НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
29.06.2013
Про Положення про центр надання адміністративних послуг Коломийської міської ради |
Відповідно до п.2 рішення міської ради від 30.05.2013 №1550-28/2013 "Про внесення змін в структуру та чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів" та частини 10 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", виконком міської ради
вирішив:
1. Схвалити проект Положення про центр надання адміністративних послуг Коломийської міської ради (додається).
2. Подати проект Положення про центр надання адміністративних послуг Коломийської міської ради на затвердження на черговій сесії міської ради.
Заступник міського голови М.Білоус
Схвалено
рішенням виконкому
міської ради
від 25.06.2013 № 114
ПОЛОЖЕННЯ
про центр надання адміністративних послуг
Коломийської міської ради
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Центр надання адміністративних послуг Коломийської міської ради (далі - ЦНАП) є виконавчим органом Коломийської міської ради, забезпечує реалізацію державної політики у сфері надання адміністративних послуг.
ЦНАП створений відповідно до Закону України "Про адміністративні послуги", п.5 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та рішення Коломийської міської ради від 30.05.2013р. №1550-28/2013 "Про структуру та чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів".
Утворення ЦНАП є виключною компетенцією Коломийської міської ради.
ЦНАП підконтрольний та підзвітний Коломийській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Коломийської міської ради, Коломийському міському голові та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
ЦНАП є самостійним, не має статусу юридичної особи.
ЦНАП утримується за рахунок коштів міського бюджету. Штатний розпис ЦНАП затверджує міський голова.
1.2. В своїй діяльності ЦНАП керується Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про адміністративні послуги", "Про засади запобігання і протидії корупції", "Про доступ до публічної інформації", актами Президента України і Кабінету Міністрів України , іншими законодавчими та нормативними актами, рішеннями Івано-Франківської обласної ради і Коломийської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями і дорученнями Коломийського міського голови, розпорядженнями Івано-Франківської обласної державної адміністрації та цим Положенням.
1.3. Посадові особи, що працюють у ЦНАП, є посадовими особами місцевого самоврядування, відповідно до цього Положення мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.
1.4. До складу ЦНАП входять адміністратори та державні адміністратори, що мають забезпечувати дотримання та функціонування принципу організаційної єдності в процесі надання адміністративних послуг.
1.5. Положення про ЦНАП встановлює правові засади організації діяльності та компетенцію ЦНАП, порядок взаємодії державних адміністраторів та адміністраторів із суб'єктами звернень, суб'єктами надання адміністративних послуг та дозвільними органами.
II. МЕТА І ЗАВДАННЯ ЦНАП
2.1. Метою роботи ЦНАП є надання якісних адміністративних послуг та документів дозвільного характеру суб'єктам звернень.
2.2. Основними завданнями ЦНАП є:
2.2.1. організація надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2.2.2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг і документів дозвільного характеру та поліпшення якості їх надання.
2.2.3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру, що надаються в ЦНАП.
2.3. ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
2.4. ЦНАП забезпечує видачу документів дозвільного характеру через державного адміністратора шляхом його взаємодії із дозвільними органами.
2.5. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається міською радою.
III.АДМІНІСТРАТОРИ ЦНАП
3.1. На посаду адміністратора ЦНАП призначаються особи, що мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст, мають стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 2-х років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3-х років. Адміністратор призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України та звільняється з посади міським головою.
3.2. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
3.3. Основними завданнями адміністратора є:
3.3.1. надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
3.3.2. прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3.3.3. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
3.3.4. організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
3.3.5. здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
3.4. Адміністратор має право:
3.4.1. безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
3.4.2. погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3.4.3. інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
3.4.4. посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
3.4.5. порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру;
3.4.6. з метою виконання посадових обов'язків здійснювати обробку персональних даних фізичних осіб, що звертаються до ЦНАП.
IV. ДЕРЖАВНІ АДМІНІСТРАТОРИ ЦНАП
4.1.На посаду державного адміністратора ЦНАП призначаються особи, що мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст, мають стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 2-х років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3-х років. Державний адміністратор призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України та звільняється з посади міським головою.
