НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 11 травня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про внесення змін до розпорядження міського голови від ..."  № 158-р від 23.05.2022р. 
Документ №158-р від 23.05.2022р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про заходи щодо відновлення ведення Державного реєстру виборців міської ради
Розпорядження міського голови  №489-р від 21.12.2023р. Чинний

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

27.05.2022



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 23.05.2022р.  № 158-р
 


Про внесення змін до розпорядження міського голови від 17.03.2017 року №104-р “Питання відділу ведення Державного реєстру виборців“



       Відповідно до Закону України “Про Державний реєстр виборців” від 22.02.2007 року № 698-V в редакції від 21.09.2010 року  № 2536-VI із змінами та доповненнями, на виконання постанови Центральної виборчої комісії (далі — ЦВК) від 20.12.2007 року № 572 “Про вимоги до приміщень відділів ведення Державного реєстру виборців та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців” із змінами, та постанови ЦВК від 25.06.2020 року № 120 “Про Порядок доступу до бази даних Державного реєстру виборців” із змінами, відповідно до технічного проекту та експлуатаційної документації комплексної системи захисту інформації органу ведення Державного реєстру виборців в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців”, затверджених керівником Служби розпорядника Державного реєстру виборців 17 вересня  2020 року, враховуючи зміну місця розташування відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради та зміни в штатному розписі, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”:


  1. Внести до розпорядження міського голови від 17.03.2017 року №104-р “Питання відділу ведення Державного реєстру виборців” такі зміни:


    1. пункт 1 викласти в такій редакції:

       “1. Затвердити Порядок доступу до приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців в новій редакції (додається).”


    1. пункт 2 викласти в такій редакції:

       “2. Затвердити Перелік осіб, які мають право доступу до приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців в новій редакції (додається).”


  1. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на відповідального виконавця - відділ ведення Державного реєстру виборців міської ради.


  1. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тараса КУХТАРА.




Міський голова                                                                                Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського 

голови

від  23.05.2022 р. № 158-р



ПОРЯДОК

доступу до приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців


  1. Загальні положення


    1. 1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України “Про Державний реєстр виборців” (далі — ДРВ) від 22.02.2007 року № 698-V в редакції від 21.09.2010 року № 2536-VI із змінами та доповненнями, постанови Центральної виборчої комісії (далі — ЦВК) від 20.12.2007 року № 572 “Про вимоги до приміщень відділів ведення Державного реєстру виборців та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців” із змінами, та постанови ЦВК від 25.06.2020 року № 120 “Про Порядок доступу  до бази даних Державного реєстру виборців” із змінами, відповідно до технічного проекту та експлуатаційної документації комплексної системи захисту інформації органу ведення Державного реєстру виборців в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців”, затверджених керівником Служби розпорядника Державного реєстру виборців 17 вересня  2020 року.


    1. 1.2. Для забезпечення роботи відділу ведення Реєстру виборців та організації робочих місць працівників цього відділу міська рада надає робочі приміщення, загальна площа яких установлюється з розрахунку не менше 6 кв.м. на одного фахівця, а також додаткові площі для шаф паперового архіву та комутаційної шафи.


    1. 1.3. Робочі приміщення відділу ведення Реєстру є приміщеннями з обмеженим доступом. Перебування в приміщенні відділу ведення Реєстру сторонніх осіб без супроводу відповідальних працівників відділу забороняється. Перелік осіб, які мають право доступу до цих приміщень, визначається начальником відділу ведення Реєстру та затверджується міським головою.

Приміщення відділів ведення Реєстру повинні бути обладнані дверима з кодовим замком.


    1. 1.4. Робочі місця працівників відділу ведення Реєстру розташовуються у спосіб, що унеможливлює ознайомлення сторонніх осіб з інформацією, яка виводиться на монітори працівників (у тому числі крізь вікна, скляні огорожі тощо).


    1. 1.5. Приміщення відділу ведення Реєстру підлягають обов’язковому категоріюванню, як об’єкти, на яких здійснюється обробка технічними засобами інформації з обмеженим доступом, що не становить державної таємниці.


  1. 2. Порядок доступу до приміщень відділу ведення Реєстру виборців.


    1. 2.1. Приміщення, якими забезпечуються відділи ведення Реєстру повинні бути:
      1. - розташовані в одній будівлі;
      2. - оснащені електричної мережею, з урахуванням нормативів для комп’ютерного обладнання, яке буде встановлене у приміщенні для забезпечення функціонування Реєстру (3 розетки на одне робоче місце та додатково  3 розетки для телекомунікаційного обладнання). При цьому мережа повинна забезпечувати стабільну роботу при максимальному навантаженні;
      3. - обладнані системою автоматичної пожежної сигналізації;
      4. - облаштовані охоронною системою сигналізації. У разі розміщення приміщень на першому поверсі на вікнах повинні бути встановлені металеві решітки або захисні ролети.

