НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
25.02.2012
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році |
Заслухавши і обговоривши питання про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році, на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.02.2012 № 47 та керуючись вимогами Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком міської ради
в и р і ш и в:
1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році взяти до відома.
2. Головному спеціалісту загального відділу міської ради Якубенко Д.Р.:
2.1. Довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році надіслати в структурні підрозділи міської ради, міські установи, підприємства та організації для розгляду та врахування в роботі.
2.2. І надалі здійснювати постійний моніторинг та контроль за станом розгляду звернень громадян у структурних підрозділах міської ради, міських підприємствах, установах та організаціях. Щоквартально результати аналізу розміщувати на веб-сайті міської ради.
Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.
2.3. Забезпечити належну організацію за дотриманням графіку виїзних прийомів громадян керівництвом міської ради на перше півріччя 2012 року.
2.4. Результати роботи із зверненнями громадян у 2011 році розмістити на веб-сайті міської ради та опублікувати в засобах масової інформації.
3. Керівникам міської ради дотримуватися графіків проведення «гарячих» телефонних ліній та виїзних прийомів.
4. Начальникам відділів і управлінь міської ради:
4.1. Розглянути питання щодо роботи із зверненнями громадян за підсумками 2011 року на колегіях, нарадах та про результати проінформувати загальний відділ міської ради до 01.03.2012р, з долученням копій наказів про притягнення до відповідальності осіб (якщо такі були), які допустили прояви тяганини, порушення термінів розгляду тощо.
4.2. Не допускати протермінування розгляду звернень громадян та надавати у встановлений законом строк вичерпні, аргументовані письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду, принципово реагувати на факти порушень термінів розгляду звернень громадян.
4.3. Звернути увагу на високий показник кількості звернень до обласної державної адміністрації в розрахунку на 10000 населення. Вжити невідкладних заходів щодо кваліфікованого і об’єктивного розгляду звернень громадян задля вирішення порушених у них питань та недопущення подання звернень до органів влади вищого рівня.
5. Начальнику відділу управління комунальним майном М.Михалушко вжити додаткових заходів для підвищення виконавської дисципліни у підпорядкованому відділі. Заслухати звіт керівника ВУКМу щодо роботи із зверненнями громадян на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у липні.
6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - загальний відділ міської ради (Д. Якубенко)
7. Рішення виконкому від 16.08.2011 № 249 в частині, що стосується розгляду звернень громадян зняти з контролю.
8. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому А. Грицана.
Міський голова І.Слюзар
Довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році
В 2011 році до Коломийської міської ради надійшло 1806 звернень, що на 231 звернення (11,4%) менше, ніж в 2010 році. В тому числі поштою – 1364, на особистому прийомі - 334. З них: повторних – 35, колективних – 176. (діаграма про обсяг звернень, які надійшли до міської ради протягом 2004 - 2011 років додається).
Кількість звернень до міської ради через органи влади вищого рівня склала 108, це на 81 звернення (42,9%) менше, ніж у минулому році (діаграма про обсяг звернень. які надійшли до міської ради з вищестоящих органів влади протягом 2004 – 2011 років додається). З них: від Секретаріату Президента України 21 звернення, Кабінету Міністрів України - 9, Секретаріату Верховної Ради – 1, обласної ради – 5, 68 - з обласної державної адміністрації та 4 звернення від інших органів влади. За результатами звернень вирішено позитивно - 22 звернення, на 77 звернень дано роз’яснення, у 3 випадках відмовлено, 1 звернення на розгляді та 5 на додатковому контролі. До органів влади вищого рівня звернулося 28 заявників пільгових категорій населення. Аналіз надходження звернень в облдержадміністрацію від мешканців міста свідчить, що при загальній тенденції до зменшення залишається великою кількість звернень в розрахунку на 10 тис. населення в порівнянні з іншими районами та містами обласного значення області.
Громадяни міста звернулися передусім з заявами та клопотаннями – 1766 (97.8% від загальної кількості звернень), скаргами – 33, пропозиціями і зауваженнями – 7. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 702 звернення, роз’яснено по суті – 889 та 24 – відмовлено. Решту 191 звернення перебуває на розгляді та додатковому контролі. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені за звітний період становить 88 % від загальної кількості.
Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 1816 питань. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання комунального господарства, оформлення права власності, землекористування і землевпорядкування, які склали відповідно 497, 397 та 254 звернення. Актуальними залишаються питання надання житла, архітектури та будівництва, соціального захисту та транспорту.