4.2. Основними завданнями державного адміністратора є:
4.2.1. надання суб’єкту господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку отримання документів дозвільного характеру;
4.2.2. прийняття від суб’єкта господарювання документів, необхідних для отримання документів дозвільного характеру, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним регіональним, місцевим дозвільним органам;
4.2.3. видача суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру, оформлених регіональними, місцевими дозвільними органами;
4.2.4. забезпечення взаємодії регіональних, місцевих дозвільних органів та документообігу;
4.2.5. організаційне та інформаційне забезпечення проведення представниками регіональних, місцевих дозвільних органів спільного обстеження об’єкта;
4.2.6. контроль за додержанням посадовими особами регіональних та/або місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру;
4.2.7. формування та ведення реєстру документів дозвільного характеру;
4.2.8. інформування посадової особи, якій він підпорядковується, а також спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (далі - уповноважений орган) про порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою регіонального, місцевого дозвільного органу;
4.2.9. підготовка пропозицій щодо вдосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру;
4.2.10. ведення в мережі Інтернет веб-сторінки, що містить інформацію, необхідну для отримання документів дозвільного характеру;
4.2.11. видача довідок з реєстру документів дозвільного характеру;
4.2.12. складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.
4.3. Основними обов’язками державного адміністратора є:
4.3.1. забезпечення видачі документів дозвільного характеру, оформлених регіональними, місцевими дозвільними органами, виключно через ЦНАП;
4.3.2. оптимізація процесу видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру шляхом налагодження взаємодії між представниками регіональних, місцевих дозвільних органів;
4.3.3. організація та інформаційне забезпечення діяльності представників регіональних, місцевих дозвільних органів щодо проведення спільного обстеження об’єкта;
4.3.4. ведення документообігу та забезпечення обліку звернень суб’єктів господарювання (у тому числі звернень до представників регіональних, місцевих дозвільних органів);
4.3.5. формування та ведення реєстру документів дозвільного характеру в порядку, установленому уповноваженим органом;
4.3.6. підготовка пропозицій щодо вдосконалення процедури видачі (переоформлення, отримання дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру.
4.4. Державний адміністратор має право:
4.4.1. безоплатно отримувати від дозвільних органів інформацію, пов’язану з видачею документів дозвільного характеру, крім інформації, що становить державну таємницю. Дозвільний орган зобов’язаний надавати таку інформацію державному адміністратору протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідного запиту;
4.4.2. відмовити у прийнятті заяви на отримання документа дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, у разі подання суб’єктом господарювання документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, не в повному обсязі з наданням обґрунтованої відповіді (у разі одержання документів поштою - письмово повідомити заявника);
4.4.3. з метою виконання посадових обов'язків здійснювати обробку персональних даних фізичних осіб, що звертаються до ЦНАП.
V. КЕРІВНИЦТВО ЦНАП
5.1. ЦНАП очолює начальник, який призначається на посаду конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України та звільняється з посади міським головою.
На посаду начальника ЦНАП призначається особа, що має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр-спеціаліст, має стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування на посаді головного спеціаліста не менше 3-х років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5-ти років.
5.2. Начальник ЦНАП безпосередньо підконтрольний заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, підзвітний та підпорядкований йому.
5.3. Начальник ЦНАП відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:
5.3.1. здійснює керівництво роботою ЦНАП, несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;
5.3.2. організовує діяльність ЦНАП, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи ЦНАП;
5.3.3. координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
5.3.4. організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5.3.5. сприяє створенню належних умов праці у ЦНАП, вносить пропозиції міському голові, щодо матеріально-технічного забезпечення ЦНАП;
5.3.6. розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
5.3.7. здійснює функції адміністратора;
5.3.8. забезпечує виконання інших завдань, передбачених чинним законодавством, завдань та доручень керівництва міської ради з питань забезпечення організації надання якісних адміністративних послуг через ЦНАП.
5.3.9. з метою виконання посадових обов'язків здійснює обробку персональних даних фізичних осіб, що звертаються до ЦНАП.
5.4. діловодство ЦНАП ведеться згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства.
VI. НАДАННЯ СУПУТНІХ ПОСЛУГ В ЦНАП
6.1. У приміщені ЦНАП можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
6.2. Супутні послуги надаються суб'єктами господарювання, добір яких здійснюється суб'єктом надання адміністративних послуг, на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб'єкта звернення.
VII. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦНАП
Фінансування діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
VIII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЦНАП
8.1.Начальник відділу несе персональну відповідальність за:
8.1.1. невиконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функціональних обов'язків відповідно до цього Положення;
8.1.2. невідповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства;
8.1.3. невиконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови;
8.1.4.неналежне виконання Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про засади запобігання і протидії корупції", "Про доступ до публічної інформації" та інших чинних нормативно-правових актів;
8.1.5. недотримання законодавства України про захист персональних даних.
8.2.Державні адміністратори та адміністратори за порушення законодавства у сфері дозвільної системи та в сфері надання адміністративних послуг несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.
IX. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Припинення діяльності ЦНАП здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.
9.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.