НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 04 травня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про виконання програми cоціально-економічного та культ..."  № 121 від 30.07.2013р. 
Документ №121 від 30.07.2013р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

03.08.2013



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 30.07.2013р.  № 121
 

Про виконання програми  cоціально-економічного та культурного розвитку і бюджету міста за І півріччя 2013 року


Виконком міської ради відзначає, що в І півріччі 2013 року  управління та відділи міської ради, державні органи виконавчої влади спрямовували свою діяльність  на забезпечення виконання основних напрямів та завдань програми соціально-економічного та культурного розвитку міста, програми Президента України «Україна – для людей», Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна влада».

Залучення додаткових інвестиційних ресурсів, вдосконалення виробничих процесів, впровадження нових видів продукції дали можливість забезпечити позитивну та стабільну роботу окремих промислових підприємствах міста, зокрема ТзОВ “Зернопереробна компанія ”ЮМАС”, ПрАТ”Дятьківці”, ПП”Коломийський хлібокомбінат”, ТзОВ ВКФ”Тріумф”,  ТзОВ ”Тенмарк”, ТзО”³т”. 

Найбільшими платниками податків до бюджетів усіх рівнів та Пенсійного фонду залишаються АТ "Заводоуправління будівельних матеріалів", ТОВ “Тенмарк”, СП КНКГ “Дельта”, ПрАТ "Дятьківці", КП“Коломияводоканал”,  ПАТ «Коломийське АТП»,  Дистанція колії,  Вагонне депо, ВП "Моторвагонне депо".

В місті впроваджуються  три інвестиційні проекти  по будівництву нових підприємств та реконструкції діючих (будівництво деревообробного заводу (австрійська фірма “Швайгофер-хольц”), реконструкція цеху щодо виробництва метизів для автомобільної промисловості на ПП „Камінко”,  підвищення енергоефективності борошномельного виробництва та збереження зерна на ТзОВ „Зерно-переробна компанія „ЮМАС”);  три - в  рамках Програми транскордонного співробітництва щодо створення та просування продуктів міського культурного туризму, утилізації біорозкладальних відходів, підтримки підприємництва;  один - в рамках співпраці Асоціації міст України з Норвезькою асоціацією місцевих і регіональних влад і Норвезьким інститутом міського та регіонального розвитку за фінансової підтримки МЗС Норвегії з питань підвищення ефективності поводження з твердими побутовими відходами на території міста. З метою пошуку вільних виробничих площ та земельних ділянок, ознайомлення з промисловим  потенціалом  протягом першого півріччя 2013 року місто з робочим візитом відвідало  три  іноземні делегації. З метою обміну досвіду в сфері науки, освіти, культури, розвитку туризму і спорту, місцевого самоврядування та раціонального використання природних ресурсів в березні 2013 року укладено угоду про партнерські стосунки та співпрацю між м.Коломиєю та м.Вишневе Київської області.

     Завершено будівельні роботи щодо зведення будівельно-господарського гіпермаркету “Епіцентр”, відкриття якого відбулося 13 липня 2013 року, додатково введено в дію біля 150 нових робочих місць.

За січень-червень 2013 року в місті зареєструвалось 212 новостворених юридичних та фізичних осіб. Всього станом на 01.07.2013 року знаходиться на обліку 7775 суб'єктів господарювання,  з них 6358 - фізичних осіб - підприємців та 1417 - юридичних осіб. З 15 липня 2013 року у міській раді розпочав прийом документів від суб”єктів господарської діяльності та фізичних осіб  Центр надання адміністративних послуг, основним завданням якого є скорочення термінів видачі  необхідних документів та забезпечення надання якісних адміністративних послуг. 

З метою належного обслуговування платників податків в Коломийській ОДПІ функціонує Центр обслуговування платників податків, в якому обслуговується більше 11 тис. платників, що перебувають на обліку в Коломийській ОДПІ. З  лютого цього року працює відокремлений пункт реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів,  станом на 01.07.2013 року виготовлено та видано 684 електронні ключі.

  На прохання жителів міста додатково введено в дію нові маршрути до садово-городніх масивів вулиць Косачівська та Пушкіна, продовжено схему руху маршрутного автобуса №1 „Залізничний вокзал - с.  Нижній Вербіж” до садово-городніх масивів „Сільмашівець” (с. Н.Вербіж). З 1 травня введено в дію додатковий пільговий маршрут №6 Залізничний вокзал – вул.Довбуша,  який курсуватиме до  20 жовтня цього року.

Роздрібний товарооборот за 5 місяців 2013 року збільшився по місту  на 11,0 відсотків відносно відповідного періоду минулого року і склав 748,7 млн.грн.  В  розрахунку  на  одного міського  жителя    у  середньому  за  місяць  продавалося  товарів  на  521,5  грн.  (по  області  цей  показник  на  рівні 411,9 грн.). На ринку послуг у січні-травні 2013 року працювало 91 підприємство з надання послуг, яких надано  на суму 32,9 млн.грн.

Власні надходження до бюджету Пенсійного фонду  за січень - червень 2013 року збільшились відносно планового показника на 0,57 млн.грн.  і склали 121,1 млн.грн. або 100,5 відс.  В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження власних коштів збільшились на 5,34 млн.грн.,  приріст склав 5,2 відсотки.      

