НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про стан виконавської дисципліни в роботі з документами..."  № 148 від 22.08.2013р. 
Документ №148 від 22.08.2013р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.08.2013



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 22.08.2013р.  № 148
 

Про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у першому півріччі 2013 року


       На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31.07.2013 № 527 «Про підвищення виконавської дисципліни в роботі з документами відповідно до доручення Прем'єр-міністра України від 19.05.2010 року № 27554/2/1-10 та від 05.06.2013 року № 21339/1/1-13» здійснено аналіз виконавської дисципліни в роботі з документами, депутатськими запитами та зверненнями за перше півріччя 2013 року, який свідчить, що в більшості  структурних підрозділах міської ради та міських установах налагоджено роботу по виконанню документів, забезпечено належний рівень виконавської дисципліни.

Цьому сприяло проведення комплексу заходів, зокрема, здійснення сектором контролю загального відділу щоденної оперативної роботи із керівниками структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств та міських установ, безпосередніми виконавцями. З метою упереджувального контролю і надалі щотижнево готувалися переліки-нагадування про виконання документів та щомісячно про виконання рішень виконкому та розпоряджень міського голови. Щоквартально готувалися доповідні записки про роботу з документами, стан виконавської дисципліни, які розглядалися на засіданнях виконкому та нарадах і направлялися у структурні підрозділи  міської ради для відповідного реагування.

Разом з тим, незважаючи на вжиті заходи, порушення термінів виконання завдань, які були визначені у документах у першому півріччі 2013 року найбільше допустили: відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради (9), ЦРЛ (8), управління архітектури, містобудування та капітального будівництва (5), ВУКМ (4).

Зважаючи на викладене та з метою підвищення рівня виконавської дисципліни в роботі з документами, виконком міської ради:

в и р і ш и в :

1. Інформацію про стан виконавської дисципліни в роботі з документами  у першому півріччі  2013  року взяти до відома.

2. Начальнику відділу земельних відносин та обліку комунального майна (Монрику Б.Й.) звернути увагу на рівень виконавської дисципліни та вжити заходів по усуненню недоліків у роботі з документами.

3. Першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому, начальникам відділів та управлінь міської ради:

3.1. Посилити контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, листів структурних підрозділів облдержадміністрації, запитів та звернень народних депутатів України, депутатів обласної та міської рад, рішень виконавчого комітету, розпоряджень, доручень  міського голови та інших документів.

3.2. Зосередити особливу увагу на забезпеченні якісної реалізації завдань та дотримання термінів виконання, визначених в окремих дорученнях та протоколах нарад у голови облдержадміністрації, його заступників та міського голови.

3.3. Забезпечити оперативне реагування на документи зі стислими термінами виконання. Дотримуватись термінів подання інформацій встановлених сектором контролю загального відділу міської ради, які зазначено в правому верхньому полі першої сторінки документа.

3.4. Не допускати формального підходу до виконання документів та надання відповідей, які не містять конкретної інформації про виконання завдань.

3.5. В разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи до порушників виконавської дисципліни вживати заходів щодо скасування або зменшення розміру надбавки, як це передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006р. № 268 «Про впорядкування структури та умов праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судових та інших органів», та застосовувати інші види дисциплінарної відповідальності.

       4. Сектору контролю загального відділу міської ради (О.Андріяшко):

       4.1. Продовжити практику попереджувального контролю у вигляді розсилки виконавцям нагадувань про виконання документів.

       4.2. Проводити щоквартальний аналіз стану виконавської дисципліни в роботі з документами.

4.3.  Довідку про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у першому півріччі 2013  року (додається) надіслати у відділи та управління міської ради для розгляду та відповідного реагування.

5. Рішення виконкому від 26.02.2013 року №14 «Про стан роботи з документами та рівень виконавської дисципліни у 2012 році» зняти з контролю.

6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – завідувача сектору контролю загального відділу О. Андріяшко.

7. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому А. Грицана.




Міський голова                                                                                                            І. Слюзар

Довідка

про стан виконавської дисципліни в роботі з документами

у першому півріччі 2013 року


У І півріччі 2013 року була продовжена системна і цілеспрямована робота з контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня, розпоряджень, доручень облдержадміністрації, листів структурних підрозділів облдержадміністрації, звернень та запитів депутатів усіх рівнів, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень  міського голови, вживалися заходи щодо  виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради.

