НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 18 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про міську цільову програму "Розвиток туризму в місті К..."  № 179 від 26.06.2012р. 
Документ №179 від 26.06.2012р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

30.06.2012



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 26.06.2012р.  № 179
 

Про міську цільову програму «Розвиток туризму в місті Коломиї» на 2012-2015 роки


Відповідно до прийнятої Івано-Франківською обласною радою регіональної цільової Програми розвитку туризму в області на 2011-2015 роки від 24.03.2011 року №74-42011, схваленої рішенням Івано-Франківської обласної ради та відповідно до ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком міської ради

вирішив:

1. Схвалити проект цільової програми «Розвиток туризму в місті Коломиї» на 2012-2015 роки.

2. Відділу культури і туризму (У.Мандрусяк) подати проект міської цільової програми «Розвиток туризму в місті Коломиї» на 2012-2015 роки на розгляд сесії міської ради в установленому порядку.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради І.Граділя.


Міський голова                                                                                                                 І.Слюзар


Схвалено

рішенням виконкому

від 26.06.2012 № 179


Міська цільова програма

«Розвиток туризму в місті Коломиї»

на 2012–2015 роки.


І. Загальна характеристика програми.


Програма розроблена відповідно до чинного законодавства України і враховує основні вимоги законів України „Про туризм”, „Про курорти” та спрямована на реалізацію положень Стратегії розвитку туризму і курортів  затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2008р. N 1088-р та регіональної цільової Програми розвитку туризму в Івано-Франківській області на 2011-2015 роки.


II. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма.


Дана програма спрямована на розв’язання істотних проблем розвитку туризму в місті Коломиї:


  • посилення туристичної привабливості міста Коломиї шляхом збереження архітектурних, мистецьких та історичних пам'ятників; стимулювання надання якісних послуг з використанням самобутніх рис громади; підтримка атмосфери доброзичливості, гостинності та безпеки туристів;
  • розвиток туристичної інфраструктури міста шляхом створення ринку мистецької і сувенірної продукції та туристично-інформаційного центру; удосконалення мережі культурно-розважальних закладів;

- забезпечення раціонального використання туристичних ресурсів міста, зокрема природно-рекреаційних ресурсів та об’єктів історико-культурної спадщини;

- усунення невідповідності об’єктів туристичної інфраструктури та туристичних послуг сучасним вимогам щодо технічної та функціональної якості;

- забезпечення ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування, приватного сектору та громадськості в управлінні галуззю тощо.


III. Мета програми


Мета програми – це створення взаємовигідних та цілеспрямованих взаємозв’язків у сфері туризму, оптимізація використання туристичних ресурсів, формування міського туристичного продукту конкурентоспроможного на внутрішньому та міжнародному туристичних ринках, забезпечення зростання надходжень до міського бюджету і сприяння соціально-економічному розвитку міста.


Основними напрямами реалізації програми є:


- реалізація політики Коломийської міської ради у сфері організації туризму на території міста;

- оптимізація системи управління сферою туризму;

- забезпечення оптимального середовища сталого розвитку сфери туризму в місті, розвитку приватної ініціативи та підприємництва;

- впровадження інноваційного підходу до управління конкурентоспроможністю міського туристичного продукту;

- забезпечення ефективного просування міського туристичного продукту на міжнародному та внутрішньому туристичному ринках.

IV. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми галузі або території, строки (етапи) виконання програми


1. Реалізація політики Коломийської міської ради у сфері туризму на території міста Коломиї.


Подальший розвиток сфери туризму в місті може бути реалізований через впровадження ефективного регулювання розвитком туризму, що передбачає суттєве посилення регулятивної ролі органу місцевого самоврядування в поєднанні з впровадженням європейської моделі державно-приватного партнерства.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму, та відділи і управління міської ради за участю громадських організацій.


Очікуваний результат: впорядкування використання туристичних ресурсів; забезпечення доступності туристичних послуг для всіх категорій населення; збереження та зростання кількості робочих місць; формування позитивного туристичного іміджу міста; збільшення надходжень до міського бюджету; висока економічна ефективність.


2. Оптимізація системи управління.


Формування дієвого органу управління сферою туризму на місцевому рівні. Проведення системи заходів щодо підвищення фахового рівня представників органів місцевого самоврядування з питань розвитку туризму: участь у конференціях, круглих столах, навчальних поїздках з обміном передового досвіду тощо.

Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму за участю представників туристичного супроводу.


Очікуваний результат: підвищення ефективності управління, забезпечення координації дій управлінських структур. Комплексне вирішення питань статистичної звітності у сфері туризму та інших об’єктів туристичної інфраструктури.


