загальної кількості.
З початку року Указом Президента України 2 мешканкам міста присвоєне почесне звання «Мати – героїня».
Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року 303 малозабезпеченим жителям міста за бюджетні кошти виділено грошову допомогу в розмірі 114050 грн., додатково надавалася допомога в розмірі 28000 грн. потерпілим від пожежі.
Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в лютому на засіданні виконкому слухалося питання “Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році”. Прийнято відповідне рішення.
Крім цього, питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалося в квітні на нараді у керуючого справами виконкому.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян, щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.
Відповідно до абзацу 9 пункту 1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05 ”. В звітному періоді послугами “служби – 05” скористалося 202 мешканці міста. Щоп’ятниці з 14.00 до 15.00 діє “гаряча” телефонна лінія з керівництвом міської ради, графіки якої затверджуються щоквартально. Протягом звітного періоду відбулося 11 “гарячих” телефонних ліній.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009р. №898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Соціальний контактний центр”, розпорядження голови облдержадміністрації від 09.10.2009р. № 596 “Про розгляд звернень громадян, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію” Соціального контактного центру” з початку року міською радою опрацьовано 21 звернення. В основному заявники занепокоєні проблемами комунального господарства, соціального захисту, освіти, медицини тощо.
Згідно з пунктом 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 в міській раді продовжила свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Відбулося п’ять засідань комісії на яких слухалися питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян в 2011році та в І кварталі 2012 року, аналіз стану розгляду звернень на урядову “телефонну лінію”, аналіз звернень залишених на додатковому контролі, аналіз звернень від органів влади вищого рівня та розгляд звернень Молотковського Б.М.
На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, з метою надання методичної допомоги в роботі із зверненнями громадян, в звітному періоді відповідно до плану, було здійснено перевірку з питань додержання законодавства про звернення громадян в управліннях економіки, архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради.
На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ “Звернення громадян”, де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому керівництва міської ради, обласної ради, обласної державної адміністрації, інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян в І кварталі та в І півріччі 2012 року.
Через друковані засоби масової інформації до відома мешканців міста доведено графіки прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації та міської ради, а також інформацію про роботу із зверненнями громадян в 2011 році та в І півріччі 2012р..
На виконання абзацу 1 пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 з початку року організовано 8 прийомів громадян з міським головою, на яких побувало 122 громадянина, опрацьовано 93 звернення. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами побувало 54 мешканців міста.
Проведено 4 виїзних прийоми керівництвом міської ради а саме: на ТзОВ “Консерваторія” , ТзОВ “Тенмарк” , в ЗОШ № 8 І – ІІІ ступенів ім.Пушкіна та педагогічному коледжі Прикарпатського університету ім.Стефаника, на яких зафіксовано 15 звернень громадян.
У контексті розвитку суспільного діалогу взаємодії влади та громадськості, важливим стало проведення прямих ефірів з міським головою його заступниками, начальниками структурних підрозділів міської ради. За звітний період проведено 2 прямих телеефіри з міським головою по місцевому телебаченню ТРК «НТК», за результатами підготовлено 24 протокольних доручення. Двічі міський голова брав участь у ток-шоу «Коломия думає» (2 лютого та 31 травня). Крім того, у прямих ефірах та ток-шоу «Коломия думає» виступали секретар міської ради, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, начальники структурних підрозділів міської ради, керівники комунальних підприємств. Загалом відбулося 7 виступів, а саме:
- 12 січня прямий ефір за участю заступника міського голови Тарновецького В.В.;
- 1 лютого ток–шоу «Коломия думає» за участю заступника міського голови Білоуса М.М.;
- 15 березня ток–шоу «Коломия думає» за участю заступника міського голови Білоуса М.М., начальника ВУКМ міської ради Михалушко М.Я. та керівників комунальних підприємств Михайлищука В.М., Калиняка І.П.;
- 5 квітня прямий ефір за участю начальника відділу у справах молоді та спорту міської ради Колесника В.Л.;
- 19 квітня прямий ефір за участю начальника культури і туризму міської ради Мандрусяк У.І.
- 25 травня прямий ефір за участю начальника управління освіти міської ради Грицан М.М.;
- 31 травня ток–шоу «Коломия думає» за участю секретаря міської ради Гошія Я.П. та заступника міського голови Тарновецького В.В.
В звітному періоді вдалося звести до мінімуму кількість звернень розглянутих з порушенням місячного терміну розгляду. Якщо в І півріччі 2011 року зафіксовано 4 таких звернення, то в 2012 році - 1 і перебувало воно на розгляді в колишньому відділі капітального будівництва (виконавець В.Пулава).