Охоронна і пожежна системи сигналізації повинні відповідати вимогам нормативних актів з питань впровадження та експлуатації технічних засобів охорони і пожежної безпеки, постійно знаходитись у робочому стані.


    1. 2.2. З метою забезпечення сталих кліматичних умов функціонування активного мережевого обладнання та засобів криптографічного захисту інформації, що встановлені в комутаційній шафі, приміщення відділу облаштовуються системами кондиціювання повітря.


    1. 2.3. Вхід до приміщень відділу ведення Реєстру обмежений. Доступ до приміщень, де розміщуються елементи інформаційно-телекомунікаційної системи відділу ведення Реєстру, здійснюється згідно з вимогами до приміщень органу ведення Реєстру, установленими розпорядником Реєстру.


    1. 2.4. Проведення фото- або відео- зйомок в приміщенні відділу ведення Реєстру можливе лише з відома та дозволу міського голови або керуючого справами виконавчого комітету міської ради.


    1. 2.5. За рівнем повноважень та робіт особи, які мають доступ до приміщення відділу ведення Реєстру поділяються на категорії:
      • Начальник відділу ведення Реєстру — керівник відділу. Має постійний, вільний доступ до робочих приміщень відділу ведення Реєстру. Визначає перелік осіб, які мають право доступу до приміщень відділу ведення Реєстру. Контролює порядок доступу до приміщень відділу ведення Реєстру працівників відділу та інших осіб, які мають право доступу до них.
      1. - Адміністратор безпеки відділу ведення Реєстру — це працівник  відділу ведення Реєстру або міської ради, на якого розпорядженням міського голови покладено виконання функцій по здійсненню заходів щодо забезпечення захисту даних, що обробляються  відділом ведення Реєстру в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі "Державний реєстр виборців" (далі - АІТС ДРВ). Має постійний, вільний доступ до робочих приміщень відділу ведення Реєстру.
      2. - Оператори  (користувачі) АІТС ДРВ — це працівники відділу ведення Реєстру, які мають доступ до персональних даних Реєстру в обсязі та порядку, встановлених ЦВК. У робочий час мають вільний доступ до приміщень, де знаходяться їхні робочі місця, доступ та перебування в неробочий час здійснюється тільки з дозволу начальника відділу.
      3. - Обслуговуючий персонал  — електрики, фахівці з обслуговування будівель, мереж зв’язку, а також особи, які забезпечують порядок у робочих приміщеннях, контролюють дотримання санітарних, протипожежних та інших норм. Мають доступ до приміщення відділу тільки у супроводі працівників відділу.

       Перебування в приміщенні відділу ведення Реєстру сторонніх осіб (посадових осіб міської ради, депутатів, представників місцевих організацій політичних партій, посадових осіб суб’єктів подання відомостей про виборців, обслуговуючого персоналу, відвідувачів, виборців тощо) без супроводу працівників відділу забороняється.


    1. 2.6. При виникненні надзвичайної ситуації чи при службовій необхідності, перебування інших осіб в приміщенні відділу може здійснюватися виключно з дозволу начальника відділу та у супроводі працівника відділу.


  1. 3. Розміщення спеціального обладнання та організація охорони в приміщенні відділу ведення Реєстру


    1. 3.1. Організація режиму охорони в приміщеннях відділу ведення Реєстру, в яких розміщено спеціальне обладнання АІТС ДРВ, має забезпечувати збереження засобів криптографічного захисту інформації (далі - КЗІ), обладнання АІТС ДРВ, ключових та інших документів, а також конфіденційної інформації, унеможливлювати безконтрольного проникнення, перебування або огляду сторонніми особами цих приміщень.


    1. 3.2. При обладнанні приміщень мають виконуватись вимоги до розміщення, монтажу засобів КЗІ та обладнання АІТС ДРВ, викладені в документації на комплексну систему захисту інформації (далі - КСЗІ). При цьому засоби КЗІ монтуються у шафах, які замикаються на замок і опечатуються.


    1. 3.3. Двері приміщень, в яких знаходяться засоби КЗІ та ключові документи, повинні бути обладнані кодовим замком.


    1. 3.4. Для зберігання засобів КЗІ, носіїв ключової інформації (далі - НКІ), ключових документів відділ повинен мати надійні сховища (сейфи або металеві шафи).


    1. 3.5. Ключі від сховищ зберігаються у начальника та адміністратора безпеки відділу ведення Державного реєстру виборців.


