НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
03.08.2013
Про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2013 року |
Пріоритетним напрямком діяльності в Коломийській міській раді та її виконавчих органах залишається забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. У міській раді створено необхідні умови для участі заявників у розгляді поданих ними звернень, надається можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок під час розгляду звернень.
Протягом звітного періоду усі звернення громадян, що надійшли до Коломийської міської ради, перебували на контролі у керівництва міської ради, та, згідно з резолюціями, розглянуті відповідальними виконавцями. Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. За звітний період малозабезпеченим жителям міста з міського бюджету виділено грошову допомогу на загальну суму 134 760 грн.
Згідно затверджених графіків проводилися прийоми громадян керівництвом міської ради, в тому числі у вихідні дні. Відбулося 7 прийомів громадян з міським головою, на яких побувало 87 громадян. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 74 мешканці міста. І надалі діє «гаряча» телефонна лінія та функціонує цілодобова служба оперативних чергових «служба – 05». З початку року послугами цієї служби скористалося 108 мешканців міста.
У звітному періоді продовжено таку форму роботи із зверненнями громадян, як проведення виїзних днів прийому керівництвом міської ради у трудових колективах міста. Під час цих заходів жителі міста мають можливість безпосередньо на місці вирішити наболілі питання. З початку року проведено 5 таких виїзних прийоми, а саме: в КП «Полігон Екологія», Коломийський медичний коледж, гімназію ім. М.Грушевського, СШ I-III ст. № 1 ім. В.Стефа-ника, ЗОШ I-III ст. № 6 на яких зафіксовано 25 звернень. Крім того, у звітному періоді міський голова провів зустрічі з педагогічними колективами в усіх 10 загальноосвітніх закладах міста, гімназії, політехнічному та педагогічному коледжах, де прозвітував про роботу міської влади за останні два роки, розповів про плани щодо розвитку міста в майбутньому, відповів на запитання педагогів та студентів. Інформація про зустрічі міського голови систематично оприлюднювалася на веб-сайті міської ради.
З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань що їх турбують, по місцевому телебаченню ТРК «НТК» в березні проведено прямий ефір з міським головою. За участю міського голови 24.01.2013 відбулося ток-шоу «Коломия думає». Відбулися також прямі ефіри, за участю заступника міського голови М.Білоуса, який веде питання житлово-комунального господарства та начальника управління освіти М.Грицан.
Все це сприяло зменшенню кількості звернень громадян, про що свідчать статистичні дані.
Так, у першому півріччі 2013 року до Коломийської міської ради надійшло 531 звернення, що на 160 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. Зменшилася на 3 кількість звернень через органи влади вищого рівня і склала 42 або 8% від загальної кількості. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені становить 84% від загальної кількості.
Однак, через відсутність достатніх коштів у міському бюджеті, ряд звернень стосовно ремонту житлових будинків, дахів, ремонту і утримання міських доріг вирішити не вдається. Про це свідчить кількість звернень, які залишені на додатковому контролі: за 2010 рік – 8 звернень, 2011 рік – 19 звернень, 2012 рік – 36 звернень, 2013 рік – 25 звернень. Продовжують мати місце випадки порушення ст.ст. 7, 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині, коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявнику, а звернення які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження.
Виходячи з вищевикладеного, виконком міської ради
в и р і ш и в :
1. Інформацію про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2013 року взяти до відома.
2. Секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови та керуючому справами виконкому:
- дотримуватися графіків проведення «гарячих» телефонних ліній та виїзних прийомів;
- посилити контроль за розглядом звернень, що надійшли на виконання до міської ради від органів влади вищого рівня, «гарячої» телефонної лінії Соціального контактного центру;
- вживати всіх заходів щодо скорочення кількості повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня.
3. Головному спеціалісту загального відділу міської ради Д. Якубенко:
3.1. Довідку про стан розгляду звернень громадян в першому півріччі 2013 року (додається) надіслати у відділи та управління міської ради для розгляду та врахування в роботі.
3.2. Здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в структурних підрозділах міської ради.
3.3. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.
3.4. Результати аналізу що півроку публікувати в засобах масової інформації та щоквартально висвітлювати на веб-сайті міської ради.
3.5. Розробити графік виїзних прийомів керівництвом міської ради на друге півріччя 2013 року та забезпечити їх належну організацію.
4. Начальникам відділу земельних відносин та обліку комунального майна міської ради Б.Мондрику і управління архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради Ю.Процюку посилити персональну відповідальність посадових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян, беручи до уваги, що рівень роботи із зверненнями громадян має розглядатися як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.