Для структурних підрозділів міської ради найважливішим залишається питання дотримання термінів виконання контрольних документів. Його успішне вирішення залежить від багатьох факторів. Головний з них – це чітке виконання вимог Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням виконкому від 26.06.2012  №185. Недотримання вимог розділу ІІІ Інструкції негативно впливає як на якість проектів відповідей, так і на своєчасність їх підготовки.

У звітному періоді сектором контролю опрацьовано 2907 документів, із них 530 взято на контроль, що становить 18,2 % від кількості надісланих.

Станом на 01.07.2013 року знято з контролю 454 документи, з них 13 розглянуто з порушенням терміну.   Залишилось  на контролі – 76   документів,   з  термінами виконання в наступний період.

        Протягом І півріччя до міської ради надійшло 16 звернень народних депутатів, 2 звернення депутатів обласної ради та 1 звернення депутата районної ради. Всі звернення опрацьовано та вчасно, з дотриманням 10-ти денного терміну, проінформовано депутатів про результати розгляду, що становить 100% від кількості надісланих.

Від депутатів Коломийської міської ради надійшло 50 запитів та 81 звернення. Всі запити та звернення  розглянуті, депутатам надано відповіді. З порушенням виконано 4 запити та 3 звернення.

(таблиця по розгляду депутатських запитів та звернень додається).

В І півріччі 2013 року на контролі знаходилося 35 доручень голови облдержадміністрації та його заступників, в тому числі 10, прийнятих у 2012 році. Знято з контролю 19 доручень, 16 залишено на контролі. Більшість з них, знаходилися на виконанні у фінансовому управлінні, управлінні економіки, управлінні праці та соцзахисту населення  міської ради. Порушено терміни виконання двох окремих доручень Центральною районною лікарнею. За даними аналізу інспекторського відділу контролю облдержадміністрації в Коломийській міській раді протерміновано 16 доручень голови М.Вишиванюка та його заступників. Так, як відповіді було підготовлено в останній день терміну виконання, до облдержадміністраціїї вони надійшли через 2-4 дні, відповідно, дані документи зараховано як  протерміновані. Тому, виконавцям необхідно забезпечити направлення інформацій про виконання окремих доручень голови ОДА та його заступників завчасно, за 5 днів до закінчення терміну.

Значно погіршилася робота з документами у відділі земельних відносин та обліку комунального майна. За 1 півріччя 2013 року порушено терміни виконання по 9 документах.

Необхідно відзначити високий рівень виконавської дисципліни в роботі з документами в управлінні економіки, управлінні освіти, відділі у справах молоді та спорту, відділі кадрів, відділі інформаційної політики та зв’язків з громадськістю та  організаційному відділі міської ради

Загалом з порушенням термінів із 2907 надісланих документів, станом на 01.07.2013р. розглянуто 32 або 1,1%. Цей показник є більшим, ніж за минулий період попереднього року, що становив 0,7%.

Допустили порушення:

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна – 9

Центральна районна лікарня – 8

Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва  – 5

Відділ управління комунальним майном – 4

Служба у справах дітей - 1

Відділ культури – 1

Управління праці та соцзахисту населення – 1

МЦСССДМ – 1

КП «Коломиятеплоенергія» - 1

Відділ надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з право- охоронними органами – 1

(перелік документів розглянутих з порушенням терміну додається).

У звітному періоді продовжував здійснюватися контроль за виконанням прийнятих рішень виконкому та виданих розпоряджень міського голови. З початку року, станом на 1.07.2013 року взято на контроль 15 рішень виконкому та 27 розпоряджень міського голови, на які заведено контрольні справи. Знято з контролю 23 рішення виконкому та 30 розпоряджень міського голови, термін виконання яких закінчився.

Однак, необхідно зазначити, що в структурних підрозділах все ще не здійснюється належним чином контроль за виконанням рішень та розпоряджень, або взагалі не беруться на контроль власні розпорядчі документи, в яких містяться завдання, чим порушується пункт  6.7   Регламенту

виконкому.