В 2011 році до міської ради звернулося 3157 громадян, з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 176, що становить 9.7% від загальної кількості. Аналіз надходження колективних звернень свідчить, що найбільше звернень з питань комунального господарства.
Відповідно до вимог абзацу 5 пункту 5 Указу президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 проводиться моніторинг питань, що порушуються у зверненнях громадян і вживаються необхідні заходи щодо скорочення можливих повторних звернень. В звітному періоді вдалося зменшити кількість повторних звернень більше, ніж у двічі в порівнянні з 2010 роком. І склало 35 звернень, це 20 звернень з питань комунального господарства, 7 архітектури і містобудування, решту звернення з питань землекористування та землевпорядкування, соціального захисту, надання житла та торгівлі.
Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 в міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: учасники війни та бойових дій – 36 осіб, ветерани праці та пенсіонери - 65, інваліди загального захворювання - 48, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС - 5, багатодітні сім’ї – 19, одинокі матері - 15, та інші громадяни, які потребують соціального захисту.
З початку року Указом Президента України 32 мешканкам міста присвоєно почесне звання “Мати – героїня”.
Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року малозабезпеченим жителям міста за бюджетні кошти виділено грошову допомогу в розмірі 132588 грн. Додатково надавалася допомога в розмірі 32000 грн. потерпілим від пожежі. Оздоровлено 78 дітей з неблагополучних та малозабезпечених сімей, зареєстровано та видано 247 посвідчень багатодітним сім’ям.
Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в січні на засіданні виконкому слухалося питання “Про підсумки роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у 2010 році”, а в серпні “Про стан виконавської дисципліни у роботі з документами та розгляду і вирішення звернень громадян в першому півріччі 2011 року”. Прийнято відповідні рішення.
Крім цього, питання щодо роботи із зверненнями громадян неодноразово розглядалося на нарадах у керуючого справами виконкому, а саме: про підсумки роботи із зверненнями громадян в 2010 році, про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2011 року і про стан роботи із зверненнями громадян та рівень виконавської дисципліни у І півріччі 2011 року.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян, щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.
Для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05”. В 2011 році послугами “служби – 05” скористалося 365 мешканців міста. Щоп’ятниці з 14.00 до 15.00 діє гаряча телефонна лінія з керівництвом міської ради, графіки якої затверджуються щоквартально. Протягом цього року відбулося 45 “гарячих” телефонних лінії зареєстровано -24 звернення громадян.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009р. №898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Соціальний контактний центр” та розпорядження голови облдержадміністрації від 09.10.2009р. № 596 “Про розгляд звернень громадян, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію” Соціального контактного центру” з початку року міською радою опрацьовано 52 вищезгаданих звернення. Основними питаннями з якими звертаються громадяни на урядову телефонну “гарячу лінію” є питання соціального захисту населення (36%), комунального господарства (25%), архітектури та містобудування, а також щодо присвоєння звання “Мати - героїня” та інші.
Щодо пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 в міській раді продовжує свою діяльність постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, якою на протязі року розглянуті такі питання: про підсумки розгляду звернень громадян в 2010 році, в першому кварталі та першому півріччі 2011, аналіз повторних звернень та звернень залишених на додатковому контролі, про підсумки роботи із зверненнями громадян у відділі управління комунальним майном та стан виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян у відділах та управліннях міської ради, а також розгляд звернень громадянки гр. Зобків М.С. В 2011 році відбулося п’ять засідань комісії.
На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України, з метою надання методичної допомоги в роботі із зверненнями громадян, в звітному періоді відповідно до затвердженого графіку, були здійснені перевірки з питань додержання законодавства про звернення громадян. За результатами перевірки складено довідки. Перевірки проведено в управліннях освіти, праці та соціального захисту населення міської ради, комунальному підприємстві “Коломийська муніципальна дружина” та відділі капітального будівництва міської ради.
На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ “Звернення громадян”, де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому керівництва міської ради та обласної державної адміністрації тощо.
Через друковані засоби масової інформації та офіційний веб-сайт міської ради до відома мешканців міста доведено інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян в 2010 році, в І кварталі, в І півріччі, за 9 місяців та в 2011 році, Положення про організацію усного прийому в Коломийській міській раді, а також графіки виїзних прийомів керівництва міської ради.
