НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вівторок, 14 травня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про звіт директора комунального некомерційного підприєм..."  № 40 від 22.02.2022р. 
Документ №40 від 22.02.2022р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.02.2022



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 22.02.2022р.  № 40
 





Про звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за 2021 рік


Керуючись рішенням міської ради від 28.01.2021 р. № 224-7/2021 «Про затвердження статуту комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» в новій редакції», рішенням виконавчого комітету міської ради від 20.12.2021р.  № 370_ «Про план роботи виконавчого комітету міської ради на перше півріччя 2022 року», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо роботи установи за 2021 рік, виконавчий комітет міської ради


в и р і ш и в:


1. Звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо роботи установи за 2021 рік взяти до відома (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Олега ТОКАРЧУКА.






Міський голова                                                                        Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


Додаток

до рішення виконавчого

комітету міської ради

від 22.02.2022  № 40


Звіт директора комунального некомерційного підприємства

Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»

щодо роботи установи за 2021 рік


Коломийський міський центр ПМСД заснований 01.10.2014 року, згідно рішення 31-шої сесії шостого демократичного скликання Коломийської міської ради №1573-31/2013 від 05.09.2013 року та на даний час працює в складі дев’яти амбулаторій загальної практики - сімейної медицини і двох фельдшерсько-акушерських пунктів. В дев’яти АЗПСМ працюють 24 лікарі ЗП-СМ, 14 лікарів терапевтів, 15 лікарів педіатрів, 98 спеціалістів середнього медичного персоналу. Адміністративно-господарський відділ представлений керівним складом, інформаційно-аналітичним кабінетом, господарською частиною. Загальна чисельність персоналу 231,0 посада.

Загальна чисельність населення Коломийської ОТГ становить 74 724 особи. (див. табл. 1).


Участь в реформуванні охорони здоров’я


У зв’язку із втіленням реформи охорони здоров’я та забезпечення належної медичної допомоги населенню в місті Коломия, а власне на виконання Законів України від 06.04.2017 року № 2002-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я», від 10.04.2017 року № 6327 «Закон про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів», впровадження в дію електронних реєстрів пацієнтів та електронного ведення медичної документації, оптимізації діяльності та покращення надання медичних послуг, Коломийський міський центр ПМСД веде активну діяльність щодо впровадження даної реформи.

Станом на 01.02.2022р. приписною кампанією охоплено 59 151 мешканець міста та району, що становить 79% від загальної чисельності населення громади.

Протягом 2021 року Коломийський міський центр ПМСД брав участь в Україно-Швейцарському пілотному проекті «Медсестра з розширеними повноваженнями». Метою проєкту є покращити доступність послуг для пацієнтів й ефективність використання ресурсів системи охорони здоров’я через посилення ролі медичної сестри, а саме:

  • підвищення статусу медичної сестри
  • зростання фінансової ефективності та ефективності роботи закладу
  • підвищення задоволеності клієнтів

У вересні 2021р. в рамках проєкту у м. Житомир відбувся освітній інтенсив для медичних сестер і братів пілотних закладів охорони здоров'я, які надають медичну допомогу на первинній ланці, в якому взяли участь 5 медичних сестер закладу. Після завершення тренінгу, учасниками було проведено майстер-класи та навчання для всіх медичних сестер закладу. Пілотний проєкт продовжує тривати і у 2022 році. Експерти проєкту проводять тренінги та вебінари для керівників, лікарів, медичних сестер,  реєстраторів на теми HR-менеджменту, побудови системи мотивації персоналу тощо.


Кількість задекларованого населення по КНП КМР «КМЦ ПМСД»

за 2020-2021 роки


Структурний підрозділ

2020

2021

Всього

дорослі

діти

Всього

дорослі

діти

АЗП-СМ №1

12 027

10 729

1 298

12 709

11 368

1 341

АЗП-СМ №2

10 140

6 558

3 582

17 031

12 318

4 713

АЗП-СМ №3

8 222

6 850

1 372

1 663

1 407

256

АЗП-СМ №4

1 875

1 382

493

1 627

1 263

364

АЗП-СМ №5

6 090

3 052

3 038

14 878

10 350

4 528

АЗП-СМ №6

8 567

6 911

1 656

2 111

1 616

495

АЗП-СМ №7

4 464

2 927

1 537

4 677

3 166

1 511

АЗП-СМ №8

2 368

1 906

462

2 994

2 352

642

АЗП-СМ №9

1 173

1 021

152

1 395

1 212

183

Всього по центру

54 926

41 336

13 590

59 085

45 052

14 033


Матеріально-технічне забезпечення установи

Матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу регулюється Примірним табелем оснащення, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.01.2018 року № 148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» зі змінами відповідно до наказу МОЗ України від 08.04.2019 р. № 797.

Протягом 2021 року табельне оснащення амбулаторій поповнено:

  • медикаментами на суму 48 739,85 грн. (кошти НСЗУ);
  • виробами медичного призначення на суму 1 856 955,03 грн. (в т.ч. благодійна допомога та надходження в натуральній формі);
  • дизенфекційними засобами на суму 64 742,29 грн. (в т.ч. благодійна допомога та надходження в натуральній формі);
  • засобами індивідуального захисту на суму 197 050,40 грн. (в т.ч. благодійна допомога та надходження в натуральній формі)

Оснащені  процедурні кабінети та кабінети профілактичних щеплень амбулаторій, сформовані сумки невідкладної допомоги для лікарів та середнього медичного персоналу. Кожен лікарський кабінет оснащений електрокардіографом, отоофтальмоскопами, пульсоксиматрами, глюкометрами. Також наявні швидкі тести для діагностики гепатитів В і С, ВІЛ-інфекції, онкологічних захворювань простати і кишківника, а також COVID-19. Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 18.03.2018 року № 504 «Про затвердження порядку надання первинної медичної допомоги” на первинному рівні мають здійснюватись певні лабораторні обстеження (загальний аналіз крові, загальний аналіз сечі, біохімічний аналіз крові на визначення холестерину).

У грудні 2021 року відповідно умов закупівлі медичних послуг за напрямом «Мобільна паліативна медична допомога дорослим і дітям» за кошти, що надійшли від НСЗУ, придбано автомобіль легковий Renault Duster для транспортування членів мультидисциплінарної команди до місця проживання пацієнтів, які потребують паліативної допомоги на дому.