3. Забезпечення оптимального середовища сталого розвитку туризму в місті.


3.1. Моніторинг туристичних ресурсів міста, формування та ведення відповідного обліку.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму та інші відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: забезпечення збереження та раціонального використання цінних туристичних ресурсів міста, їх доступності для всіх категорій населення, формування сприятливого туристичного іміджу, створення передумов для формування конкурентоспроможного міського туристичного продукту.


3.2. Формування та забезпечення належного функціонування міської мережі туристично-екскурсійних маршрутів.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму, за участю представників туристичного супроводу.


Очікуваний результат: збільшення та впорядкування туристичних потоків, створення передумов для формування конкурентоспроможного міського туристичного продукту, забезпечення безпеки туристів, збільшення надходжень до міського бюджету.


3.3. Інформаційне облаштування, ознакування та маркування цінних туристичних ресурсів міста, національної та регіональних мереж туристично-екскурсійних маршрутів шляхом встановлення вказівників, біг-бордів, сіті-лайтів, лайт-боксів тощо.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму та інші відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: посилення рівня безпеки туристів, збільшення та впорядкування туристичних потоків, збільшення надходжень до міського бюджету, створення передумов для формування конкурентоспроможного міського туристичного продукту.

3.4. Забезпечення інфраструктурного облаштування визначних об’єктів історико-культурної спадщини в складі національної та обласної мереж туристично-екскурсійних маршрутів.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму, суб’єкти підприємницької діяльності.


Очікуваний результат: збільшення та впорядкування туристичних потоків, збільшення надходжень до міського бюджету, підвищення рівня привабливості та пристосованості до потреб туризму об’єктів історико-культурної спадщини, створення передумов для формування конкурентоспроможного міського туристичного продукту.


3.5. Формування та забезпечення належного функціонування міського  туристично-інформаційного центру, єдиної інформаційної системи з повним банком даних.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму та інші відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: збільшення та впорядкування туристичних потоків, збільшення надходжень до міського бюджету, створення передумов для формування конкурентоспроможного міського туристичного продукту.


3.6. Створення умов для розвитку мереж доступних засобів тимчасового розміщення, зокрема молодіжних готелів (хостелів). Підтримка народних промислів, розвитку підприємництва.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму та інші відділи і управління міської ради,  суб’єкти господарювання.


Очікуваний результат: розвиток туристичної інфраструктури, диверсифікація, збільшення та впорядкування туристичних потоків, створення нових робочих місць, збільшення надходжень до міського бюджету, створення передумов для формування конкурентоспроможного туристичного продукту.

     

4. Інноваційний підхід до управління конкурентоспроможністю міського туристичного продукту


Створення сприятливих умов для залучення зовнішніх та внутрішніх інвестицій, впровадження інвестиційних та інноваційних проектів, спрямованих на розвиток туристичної інфраструктури, підтримку середнього та малого підприємництва у сфері туризму, забезпечення їх промоції.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму та інші відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: збільшення обсягів інвестування, кількості робочих місць, надходжень до міського бюджету.


5. Просвітницька діяльність та науково-освітнє забезпечення сталого розвитку туризму.


5.1. Здійснення постійного моніторингу внутрішнього та міжнародного туристичних ринків, аналіз туристичних потоків, стану туристичних ресурсів міста.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму, відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: збільшення та впорядкування туристичних потоків, раціональне використання туристичних ресурсів, збільшення надходжень до міського бюджету, створення передумов для формування конкурентоспроможного міського туристичного продукту.


5.2. Постійний моніторинг стану готовності туристичних об’єктів до прийому туристів під час проведення великих масових дійств, фестивалів, свят.

Термін: 2012– 2012рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму та інші відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: збільшення потоку туристів, зокрема іноземних та підготовка якісного їх обслуговування.


     5.3. Популяризація культурної спадщини та духовних надбань міста шляхом створення нових туристичних маршрутів, рекламно-інформаційної продукції тощо.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму, відділи міської ради.


Очікуваний результат: збільшення туристичного потоку, формування позитивного іміджу міста.


5.4. Розробка, впровадження та забезпечення функціонування мережі туристично-екскурсійних маршрутів для школярів з метою виховання патріотизму, любові до рідної землі, та для людей з обмеженими фізичними можливостями.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму та інші відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: покращення виховної роботи, підтримка народних промислів та ремесел, формування позитивного іміджу міста, створення умов для повноцінного життя людей з обмеженими фізичними можливостями.


5.5. Розроблення туристичних каталогів, альманахів, атласів, довідників, путівників, буклетів, флаєрів, карто-схем, картографічне забезпечення мережі туристично-екскурсійних маршрутів тощо.