5. Керівникам структурних підрозділів міської ради:
- забезпечити виконання вимог статей 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині дотримання 5-ти та 15-ти денного терміну розгляду;
- вирішувати питання про відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, бюрократизм і тяганина.
6. Начальникам структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян, щоквартально, не пізніше 10 числа наступного за звітним, подавати головному спеціалісту загального відділу міської ради Д.Якубенко статистичні звіти про роботу із зверненнями громадян.
7. Відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю міської ради (М.Реп’ях) і надалі вести облік виступів керівників міської ради та її структурних підрозділів по місцевому телебаченню ТРК «НТК» та зустрічей з громадою міста. Результати зустрічей оприлюднювати на веб-сайті міської ради.
8. Рішення виконкому від 26.02.2013 р. № 15 з контролю зняти.
9. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – головного спеціаліста загального відділу міської ради Д.Якубенко.
10. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому А.Грицана.
Міський голова І.Слюзар
Довідка
про стан розгляду звернень громадян в І півріччі 2013 року
В І півріччі 2013 року до Коломийської міської ради надійшло 531 звернення, що на 160 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. В тому числі поштою – 156, на особистому прийомі -84. З них: 9- повторних та 63 колективних звернення.
Протягом І півріччя зменшилася на 3 кількість звернень через органи влади вищого рівня і склала 42 (8 % від загальної кількості звернень). З них: від Секретаріату Президента України - 4 звернення, Кабінету Міністрів України - 4, 22 - з обласної державної адміністрації та 2 звернення від інших органів влади. За результатами розгляду вирішено позитивно 3 звернення, 1 відмовлено, на 37 звернень дано роз’яснення та 1 звернення перебуває в стадії розгляду. До органів влади вищого рівня звернулося 12 заявників пільгових категорій населення.
Громадяни міста звернулися передусім з заявами та клопотаннями – 527 (99.2% від загальної кількості звернень), скаргами – 3 та 1 пропозиція. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 162 звернення, роз’яснено по суті – 283, 5- відмовлено, решту 81 звернення перебувають на розгляді та додатковому контролі. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені за звітний період становить 84 % від загальної кількості.
Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 538 питань. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання комунального господарства, землекористування і землевпорядкування, які склали відповідно 180 та 73 звернення. Актуальними залишаються питання соціального захисту, надання житла, архітектури та містобудування і інші.
В І півріччі 2013 року до міської ради звернулося 920 громадян, з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 63, що становить 12% від загальної кількості. З початку року надійшло 9 повторних звернень.
Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: учасники війни та бойових дій – 13 осіб, ветерани праці та пенсіонери - 21, інваліди загального захворювання - 27, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС - 7, одинокі матері - 4, мати –героїня - 1 та інші громадяни, які потребують соціального захисту.
Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року малозабезпеченим жителям міста за кошти міського бюджету виділено грошову допомогу в розмірі 134 760 грн.
Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень.
Розпорядженням міського голови затверджено:
- графіки «гарячої» телефонної лінії з керівництвом міської ради;
- графіки прийому громадян з особистих питань у вихідні дні;
- графіки виїзних прийомів з особистих питань керівництвом міської ради.
Планами роботи передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах міста. Протягом звітного періоду усі звернення громадян, що надійшли до міської ради, перебували на контролі у керівництва та, згідно резолюцій, розглянуті відповідними виконавцями.
В міській раді створені необхідні умови для участі заявників у розгляді поданих ними звернень, надавалася можливість ознайомитися з матеріалами перевірок під час розгляду звернень.
Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в лютому на засіданні виконкому слухалося питання “Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році”. Прийнято відповідне рішення. Також, дане питання 15.02.2013 р. та 12.04.2013 р розглядалося на нарадах у керуючого справами виконкому.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян, щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.