Всі робочі місця Центру (28 кабінетів лікарського прийому, 4 реєстратури, 9 кабінетів завідувачів амбулаторій та адміністративний персонал) забезпечені комп’ютерним обладнанням. Всюди надано доступ до Інтернет мережі.        



Демографічна ситуація Коломиийської ОТГ


Коломийський міський центр ПМСД протягом 2021 року обслуговував    59 085 осіб, які подали декларації про медичне обслуговування за програмою медичних гарантій, з них 14 033 (24,0%) дитячого населення,  дорослі від 18р.- 45 052 (76,0%).

Демографічна ситуація в Коломийській ОТГ за 2021 рік: народилось 387 дітей, що складає 6,5 на 1000 населення. Померли 848 людей, що складає 14,3 на 1000 населення. Природній приріст населення за 2021 рік -  -461 (-7,8‰) (див. табл. 2)

Захворюваність і смертність дітей у віці до 1 року (кількість захворювань)

за 2021 рік (див. табл. 3).


Первинна медична допомога населенню міста Коломиї.


Первинна медична допомога населенню міста Коломиї здійснюється лікарями-терапевтами, лікарями-педіатрами та лікарями загальної практики – сімейної медицини відповідно до укладених декларацій.

Протягом 2021 року число відвідувань в амбулаторіях становить 185 241, показник на одного жителя – 3,1. За період 2020 року число відвідувань в амбулаторіях становить 135 382; відповідно число відвідувань на одного жителя становить 2,5.

Кількість відвідувань лікарями хворих вдома: всього 5 838, показник на 100 жителів становить 9,8. За 2020 рік всього 6 627. Показник відвідувань на 100 жителів – 12,1.

Показники відвідувань за 2021 рік розраховані на задеклароване населення (станом на 01.01.2022р.), що становить 59 085 осіб, з них дітей – 14 033, дорослі – 45 052. (див. табл. 4).


Стан захворюваності на COVID-19

серед населення Коломийської ОТГ

за 2021 рік


Надання первинної медико-санітарної допомоги пацієнтам з підозрою або підтвердженим випадком COVID-19 відбувається відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 28 березня 2020 року № 722 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 17 вересня 2020 року № 2122) (зі змінами).

Перший випадок захворювання на COVID-19 в Коломийській ОТГ зафіксовано у березні 2020р.



Станом на 01.01.2022р. серед населення Коломийської ОТГ зафіксовано 8146 випадків гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.


Місяць

К-сть зафіксованих випадків

З них дітей

0-17р.

Січень

452

10

Лютий

1931

78

Березень

1070

48

Квітень

174

8

Травень

66

6

Червень

17

2

Липень

15

1

Серпень

95

6

Вересень

195

7

Жовтень

758

72

Листопад

897

70

Грудень

312

43





В розрізі населених пунктів :

Населений пункт

Всього підтверджених

в.т.ч. за 2021 рік

м. Коломия

7152

5028

Саджавка

77

50

Воскресинці

265

199

Товмачик

115

104

Іванівці

39

29

Шепарівці

187

125

Раківчик

111

111

Королівка

83

83

Корнич

117

117



































Робота мобільних бригад та стаціонарних пунктів

з  проведення заборів зразків біологічних матеріалів від пацієнтів з підозрою на коронавірусну хворобу (COVID-19)

протягом 2020-2021рр.


Відповідно до розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня від 28.03.2020р. № 3, на виконання наказу по установі від 28.03.2020р. № 44 «Про формування мобільних бригад з проведення заборів зразків біологічних матеріалів від пацієнтів з підозрою на коронавірусну хворобу (COVID-19)», в Коломийському міському центрі ПМСД утворено 4 мобільні бригади з проведення заборів зразків біологічних матеріалів від пацієнтів з підозрою на коронавірусну хворобу (COVID-19). На даний час в установі працюють також і стаціонарні пункти забору біоматеріалу.

У травні 2020 року між Коломийським міським центром ПМСД та Національною службою здоров’я України було укладено договір «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» за пакетом послуг «Медична допомога, яка надається мобільними медичними бригадами, що утворені для реагування на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2», що діяв до 31 грудня 2020 року.

Таким чином, протягом 2020-2021 року, мобільними бригадами Коломийського міського центру ПМСД проведено 7522 заборів зразків біологічних матеріалів від пацієнтів з підозрою на коронавірусну хворобу (COVID-19), з них:


2020 рік – 3030 заборів

Позитивні – 1092;

Негативні – 1662;

Не надійшов результат – 83;

Повернуто (в т.ч. перезабір) – 193.


2021 рік – 5450 заборів

Позитивні – 2649;

Негативні – 2613;

Не надійшов результат – 42;

Перезабір – 146.



















2021р.:

Місяць

Кількість заборів біоматеріалу

Позитивні

Негативні

Не надійшов

Перезабір

% позитив.

Січень

454

247

194

4

9

54

Лютий

1200

846

313

16

25

70

Березень

413

186

216

6

5

45

Квітень

151

40

108

0

3

26

Травень

56

9

44

0

3

16

Червень

30

2

27

0

1

7

Липень

22

1

17

3

1

4

Серпень

44

14

27

2

1

32

Вересень

224

52

167

4

1

23

Жовтень

185

69

99

17

0

37

Листопад

989

510

435

21

23

51

Грудень

638

192

428

0

18

30

Всього

4492

2346

1966

59

121

52,2


Відбір біологічного матеріалу від категорій осіб, які підлягають тестуванню відповідно до затверджених Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19), здійснюється мобільними бригадами з проведення заборів зразків біологічних матеріалів від пацієнтів з підозрою на коронавірусну хворобу (COVID-19) та стаціонарними пунктами забору біоматеріалу. Відібраний матеріал направляється до Івано-Франківського обласного лабораторного центру Міністерства охорони здоров’я України, де і проводиться дослідження на виявлення РНК вірусу SARS-CoV-2.

Протягом 2021р. Коломийський міський центр одержував швидкі тести на визначення антигену вірусу SARS-CoV-2, згідно розподілу департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської ОДА. Це значно розвантажило роботу мобільних бригад з відбору біоматеріалу для лабораторного дослідження методом ПЛР. Тест на антиген проводиться всім пацієнтам з підозрою на гостре респіраторне захворювання. У кожній АЗПСМ є окремий кабінет для прийому таких хворих, з метою запобігання перетину їх з іншими пацієнтами, які відвідують амбулаторію.

