НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
31.03.2012
Про порядок та умови організації і проведення конкурсів на перевезення пасажирів в м. Коломиї
Виконком міської ради відзначає, що у зв'язку з ростом обсягів пасажирських перевезень, значним фізичним зношенням рухомого складу транспортних засобів, за останні роки знизився рівень якості надання послуг з перевезення пасажирів та безпеки дорожнього руху, збільшились викиди в атмосферу шкідливих речовин з відпрацьованими газами автомобілів, що призводить до справедливих скарг громадян. Для покращення ситуації в цьому напрямку, керуючись статтями 7, 43-46 Закону України "Про автомобільний транспорт", постановами Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 “Про затвердження правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту” (із змінами), від 03.12.2008 № 1081 "Про затвердження порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування" (із змінами) та статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1. Затвердити порядок та умови організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Коломиї (додається).
2. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконкому міської ради від 27.05.2008 №136 “Про умови організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів в м.Коломиї” та від 26.05.2009 №142 “Про регламент організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів в м. Коломиї”.
3. Функції укладання договорів з суб'єктами господарської діяльності перевізниками, які за результатами конкурсу отримали право на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, затвердження паспортів маршрутів та розкладів руху покласти на управління економіки міської ради за підписом заступника міського голови Тарновецького В.В.
4. Контроль за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови Тарновецького В.В.
Міський голова І.Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
міської ради
від 27.03.2012 р. № 95
Порядок та умови
організації і проведення конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Коломиї
Загальна частина
- Ці порядок та умови організації і проведення конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Коломиї (далі - Порядок) розроблені відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт", постанов Кабінету Міністрів України від 18.02.1997р. № 176 "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорт)'" (із змінами), від 03.12.2008р. № 1081 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування" (із змінами).
- Порядок встановлює процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в м. Коломиї і є обов'язковим для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсним комітетом та автомобільними перевізниками.
3. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення: конкурсна пропозиція - умови обслуговування пасажирів, що пропонуються перевізником-претендентом, які зазначені у поданих на конкурс документах;
конкурсний комітет - постійний орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;
організатор - виконавчий комітет Коломийської міської ради, який самостійно або із залученням робочого органу проводить конкурс;
перевізник-претендент - автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та інші документи для участі в конкурсі;
робочий орган - підприємство (організація), що має фахівців у галузі автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень, яке у разі потреби залучається організатором на конкурсних умовах за договором для організації проведення конкурсу;
умови конкурсу - встановлені організатором (обов'язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об'єкті конкурсу;
місце формування оборотного рейсу - один або обидва кінцеві пункти маршруту, з якого (яких) розпочинається робота на міському маршруті.
4. Організатор встановлює обов'язкові умови конкурсу, відповідно до статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт". Крім обов'язкових організатор може затверджувати додаткові умови конкурсу для забезпечення роботи на об'єкті конкурсу.
5. Метою визначення автомобільного перевізника на конкурсних засадах є:
реалізація основних напрямів розвитку галузі автомобільного транспорту;
створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
покращення якості пасажирських перевезень; створення конкурентного середовища; забезпечення оновлення рухомого складу; підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів; забезпечення виконання соціально значущих перевезень.
6. Об'єктом конкурсу може бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів).
7. Об'єкт конкурсу визначається організатором.
8. Рішення про переможця конкурсу приймається конкурсним комітетом і вводиться в дію організатором перевезень (виконкомом міської ради).
9. У разі, коли організатор залучає робочий орган, на нього покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших матеріалів.
Для підготовки інформації про відповідність технічного стану автобусів претендента умовам перевезень та відповідність претендента вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху організатор не менш як за дев'ять робочих днів до дати проведення конкурсу надсилає список перевізників-претендентів до Державтоінспекції.
10. Конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, який:
- 1) подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;
- 2) визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації;
- 3) не відповідає вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт";
4) не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов'язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів). Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів.
5) має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансінспекцією, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);
6) подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу.
