НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про затвердження Статуту комунального закладу "Сервісний центр закладів культури" у новій редакції
Рішення міської ради №2040-33/2022 від 24.06.2022р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
13.12.2021
З метою поліпшення якості обслуговування закладів культури, забезпечення підтримки та сприяння розвитку установ та організацій в галузі культури, задоволення потреб мешканців Коломийської міської територіальної громади в культурному розвитку, керуючись ст.26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
вирішила:
- Створити комунальний заклад «Сервісний центр закладів культури».
- Затвердити Статут комунального закладу «Сервісний центр закладів культури» (додається).
- Призначити виконуючою обов’язки директора комунального закладу «Сервісний центр закладів культури» Олександру ОЛІЙНИК.
- Виконуючій обов’язки директора, Олександрі ОЛІЙНИК, вжити заходи щодо проведення державної реєстрації установчих документів комунального закладу «Сервісний центр закладів культури» відповідно до вимог чинного законодавства.
- Затвердити граничну чисельність штатних посад комунального закладу «Сервісний центр закладів культури» у кількості 25 штатних одиниць.
- Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Володимира МЕЛЬНИЧУКА.
- Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку. (Ростислав ПЕТРУНЯК).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 09.12.2021р. №1550-23/2021
Міський голова
Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
СТАТУТ
комунального закладу
«Сервісний центр закладів культури»
м. Коломия
2021
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Статут комунального закладу «Сервісний центр закладів культури» (далі - Статут) визначає правові та економічні основи організації діяльності комунального закладу «Сервісний центр закладів культури» (далі – Заклад).
1.2. Заклад є комунальною установою Коломийської міської ради (далі - Засновник). Органом управління Закладу є Управління культури та туризму Коломийської міської ради (далі - Орган управління).
1.3. Заклад є неприбутковою установою та діє відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указів Президента України, Постанов Верховної Ради України, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Коломийської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, наказів Органу управління, до сфери управління якого відноситься Заклад, цього Статуту.
1.4. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штамп, інші реквізити відповідно до чинного законодавства, має право відкривати рахунки у відповідних установах, укладати господарські договори і угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов'язки, бути позивачем та відповідачем в судах. Права і обов’язки юридичної особи Заклад набуває з дня його державної реєстрації.
1.5. Заклад не має у своєму складі інших юридичних осіб.
1.6. Заклад набуває статусу юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законодавством порядку.
1.7. Найменування закладу:
1.7.1 повне: Комунальний заклад «Сервісний центр закладів культури»;
1.7.2. скорочене: Сервісний центр закладів культури.
1.8. Юридична адреса Закладу: 78203, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Театральна, 27.
2. МЕТА І ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
2.1. Метою створення і діяльності Закладу є поліпшення якості обслуговування закладів культури, забезпечення підтримки та сприяння розвитку установ та організацій в галузі культури, задоволення потреб мешканців Коломийської міської територіальної громади в культурному розвитку на безоплатній основі.
2.2. Предметом діяльності Закладу для зазначеної мети є:
2.2.1. надання послуг із господарського, технічного та транспортного забезпечення діяльності закладів та установ підпорядкованих Органу управління;
2.2.2. надання послуг з прибирання території та приміщень закладів та установ підпорядкованих Органу управління;
2.2.3. надання послуг з утримання в належному стані, комплексного обслуговування та проведення (організація) робіт, пов’язаних з поточним ремонтом будівель закладів та установ підпорядкованих Органу управління;
2.2.4. надання послуг з проведення електромонтажних, водопровідних та інших будівельно-монтажних робіт закладів та установ підпорядкованих Органу управління;
2.2.5. надання послуг з комплексного обслуговування масових заходів, сценічного обладнання;
2.2.6. надання послуг із обслуговування автотранспортних засобів закладів та установ підпорядкованих Органу управління;
2.2.7. забезпечення культурно-дозвіллєвих, туристичних, екскурсійних, перекладацьких, рекламних, поліграфічних та інших послуг для потреб закладів та установ підпорядкованих Органу управління;
2.2.8. здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті його створення та не заборонені чинним законодавством України.
3. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ
3.1. Вищим органом управління Закладу є Засновник.
З питань своєї діяльності Заклад підпорядкований, підзвітний та підконтрольний Засновнику, виконавчому комітету Коломийської міської ради, міському голові та Органу управління. Засновник здійснює свої повноваження щодо Закладу безпосередньо та через Орган управління.