       Станом на 01.01.2022р. лікарями Центру було проведено 9490 тестувань пацієнтів на визначення антигену, з яких у 1551-ти був позитивний результат (16%).


Структура смертності серед населення Коломийської ОТГ


Протягом 2020-2021 року померло 159 людей.

  • 2020р. – 46;
  • 2021р. – 113.

Всі пацієнти перебували на стаціонарному лікуванні. Випадків смерті внаслідок COVID-19 вдома зафіксовано не було.




Хвиля захворюваності на COVID-19 в Коломийській ОТГ

за період з 13.04.2020р. по 01.01.2022р.


















Протягом 2020-2021рр. серед населення Коломийської ОТГ спостерігались 3 хвилі росту захворюваності на COVID-19, зокрема у липні-серпні, а також у листопаді 2020 року та лютому-березні 2021 року відбувалось різке збільшення кількості хворих. З середини березня до кінця липня 2021р. спостерігалось поступове зниження рівня захворюваності серед населення. З початку серпня 2021р. до кінця жовтня 2021 кількість хворих зростала. Протягом листопада-грудня 2021р. відбувалось поступове зниження хвилі захворюваності.


Проведені заходи з профілактики та раннього виявлення туберкульозу


За 2021 рік зроблено 19 208 рентгендосліджень (з них 4 802 профілактичні, 14 406 діагностичні). Дані 2020 року - зроблено 14 025 рентгендосліджень, з них 6 720 профілактичні, 7 305 діагностичні. Всього оглянуто 67,7% населення, проти 73,8% за 12 місяців 2020р. У % до всього дорослого населення становить 388,3, проти 330,2 за 12 місяців 2020р. (див. табл. 5).

Протягом 2021р. проведено 14858 скринінгових анкетувань пацієнтів, що потребують обстеження на туберкульоз.

Також, проведено навчання лікаря ЗП-СЛ на курсах тематичного удосконалення з питань фтизіатрії. Налагоджена активна співпраця з міжрайонним фтизіатром і обласним ФПЦ.


Результати обстеження осіб методом триразової мікроскопії мазка мокротиння



Кількість осіб, що обстежені методом двохразової мікроскопії мазка мокротиння на мікобактерії туберкульозу

Виявлено бактеріовиділювачів

абс.

Число

% від обстежених

12 місяців 2021

54

2

3,7


За 2021 рік туберкулінодіагностика проведена 242 дітям віком від 1 року до 14 років, від запланованих 8525 (2,8%). Зареєстровано позитивних реакцій – 7, від’ємних – 212, сумнівних – 23, обстежено у фтизіатра – 5. Проведено 79 вакцинацій БЦЖ.


Мобільна паліативна медична допомога


У травні 2021 року Коломийський міський центр ПМСД уклад договір з НСЗУ за пакетом «Мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям».

Протягом 2021р. на обліку в закладі перебували 58 пацієнтів, які потребували паліативної допомоги.

З метою забезпечення професійного паліативного медико-соціального та психологічного нагляду та опіки в домашніх умовах, створено мультидисциплінарну команду, затверджено Порядок надання паліативної допомоги в КНП КМР «КМЦ ПМСД» та Маршрут паліативного пацієнта. Двоє лікарів пройшли навчання на тему "Паліативна допомога важкохворим пацієнтам". У грудні 2021р. придбано автомобіль легковий Renault Duster для транспортування членів мультидисциплінарної команди до місця проживання пацієнтів, які потребують паліативної допомоги на дому. У 2021р. з місцевого бюджету було виділено 199 201,27 грн. для забезпечення відшкодування апаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів, що потребують паліативної допомоги.



Лабораторна діагностика


За 2021 рік лабораторним кабінетом було проведено 1873 загальноклінічних аналізів сечі. Дані 2020 року – 1554 ЗАС.

На сьогодні в закладі наявно 2 гематологічних аналізатори, 4 аналізатори сечі, 2 апарати для визначення рівня холестерину.


Функціональна діагностика


Кількість осіб, яких було обстежено, всього  6154 (дані 2020р. – 5255), у тому числі в амбулаторних умовах та вдома – 6154. З загальної кількості обстежених – діти віком 0–17 років включно - 541 (дані 2020р. –151), у тому числі в амбулаторних умовах та вдома - 541.

Зроблено досліджень, усього - 7544, у тому числі амбулаторним хворим: в АЗПСМ - 7129 , вдома - 415 .

Із загальної кількості досліджень зроблено 7544 ЕКГ-досліджень.


Інформація про стан імунопрофілактики населення

Коломийської територіальної громади станом на 01.01.2022 року


Станом на 01.01.2022 року Коломийський міський центр ПМСД забезпечений достатньою кількістю всіх необхідних імунобіологічних препаратів для проведення профілактичних щеплень дорослому та дитячому населенню міста згідно Календаря профщеплень. Всі вакцини Центр отримує в централізованому порядку з департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської області, згідно затвердженого розподілу, крім туберкуліну для проведення туберкулінодіагностики дітям, закупівля якого здійснюється за рахунок місцевого бюджету на виконання міської комплексної Програми «Здоров’я громади на 2019 – 2023 роки» затвердженої від 13.12.2018 року № 3232-39/2018.


Вакцинація проти поліомієліту станом на 01.01.2022 року:

Діти до 1 року        отримали 269 дітей з 440 запланованих, що становить 61%

Діти 18 міс.        отримали 530 дітей з 867 запланованих, що становить 61%

Діти 6 років        отримали 657 дітей з 1264 запланованих, що становить 52%

Діти 14 років        отримали 471 дітей з 968 запланованих, що становить 48,6%

Вакцинація проти гепатиту В

Третю дозу до року отримало 240 дітей з 440 запланованих (54,5%).

Третю дозу у віці після року – 281 дитина з 309 (91%).

Щеплення проти гемофільної інфекції (Hib):

Діти до 1 року вакцини отримало 435 дітей з 440 запланованих (98,8%)

Вакцинація проти дифтерії, правця (АДП):

Вакцину АДП у віці 6 років отримали 376 дітей з 843 запланованих (44,6%)

Вакцинація проти дифтерії, правця (АДП-м):

Вакцину АДП-м отримали 812 підлітків у віці 16 років з 1215 запланованих (66,8%)

Доросле населення отримало вакцину згідно календаря 1511 особа з 3665 запланованих 41,2%).