Утворення та основні засади діяльності конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників
11. Персональний склад конкурсного комітету, в тому числі його голову, заступників та секретаря затверджує організатор.
Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.
12. До складу конкурсного комітету входять представники органів виконавчої влади, Укртрансінспекції, Державтоінспекції, робочого органу та громадських організацій. При цьому кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.
До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.
13. Чисельність складу конкурсного комітету визначається організатором за поданням наведених у пункті 12 цього Порядку органів та організацій.
14. Організатор та робочий орган можуть для здійснення своїх повноважень залучати відповідних фахівців та експертів за їх згодою.
15. Члени конкурсного комітету:
беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;
мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;
зобов'язані дотримуватися норм законодавства, цього Порядку, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.
Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника
16. Організатор публікує в офіційних друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу, оголошення про конкурс, яке повинне містити таку інформацію:
- 1) найменування організатора;
- 2) порядковий номер та основні характеристики кожного об'єкта конкурсу — номер маршруту, початковий та кінцевий пункти, номери рейсів, час відправлення з кінцевих пунктів, протяжність, режим руху ("звичайний", "експресний" або "маршрутне таксі"), вимоги до автобусів щодо класу (категорії), пасажиромісткості та кількості автобусів для забезпечення перевезень;
- 3) основні умови конкурсу;
- 4) порядок одержання необхідної інформації про об'єкт конкурсу;
- 5) кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі, який визначається організатором і не може становити менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу;
- 6) найменування робочого органу, режим його роботи та адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі;
- 7) місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі;
- 8) місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету;
- 9) розмір плати за участь у конкурсі;
- 10) телефон для довідок.
Подання документів для участі у конкурсі
17. Для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об'єкт конкурсу окремо по дві заяви за визначеними формами і такі документи:
- 1) виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- 2) нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів (може подаватися в одному примірнику, якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні);
- 3) перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті, із зазначенням марки, моделі, державного номерного знака, пасажиромісткості та року випуску транспортного засобу;
4) копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті;
5) документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, із зазначенням дати проведення конкурсу;
6) копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;
7) копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації);
8) перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмова інформація про їх відсутність;
9) анкету відповідно до цього Порядку;
10) копію штатного розпису, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) за останні повні два квартали.
18. Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах), на яких зазначається його назва, адреса і ідентифікаційний код, з поміткою:
Конверт з позначкою "№1" містить заяву за формою, визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 29.06.2011р.№953 та документи для участі в конкурсі, які нумеруються, прошиваються, підписуються уповноваженою особою перевізника-претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами і словами.
Конверт з позначкою "№ 2" містить заяву за формою, визначеною вищезгаданою постановою.
Конверти в міру їх надходження реєструються організатором в журналі обліку з однаковим реєстраційним номером на конвертах № 1 і 2, що дасть змогу визначити приналежність їх одне одному.
Конверт з позначкою "№1", який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття представниками організатора в кількості не менше трьох чоловік, які входять до складу конкурсного комітету, зі складанням акта відкриття конверта.
Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі визначається організатором і не може становити менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.
Конверт з позначкою "№2", який містить заяву з інформацією про те, на який об'єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету.
19. Документи, що безпосередньо стосуються конкурсу, які надійшли до організатора від підприємств, установ та організацій, які не є перевізниками-претендентами, подаються на розгляд конкурсного комітету.
20. До заяви автомобільного перевізника додається анкета, в якій передбачаються питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
21. Документи, які надійшли до організатора від перевізників-претендентів після встановленого в оголошенні про проведення конкурсу кінцевого строку їх прийняття, не розглядаються.
22. За роз'ясненнями щодо оформлення документів для участі в конкурсі перевізник-претендент має право звернутися до організатора, який зобов'язаний надати їх в усній чи письмовій формі (за вибором перевізника-претендента) протягом трьох днів.
23. Інформація про будь-яку зміну умов конкурсу повинна бути доведена до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом опублікування у засобах масової інформації, в яких було розміщено оголошення про конкурс.
24. Достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, перевіряється організатором не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.
25. Під час приймання документів організатор повинен створити умови для одержання перевізником-претендентом детальної інформації про характеристики об'єкта конкурсу.
- Подані на конкурс документи реєструються організатором у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються автомобільному перевізникові з повідомленням про спосіб повернення коштів, внесених за участь у конкурсі.
Проведення конкурсу та визначення переможця
27. Під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками:
наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність додаткового обладнання);
наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу;
наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;
строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації);
наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам;
наявність та характеристика виробничої бази;
умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу;
умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом;
умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;
досвід роботи перевізника-претендента;
наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов;
якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору, укладеного на підставі попереднього конкурсу);
інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності;
умови контролю за станом здоров'я водіїв.
28. Під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають характеристику діяльності перевізника-претендента.
Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.
29. Під час проведення конкурсу запрошуються всі перевізники-претенденти, що беруть участь у конкурсі, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.
30. У разі відсутності перевізника-претендента на конкурсі його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом.
31. У разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням Бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів відповідно до цього Порядку та Закону України "Про автомобільний транспорт”.
Бальна система оцінки пропозицій перевізників-претендентів
№ |
Показники, які оцінюються конкурсним комітетом та механізм нарахування балів |
Кількість балів |
1 |
Сумарна пасажиромісткість автобусів (не нижче ЄВРО-2), які є власністю, співвласністю перевізника або взяті у лізинг, місць: |
|
- від 300 до 400 включно |
+6 |
|
- понад 400 |
+10 |
|
(з 2013 до 2015 року кількість місць збільшується на 10 відсотків зазначеної величини щороку) |
||
2 |
Строк експлуатації автобусів (повних років з року виготовлення), роки: |
|
- до 1 |
+8 |
|
- від 1 до 4 включно |
+6 |
|
- від 4 до 7 включно |
+4 |
|
- від 7 до 10 включно |
+2 |
|
(середньозважена величина для автобусів, що заявлені на конкурс) |
8
3 |
Наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями (застосовується на приміських маршрутах): |
|
- рухомий склад, призначений для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, пропонується до використання на об'єкті конкурсу |
+10 |
|
4 |
Середньооблікова кількість працівників за період протягом року до дати оголошення конкурсу з окладом за штатним розписом із заробітною платою не менше встановленого законодавством мінімуму, що працюють на повну вставку, осіб: |
|
- від 30 до 50 включно |
+6 |
|
- від 50 до 100 включно |
+8 |
|
- понад 100 |
+10 |
|
5 |
Наявність: |
|
- не менш як трьох працівників, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів |
+5 |
|
- не менш як двох працівників, які проводять щоденний огляд стану здоров'я водіїв |
+4 |
|
(бали нараховуються у разі: - якщо працівники, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів, та працівники, які проводять щоденний огляд стану здоров'я водіїв, працюють на повну ставку та перебувають у штаті підприємства не менш як один рік до дати оголошення конкурсу; - розміщення матеріально-технічної бази на відстані не більш як 100 кілометрів від місця формування оборотного рейсу) |
||
6 |
Середній рівень заробітної плати працівників перевізника: |
|
- не нижчий ніж 150 відсотків законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати |
+ 6 |
|
- не нижчий ніж 130 відсотків законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати |
+ 4 |
|
7 |
Наявність протягом року до дати оголошення конкурсу випадків виявлення використання перевізником праці найманих осіб без укладання трудової угоди (за даними ДПС, Пенсійного фонду та центру зайнятості) |
- 20 |
8 |
Наявність протягом року до дати оголошення конкурсу дорожньо-транспортних пригод: |
|
- з вини водія перевізника, у яких є загиблі |
-14 |
|
- з вини водія перевізника, у яких є постраждалі, якщо коефіцієнт к>¬0,1 к = Р / а , де Р — кількість дорожньо-транспортних пригод з вини водія перевізника-претендента протягом року до дати оголошення конкурсу (за інформацією представників органів державного контролю у сфері автомобільного транспорту, які входять до складу конкурсного комітету); а — кількість автобусів на момент оголошення конкурсу |
