НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
31.08.2012
Про виконання Плану заходів з підготовки надання громадянам міста соціальної підтримки за принципом «єдиного вікна» |
Управлінням праці та соціального захисту населення міської ради відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 14.03.2012 р. № 137 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо надання громадянам соціальної підтримки за принципом «єдиного вікна» організовано роботу структурних підрозділів управління по прийому громадян, які звертаються до управління за призначенням усіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат, пільг та з питань, що належать до компетенції управління за принципом «єдиного вікна».
Мета «єдиного вікна» - спрощення механізму звернення для громадян, які потребують соціальної підтримки, та скорочення термінів очікування соціальних виплат.
Для забезпечення ефективної роботи здійснено організаційний поділ управління праці та соціального захисту населення міської ради на приймальну громадян (куди звертаються заявники) і саме управління, в тому числі функціональні підрозділи щодо прийняття рішень стосовно надання всіх видів соціальної допомоги, адресних виплат і компенсацій. Проведено перерозподіл функціональних обов’язків між спеціалістами управління.
Всі питання, що цікавлять одержувачів допомоги, в тому числі і потенційних отримувачів усіх видів соціальної допомоги, пільг та компенсацій (інформація, запитання, прохання, консультації) вирішуються у громадській приймальні.
Для обслуговування громадян, які звертаються за соціальною підтримкою за принципом «єдиного вікна» створено функціонально-просторові сектори:
1 – консультативно-реєстраційний сектор;
2 – сектор очікування та заповнення заяв;
3 – сектор прийняття заяв та документів;
4 – сектор опрацювання заяв та прийняття рішень.
У секторі очікування та заповнення заяв для дітей виділено куточок, де розміщені іграшки, книжечки тощо.
Жителі міста, які звертаються за призначенням соціальної допомоги, мають змогу здійснити попередній запис на прийом як безпосередньо, так і по телефону.
Враховуючи викладене, виконком міської ради
вирішив:
1. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Г.Гурак)
- постійно забезпечувати координаційну роботу щодо покращення соціального обслуговування та надання соціальної підтримки населенню міста;
- провести широку інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо надання населенню соціальної підтримки за принципом “єдиного вікна”.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови В. Тарновецького.
Міський голова І.Слюзар