Вакцинація проти кору (КПК)

Рівень вакцинації дітей у віці:

1 рік                        439 з 621 – 70,6%

6 років                546 з 843 – 64,7%


Крім того, протягом 2021 року вакциновано 71 дитину проти грипу.

У закладі станом на 01.01.2022р. проти грипу вакциновано 137 працівників, що становить 70% персоналу.


Вакцинація проти COVID-19


З метою реалізації Дорожньої карти з впровадження вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію COVID-19, затвердженої наказом МОЗ України від 24.12.2021р. №3018 (зі змінами), з 11.03.2021р. Коломийський міський центр ПМСД розпочав вакцинацію населення громади проти COVID-19. У закладі створено 2 стаціонарні пункти щеплень проти COVID-19, а також функціонують мобільні бригади з вакцинації. Крім того, відкрито 2 Центри вакцинації проти COVID-19.


Станом на 01.01.2022р. Центр використав 53113 доз вакцини проти COVID-19, отриманої від ДОЗ ОДА.



28122 особи провакциновано І дозою:


  • 1520 осіб – COVISHIELD;
  • 6140 осіб – ASTRAZENECA;
  • 7462 особи – CORONAVAC;
  • 10308 осіб – COMIRNATY (Pfizer);
  • 2692 особи – MODERNA.


24991 особа пройшли ревакцинацію:


  • 5083 особи – ASTRAZENECA;
  • 6767 осіб – CORONAVAC;
  • 10104 особи – COMIRNATY (Pfizer)
  • 3037 осіб – MODERNA.

Протягом вакцинальної кампанії проти COVID-19 вакциновано 276 дітей, ревакцинацію пройшли 183 дитини.

Станом на 01.01.2022 р. вакцинацією проти COVID-19 охоплено 192 працівники, що становить 97% персоналу, а саме:

лікарі – 55 осіб (100%);

медичні сестри – 89 осіб (100%);

молодший медичний персонал – 13 осіб (92%) (1 тимчасове протипоказання);

немедичний персонал – 37 осіб (97%) (1 тимчасове протипоказання).


Інформація про профілактичну роботу


Основним завданням первинного рівня надання медичної допомоги є створення сприятливого для здоров'я середовища, формування відповідального ставлення громадян до свого здоров'я та мотивації населення до здорового способу життя.

Сторінки у соціальних мережах Facebook Instagram – основні канали комунікації Центру з громадою. Вони постійно наповнюються актуальною та корисною інформацією: важливими оголошеннями, інфографікою, корисними порадами, партнерськими матеріали від МОЗ, UNICEF.

Також, працівниками Коломийського міського центру ПМСД регулярно проводяться бесіди з пацієнтами щодо здорового способу життя. Основна тематика бесід: профілактика захворювань, значення здорового способу життя, планування сім’ї, імунізації, реформування охорони здоров’я тощо.


Інформація про стан виконання міської комплексної Програми

«Здоров’я громади на 2019-2023 роки»


На виконання міської комплексної Програми «Здоров’я громади на 2019-2023 роки» затвердженої рішенням сесії Коломийської міської ради від 13.12.018р. №3232-39/2018 (зі змінами, згідно рішень міської ради), було затверджено 2 450 000,00    тис. грн., з них профінансовано 2 319 245,60 тис. грн. на наступні заходи:

  1. забезпечення відшкодування апаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів199 201,27 грн. (передбачено 200,00 тис. грн.).
  2. забезпечення відшкодування потреби протисудомних та антиепілептичних препаратів хворим дітям-інвалідам - 204 322,80 грн. (передбачено 250,00 тис. грн.).
  3. закупівля тест-смужок до прибору для вимірювання рівня цукру Accu-Chek Performa, №50 для дітей, хворих на цукровий діабет - 70 553,55 грн. (передбачено 70,8 тис. грн.)
  4. закупівля голок для інсулінових шприців ВD Mikro-Fine (виробництво Ірландія) для дітей, хворих на цукровий діабет - 31 860,00 грн. (передбачено 31,86 тис. грн.)
  5. придбання сумішей спеціального лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію на суму 189 781,92 грн. (передбачено 189,78 тис. грн.)
  6. придбання туберкуліну для проведення туберкулінодіагностики дітям 29 875,26 грн. (передбачено 29,87 тис. грн.)
  7. забезпечено оплату комунальних послуг та енергоносіїв на суму 1 206 944,80 грн. (передбачено 1 289 353,68 тис. грн.)
  8. збільшення потужності електропостачання будівель - 40 326,00 грн. (передбачено 40,32 тис. грн.)
  9. забезпечення медичним та іншим обладнанням амбулаторних кабінетів лікарського прийому -  150 000,00 грн. (передбачено 150,0 тис. грн.).
  10. проведення ремонту приміщень 196 380,00 грн. (передбачено 198,0 тис. грн.) (див. табл. 7).


Фінансування Коломийського міського центру ПМСД

протягом 2021 року


Фінансування Коломийського міського центру ПМСД протягом 12 місяців  2021 року здійснювалось за рахунок за рахунок коштів НСЗУ та за рахунок коштів місцевого бюджету.

У 2021 році заклад уклав договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ за 4-ма пакетами:

1. "Первинна медична допомога",

2. «Мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям»,

3."Вакцинація від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2",

4. "Супровід і лікування дорослих та дітей, хворих на туберкульоз, на первинному рівні медичної допомоги".

Доходи за програмою медичних гарантій за пакетами медичних послуг:

  • первинна медична допомога – 38 088 642,1 грн.
  • мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям – 27 850 68,0 грн.
  • вакцинація від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 – 1 964 688,75 грн.
  • супровід і лікування дорослих та дітей, хворих на туберкульоз, на первинному рівні медичної допомоги - 18018,75 грн.


За 12 місяців 2021 року, згідно звітів про обсяг медичних послуг, пов’язаних з медичною допомогою, перераховано 42 855 817,26 грн., кошти, що надійшли з місцевого бюджету – 2 319 245,60 грн.