- 6 |
9 |
Наявність протягом року до дати оголошення конкурсу порушень, передбачених статтею 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, (середня кількість випадків на одного водія), якщо коефіцієнт к: к = Р / а , де Р — кількість порушень, передбачених статтею 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення протягом року до дати оголошення конкурсу (за інформацією представників органів державного контролю у сфері автомобільного транспорту, які входять до складу конкурсного комітету); а — кількість водіїв на момент оголошення конкурсу |
|
- від 0,01 до 0,05 включно |
- 4 |
|
- понад 0,05 |
- 15 |
|
10. |
Робота перевізника на маршруті (маршрутах), що є об'єктом конкурсу: |
|
- відсутність порушень умов договору, зокрема в частині дотримання виконання запланованої кількості рейсів та використання рухомого складу |
+6 |
|
- позитивна характеристика організатора перевезень |
+ 5 |
|
Балів всього: |
32. Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з Бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів є підставою для визначення переможця конкурсу.
Переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до Бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
Претендентом, який зайняв друге місце, визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до Бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів без урахування показника переможця конкурсу.
У разі, коли учасники конкурсу набрали однакову кількість балів, під час визначення переможця конкурсу, перевагу має той перевізник-претендент, що подав конкурсному комітетові сертифікат відповідності послуг з перевезення пасажирів ліцензійним умовам, а у разі неподання такого документ або подання їх кількома перевізниками-претендентами, що набрали однакову кількість балів, переможець визначається шляхом голосування.
33. Перевізника-претендента, відповідно до цього Порядку переможцем може бути визнано лише у разі набрання ним за окремим об'єктом конкурсу кількості балів, що є вищою нуля.
- Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом
на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або, за його відсутності, голос заступника голови конкурсного комітету — головуючого на засіданні).
35. Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється технічний аудіозапис.
Аудіоматеріали засідань зберігаються в організатора протягом усього строку дії укладеного за результатами конкурсу договору.
36. Рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу, а також перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце, оголошується перевізникам-претендентам під час конкурсу та у 10-денний строк оформляється протоколом, який підписується присутнім головою або заступником голови та секретарем конкурсного комітету і подається організатору.
37. Протокол засідання конкурсного комітету повинен містити інформацію про:
дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету;
прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні;
номери та назви об'єктів конкурсу;
найменування перевізників-претендентів;
результати голосування членів конкурсного комітету або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів;
рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце;
рішення про недопущення перевізника-претендента до участі в конкурсі, якщо воно було.
38. Рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу вводяться в дію розпорядженням організатора протягом не більш як 30 робочих днів з дня проведення конкурсу.
39. Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подається на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом п'яти днів з дня її надходження.
40. Організатор не пізніше ніж через 30 днів з моменту набрання чинності рішення конкурсного комітету укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов'язковими умовами визначеного конкурсу та додатковими умовами обслуговування маршруту, наданими перевізником-претендентом.
У разі письмової відмови перевізника-претендента, який став переможцем конкурсу, від укладення з організатором договору, договір укладається з перевізником-претендентом, який посів друге місце. У разі відсутності перевізника-претендента, який посів друге місце, рейс (маршрут) включається до об'єкта іншого конкурсу.
У договорі визначаються умови перевезень на рейсі (рейсах) або маршруті (маршрутах) відповідно до визначеного об'єкта конкурсу.
Якщо перевізник-претендент брав участь і визнаний переможцем у кількох конкурсах, договір укладається на кожний об'єкт конкурсу окремо.
Строк дії договору, який укладається за результатами конкурсу, становить від трьох до п'яти років.
Дія договору не може бути достроково зупинена в частині відносин щодо обслуговування окремих маршрутів та/або виконання окремих рейсів, а тільки на весь об'єкт конкурсу.