Значно покращили якість та оперативність розгляду звернень громадян в управлінні архітектури, містобудування та капітального будівництва, у відділі земельних відносин міської ради.
Активно усувають недоліки щодо порушення термінів розгляду звернень громадян у відділі управління комунальним майном (аналітичні дані про звернення громадян які надійшли до структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств міста в І півріччі 2012 року додаються).
Однак, у роботі окремих структурних підрозділів міської ради все ще зустрічаються випадки формалізму та бюрократії, що не дає змоги значно скоротити кількість звернень до вищестоящих органів влади та кількість громадян, що бажають побувати на прийомі у міського голови.
В окремих випадках допускаються порушення ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” в частині, коли звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження. Такі факти мають місце у відділі управління комунальним майном міської ради - звернення Оліяр Г.М., Кіреєва В.О., в управлінні архітектури містобудування та капітального будівництва - звернення Петруняк Л.В., Сабодош М.І., у відділі земельних відносин - звернення Полякова О.В..
Допускаються порушення ст.7, коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявникові. Це стосується розгляду звернень Волощук М.Б., Нєфодов В.О. - у відділі земельних відносин, Алексійчук Т.В. - у відділі управління комунальним майном та Мельничук Д.М. - у комунальному підприємстві «Житлоінфоцентр».
Залишається незадовільним розгляд звернень які перебувають на додатковому контролі. Так, станом на 10.08.2012 року у відділі управління комунальним майном міської ради залишені на додатковому контролі:
- 2007 рік - 1 звернення;
- 2009 рік – 3 звернення;
- 2010 рік - 25 звернень;
- 2011 рік – 59 звернень;
- 2012 рік - 18 звернень;
До прикладу: звернення жителів буд. № 46,48 по вул. Петлюри щодо ремонту системи водовідведення перебуває на контролі з 2009 року (заявою до міської ради з цього приводу звернувся Герой Радянського Союзу Білодід Ю.А.).
З 2010 року перебуває на додатковому контролі звернення Арсенюка В.Г про завершення робіт по відновлення вуличного освітлення частини вул. Івасюка.
В березні 2011 року житель вул. Косаківської, 49а Копитко О.В звернувся з заявою до міської роди про допомогу в очистці дерева (дуба) від сухих гілок, який росте біля його будинку, по даний час роботи не виконані.
Враховуючи вищенаведене, пропоную довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян в І півріччі 2012 року надіслати керівникам відділів та управлінь міської ради для відповідного реагування та вжиття заходів, щодо усунення недоліків.
Головний спеціаліст загального відділу Д.Якубенко
Дані про звернення громадян,
які надійшли до структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств міста в 1 півріччі 2012 року
Кількість всіх звернень |
Звернення з міської ради |
Звернення які надійшли безпосередньо у відділ |
На особистому прийомі керівників відділів |
Повторних |
Колективних |
Заявників пільгової категорії |
Задоволено |
Відмовлено |
Роз'яснено |
В стадії розгляду |
Розглянуто з порушенням терміну |
|
Управління праці та соціального захисту населення |
563 |
47 |
395 |
121 |
6 |
- |
513 |
168 |
- |
54 |
341 |
- |
КП «Житлоінфоцентр» |
525 |
42 |
404 |
79 |
4 |
90 |
210 |
279 |
8 |
121 |
117 |
- |
Відділ земельних відносин |
400 |
83 |
296 |
21 |
5 |
- |
26 |
213 |
97 |
48 |
42 |
- |
Управління архітектури , містобудування та капітального будівництва |
387 |
48 |
293 |
46 |
1 |
9 |
12 |
302 |
4 |
70 |
11 |
- |
Відділ управління комунальним майном |
256 |
139 |
68 |
49 |
5 |
25 |
22 |
126 |
- |
120 |
10 |
- |
Управління економіки |
124 |
52 |
- |
72 |
2 |
4 |
48 |
62 |
- |
62 |
- |
- |
КП «Коломияводоканал» |
73 |
8 |
15 |
50 |
- |
2 |
- |
52 |
- |
18 |
3 |
- |
Служба у справах дітей |
78 |
3 |
75 |
- |
- |
- |
- |
70 |
- |
2 |
- |
- |
Відділ культури і туризму |
15 |
5 |
- |
10 |
- |
- |
1 |
3 |
- |
12 |
- |
- |
Управління освіти |
13 |
5 |
8 |
4 |
- |
2 |
- |
3 |
- |
10 |
- |
- |
Головний спеціаліст загального відділу Д.Якубенко