НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вівторок, 29 вересня 2020 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про результати ревізії міського бюджету ..."  № 177 від 22.10.2013р. 
Документ №177 від 22.10.2013р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про виконання рішення виконкому міської ради від 22.10.2013 № 177 "Про результати ревізії міського бюджету"
Рішення виконавчого комітету  №99 від 23.06.2020р. Чинний

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.10.2013



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 22.10.2013р.  № 177
 

Про результати ревізії

міського бюджету


Під час ревізії складання і виконання бюджету міста Коломиї за 2010 – перший  квартал 2013 років перевірено фінансово-господарську діяльність головних розпорядників коштів міського бюджету – бюджетних установ. Ревізією дотримання вимог бюджетного законодавства при складанні та виконанні міського бюджету встановлено порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів – на суму 1215,62 тис. грн., а саме:

  • 49,05 тис. грн. – не сплачено до міського бюджету плати за розміщення рекламних конструкцій;
  • 370,30 тис. грн. – недоотримано надходжень від продажу земельних ділянок та не сплачено орендної плати за надання в оренду земельних ділянок;
  • 168,62 тис. грн. – комунальним підприємством «Житлоінфоцентр» не перераховано до міського бюджету кошти від надання в оренду майна за укладеними договорами;
  • 190,87 тис. грн. – не поступило пайових внесків по укладених договорах з 11 суб’єктами господарювання, термін сплати яких відповідно до умов договорів минув;
  • 149,54 тис. грн. – фінансові порушення управління освіти;
  • 148,72 тис. грн. – завищення вартості робіт по відділу управління комунальним майном;
  • 50,43 тис. грн. – зайво виплачено заробітної плати та проведено нарахування на заробітну плату;
  • 88,09 тис. грн. – списано на видатки установи авансові платежі без представлення необхідних документів.

Виявлені ревізіями та перевірками факти фінансових порушень свідчать, що окремі керівники підприємств та бюджетних установ міста, головні бухгалтери та спеціалісти з ведення бухгалтерського обліку в окремих випадках допустили порушення встановленого порядку надходження та витрачання бюджетних коштів і матеріальних цінностей.

Під час ревізії та станом на 15.10.2013 року відшкодовано та покрито виявлених втрат на суму 480,81 тис грн., а саме:

  • 10,05 тис. грн. – сплачено до міського бюджету плати за розміщення рекламних конструкцій;
  • 48,90 тис. грн. – перераховано надходжень від продажу земельних ділянок та сплачено орендної плати за надання в оренду земельних ділянок;
  • 168,62 тис. грн. – комунальним підприємством «Житлоінфоцентр» перераховано до міського бюджету кошти від надання в оренду майна за укладеними договорами;
  • 16,70 тис. грн. – поступило пайових внесків по укладених договорах з суб’єктами господарювання, термін сплати яких відповідно до умов договорів минув;
  • 127,14 тис. грн. – погашено фінансових порушень управлінням освіти;
  • 21,31 тис. грн. – утримано зайво виплачену заробітну плату та перераховано єдиного внеску до пенсійного фонду ;
  • 88,09 тис. грн. – повернуто авансові платежі.

Виходячи з вищенаведеного, виконком міської ради

вирішив:

  1. Рекомендувати міському голові за недоліки та порушення при виконанні кошторисів бюджетних установ, відсутність належного поточного контролю за використанням бюджетних коштів, наслідком чого є виявлені ревізією факти незаконного використання бюджетних коштів бюджетними установами, начальника управління освіти міської ради М.Грицан,  начальника відділу управління комунальним майном міської ради М.Михалушка, директора КП «Житлоінфоцентр» В.Михайлищука та директора КП «Полігон екологія»  Б.Волощука позбавити 20 відсотків премії за жовтень 2013 року.

2. Вказати на незадовільнений стан поступлення до міського бюджету: начальнику відділу земельних відносин та обліку комунального майна міської ради Б.Мондрику - орендної плати за землю; начальнику управління архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради Ю.Процюку – збору та розміщення реклами; директору КП «Житлоінфоцентр» В. Михайлищуку – наданого в оренду комунального майна.

3. Відділу управління комунальним майном міської ради (М.Михалушко) спільно з управлінням економіки міської ради (О. Гранда) розробити та подати на розгляд сесії міської ради Порядок відрахування до місцевого бюджету розміру частки прибутку для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Коломиї.

4. Відділу земельних відносин та обліку комунального майна (Б.Мондрик) розробити та подати на розгляд сесії міської ради Положення про ставки, порядок визначення та сплати орендної плати за землі комунальної власності територіальної громади м. Коломиї.

5. Провести відповідну претензійно-позовну роботу щодо примусового стягнення з платників заборгованості зі сплати: управлінню архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради (Ю.Процюк) - збору за розміщення реклами в сумі 38,52 тис. грн.; відділу земельних відносин та обліку комунального майна (Б.Мондрик) - за продані земельні ділянки – в сумі 8,68 тис. грн.; Коломийської оДПІ Міністерства доходів і зборів (С.Лубоцька) - за надані в оренду земельні ділянки – 290,5 тис. грн.

6. Звернути увагу керівників бюджетних установ та підприємств комунальної сфери міста на недостатній рівень фінансово-бюджетної дисципліни в очолюваних ними установах та організаціях.

7. Начальникам управління освіти міської ради М.Грицан та відділу управління комунальним майном міської ради М.Михалушко: 

7.1. Розглянути матеріали ревізії за участю керівників підвідомчих установ та притягнути осіб, з вини яких допущено незаконне та нецільове використання бюджетних коштів, до дисциплінарної та матеріальної відповідальності. 

7.2. Забезпечити безумовне виконання вказівок органів Державної фінансової інспекції, направлених їм за результатами ревізій та вжити відповідних заходів щодо повного усунення фінансових порушень.

8. Начальникам відділу управління комунальним майном М.Михалушко, управління освіти М.Грицан, управлінню архітектури, містобудування та капітального будівництва Ю.Процюку взяти під особистий контроль  дотримання чинного тендерного законодавства при використанні бюджетних коштів; управлінню економіки (О. Гранда) здійснювати постійний моніторинг цін.

9. Керівникам установ та підприємств міста, зазначеним у цьому рішенні, до 01.01.2014 року подати в органи Державної фінансової інспекції та в фінансове управління міської ради відповідні інформації та копії розпорядчих документів про усунення недоліків та порушень, виявлених ревізіями в сумі 734,81 тис. грн.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Г.Бакай), управлінню Державного казначейства (Г.Вінтоняк), спільно з Коломийською об’єднаною Державною фінансовою інспекцією (З.Михалушко) забезпечити постійний та дієвий контроль за правильністю складання та виконання кошторисів бюджетних установ, дотриманням вимог фінансового та бюджетного законодавства, станом ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в бюджетних установах міста.

11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови В.Тарновецького.






Міський голова                                                                                                І. Слюзар




2011-2020 © Всі права застережено.