Здійснено видатків на загальну суму 48 184,9 тис. грн., в тому числі:

  • енергоносії 1 206,94 тис. грн. (кошти місцевого бюджету),
  • заробітна плата – 36 483,3 тис. грн.,
  • медикаменти – 48,7 тис. грн.

За підтримки міського бюджету, у 2020 році вдалось відкрити нове приміщення для амбулаторії ЗП-СМ № 6 с. Корнич.



Основні напрямки діяльності, плани установи на 2022 рік


  1. Впровадження клінічних настанов, розроблених за європейськими стандартами.
  2. Збільшення фінансових надходжень шляхом введення платних послуг та надання .
  3. Проведення економічної оптимізації закладу
  4. Здійснення заходів щодо зменшення захворюваності на коронавірусну інфекцію.
  5. Надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19 та проведення вакцинальної кампанії проти COVID-19.
  6. Профілактика інших керованих інфекцій, в т.ч. грипу.
  7. Проактивна робота з пацієнтами, які знаходяться в групі ризику захворювань на гіпертонічну хворобу та інші захворювання серцево-судинної системи, цукровий діабет, туберкульоз, рак грудної та передміхурової залози, колоректальний рак, ВІЛ.
  8. Посилений контроль якості надання первинної медичної допомоги згідно світових стандартів та протоколів, розроблених для первинної ланки.
  9. Впровадження заходів мотивації лікарів та медичних сестер для  підвищення рівня кваліфікації та отримання актуальних знань з доказової медицини, зокрема на міжнародних освітніх платформах.
  10. Впровадження окремого прийому медичних сестер та розширення повноважень медичних сестер в рамках Проекту «Медсестра з розширеними повноваженнями»





В.о. директора

КНП КМР «КМЦ ПМСД»                                                                        Наталія ЛЮТА



Таблиця 1


МЕРЕЖА СТРУКТУРНИХ І ВІДОКРЕМЛЕНИХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ,

ЯКІ НАДАЮТЬ ПЕРВИННУ МЕДИКО-САНІТАРНУ ДОПОМОГУ за 2021 рік

 № п/п

Структурні  підрозділи

Кількість

підрозділів

В т.ч. сімейної медицини

Лікарі

Середній медичний персонал

штатні

посади

зайняті посади

із..

Особи

штатні

посади

зайняті

посади

із..

Особи

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Лікарські амбулаторії,  всього

9

9

59,5

55,75

54

105,25

97,75

96

2.

з них:

в складі самостійних  ЦПМСД

9

9

59,5

55,75

54

105,25

97,75

96

3.

        в складі інших

лікувально-профілактичних закладів

 

 







4.

В тому числі  (з р.1) міські лікарські амбулаторії всього

5

5

53,5

50,75

49

93,25

87,25

86

5.

з них:

в складі самостійних  ЦПМСД

5

5

53,5

50,75

49

93,25

87,25

86

6.

       в складі інших лікувально-профілактичних закладів

 

 







7.

В тому числі (з р.1) сільські лікарські амбулаторії всього

4

4

6,0

5,0

5

12,0

10,5

10

8.

з них:

в складі самостійних  ЦПМСД

4

4

6,0

5,0

5

12,0

10,5

10

9.

       в складі інших лікувально-профілактичних закладів

 

 







10.

Фельдшерсько-акушерські пункти всього

2

х




2,0

2,0

2

11.

з них:

в складі самостійних  ЦПМСД

2

х

х

х

х

2,0

2,0

2

12.

       в складі інших лікувально-профілактичних закладів

 

х

х

х

х

 

 

 

13.

Центри ПМСД,  які є структурними підрозділами лікувально-профілактичних закладів

 

х

х

х

х

х

х

х

Таблиця 2


Демографічна ситуація в Коломийській ОТГ за 2021 рік

                           


Народилось

Померло

Природній

приріст

Померло

Дитяча смертність

Мертво-народжуваність

Перинатальна смертність

Дорослі

Діти

всього

%0

всього

%0

Абсолют

Показник

всього

працездатні

чоловіки

всього

%0

всього

%

всього

%

( прац.

Віку)

всього

До 1р.

0-6дн.

7-28дн

29-1рік

1-2р.

2-17р.

У т.ч. 15-17

2020 рік

435

8,1

813

14,7

-378

-6,6

807

179

16,6

91

20,4

6

4





2


13,7

2

4,5

8,8

2021 рік

387

6,5

848

14,3

-461

-7,8

840

279

13,3

98

19,5

8

2





6

2

5,0

-

-

-






Таблиця 3

Захворюваність і смертність дітей у віці до 1 року (кількість захворювань)

за 2021рік

Найменування класів і окремих хвороб

Номер рядка

Шифр за

МКХ-10

Зареєстровано захворювань вперше в житті

померли

Із загальної кількості померлих

(гр. 3) – померло поза стаціонаром

усього

з них у хлопчиків

усього

з них

хлопчиків

А

Б

В

1

2

3

4

5

Усього захворювань

1.0

А00-Т98

809

386

1

   

1

з них

деякі інфекційні та паразитарні хвороби

2.0

А00-В99

23

14

   

   

   

у тому числі кишкові інфекційні хвороби

2.1

А00-А09

6

5

   

   

   

туберкульоз

2.2

А15-А19

   

   

   

   

   

хвороба, зумовлена вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ)

2.3

В20-В24

   

   

   

   

   

Новоутворення

3.0

С00-D48

5

2

   

   

   

у тому числі злоякісні новоутворення - усього

3.1

С00-С97

   

   

   

   

   

Хвороби крові і кровотворних органів

4.0

D50-D89

43

23

   

   

   

у тому числі анемії

4.1

D50-D64

43

23

   

   

   

гемофілія

4.2

D66, 67, 68.0,1,4

   

   

   

   

   

Хвороби ендокринної системи, розладу харчування, порушення обміну речовин

5.0

Е00-Е90

22

10

   

   

   

у тому числі уроджений гіпотиреоз

5.1

Е03.0,1






цукровий діабет

5.2

Е10-Е14






фенілкетонурія

5.3

Е70.0






Розлади психіки і поведінки

6.0

F51,F93,F94, F98.2,3,4, F99.2






Хвороби нервової системи

7.0

G00-G99

11

5

   

   

   

у тому числі дитячий церебральний параліч

7.1

G80

   

   

   

   

   