На виконання абзацу 1 пункту 6 Указу Президента України розпорядженням міського голови від 14.07.2011 р.№ 202-р затверджено Положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань в міській раді. З початку року організовано 16 прийомів громадян з міським головою, на яких побувало 284 громадян, опрацьовано 244 звернення. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому на прийомах побувало 225 мешканців міста. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради
Відповідно до графіку проведено виїзні прийоми міського голови, секретаря міської ради, першого заступника та заступників міського голови керуючого справами виконкому безпосередньо в трудових колективах ПП “Коломийський хлібокомбінат”, ЗАТ “Заводоуправління будівельних матеріалів”, ВАТ “Коломиясільмаш”, ВАТ “Дятьківці”, ВАТ “Коломийське АТП”, ТзОВ ВКТ “Тріумф”, комунальних підприємствах “Житлотеплосервіс-1”, “Коломияводоканал”, “Житлоінфоцентр”, СШ І-ІІІ ст. №1 ім. Стефаника, ЗОШ І-ІІІ ст.№4, дитяча музична школа №1, Інститут управління природними ресурсами, Коломийський інститут Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника, з жителями мікрорайону Леонтовича. Загалом організовано 16 виїзних прийомів на яких зафіксовано 79 звернень громадян.
З ініціативи міського голови та телерадіокомпанії “НТК” щомісяця в останній четвер запроваджено прямий ефір, підчас якого відбувається “зворотній зв'язок” з мешканцями міста. Висловлені при цьому пропозиції й зауваження узагальнюються у вигляді протокольних доручень, вживаються заходи для їх реалізації.
Хочеться відмітити високий рівень виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян в управліннях праці та соціального захисту населення, освіти та економіки, відділах юридичному, загальному, організаційному, з питань надзвичайних ситуацій та у службі у справах дітей. Як показав аналіз покращилася ця робота, в порівнянні з минулими роками, у відділах архітектури та містобудування і земельних відносин.
Однак стан роботи із зверненнями громадян все ще не перебуває на належному рівні. Через недостатню вимогливість до розгляду звернень громадян в окремих відділах та управліннях міської ради зустрічаються непоодинокі випадки формалізму та бюрократії, що не дає змоги значно скоротити кількість звернень до вищестоящих органів влади та кількість громадян, що бажають побувати на прийомі у міського голови і в такій спосіб задовольнити свої законні вимоги.
Наприклад: з 2009 року Кутєєва Н.А. жителька вул. Чайковського 17/1 неодноразово зверталася до комунальних служб, міської ради та в ОДА про влаштування труб водопостачання та водовідведення до її квартири. Тільки в 2011 році виготовлена необхідна технічна та виконання робіт включено в план на 2012 рік ( ВУКМ).
Продовжують мати місце випадки порушення ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” в частині, коли звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження, а також ст.7 коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявникові. Зафіксовані такі порушення у відділах управління комунальним майном, архітектури та містобудування, земельних відносин.
Вжитими заходами в 2011 році вдалося зменшити, як кількість повторних звернень, так і звернень розглянутих з порушенням терміну розгляду. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради в звітному періоді, 10 звернень розглянуто з порушенням строків визначених законодавством, що становить 0.55% від загальної кількості і на 10 звернень менше, ніж у минулому році. Це 8 звернень у відділі управління комунальним майном та 2 в Коломийському міжрайонному бюро технічної інвентаризації (діаграма звернень громадян розглянутих з порушенням терміну за 2004-2011роки додається).
Звернення, які розглянуто з порушенням відділом управління комунальним майном це - від мешканців вул. Довженка про влаштування госфекального колектора (3 дні), Лазорик Л.І. про водопостачання до квартири (6 днів), Демчук М.П. щодо приватизація квартир в гуртожитку (7днів), Курдибана Б.М. про ремонт дамби (16 днів), Лютник С.І. про відведення дощових вод (10 днів). Гуменюка М.М. щодо затоплення присадибних ділянок (30 днів), Остяка М.М. про відвід води (10 днів) та жителів вул. Січ. Стрільців, 44 про ремонт фасаду будинку (6днів).
Також, залишається незадовільним розгляд звернень які перебувають на додатковому контролі. Так станом на 10.02.2012 року у відділі управління комунальним майном нерозглянуті 3 контрольні звернення за 2011 рік та 3 за 2010. Однією з причин незадовільної роботи із зверненнями громадян у вищезазначеному відділі є відсутність автоматизованої програми реєстрації звернень, запровадження якої дало б змогу забезпечити постійний контроль за виконанням вимог Закону України “Про звернення громадян”.
Головний спеціаліст загального відділу Д.Якубенко