Щодо абзацу 9 пункту 1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05 ”. В І півріччі цього року послугами “служби – 05” скористалося 108 мешканців міста. Щоп’ятниці з 14.00 до 15.00 діє «гаряча» телефонна лінія з керівництвом міської ради, графіки якої затверджуються щоквартально. Протягом звітного періоду відбулося 16 “гарячих” телефонних ліній, зареєстровано 3 звернення.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009р. № 898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Соціальний контактний центр”, відповідного розпорядження голови облдержадміністрації від 09.10.2009р. № 596 “Про розгляд звернень громадян, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію” Соціального контактного центру” з початку року міською радою опрацьовано 59 вищезгаданих звернень. Як показав аналіз, це в тричі більше, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Основними питаннями з якими звертаються громадяни на «гарячу» телефонну лінію Урядового контактного центру є питання соціального захисту населення (22 звернення), комунального господарства (16), заборгованості по зарплаті (5), медицини (6) та інші. Більша частина звернень з питань соціального характеру носить консультативний характер, решту про надання державних соціальних допомог сім’ям з дітьми. Серед них 2 звернення які надійшли в рамках телевізійного проекту Президента України “Діалог з країною”. А саме: звернення жительки с.Кропивище Коломийського району Каленяк О.М. про заборгованість з виплатою заробітної плати в ПП “Лаванда” (після розгляду звернення заборгованість із виплати заробітної плати погашено в повному обсязі). Також звернення жительки м. Коломиї Бордоланюк М.П. щодо влаштування вбиральні у будинку за місцем проживання. Заявниці роз'яснено, що для виконання даних робіт потрібна згода інших співвласників коридору загального користування.
Згідно з пунктом 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 в міській раді продовжила свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Відбулося п’ять засідань комісії, на яких слухалися питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян в 2012 році та в І кварталі 2013, аналіз стану розгляду колективних звернень та звернень на «гарячу» телефонну лінію Урядового контактного центру, стан виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян у відділах та управліннях міської ради та розгляд звернень Мельник О.М., Дербаха М.М., Никорак О.Й.
На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, з метою надання методичної допомоги в роботі із зверненнями громадян, в звітному періоді відповідно до затвердженого графіку, було здійснено перевірку з питання додержання законодавства про звернення громадян у КП “Коломияводоканал”.
На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ “Звернення громадян”, де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому керівництва міської ради, обласної ради, обласної державної адміністрації та інформація про особисті прийоми громадян керівництвом міської ради. Також розміщена інформаційна довідка про роботу із зверненнями громадян в 2012 році та в І кварталі 2013 року.
На виконання абзацу 1 пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 з початку року організовано 7 прийомів громадян з міським головою, на яких побувало 87 коломиян, опрацьовано 71 звернення. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 74 мешканців міста.
Розпорядженням міського голови затверджено графік виїзних прийомів керівництва міської ради. З початку року проведено 5 виїзних прийоми, а саме: в комунальне підприємство «Полігон Екологія», Коломийський медичний коледж, гімназія ім. М.Грушевського, СШ І-ІІІ ступенів №1 ім. В.Стефаника, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 на яких зафіксовано 25 звернень.
У звітному періоді міський голова провів зустрічі з педагогічними колективами в 10 загальноосвітніх закладах міста, гімназії, політехнічному та педагогічному коледжах, де прозвітував про роботу міської влади за останні два роки, розповів про плани щодо розвитку міста в майбутньому, відповів на запитання педагогів та студентів.
На виконання абзацу 2 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 з метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань що їх турбують, на місцевому телебаченні ТРК «НТК» з початку року проведено прямий ефір з міським головою 15.03.2013 року, а також, за участю міського голови 24.01.2013 року відбулося ток-шоу «Коломия думає». Відбулися також прямі ефіри, в яких брали участь заступник міського колови М. Білоус 01.02.2013 р та начальник управління освіти М.Грицан 28.05.2013 р.
Хочеться відмітити високий рівень виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян в управліннях праці та соціального захисту населення, освіти та економіки, у відділах юридичному, загальному, організаційному та відділі з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.
Однак через недостатню вимогливість до розгляду звернень громадян в окремих відділах та управліннях міської ради зустрічаються непоодинокі випадки формалізму та бюрократії, що не дає змоги значно скоротити кількість звернень до вищестоящих органів влади та кількість громадян, що бажають побувати на прийомі у міського голови і в такий спосіб задовольнити свої законні вимоги.
Проведений аналіз свідчить, що продовжують мати місце випадки порушення ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” в частині, коли звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження та ст.7 коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявникові.
Незважаючи на вжиті заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян не вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків визначених законодавством. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, 2 звернення розглянуто з порушенням терміну розгляду, це на 1 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року, зокрема:
- у відділі земельних відносин та обліку комунального майна - звернення Молотковського Б.М. з приводу земельного спору протерміноване на 3 дні;
- в управлінні архітектури містобудування та капітального будівництва - звернення Федорук І.І. з приводу незаконного ведення будівництва розглянуто з порушенням термінів на 10 днів.