Разом з тим, окремі напрямки розвитку міста економічного та соціального спрямування потребують активізації та вжиття комплексних заходів.

За січень-травень 2013 року  на 9,2 млн.грн. зменшено обсяг реалізації товарної продукції, товарів, робіт і послуг промисловими підприємствами міста основного кола звітуючих.

До бюджетів усіх рівнів протягом І півріччя звітного року  в розрізі платежів, які адмініструються Коломийською ОДПІ, мобілізовано 50,1 млн.грн. податків і зборів, що на 2,8 млн.грн. менше, ніж за відповідний період 2012 року.

Сума надходжень до міського бюджету по загальному і спеціальному фонду  за 6 місяців цього року склала 77,93 млн.грн., що відповідає 82,0 відс. до запланованих і з недовиконанням 17,1 млн.грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 1,1 відс. або на 0,9 млн.грн. На захищені видатки при запланованих 94,69 млн.грн. спрямовано 80,26 млн.грн., зокрема на оплату праці з нарахуваннями – 43,53 млн.грн., на продукти харчування – 2,12 млн.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 4,33 млн.грн. Станом на 01.07.2013 року заборгованість по захищених видатках складає: по оплаті праці працівникам бюджетних установ (термін сплати, якої не настав) – 4,72 млн.грн., за продукти харчування – 0,35 млн.грн., за теплопостачання -  4,57 млн.грн., за спожитий природній газ – 0,12  млн.грн.

          Платниками міста на сьогоднішній день не забезпечено повного погашення заборгованості  по сплаті страхових внесків до бюджету Пенсійного фонду, сума боргу становить 2,2 млн.грн., по єдиному соціальному внеску – 3,9 млн.грн.


Виходячи з вищенаведеного, виконком міської ради в и р і ш и в:      


1. Інформацію про підсумки виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку і бюджету міста за І півріччя 2013 року взяти до відома.

2. Фінансовому управлінню міської ради (Бакай Г.Д) звіт про виконання міського бюджету за І півріччя 2013 року подати на розгляд та затвердження чергової сесії міської ради.

       3. Керівникам бюджетних установ міста забезпечити  утримання  чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату лише у межах фонду заробітної плати, затвердженого кошторисом, зобов’язання на здійснення платежів по теплоенергоносіях  брати тільки в межах відповідних бюджетних асигнувань.

4. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Гурак Г.Я.), Коломийській ОДПІ (Лубоцька С.О.), Коломийському МРЦЗ (Мацьків М.Д.), управлінню Пенсійного фонду в м. Коломиї та Коломийському районі (Григорчук Г.П.) забезпечити через засоби масової інформації широку роз’яснювальну роботу серед платників щодо норм чинного законодавства України в частині права громадян на працю, обов’язковості оформлення трудових угод з працедавцем, належно висвітлювати результати обстежень щодо виявлення фактів ухилення суб’єктів господарювання від оподаткування зароблених їх працівниками коштів.    

5. Коломийській оДПІ (Лубоцька С.О.):

- забезпечити виконання планових завдань по надходженнях до міського бюджету;

- активізувати роботу щодо скорочення податкового боргу (недоїмки) по платежах до міського бюджету та посилити контроль щодо повноти сплати до бюджетів вже нарахованих податків і платежів, вжити заходів щодо покращення платіжної дисципліни суб’єктів господарювання;

- посилити роботу щодо виявлення неоформлених найманих працівників у суб'єктів господарювання.

6. Управлінню Пенсійного фонду в м. Коломиї та Коломийському районі (Григорчук Г.П.) активізувати роботу з боржниками до бюджету Пенсійного фонду щодо скорочення недоїмки зі страхових внесків, спільно з підприємствами - боржниками розробити та забезпечити виконання графіків погашення недоїмки кожним економічно-активним платником-боржником.

          7. Управлінню економіки міської ради (Гранда О.М.):

      - забезпечити періодичне обстеження промислових підприємств міста з метою вивчення їх  фінансово – господарської діяльності, основних напрямків роботи щодо нарощення обсягів виробництва товарної продукції та перспективи розвитку підприємств у 2013 - 2014 роках.

          1.                  - спільно з управлінням архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради (Процюк Ю.А.), управлінням Держземагенства у Коломийському районі (Бучелюк С.В.), КП ”Коломияводоканал” (Калиняк І.П.), Коломийським МРЕМ (Гейтота Б.М.), управлінням газового господарства (Вітюк В.В.), відділом земельних відносин та обліку комунального майна міської ради (Мондрик Б.Б.) розробити до 01.09.2013 року концепцію  розвитку індустріального парку в м.Коломиї і подати на розгляд та  затвердження міської ради.

8. Координацію робіт та узагальнення інформації про виконання рішення покласти на головних відповідальних виконавців - управління економіки міської ради (Гранда О.М.), фінансове управління міської ради (Бакай Г.Д.).

9. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови та заступників міського голови відповідно до функціональних повноважень. 



Міський голова                                                                                                                І.Слюзар




2011-2024 © Всі права застережено.