НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про роботу управління "Центр надання адманістративних п..."  № 21-р від 18.01.2022р. 
Документ №21-р від 18.01.2022р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

22.01.2022



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 18.01.2022р.  № 21-р
 

Про роботу управління «Центр надання адміністративних послуг» Коломийської міської ради на період загострення епідемічної небезпеки



На виконання Указу Президента України від 13.03.2020 року № 87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” та розпорядження міського голови від 18.01.2022 року № 49-к «Про режим роботи працівників структурних підрозділів міської ради» керуючись статтею 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою надання адміністративних послуг в період загострення епідемічної небезпеки поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2:


1. Затвердити графік прийому громадян в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» міської ради (далі - ЦНАП), на період загострення епідемічної небезпеки поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, (додається).

2. Управлінню «Центр надання адміністративних послуг» міської ради (Юрій Рогулько):

- забезпечити постійне надання консультацій громадянам у робочий час за допомогою телефонного зв’язку чи інформаційно-телекомунікаційних мереж;

- забезпечити прийом відвідувачів адміністраторами ЦНАП через встановлені на робочих місцях захисні екрани;

- забезпечити тричі на день вологе прибирання приміщення та протирання поверхонь з використанням дезінфікуючих засобів, провітрювання та кварцування приміщення, де здійснюється прийом відвідувачів.

3. Відділу муніципальної інспекції (Дмитро Мельничук):

- обмежити доступ відвідувачам у приміщення ЦНАП без масок чи з ознаками респіраторних захворювань;

- забезпечити температурний скрінінг відвідувачів ЦНАП;

- допускати до приміщення ЦНАП (фронт-офісу) не більше 20 відвідувачів одночасно.

4. Контроль за виконанням розпорядження доручити заступнику міського голови Миколі Андрусяку.



Секретар міської ради                                                                            Андрій КУНИЧАК


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження  міського голови

від 18.01.2022 р. №  21-р




ГРАФІК

прийому громадян в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» міської ради, на період загострення епідемічної небезпеки поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2



Понеділок - четвер

-

900 - 1600

П’ятниця

-

900 - 1500

Субота, неділя

-

вихідні дні




Санітарна година

-

0800 - 0900

1200 - 1300

1600 - 1700



Начальник управління «Центр

надання адміністративних послуг»                                  Юрій РОГУЛЬКО



2011-2024 © Всі права застережено.