Хвороби ока та придаткового апарату

8.0

Н00-Н59

16

10

   

   

   

у тому числі ретинопатія недоношених

8.1

Н35.1,2, Н33.4

1

   

   

   

   

Хвороби вуха та соскоподібного відростка

9.0

Н60-Н95

33

18

   

   

   

Хвороби системи кровообігу

10.0

I00-I90

1

1

   

   

   

Хвороби органів дихання

11.0

J00-J99

537

242

   

   

   

у тому числі гострі інфекції верхніх дихальних шляхів, пневмонії, грип

11.1

J00-J06, J10-J18

J20-J22

537

242

   

   

   

Хвороби органів травлення

12.0

K00-K93

27

15

   

   

   

Хвороби шкіри та підшкірної клітковини

13.0

L00-L99

19

8

   

   

   

Хвороби кістково-м’язової системи та сполучної тканини

14.0

M00-M99

1

1

   

   

   

Хвороби сечостатевої системи

15.0

N00-N99

13

6

   

   

   

Окремі стани, які виникли в перинатальному періоді

16.0

P05-P96

30

15

   

   

   

Уроджені аномалії

17.0

Q00-Q99

27

16

   

   

   

у тому числі розщілина хребта

17.1

Q05

1

1

   

   

   

інші вроджені вади розвитку нервової системи

17.2

Q00-Q04, Q06-Q07

3

2

   

   

   

уроджені вади розвитку системи кровообігу

17.3

Q20-Q28

3

1

   

   

   

розщеплення губи та піднебіння

17.4

Q35-Q37

   

   

   

   

   

уроджена відсутність, атрезія та стеноз тонкої кишки

17.5

Q41

   

   

   

   

   

інші вроджені вади розвитку органів травлення

17.6

Q38-Q40, Q42-Q45

1

   

   

   

   

неопущення яєчка

17.7

Q53

6

6

   

   

   

інші вроджені вади розвитку сечостатевої системи

17.8

Q50-Q52, Q54-Q64

1

   

   

   

   

уроджені деформації стегна

17.9

Q65

7

4

   

   

   

уроджені деформації ступні

17.10

Q66

   

   

   

   

   

інші вроджені вади розвитку та деформації кістково-м’язової системи

17.11

Q67-Q79

   

   

   

   

   

інші вроджені вади розвитку

17.12

Q10-Q18, Q30-Q34, Q80-Q89

3

1

   

   

   

хромосомні аномалії, не класифіковані в інших рубриках

17.13

Q90-Q99

2

1

   

   

   

з них  хвороба Дауна

17.14

Q90

2

1

   

   

   

Симптоми, ознаки та відхилення від норми

18.0

R00-R99

   

   

1

   

1

у тому числі лабораторне виявлення вірусу імунодефіциту людини (ВІЛ)

18.1

R75

   

   

х

х

   

синдром раптової смерті немовляти

18.2

R95

х

х

   

   

   

Травми, отруєння та деякі інші наслідки дії зовнішніх причин

19.0

S00-T98

1

   

   

   

   

Крім того, безсимптомна інфекція,  спричинена вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ)

20.0

Z21

   

   

   

   

   




Таблиця 4

Оперативна інформація про діяльність амбулаторій ЗП-СМ за 2021 рік



Число відвідувань в АЗП-СМ

Число відвідувань вдома

Населення

(згідно декларації)

Всього

На 1 жит.

Дорослі

На 1 жит.

Діти

0-17

На 1 жит.

Всього

На 100

жит.

Дорослі

На 100

жит.

Діти


Всього

На 100

жит.

ВСЬОГО

Дорослі

Діти

12 місяців 2020

135382

2,5

83980

2,0

51402

3,8

6627

12,1

4435

10,8

2192

16,03

54 926

41 336

13 590

12 місяців 2021

185241

3,1

135715

3,0

49526

3,5

5838

9,8

4015

8,9

1823

13,0

59 085

45 052

14 033




Таблиця 5

Профілактичні флюорографічні огляди задекларованого населення

КНП КМР «Коломийський міський центр ПМСД»



Кількість дорослого населення (15 р. і старші)

Підлягає обстеженню

Дані про кількість виконаних рентгендосліджень

(проф. + діагн.легень)

по ф.20

Дані про огляди окремих контингентів

Підлягає огляду

оглянуто

%

На 1 тис.нас.

(п 2)

Декретовані

Група ризику

Не оглянуті 2 і більше

Років

Профілактичні

Діагностичні

Разом

Підлягає

Оглянуто

%

Підлягає

Оглянуто

%

Підлягає

Оглянуто

%

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

12 міс. 2020

42477

18997

14025

73,8

330,2

6720

7305

14025

2140

1703

79,6

2906

1982

68,2

2976

1854

62,3

12 міс. 2021

49469

28350

19208

67,7

388,3

4802

14406

19208

9370

1013

10,8

1408

1101

78,2

6512

701

10,7









Таблиця 6


Інформація про стан виконання Програми «Здоров’я громади на 2019-2023 роки»

за 2021 рік



№ п/п

Зміст заходу

Передбачено фінансування на 2021 рік, грн.

Профінансовано за ІV кв. 2021  рік, грн.

Що зроблено

1

Забезпечення виконання Постанови Кабінету міністрів України від 17.08.1998 року №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань»

Всього з них:

450 000,00

Всього з них:

403 524,07

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

450 000,00

-   кошти міського бюджету

403 524,07

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.1.1.

Видатки на забезпечення відшкодування апаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів

Всього з них:

200 000,00

Всього з них:

199 201,27

Забезпечено відшкодування вартості наркотичних середників для онкологічно-хворих мешканців міста Коломиї

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

200 000,00

-   кошти міського бюджету

199 201,27

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.1.2.

Видатки на забезпечення відшкодування потреби протисудомних та антиепілептичних препаратів хворим дітям-інвалідам

Всього з них:

250 000,00

Всього з них:

204 322,80

Забезпечено відшкодування вартості часткової потреби медикаментів для дітей з інвалідністю

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

250 000,00

-   кошти міського бюджету

204 322,80

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


2

Закупівля тест-смужок, голок для індивідуальних глюкометрів, інсулінових шприців для дітей, хворих на цукровий діабет, в т.ч.:

Всього з них:

102 663,14

Всього з них:

102 413,55

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

102 663,14

-   кошти міського бюджету

102 413,55

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.2.1.