Залишається незадовільним розгляд звернень, які перебувають на додатковому контролі. Так, станом на 15.07.2013 року, у відділі управління комунальним майном та КП» «Житлоінфоцентр» залишені на додатковому контролі:
- 2010 рік – 8 звернень
- 2011 рік – 19 звернень
- 2012 рік – 36 звернень
- 2013 рік - 25 звернень
Головний спеціаліст загального відділу Д.Якубенко
Дані
про звернення громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2013 року в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року
Таблиця 1
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Кількість звернень з вищестоящих органів влади |
З них: |
||||||||||||||||||||||||||||
Повторних |
Колектив них |
Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій |
Від інвалідів І,ІІ, ІІІ групи |
Від ветеранів праці |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїгнь |
Від учасників ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС, осіб потерпілих від Чорно-бильської катастрофи |
||||||||||||||||||||||||||
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
різниця |
531 |
653 |
-122 |
447 |
514 |
-67 |
84 |
95 |
-11 |
42 |
45 |
-3 |
9 |
12 |
-3 |
63 |
59 |
+4 |
13 |
18 |
-5 |
27 |
18 |
+9 |
21 |
8 |
+13 |
10 |
10 |
0 |
7 |
3 |
+4 |
кількість питань порушених у зверненнях |
У тому числі питаннях: |
||||||||||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв’язку |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати |
Охорони здоров’я |
Комунального господарства |
Житлової політики |
Екології та природних ресурсів |
|||||||||||||||||||||
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця иця |
538 |
661 |
-123 |
73 |
95 |
-22 |
7 |
24 |
-17 |
2 |
1 |
+1 |
75 |
31 |
+44 |
12 |
6 |
+6 |
8 |
1 |
+7 |
183 |
145 |
+38 |
43 |
29 |
+14 |
1 |
3 |
+2 |
Продовження таблиці 1
У тому числі питаннях: |
|||||||||||||||||||||||||||
Забезпечення дотримання законності та охорони правопо-рядку |
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльність об’єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин |
Діяльність центральних органів виконавчої влади |
Діяльність місцевих органів виконавчої влади |
Діяльність органів місцевого самовряду-вання |
Державного будівництва, адміністратив-но-територіаль-ного устрою |
Інші |
|||||||||||||||||||
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
2013 |
2012 |
Різниця |
203 |
2012 |
Різниця |
|
9 |
5 |
+14 |
5 |
5 |
0 |
4 |
5 |
-1 |
2 |
0 |
+2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
2 |
+6 |
28 |
27 |
+1 |
78 |
282 |
-194 |
Дані про звернення громадян,
які надійшли у відділи та управління міської ради та комунальні підприємства міста у І півріччі 2013 року
Таблиця 2
Кількість всіх звернень |
Звернення з міської ради |
Звернення які надійшли безпосередньо до підприємств |
На особистому прийомі керівників відділів чи управлінь |
Повторних |
Колективних |
Заявників пільгової категорії |
Задоволено |
Відмовлено |
Роз'яснено |
В стадії розгляду |
Розглянуто з порушенням терміну |
|
Управління праці та соціального захисту населення |
443 |
76 |
247 |
120 |
10 |
0 |
293 |
148 |
0 |
104 |
191 |
0 |
Відділ земельних відносин та обліку комунального аайна |
400 |
83 |
296 |
21 |
5 |
0 |
26 |
213 |
97 |
48 |
42 |
1 |
Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва |
362 |
43 |
263 |
56 |
1 |
3 |
0 |
224 |
21 |
62 |
55 |
1 |
КП «Житлоінфоцентр» |
321 |
39 |
251 |
31 |
5 |
50 |
60 |
111 |
0 |
71 |
139 |
0 |
Відділ управління комунальним майном |
214 |
148 |
17 |
49 |
4 |
29 |
15 |
62 |
1 |
125 |
26 |
0 |
Управління економіки |
71 |
17 |
0 |
54 |
1 |
3 |
24 |
32 |
0 |
38 |
1 |
0 |
КП «Коломияводоканал» |
35 |
5 |
6 |
24 |
0 |
2 |
0 |
10 |
0 |
20 |
5 |
0 |
Управління освіти |
28 |
7 |
10 |
11 |
0 |
10 |
1 |
6 |
0 |
22 |
0 |
0 |
Відділ культури |
6 |
1 |
0 |
5 |
0 |
2 |
0 |
4 |
0 |
2 |
0 |
0 |