Термін: 2012–2013 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму, відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: упорядкування інформаційного простору, збільшення туристичних потоків, підвищення якості та доступності туристичних послуг.


5.6. Розроблення аудіовізуальної продукції туристичного змісту (екскурсійний аудіосупровід, CD-, DVD-екскурсійні продукти).


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму та інші відділи і управління міської ради.


Очікуваний результат: збільшення туристичних потоків, підвищення якості туристичних послуг, поліпшення туристичного іміджу міста, зокрема на міжнародній арені, участь у створенні передумов для формування конкурентоспроможного національного туристичного продукту.


6. Забезпечення ефективного просування міського туристичного продукту на міжнародному та внутрішньому туристичних ринках.


Популяризація міського туристичного продукту та просування туристичного іміджу міста: участь у Міжнародних та Всеукраїнських виставкових заходах, форумах, конференціях, організація виставок, культурно-мистецьких, туристичних заходів, фестивалів тощо.


Термін: 2012–2015 рр.


Виконавці: Відділ культури і туризму, відділи і управління міської ради за участю громадських організацій туристичного спрямування.


Очікуваний результат: створення позитивного туристичного іміджу міста, активізація формування туристичного продукту, збільшення туристичних потоків.


V. Завдання програми та результативні показники


Реалізація напрямів та виконання завдань розвитку сфери туризму, визначених даною Програмою, дасть змогу до 2015 року забезпечити:

- зростання потоку внутрішніх туристів до 2 відсотків;

- зростання потоку в’їзних туристів до 2 відсотків;

- збільшення обсягів наданих туристичних послуг до 3 відсотків;

- збільшення частки сфери туризму у валовому внутрішньому продукті до 5 відсотків загального обсягу;

- збільшення до 5 відсотків кількості робочих місць у туристично-рекреаційній та туристичній сферах;

- створення умов для впровадження ефективної маркетингової та інформаційної політики з підтримки міського туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному туристичних ринках;

- приведення технічної та функціональної якості міських об’єктів туристичного відвідування та об’єктів туристичної інфраструктури до сучасних вимог, директив ЄС та рекомендацій ЮНВТО.


Очікувані результати

Найме-нування завдань

Найменування показників

Оди-ниці вимі-ру

Значення показників

(тис.грн.)

При-мітки

2012

рік

2013

рік

2014 рік

2015

рік

економ-мічні

Кількість внут-рішніх туристів

тис.

осіб

136 503

139 233

142 017

144 857


Кількість іно-земних туристів

тис.

осіб

11775

12010

12250

12495


Обсяг наданих послуг турис-тичними фірмами

тис.

осіб

52

54

56

60


соціаль-ні

Кількість зайнятих у сфері туризму

тис.

осіб

2,2

2,3


2,4


2,5


Рівень охоплення населення турис-тичними послугами

%

11

13

15

17



VI. Показники затрат, що забезпечують виконання програми


Заходи програми реалізуються за рахунок коштів міського бюджету, інвестиційних коштів, інших джерел, не заборонених законодавством.

Фінансове забезпечення заходів щодо підтримки виконання програми здійснюється в межах бюджетних призначень, передбачених в міському бюджеті на відповідний рік.

Фінансування міської Програми розвитку туризму на 2012-2015 роки з міського бюджету


п/п

Напрямки діяльності

2012р.

(тис.

грн.)

2013р.

(тис.

грн.)

2014р.

(тис.

грн.)

2015р.

(тис.

грн.)

Всього

1.

Проведення екскурсійно-методичних подорожей, інфотурів, навчальних поїздок, прес-турів для екскурсоводів та туристичних фірм, ЗМІ.

30

30

30

30

120

2.

Підтримка народних промислів, створення творчих майстерень декоративно-ужиткового мистецтва різних напрямків. Проведення майстер – класів

15

15

15

15

60

3.

Встановлення біг–бордів, постерів з інформацією про туристичні об’єкти міста.

60

60

60

60

240

4.

Участь у Міжнародних, Всеукраїн-ських, Міжрегіональних виставкових заходах.

40

40

40

40

160

5.

Виготовлення рекламної продукції, (туристичних буклетів, каталогів, проспектів, флаерів).

50

50

50

50

200

6.

Проведення та участь у конференціях, круглих столах, навчальних семіна-рах.

15

15

15

15

60

7.

Організація та проведення культурно-мистецьких, туристичних заходів.

40

40

40

40

160


РАЗОМ        

250

250

250

250

1000



VII. Система управління та контролю за ходом виконання програми



Координацію і контроль за ходом виконання програми здійснює відділ культури і туризму Коломийської міської ради.



2011-2024 © Всі права застережено.