НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про комісію з питань роботи із службовою інформацією
Розпорядження міського голови №167-р від 26.04.2021р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
02.04.2022
Про комісію з питань роботи із службовою інформацією |
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016р. № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з кадровими змінами:
1. Утворити комісію з питань роботи із службовою інформацією в Коломийській міській раді та затвердити її склад (додається).
2. Затвердити Положення про комісію (додається).
3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 26.04.2021 р. № 167-р «Про комісію з питань роботи із службовою інформацією».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Тараса КУХТАРА.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 29.03.2022 р. № 92-р
СКЛАД
комісії з питань роботи із службовою інформацією
КУХТАР Тарас Миронович |
- керуючий справами виконкому, голова комісії |
ЖОЛОБ Ірина Любомирівна |
- начальник управління персоналом та діловодства міської ради, секретар комісії |
Члени комісії: |
|
АНДРІЯШКО Оксана Миколаївна |
- начальник архівного відділу міської ради |
БЕЖУК Світлана Геннадіївна |
- начальник управління «Секретаріат ради» міської ради |
ЗУБИК Любомир Володимирович МАКСИМ’ЮК Владислава Ярославівна КОЛІСНИК Андрій Ярославович КУРКО Іванна Валеріївна ПОЛІЩУК Зореслава Богданівна |
- начальник управління комунікації та інформаційних технологій міської ради - заступник начальника юридичного відділу міської ради - начальник управління містобудування міської ради - начальник відділу документообігу управління персоналом та діловодства міської ради - начальник відділу по роботі з персоналом управління персоналом та діловодства міської ради |
ЮРІЙЧУК Руслан Ігорович |
- начальник відділу з питань цивільного захисту міської ради |
Начальник управління персоналом та
діловодства міської ради Ірина ЖОЛОБ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 29.03.2022 р. № 92-р
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань роботи із службовою інформацією
I. Загальні положення
1. Комісія з питань роботи із службовою інформацією (далі – Комісія) утворюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію».
2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативними актами, а також цим положенням.
II. Завдання Комісії
Основними завданнями Комісії є:
- складення на підставі пропозицій структурних підрозділів міської ради та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі – перелік відомостей), і подання його на затвердження міському голові;
- перегляд документів з грифом «Для службового користування» з метою його підтвердження або скасування;
- розгляд документів з грифом «Для службового користування» на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;
- розслідування на підставі розпорядження міського голови фактів втрати документів з грифом «Для службового користування» та розголошення службової інформації;
- розгляд питання щодо присвоєння грифа «Для службового користування» документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ;
- вивчення та проведення оцінки матеріалів, з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм передані.
III. Структура і склад Комісії
1. Комісія утворюється розпорядженням міського голови і є постійно діючим органом.
2. Положення про Комісію та склад Комісії затверджується розпорядженням міського голови.
3. До складу Комісії з питань роботи із службовою інформацією включаються працівники управління персоналом та діловодства, відділу з питань цивільного захисту, управління «Секретаріат ради», управління комунікації та інформаційних технологій, а також інших структурних підрозділів міської ради.
4. Комісія складається з голови, секретаря та членів комісії.
5. Голова Комісії організовує її роботу і відповідає за виконання покладених на Комісію завдань та функцій, головує на її засіданнях та визначає порядок денний питань, що підлягає розгляду.
5.1. У разі відсутності голови Комісії його обов’язки виконує один із членів Комісії, що обирається Комісією.
5.2. У разі відсутності секретаря Комісії його обов’язки виконує один із членів Комісії, що обирається за поданням голови Комісії.
6. Секретар Комісії забезпечує підготовку проведення засідань Комісії та матеріалів, що підлягають розгляду на засіданнях Комісії, ведення протоколів засідань Комісії.
7. Член Комісії має право:
- ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд Комісії;
- подавати пропозиції, висловлювати власну думку з питань, що розглядаються;
- брати участь у прийнятті рішення шляхом голосування;
- вносити пропозиції до порядку денного засідання Комісії.
8. Члени Комісії зобов’язані:
- особисто брати участь у роботі Комісії;
- не розголошувати відомості, що стали йому відомі у зв’язку з участю у роботі Комісії, і не використовувати їх у своїх інтересах або інтересах третіх осіб;
- виконувати в межах, передбачених цим Положенням, доручення голови Комісії;
- обов’язково брати участь у голосуванні.
IV. Порядок роботи Комісії
1. Формою роботи Комісії є засідання, які проводяться у разі потреби. Дату, час і місце проведення засідання Комісії визначає її голова.
2. Засідання Комісії є правомочним у разі участі у ньому не менше половини її складу.
3. Секретар комісії завчасно повідомляє членів Комісії про порядок денний запланованого засідання, дату, час і місце його проведення.
4. Документація діяльності Комісії здійснюється державною мовою.
5. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комісії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів від загального складу.
6. Під час засідання Комісії секретар комісії веде протокол засідання Комісії, який оформляється з дотриманням пунктів 112-127 Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах. Протокол засідання Комісії складається в стислій формі.
7. Протокол засідання Комісії підписує голова і секретар Комісії та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання Комісії міським головою.
Начальник управління персоналом та
діловодства міської ради Ірина ЖОЛОБ