НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 02 травня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про утворення комісії по проведенню інвентаризації, при..."  № 95-р від 07.04.2022р. 
Документ №95-р від 07.04.2022р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про утворення комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердження її складу
Розпорядження міського голови  №349-р від 14.09.2021р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про утворення комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердження її складу
Розпорядження міського голови  №14-р від 24.01.2023р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

11.04.2022



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 07.04.2022р.  № 95-р
 


Про утворення комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердження її складу


Відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 2 вересня 2014 року № 879, Наказом Міністерства Фінансів України від 30 вересня 2003 року № 561 (із змінами) «Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв’язку з кадровими змінами:

1. Утворити комісію по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердити її склад (додається).

2. Комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради проводити інвентаризацію, прийом-передачу, списання та забезпечити переоцінку нежитлових приміщень комунальної власності, які підлягають приватизації у поточному році за рішенням міської ради, з метою приведення їх вартості у відповідність з їх справедливою вартістю з відповідним оформленням документів згідно чинного законодавства.  

3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 14.09.2021 року № 349-р «Про утворення постійно діючої комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) Коломийської міської ради та затвердження її складу».

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Сергія ПРОСКУРНЯКА.



Міський голова                                                                               Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 07.04.2022 р. № 95-р


Склад комісії

по проведенню інвентаризації, прийому-передачі,

списанню та переоцінці основних засобів

(нежитлових приміщень) міської ради



Проскурняк

Сергій Іванович

заступник міського голови – голова комісії


Члени комісії:



Джоголик

Галина Володимирівна


начальник відділу комунального майна управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради

Лазарович

Марія Святославівна

начальник відділу обліку та звітності - головний бухгалтер управління бухгалтерського обліку та закупівель міської ради

Мельничук

Уляна Василівна

начальник відділу - головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради

Мокляк

Галина Ярославівна

головний спеціаліст-юрисконсульт відділу комунального майна управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради





В.о. начальника управління

земельних відносин та майнових

ресурсів міської ради                                                          Галина ДЖОГОЛИК



2011-2024 © Всі права застережено.