    1. 3.6. У випадку втрати ключа від дверей приміщень, у яких знаходяться засоби КЗІ та ключові документи, проводиться негайна заміна замка або замкової вставки.


    1. 3.7. Приміщення, в яких розміщено засоби КЗІ, обладнуються охоронною та пожежною сигналізаціями, які повинні відповідати вимогам нормативних актів з питань впровадження та експлуатації технічних засобів охорони і пожежної безпеки, постійно знаходитись у робочому стані.


    1. 3.8. Установлений режим охорони передбачає періодичний контроль за станом технічних засобів охорони в терміни, установлені розпорядником Реєстру.


    1. 3.9. Приміщення  відділу ведення Реєстру ставляться та знімаються з охорони працівниками відділу.
    2. 3.10. У разі виявлення ознак, які вказують на можливе проникнення у приміщення відділу ведення Реєстру сторонніх осіб, співробітником охорони або працівником відділу ведення Реєстру негайно повідомляється керівник відділу ведення Реєстру, адміністратор безпеки відділу. В такому випадку адміністратор безпеки відділу ведення Реєстру повинен дати оцінку можливої компрометації засобів КЗІ та ключових документів.


    1. 3.11. У разі виявлення компрометації засобів КЗІ або ключових документів складається акт та повідомляється адміністратор безпеки розпорядника Реєстру.


    1. 3.12. Відділ ведення Реєстру спільно з розпорядником Реєстру вживає заходів щодо локалізації наслідків компрометації засобів КЗІ або ключових документів та заміни скомпрометованих ключових документів.


    1. 3.13. Про факт несанкціонованого проникнення у приміщення  відділу ведення Реєстру негайно повідомляється міського голову.


  1. 4. Контроль за організацією та станом захисту відділу ведення Реєстру.


    1. 4.1. Поточний контроль за організацією та станом захисту у відділі ведення Реєстру здійснюють розпорядник Реєстру і адміністратор безпеки відділу.


    1. 4.2. Посадові особи при перевірці керуються планами та заходами із забезпечення захисту інформації та чинними нормативно-правовими актами у сфері КЗІ.


    1. 4.3. У ході проведення контролю вивчаються питання організації захисту та його стану, проводиться аналіз причин виявлених недоліків та розробляються рекомендації щодо їх усунення, а також здійснюється контроль за усуненням недоліків і реалізацією рекомендацій комісії, яка працювала раніше.


    1. 4.4. Державний контроль за станом КЗІ з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої визначена законом, здійснюється уповноваженим державним органом в сфері криптографічного та технічного захисту інформації.


    1. 4.5. Результати перевірки стану забезпечення безпеки оформляються актом.


    1. 4.6. Керуючий справами виконавчого комітету міської ради та керівник і адміністратор безпеки відділу ведення Реєстру повинні бути ознайомлені з актом перевірки під підпис.


    1. 4.7. Висновки та рекомендації, викладені в актах перевірок, є обов’язковими для виконання.


    1. 4.8. Один примірник акта залишається у відділі ведення Реєстру, інший передається розпоряднику Реєстру для контролю за виконанням рекомендацій, що містяться в акті перевірки.


    1. 4.9. Керуючий справами виконавчого комітету міської ради та керівник і адміністратор безпеки відділу ведення Реєстру зобов’язані вживати невідкладних заходів щодо усунення виявлених недоліків та виконання наданих рекомендацій.


    1. 4.10. Повідомлення розпоряднику Реєстру про вжиті заходи, щодо виконання рекомендацій та усунення виявлених у ході перевірки недоліків, має подаватися в установлений в акті термін.


  1. 5. Відповідальність за порушення порядку доступу до приміщень відділу ведення Реєстру.


    1. 5.1. Начальник, працівники відділу несуть персональну відповідальність за дотриманням порядку доступу до робочих приміщень відділу ведення Реєстру.


    1. 5.2. За порушення порядку доступу до приміщень відділу, що призвело до несанкціонованого доступу до ДРВ, встановлюється адміністративна, кримінальна та інша, передбачена законодавством відповідальність.



Начальник відділу ведення

Державного реєстру виборців                                                                   Петро ДАНИЛЕЙЧУК

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського 

голови

від  23.05.2022 р. № 158-р



Перелік осіб,

які мають право доступу до приміщення

відділу ведення Державного реєстру виборців



№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

1

Данилейчук Петро Михайлович

Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради

2

Бандурка Надія Миколаївна

Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради

3

Савчук Ярослав Володимирович

Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради




В.о керуючого справами

виконавчого комітету міської ради                        Ірина ЖОЛОБ


Начальник відділу ведення

Державного реєстру виборців

міської ради                                                        Петро ДАНИЛЕЙЧУК




2011-2024 © Всі права застережено.