Завідувач сектору контролю загального відділу                        О. Андріяшко


Стан виконання контрольних  документів за 1 півріччя 2013 року


Всього перебувало на контролі

Виконано вчасно

Виконано з порушенням терміну

Не виконано

Залишено на контролі, продовжено термін виконання

Розпорядження ОДА

79

42

    2 (2,5%)

-

35

Доручення ОДА

35

17

2 (5,7%)

-

16

Відділи та управління ОДА

107

95

3 (2,8%)

-

9

Народні депутати України, депутати обласної ради, РДА

19

19

-

-

-

Правоохоронні, судові органи

79

75

2 (2,5%)

-

2

Інші листи

211

194

    3 (1,4%)

-

14

Всього

530

442

  12 (2,3%)

-

76



Аналіз виконавської дисципліни контрольних документів

           Термін контролю з 01.01.2013 по 30.06.2013


Виконавець


Всього на контролі

Виконано

Термін

виконання  в наступний період

В строк

З порушенням терміну

Управління економіки

99

80

-

-

19

Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва

43

35

3

6,9%

5

Фінансове управління

24

18

-

-

6

Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами

41

34

1

2,4%

6

Служба у справах дітей

22

16

-

-

6

Управління праці та соцзахисту населення

33

25

-

-

8

Управління освіти

15

11

-

-

4

Відділ управління комунальним майном

91

84

2

2,2%

5

Відділ культури

18

16

-

-

2

Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю

16

14

-

-

2

Дозвільний центр

2

1

-

-

1

Сектор звернень громадян

3

2

-

-

1

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

38

35

2

5,2%

1

Відділ у справах молоді і спорту

11

10

-

-

1

Військкомат

1

-

-

-

1

Центральна районна лікарня

11

5

3

27,2%

3

КП «Житлоінфоцентр»

2

1

-

-

1

Міськрайонний центр зайнятості

1

-

-

-

1

МЦСССДМ

10

8

1

10%

1

Відділ кадрів

11

11

-

-

-

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

4

4

-

-

-

Архівний відділ

4

4

-

-

-

Організаційний відділ

11

10

-

-

1

Загальний відділ

6

6

-

-

-

Юридичний відділ

2

2

-

-

-

Відділ державної реєстрації

6

6

-

-

-

КП «Коломияводоканал»

1

1

-

-

-

КП «Коломиятеплоенергія»

1

1

-

-

-

Відділ ведення державного реєстру виборців

2

2

-

-

-

Управління Пенсійного фонду

1

-

-

-

1

Всього

530

442

12

2,3%

76



Інформація про підготовку та виконання контрольних рішень виконавчого комітету

                              та розпоряджень міського голови за І півріччя 2013 року

Виконавець

Взято на контроль у І півріччі

Знято з контролю


Рішення виконкому


Розпорядження голови

Рішення виконкому

Розпорядження голови

З них виконано у встановлені терміни

З  них виконано з порушенням термінів

З них виконано у встановлені терміни

З  них виконано з порушенням термінів

Управління економіки

2

-

4

-

1

-

Фінансове управління

1

1

1

-

2

-

Управління праці

-

3

2

-

-

-

Управління освіти

1

-

3

-

-

-

Служба у справах дітей

-


3

1

-

-

-

Управління архітектури

-

1

1

-

-

-

КП«Коломияводоканал»