Видатки на закупівлю тест-смужок до прибору для вимірювання рівня цукру Accu-Chek Performa, №50 для дітей, хворих на цукровий діабет

Всього з них:

70 803,14

Всього з них:

70 553,55

Закуплено 235 уп. тест-смужок Accu-Chek Performa, №50

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

70 803,14

-   кошти міського бюджету

70 553,55

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.2.2.

Затрати на закупівлю Ланцети Fccu-Chek Softclix, №200 для дітей, хворих на цукровий діабет

Всього з них:

0,00

Всього з них:

-

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

0,00

-   кошти міського бюджету


-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.2.3.

Затрати на закупівлю Голки для інсулінових шприців ВD Mikro-Fine (виробництво Ірландія) для дітей, хворих на цукровий діабет

Всього з них:

31 860,00

Всього з них:

31 860,00

Закуплено 10800 шт. голок для інсулінових шприців ВD Mikro-Fine

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

31 860,00

-   кошти міського бюджету

31 860,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


3

50% забезпечення терапії пацієнтів, хворих на муковісцидоз та ювенільний ревматоїдний артрит, 100% забезпечення лікувального  харчування для дітей хворих на фенілкетонурію віком від 4 до 14 років, в точу числі:

Всього з них:

189 781,92

Всього з них:

189 781,92


-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

189 781,92

-   кошти міського бюджету

189 781,92

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.3.1

Видатки на придбання сумішей спеціального лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію

Всього з них:

189 781,92

Всього з них:

189 781,92

Забезпечено закупівлю 55 шт. спеціальних продуктів харчування, збагачених поживними речовинами

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

189 781,92

-   кошти міського бюджету

189 781,92

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


4

Забезпечити раннє виявлення туберкольозної інфекції у дітей шляхом щорічного проведення туберкулінодіагностики

Всього з них:

29 875,26

Всього з них:

29 875,26

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

29 875,26

-   кошти міського бюджету

29 875,26

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.4.1.

Видатки на придбання туберкуліну для проведення туберкулінодіагностики дітям

Всього з них:

29 875,26

Всього з них:

29 875,26

Забезпечено закупівлю 816 амп. туберкуліну

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

29 875,26

-   кошти міського бюджету

29 875,26

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


5

Утримання будіель (енергоносії) КНП КМР «КМЦ ПМСД»

Всього з них:

1 289 353,68

Всього з них:

1 206 944,80

Забезпечено оплату енергоносіїв

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

1 289 353,68

-   кошти міського бюджету

1 206 944,80

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.5.1.

Теплопостачання

Всього з них:

98 528,84

Всього з них:

98 528,84

Забезпечено відшкодування 30,05 Гкал теплопостачання

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

98528,84

-   кошти міського бюджету

98 528,84

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.5.2.

Водопостачання і водовідведення

Всього з них:

14 986,29

Всього з них:

14 986,29

Забезпечено оплату 401 куб.м. водопостачання і водовідведення

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

14 986,29

-   кошти міського бюджету

14 986,29

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.5.3.

Електроенергії

Всього з них:

1 081 467,75

Всього з них:

1 014 111,93

Забезпечено оплату розподілу і постачання електроенергії, відшкодування електроенергії в амбулаторії ЗПСМ №8 с.Саджавка

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

1 081 467,75

-   кошти міського бюджету

1 014 111,93

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.5.4.

Природний газ

Всього з них:

94 370,80

Всього з них:

79 317,74

Забезпечено оплату розподілу і транспортування природнього газу

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

94 370,80

-   кошти міського бюджету

79 317,74

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


6

Збільшення потужності електропостачання  КНП КМР КМЦ ПМСД«»

Всього з них:

40 326,00

Всього з них:

40 326,00

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

40 326,00

-   кошти міського бюджету

40 326,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.6.1.

Видатки на збільшення потужності електропостачання ФАПу с.Шепарівці

Всього з них:

18 620,60

Всього з них:

18 620,60

Забезпечено збільшення потужності ФАПу

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

18 620,60

-   кошти міського бюджету

18 620,60

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.6.2.

Видатки на збільшення потужності електропостачання АЗПСМ с. Воскресинці

Всього з них:

21 705,40

Всього з них:

21 705,40

Забезпечено збільшення потужності АЗПСМ с.Воскресинці

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

21 705,40

-   кошти міського бюджету

21 705,40

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.6.3.

Видатки на збільшення потужності електропостачання АЗПСМ с. Товмачик

Всього з них:

0,00

Всього з них:

-

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

0,00

-   кошти міського бюджету

-

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


7

Забезпечення медичним та іншим обладнанням амбулаторних кабінетів лікарського прийому

Всього з них:

150 000,00

Всього з них:

150 000,00

Забезпечено закупівлю медичним та іншим обладнанням амбулаторних кабінетів АЗПСМ №6 с. Корнич

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

150 000,00

-   кошти міського бюджету

150 000,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.1

Обсяг видатків на закупівлю кушетки із регулюючим підголівником

Всього з них:

31 150,00

Всього з них:

31 150,00

Забезпечено закупівлю 7 кушеток

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

31 150,00

-   кошти міського бюджету

31 150,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.2

Обсяг видатків на закупівлю диванчика для очікувань

Всього з них:

19 750,00

Всього з них:

19 750,00

Забезпечено закупівлю 5 диванчиків

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

19 750,00

-   кошти міського бюджету

19 750,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.3

Обсяг видатків на закупівлю стільниці для кухонної кімнати

Всього з них:

4 250,00

Всього з них:

4 250,00

Забезпечено закупівлю 1 стільниці

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

4 250,00

-   кошти міського бюджету

4 250,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.4

Обсяг видатків на закупівлю навісної тумби

Всього з них:

2 060,00

Всього з них:

2 060,00

Забезпечено закупівлю 2 навісних тумб

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

2 060,00

-   кошти міського бюджету

2 060,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.5

Обсяг видатків на закупівлю тумби для кардіографа

Всього з них:

4 880,00

Всього з них:

4 880,00

Забезпечено закупівлю 4 тумб для електрокардіографів

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

4 880,00

-   кошти міського бюджету

4 880,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.6

Обсяг видатків на закупівлю тумби для взуття для дітей

Всього з них:

980,00

Всього з них:

980,00

Забезпечено закупівлю 1 тумби для взуття

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

980,00

-   кошти міського бюджету

980,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.7

Обсяг видатків на закупівлю навісної тумби – дитячий майданчик

Всього з них:

7 160,00

Всього з них:

7 160,00

Забезпечено закупівлю 2 навісних тумб-дитячих майданчиків

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

7 160,00

-   кошти міського бюджету

7 160,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.8

Обсяг видатків на закупівлю електричної плити

Всього з них:

4 450,00

Всього з них:

4 450,00

 Забезпечено закупівлю 1 електроплити

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

4 450,00

-   кошти міського бюджету

4 450,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.9

Обсяг видатків на закупівлю пральної машини

Всього з них:

8 750,00

Всього з них:

8 750,00

 Забезпечено закупівлю 1 пральної машинки

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

8 750,00

-   кошти міського бюджету

8 750,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.10

Обсяг видатків на закупівлю змішувача

Всього з них:

1 800,00

Всього з них:

1 800,00

 Забезпечено закупівлю 2 змішувачів

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

1 800,00

-   кошти міського бюджету

1 800,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.11

Обсяг видатків на закупівлю умивальника

Всього з них:

3 300,00

Всього з них:

3 300,00

 Забезпечено закупівлю 2 умивальників

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

3 300,00

-   кошти міського бюджету

3 300,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.12

Обсяг видатків на монтажні роботи (збір меблів)

Всього з них:

0,00

Всього з них:

-

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

0,00

-   кошти міського бюджету

-

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.13

Обсяг видатків на транспортні роботи з доставки меблів

Всього з них:

0,00

Всього з них:

-

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

0,00

-   кошти міського бюджету

-

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.14

Обсяг видатків на закупівлю персональних комп’ютерів

Всього з них:

20 878,00

Всього з них:

20 878,00

Забезпечено закупівлю 2 комп’ютерів

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

20 878,00

-   кошти міського бюджету

20 878,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.15

Обсяг видатків на закупівлю консолі

Всього з них:

420,00

Всього з них:

420,00

Забезпечено закупівлю 1 консолі

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

420,00

-   кошти міського бюджету

420,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.16

Обсяг видатків на закупівлю принтера БФП

Всього з них:

7 100,00

Всього з них:

7 100,00

 Забезпечено закупівлю 1 принтера БФП

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

7 100,00

-   кошти міського бюджету

7 100,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.17

Обсяг видатків на закупівлю телевізор для зони очікування

Всього з них:

6 700,00

Всього з них:

6 700,00

Забезпечено закупівлю 1 телевізора

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

6 700,00

-   кошти міського бюджету

6 700,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.18

Обсяг видатків на закупівлю мобільного телефону

Всього з них:

427,00

Всього з них:

427,00

Забезпечено закупівлю 1 телефону

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

427,00

-   кошти міського бюджету

427,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.19

Обсяг видатків на закупівлю протипожежного щитка

Всього з них:

2 140,00

Всього з них:

2 140,00

Забезпечено закупівлю 1 протипожежного щитка

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

2 140,00

-   кошти міського бюджету

2 140,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.20

Обсяг видатків на закупівлю смітники з лапкою

Всього з них:

145,00

Всього з них:

145,00

Забезпечено закупівлю 1 смітника

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

145,00

-   кошти міського бюджету

145,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.21

Обсяг видатків на закупівлю тримачів туалетного паперу

Всього з них:

320,00

Всього з них:

320,00

Забезпечено закупівлю 4 тримачів туалетного паперу

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

320,00

-   кошти міського бюджету

320,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.22

Обсяг видатків на закупівлю інформаційного стенду (8 віконечок)

Всього з них:

3 040,00

Всього з них:

3 040,00

Забезпечено закупівлю стендів (8 віконечок)

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

3 040,00

-   кошти міського бюджету

3 040,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.23

Обсяг видатків на закупівлю інформаційного стенду (4 віконечка)

Всього з них:

1 420,00

Всього з них:

1 420,00

Забезпечено закупівлю 1 стенду (4 віконечка)

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

1 420,00

-   кошти міського бюджету

1 420,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.24

Обсяг видатків на закупівлю таблички «Реєстратура»

Всього з них:

250,00

Всього з них:

250,00

 Забезпечено закупівлю 1 таблички

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

250,00

-   кошти міського бюджету

250,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.25

Обсяг видатків на закупівлю вивіски вхідної

Всього з них:

1 600,00

Всього з них:

1 600,00

 Забезпечено закупівлю 2 вивісок

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

1 600,00

-   кошти міського бюджету

1 600,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.26

Обсяг видатків на закупівлю табличок кабінетних

Всього з них:

3 230,00

Всього з них:

3 230,00

Забезпечено закупівлю 17 табличок

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

3 230,00

-   кошти міського бюджету

3 230,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.7.27

Обсяг видатків на закупівлю крісел

Всього з них:

13 800,00

Всього з них:

13 800,00

Забезпечено закупівлю 17 крісел

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

13 800,00

-   кошти міського бюджету

13 800,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


8

Провести ремонт приміщень

Всього з них:

198 000,00

Всього з них:

196 380,00

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

198 000,00

-   кошти міського бюджету

196 380,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.8.1

Обсяг видатків на надання послуг з проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ

Всього з них:

0,00

Всього з них:

-

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

0,00

-   кошти міського бюджету

-

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.8.2

Обсяг видатків на матеріали для проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ

Всього з них:

0,00

Всього з них:

-

 

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

0,00

-   кошти міського бюджету

-

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


.8.3

Обсяг видатків на надання послуг з проведення поточного ремонту кабінетів в амбулаторії ЗПСМ

Всього з них:

198 000,00

Всього з них:

196 380,00

Проведено поточний ремонт кабінетів в амбулаторії ЗПСМ №1

-   кошти державного бюджету

 

-   кошти державного бюджету


-   кошти обласного бюджету

 

-   кошти обласного бюджету


-   кошти міського бюджету

198 000,00

-   кошти міського бюджету

196 380,00

-   інші джерела фінансування

 

-   інші джерела фінансування


 

Всього

 

  2 450 000,00  

 

2 319 245,60

 









Керуючий справами виконкому

міської ради                                                                                        Тарас КУХТАР



2011-2024 © Всі права застережено.