3.2. До виключної компетенції Засновника належать вирішення питань щодо:
3.2.1. створення Закладу;
3.2.2. затвердження Статуту, внесення змін до Статуту;
3.2.3. прийняття рішень про відчуження основних засобів та нерухомого майна Закладу, які є комунальною власністю Коломийської міської територіальної громади;
3.2.4. прийняття рішень щодо отримання Закладом банківських кредитів, укладення договорів застави, іпотеки, концесії, лізингу, угод про спільну діяльність та внесення до них змін;
3.2.5. прийняття рішень про реорганізацію або ліквідацію Закладу.
3.3. Поточне управління Закладом здійснює директор Закладу (далі-Директор).
3.4. До компетенції Органу управління належить:
3.4.1. призначання на посаду та звільнення з посади Директора;
3.4.2. здійснення контролю за дотриманням Статуту та прийняття рішень у зв’язку з його порушенням;
3.4.3. здійснення контролю за ефективністю використання майна, що знаходиться в оперативному управлінні;
3.4.4. затвердження структури та штатного розпису Закладу;
3.4.5. здійснює інші повноваження визначені чинним законодавством .
3.5. Директор призначається на посаду Органом управління за результатами конкурсу. Підставою для видання наказу про призначення Директора є підписання контракту з міським головою. Розірвання контракту відбувається з підстав та у порядку, які визначені законодавством України, Статутом та контрактом.
3.6. Директор Закладу:
3.6.1. без доручення діє від імені Закладу, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, в межах та порядку, визначених чинним законодавством України та цим Статутом;
3.6.2. організовує діяльність Закладу, несе відповідальність за результати цієї діяльності;
3.6.3. забезпечує виконання поточних та перспективних планів роботи Закладу;
3.6.4. затверджує структуру та штатний розпис Закладу за погодженням з Органом управління;
3.6.5. затверджує положення про структурні підрозділи Закладу;
3.6.6. затверджує посадові інструкції працівників Закладу;
3.6.7. приймає на роботу за звільняє працівників Закладу в порядку, встановленому чинним законодавством України;
3.6.8. видає довіреності, відкриває рахунки в банках, укладає угоди в межах повноважень, визначених Статутом, з метою досягнення мети діяльності Закладу;
3.6.9. в межах повноважень, визначених Статутом, видає накази, розпорядження, доручення, що стосуються діяльності Закладу;
3.6.10. здійснює інші функції з управління Закладу, що не суперечить чинному законодавству та Статуту.
3.7. Правом підпису фінансових документів володіє Директор (за його відсутності – особа, яка виконує обов’язки директора), головний бухгалтер/бухгалтер (за наявності).
3.8. Директор може бути звільнений з посади достроково з підстав передбачених контрактом, та/або чинним законодавством України.
4. МАЙНО ЗАКЛАДУ
4.1. Майно Закладу є власністю Коломийської територіальної громади, яке закріплюється за Закладом на праві оперативного управління.
Перелік майна, що закріплюється за Закладом на праві оперативного управління, визначається виключно Засновником і може ним змінюватися.
4.2. Джерелами формування майна Закладу є:
4.2.1. грошові та матеріальні внески Засновника;
4.2.2. інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
5. ОБЛІК І ЗВІТНІСТЬ
5.1. Облік і звітність Закладу здійснюються відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативно-правових актів України..
5.2. Заклад здійснює фінансовий, податковий, статистичний та інші види обліку та звітності відповідно до діючого законодавства України.
6. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
6.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті реорганізації або ліквідації.
6.2. Реорганізація Закладу здійснюється за рішенням Засновника.
6.3. Заклад може бути ліквідований:
6.3.1. за рішенням Засновника;
6.3.2. за рішенням суду;
6.3.3. в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
6.4. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про припинення його діяльності.
6.5. У разі ліквідації неприбуткової організації її активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до бюджету якщо інше не передбачено законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.
7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. З питань, що не врегульовані положеннями Статуту, Заклад керується чинним законодавством України.
7.2. Внесення змін до Статуту можливо на підставі відповідного рішення Засновника, яке оформляється шляхом викладення Статуту у новій редакції та підлягає державній реєстрації в порядку, встановленому чинним законодавством України.