-

-

2

-

-

-

Дозвільний центр

-

-

1

-

-

-

Відділ з питань НС, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами

2

7

2

-

12

-

Загальний відділ

2

2

2

-

3

-

Військкомат

-


1

-

-

1

-

Організаційний відділ

-

1

-

-

3

-

Служба госп.забезпечення


-

1

-

-

1

-

Відділ ведення державного реєстру виборців

-

1

-

-

1

-

Відділ у справах  молоді та спорту

1

1

-

-

3

-

Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю

1

-

-

-

1

-

МЦСССДМ

1

-

-

-

-

-

Сектор звернень

1

-

-

-

-

-

Управління Пенсійного фонду

2

-

-

-

-

-

ВУКМ

1

1

2

-

1

-

Відділ культури

-

1

1

-

-

-

Відділ кадрів

-

1

-

-

-

-

ЦРЛ

-

-

1

-

-

-

Відділ державної реєстрації

-

1

-

-

-

-

Відділ бухобліку та звітності

-

1

-

-

1

-

Всього

15

27

23

-

30

-

Сектор контролю загального відділу    


Розгляд депутатських запитів та звернень за І півріччя 2013 року


п/п



Виконавець

Депутатські запити

Депутатські звернення

Доручено розглянути

Розглянуто з порушенням терміну

Доручено розглянути

Розглянуто з порушенням терміну

всього

у % до загальної кількості

всього від доручених до розгляду

у % від доручених до розгляду

всього

у % до загальної кількості

всього від доручених до розгляду

у % від доручених до розгляду

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

ВУКМ

34

68

3

8,82

31

35,64

-

-

2

Юридичний відділ

-

-

-

-

-

-

-

-

3

Відділ зем. відносин

2

4

-

-

8

9,2

-

-

4

Загальний відділ

-

-

-

-

1

1,15

-

-

5

Відділ кадрів

-

-

-

-

-

-

-

-

6

Відділ державної реєстрації

-

-

-

-

-

-

-

-

7

Відділ культури

1

2

-

-

-

-

-

-

8

Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю

1

2

-

-

1

1,15

-

-

9

Відділ у справах молоді і спорту

-

-

-

-

1

1,15

-

-

10

Організаційний відділ

1

2

-

-

8

9,2

-

-

11

Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами

1

2

-

-

-

-

-

-

12

Фінансове управління

1

2

-

-

-

-

-

-

13

Управління освіти

2

4

1

50

3

3,44

1

33,3

14

Управління праці та соцзахисту населення

-

-

-

-

1

1,15

-

-

15

Управління архітектури, містобудування  та капітального будівництва

3

6

-

-

8

9,2

1

12,5

16

Управління економіки

-

-

-

-

7

8,04

-

-

17

Відділ державної реєстрації

-

-

-

-

1

1,15

-

-

18

КП «Коломияводоканал»

-

-

-

-

1

1,15

1

100

19

КП «Муніципальна дружина»

-

-

-

-

-

-

-

-

20

КП «Житлоінфоцентр»

1

2

-

-

11

12,64

-

-

21

КП «Коломиятеплоенергія»

-

-

-

-

-

-

-

-

22

КП «Полігон Екологія»

-

-

-

-

-

-

-

-

23

Центральна районна аптека № 31

-

-

-

-

-

-

-

-

24

Районна санепідемстанція

-

-

-

-

-

-

-

-

25

Коломийське УЕГГ

-

-

-

-

-

-

-

-

26

Міський РЕМ

-

-

-

-

-

-

-

-

27

Прокуратура

-

-

-

-

1

1,15

-

-

28

МВ УМВС

3

6

-

-

-

-

-

-

29

Я. Гошій

-

-

-

-

3

3,44

-

-

30

Т-во мисливців та рибалок

-

-

-

-

1

1,15

-

-


Разом:

50

100

4

-

87

100

3

-

Примітка: Всього надійшло 50 запитів та 81 звернення. Всі запити та звернення розглянуті, відповіді надані.


Організаційний відділ



Аналіз виконання завдань доручень голови облдержадміністрації та його заступників

                            станом на 01.07.2013 року

Виконавець

Всього завдань  на контролі

Направлено відповіді в останні дні виконання

Управління економіки

12

-

Фінансове управління

8

По дорученню М. Вишиванка №1 від 02.01.2013

5 щомісячних відповідей направлено в останні дні виконання

Управління праці та соцзахисту населення

4

-

Центральна районна лікарня

6

По дорученню М. Вишиванка №23 від 03.12.2012

щоквартальну відповідь протерміновано на 8 днів

По дорученню М. Вишиванка №18 від 12.11. 2012

щоквартальну відповідь протерміновано на 8 днів

Управління освіти

1

-

Відділ управління комунальним майном

4

-

Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами

2

По дорученню В. Плавюка № 41 від 17.05.2013

1 відповідь направлено в останній день виконання

По дорученню В. Плавюка № 7 від 23.07.2013

7 щодвотижневих  відповідей направлено в останні дні  виконання

Управління архітектури, містобудування  та капітального будівництва

3

По дорученню Р. Гусака №49 від 12.06.2013

1 відповідь направлено в останній день виконання

Відділ кадрів

1

-

Відділ у справах молоді та спорту

2

-

Відділ культури

1

-

КП «Коломиятеплоенергія»

1

-

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

1

-

Управління Пенсійного фонду

1

-

Всього

47

16

            Сектор контролю загального відділу    


Перелік документів розглянутих з порушенням терміну за I півріччя 2013 року

Реєстраційний номер

Кореспондент

Короткий зміст

Виконавець

     Дата

Результат виконання

Вико-нання

Повер- нення

1

№0015/0/01-18/04 від 02.01.2013

ОДА

Лист секретаріату Кабінету Міністрів України від 24.12.2012 №47870/2/1-12 щодо затвердження планів зонування територій

Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва

08.02

13.02

Лист-відповідь

контроль

2

№2852/0/01-18/06

від 25.06.2013

Департамент будівництва, ЖКГ

Про надання інформації про виконання п.3 регіональної цільової програми розвитку молодіжного житлового будівництва в області на 2013-2017 роки, затвердженої рішенням сесії обласної ради від 18.04.2013 № 897-21/2013

Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва

27.06

03.07

Лист-відповідь

контроль

3

№2459/0/01-30/24

від 05.06.2013

Адвокат

Боднарчук С. Я.

Запит щодо надання інформації про облік та паспортизацію автомобільних доріг в м. Коломиї

Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва

11.06

20.06

Лист-відповідь

контроль

4

№2470/0/01-19/07

від 05.06.2013

Держземагенство області

Щодо фінансування програми використання та охорони земель

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

10.06

13.06

Лист-відповідь

контроль

5

№2283/0/01-30/10

від 24.05.2013

Прокуратура

Щодо розгляду депутатського звернення про встановлення тимчасових споруд

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

10.06

13.06

Лист-відповідь

контроль

6

№0064/0/01-02/04 від 08.01.2013

ОДА

Про план заходів обласної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту на 2013 рік

Відділ надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами

25.01

12.02

Лист-відповідь

контроль

7

№1485/0/01-02/04

від 03.04.2013

ОДА

Про проведення в області заходів з благоустрою територій до Великодніх свят, щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля" та відзначення переможців обласного конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку" за 2011-2012 роки

Відділ управління комунальним майном

25.04

29.04

Лист-відповідь

контроль

8

№2154/0/01-24/06

від 16.05.2013

УЖКГ ОДА

Щодо надання інформації про підготовку об"єктів ЖКГ до роботи в осінньо-зимовий період

Відділ управління комунальним майном

25.06

27.06

Лист-відповідь

контроль

9

№2670/0/01-17/06

від 13.06.2013

Департамент охорони здоров’я

Про надання інформації про виконання п.4 розпорядження ОДА від 07.05.2013р. № 325 "Про хід виконання розпорядження ОДА від 04.04.2012 № 222 "Про затвердження плану заходів щодо боротьби з наркоманією в області на 2012-2015 роки"

МЦСССДМ

20.06

04.07

Лист-відповідь

контроль

10

№0799/0/01-17/04

від 21.02.2013

ОДА

Доручення віце-прем'єра України від 13.02.2013 № 5238/1/1-13 до листа Держінвестпроекту від 05.02.2013 № 0370-04/13 щодо національного проекту "Вчасна допомога"

Центральна районна лікарня

01.03

06.03

Лист-відповідь

контроль

11

№4771/0/01-22/04 від 13.11.2012

ОДА

Окреме доручення за підсумками наради у голови ОДА 2.11.2012 з питань виконання місцевих бюджетів області

Центральна районна лікарня

10.04

18.04

Лист-відповідь

контроль

12

№5081/0/01-29/04

від 05.12.2012

ОДА

Окреме доручення за підсумками розширеного засідання громадської ради при ОДА від 27.11.2012

Центральна районна лікарня

10.04

18.04

Лист-відповідь

контроль

13

№0286/0/01-31/10 від 24.01.2013

Міськрайонний суд

Позовна заява про позбавлення батьківських прав Ковалик О. Б. та стягнення аліментів

Служба у справах дітей

23.02

26.02

Рішення виконкому

14

№0519/0/01-25/16 від 06.02.2013

УЕГГ

Про обмеження газопостачання з 11.02.2013 КП «Коломиятеплоенергія», «Житлотеплосервіс-1»

КП «Коломия-теплоенергія»

08.03

26.03

-

15

№1310/0/01-18/21 від 25.03.2013

ПП "Ільчігор"

Щодо послуг по розміщенню соціальної реклами на суму 58330.00грн.  (фотозвіт за 2011-2012 роки)

Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва

24.04

08.05

Лист-відповідь

16

№1331/0/01-18/04

від 26.03.2013

ОДА

Лист  Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо подання інформації по щодо стану використання деяких видатків державного бюджету та завершення виконання робіт та про розпочаті будівництвом об'єкти

Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва

25.04

08.05

Лист-відповідь

17

№0363/0/01-22/14 від 29.01.2013

оДПІ

Про надходження до бюджету плати за землю

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

28.02

13.03

Лист-відповідь

18

№0927/0/01-24/16

від 01.03.2013

КП «Житлоінфоцентр»

Про вільні нежитлові приміщення

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

31.03

24.04

Лист-відповідь

19

№1002/0/01-24/16

від 05.03.2013

КП «Житлоінфоцентр»

Про припинення договору оренди з редакцією газети "Коломийський вісник" по вул. Шухевича, 78

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

04.04

11.04

Лист-відповідь

20

№1407/0/01-29/18 від 29.03.2013

Громадського рада

Щодо розміщення Громадської ради

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

28.04

07.05

Лист-відповідь

21

№1567/0/01-19/16 від 08.04.2013

КП «Житлоінфоцентр»

Про закріплення земельної ділянки за гуртожитком по вул. Ст.Бандери, 15

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

08.05

14.05

Лист-відповідь

22

№1896/0/01-16/07 від 25.04.2013

Учбове-виробниче підприємство товариства .глухих

Щодо передачі на баланс приміщення для створення робочих місць для інвалідів слуху

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

25.05

30.05

Лист-відповідь

23

№0994/0/01-19/24 від 05.03.2013

ТзОВ "Українські торгівельні мережі"

Про виділення земельної ділянки для будівництва магазину, або надати варіантів торгових площ

Відділ земельних відносин та обліку комунального майна

04.04

08.04

Лист-відповідь

24

№1060/0/01-24/21 від 11.03.2013

Підприємець Головатюк Л.В.

Про оренду нежитлового приміщення по вул. Леонтовича, 26А

Відділ управління комунальним майном

10.04

15.04

Лист-відповідь

25

№0881/0/01-24/04

від  27.02.2013

ОДА

Лист Мінрегіону України від 15.02.20131 № 7/21-2267 щодо виконання розпорядження КМУ від 17.03.2011 № 199-р з увічнення пам'яті про події ВВв 1941-1945 років

Відділ управління комунальним майном

20.05

22.05

Лист-відповідь

26

№1272/0/01-29/04 від 22.03.2013

ОДА

Лист Національного комітету Товариства Червоного Хреста України від 12.03.2013 № 07/160 щодо проведення щорічного Всеукраїнського місячника Червоного Хреста

Управління праці та соціального захисту населення

21.04

29.04

Лист-відповідь

27

№1777/0/01-14/04 від 18.04.2013

ОДА

Лист Мінсоцполітики від 16.04.2013 про проведення перевірки умов утримання і виховання дітей у інтернатних закладах

Центральна районна лікарня

18.05

10.06

Лист-відповідь

28

№1834/0/01-01/03 від 22.04.2013

КМУ

Про підготовку до відзначення 100-річчя від Дня народження М.М. Амосова (вх №ОДА 3179/0/1-13/01-007 від 18.04.2013)

Центральна районна лікарня

22.05

29.05

Лист-відповідь

29

№1921/0/01-01/01 від 29.04.2013

Адміністрація Президента України

Про рішення Ради національної безпеки і оборони від 29 березня 2013 року "Про стан виконання  рішення Ради національної безпеки  і оборони України від 25 травня 2012 року "Про забезпечення населення якісними та доступними лікарськими засобами (вх №ОДА 3478/0/1-13/01-003 від 27.04.2013)

Центральна районна лікарня

29.05

20.06

Лист-відповідь

30

№2078/0/01-17/04

від  14.05.2013

ОДА

Протокол наради у Віце-Прем"єр-Міністра від 25 квітня 2013 року про забезпечення надання медичної допомоги хворим на хронічну ниркову недостатність

Центральна районна лікарня

13.06

19.06

Лист-відповідь

31

№0418/0/01-17/04 від 01.02.2013

ОДА

Лист Міністерства охорони здоров’я України від 28.01.2013 №04.04-08-66 щодо проведення обов’язкових профілактичних щеплень

Центральна районна лікарня

03.03

11.03

Лист-відповідь

32

№1703/0/01-24/18 від 15.04.2013

ГО «Молодий рух»

Про зарахування вартості поточного ремонту приміщення по вул. Привокзальна, 2а в рахунок орендної плати

Відділ культури

15.05

28.05

Лист-відповідь





2011-2024 © Всі права застережено.