Строк дії договору не може бути продовжено, а рейси (маршрути) включаються до об'єкта іншого конкурсу.
Організатор повинен провести конкурс не пізніше ніж за два місяці до момент закінчення строку дії договору.
41. Організатор має право:
1) прийняти рішення про відмову у введенні в дію рішення (чи його окремої частини) конкурсного комітету за окремими об'єктами конкурсу:
у разі надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання перевізником-претендентом, який за результатами конкурсу визнаний переможцем конкурсу, недостовірної інформації;
у разі надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання перевізником-претендентом, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, недостовірної інформації;
2) провести конкурс до моменту закінчення строку дії відповідного договору, однак не раніше ніж за три місяці до настання такого моменту. У такому разі дія договору, укладеного за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії чинних документів на перевезення;
3) достроково розірвати договір з автомобільним перевізником у разі:
порушення ним умов договору. У такому разі для роботи на маршруті призначається автомобільний перевізник, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, на строк до закінчення дії договору, який було розірвано, а в разі його відмови чи відсутності - призначати до проведення конкурсу іншого автомобільного перевізника один раз на строк не більш як три місяці;
надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання ним недостовірної інформації;
порушення ним умов договору під час виконання перевезень на маршруті як перевізника, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце;
4) укласти договір з автомобільним перевізником, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, у разі:
настання обставин, що передбачені абзацом третім підпункту З цього пункту на строк дії договору, який було розірвано;
відмови перевізника-претендента, який визнаний переможцем конкурсу, від укладення договору;
5) у випадках, передбачених Законом України "Про автомобільний транспорт", укласти договір з автомобільним перевізником (який працює на цьому напрямку) один раз на строк до трьох місяців, після чого виставити об'єкт на конкурс;
6) у разі зупинення судом рішення конкурсного комітету призначити тимчасово на строк дії відповідної ухвали суду автомобільного перевізника для виконання перевезень, передбачених об'єктом конкурсу.
42. Контроль за виконанням умов договору здійснює організатор та інші органи виконавчої влади згідно з компетенцією за наявності відповідного звернення або доручення організатора.
Фінансування проведення конкурсу та розгляд спорів
43. Розмір плати за участь в конкурсі встановлюється організатором на підставі кошторису витрат, пов'язаних з виготовленням паспортів маршрутів (схеми і розкладу руху), облаштування автобусних зупинок табличками з дорожніми знаками та розкладами руху автобусів, встановлення лавок і навісів для пасажирів і не може перевищувати 300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян на дату подання заяви на участь у конкурсі.
44. Перевізник-претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вносить плату за участь у кожному конкурсі окремо.
45. Плата за участь у конкурсі вноситься перевізником-претендентом на рахунок, визначений організатором.
46. Кошти, сплачені за участь у конкурсі, повертаються повністю у разі, коли конкурс не відбувся або переможця не було визначено з вини організатора.
47. Перевізникам-претендентам, які не стали переможцями конкурсу або не допущені до участі у конкурсі, плата за участь у конкурсі не повертається і використовується на покриття витрат, пов'язаних з підготовкою, проведенням конкурсу.
48. У разі, коли перевізник-претендент до початку проведення конкурсу офіційно відмовився від участі у конкурсі, йому повертається частина суми, сплаченої за участь у конкурсі:
за умови відкликання заяви до завершення приймання документів - 80 відсотків плати;
за умови відкликання заяви після завершення приймання документів, але до проведення конкурсу - 60 відсотків.
49. Скарги за результатами конкурсу можуть подаватися протягом 10 днів з дати його проведення та розглядатися організатором протягом 30 днів з дня надходження скарги від перевізника-претендента.
Неврегульовані організатором спори розв'язуються в установленому порядку.
Скарги, що надійшли з порушенням установленого строку, не розглядаються.
50. Інформація, що міститься в документах, поданих перевізниками-претендентами для участі у конкурсі, повинна бути достовірною за станом на момент подання документів для участі в конкурсі.