НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про затвердження Статуту Комунального закладу Палацу культури та мистецтв "Народний дім" у новій редакції
Рішення міської ради №2036-33/2022 від 24.06.2022р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
13.12.2021
З метою забезпечення якісної музичної діяльності, оптимізації діяльності муніципальних колективів Коломийської громади, задоволення потреб громадян в сфері етичного і естетичного виховання, розвитку, відродження національної музичної культури України та виховання дітей та молоді на основі цінностей класичного мистецтва, як основи їх культурного розвитку, керуючись ст.26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
вирішила:
- Створити комунальну установу «Коломийська мала філармонія».
- Затвердити Статут комунальної установи «Коломийська мала філармонія» (додається).
- Призначити тимчасово виконуючою обов’язки керівника комунальної установи «Коломийська мала філармонія» Ганну КОСЮК.
- Тимчасово виконуючій обов’язки керівника, Ганні КОСЮК, вжити заходи щодо проведення державної реєстрації установчих документів комунальної установи «Коломийська мала філармонія» відповідно до вимог чинного законодавства.
- Затвердити граничну штатну чисельність комунальної установи «Коломийська мала філармонія» у кількості 40 штатних одиниць.
- Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Володимира МЕЛЬНИЧУКА.
- Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку. (Ростислав ПЕТРУНЯК).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 09.12.2021 р. № 1548-23/2021
Міський голова
Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ
«КОЛОМИЙСЬКА МАЛА ФІЛАРМОНІЯ»
Коломия 2021
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальна установа «Коломийська мала філармонія» (далі - Філармонія) є комунальною установою Коломийської міської ради (далі - Засновник). Уповноваженим Органом управління Філармонії є Управління культури та туризму Коломийської міської ради (далі - Орган управління).
1.2. Статут Філармонії (далі - Статут) розроблений відповідно до чинного законодавства України і є документом, який регламентує діяльність Філармонії.
1.3. Філармонія є окремим суб'єктом правовідносин в галузі культури та мистецтва, діяльність якої має культурно-просвітницьку естетично виховну та дозвіллєву спрямованість, а також спрямована на потреби громадян у відпочинку.
1.4. У своїй діяльності Філармонія керується Конституцією України, Законом України «Про культуру», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади в галузі культури і мистецтв, рішеннями міської ради та виконавчого комітету Коломийської міської ради, розпорядженнями міського голови, наказами начальника управління культури та туризму Коломийської міської ради, іншими чинними нормативно-правовими актами і цим Статутом.
1.5. Філармонія є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штамп, інші реквізити відповідно до чинного законодавства, має право відкривати рахунки у відповідних установах, укладати господарські договори і угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов'язки, бути позивачем та відповідачем в судах. Права і обов’язки юридичної особи Філармонія набуває з дня її державної реєстрації.
1.6. Найменування:
1.6.1. Українською мовою:
Повне: Комунальна установа «Коломийська мала філармонія».
Скорочене: Мала філармонія.
1.6.2. Англійською мовою: Kolomyia Small Philharmonic.
1.7. Місцезнаходження та юридична адреса: Україна, 78203, Івано-Франківська область, Коломийський район, місто Коломия, вул.Театральна, 27.
1.8. Філармонія є концертною організацію, одержувачем бюджетних коштів і неприбутовою.
1.9. Філармонія несе відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах передбачених чинним законодавством України, та не несе відповідальності за зобов'язаннями Засновника, так само як і Засновник не несе відповідальності за зобов'язаннями Філармонії.
- МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЛАРМОНІЇ
2.1. Філармонія утворена з метою популяризації кращих зразків класичного і сучасного симфонічного та оперного мистецтва, задоволення культурних потреб громадян у її послугах, виховання дітей та молоді на основі цінностей класичного мистецтва, як основи їх культурного розвитку.
2.2. Основною метою діяльності Філармонії є створення високохудожніх концертних програм, окремих номерів, проведення мистецько-просвітницької роботи, що сприятиме відродженню, збереженню та розвитку національного українського мистецтва, надбань світової класичної, народної та естрадної музичної культури, формуванню високих естетичних смаків та задоволення духовних потреб громадян.
2.3. Основна діяльність Філармонії не має на меті одержання прибутку.
2.4. Предметом діяльності є:
2.4.1. створення та демонстрація платних концертних програм як на власній філармонійний сцені, так і на гастролях;
2.4.2. організація музичних фестивалів, виконавських конкурсів, майстер-класів тощо. Філармонія має право на інші види діяльності, не заборонені законодавством України, які сприяють покращенню умов для творчості, соціального захисту працівників Філармонії та зміцненню її матеріально-технічної бази.
2.5. Основним напрямами діяльності Філармонії є:
2.5.1. створення та підготовка концертних програм їх проведення перед мешканцями громади та гостей;
2.5.2. робота з провідними композиторам, солістами-вокалістами, солістами-інструменталістами України і зарубіжних країн;
2.5.3. підтримка юних талантів, організація їх виступів;
2.5.4. надання організаціям на основі договорів постановочних послуг, сценічних постановочних засобів для проведення концертних програм;
2.5.5. організація мистецьких фестивалів, конкурсів, оглядів;
2.5.6. володіння всіма правами, що забезпечують свободу творчої діяльності, незалежне формування репертуару закладу, самостійне прийняття рішення про проведення концертів, публікація та реалізація рекламних матеріалів, а також здійснення інших необхідних дій, що не суперечить чинному законодавству України та даному Статуту.
- МАЙНО ТА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ФІЛАРМОНІЇ
3.1. Майно Філармонії є комунальною власністю Коломийської територіальної громади, складається з матеріальних та нематеріальних активів, оборотних коштів, а також інших цінностей, які відображаються в балансі, передані Філармонії рішенням Засновника або Органу управління і належить Філармонії на правах оперативного управління.
3.2. Філармонія в межах своєї діяльності має право від свого імені укладати договори та угоди, набувати майнові та немайнові права, виступати позивачем та відповідачем у судах.
3.3. Джерелом формування фінансування Філармонії є:
3.3.1. фінансування міського бюджету;
3.3.2. доходи отримані від реалізації квитків, платних послуг, робіт відповідно до предмету діяльності;
3.3.3. благодійні або безповоротні фінансові внески, пожертвування організацій, підприємств, громадян, у тому числі іноземних юридичних осіб та громадян;
3.3.4. майно, придбане чи отримане в дар від інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
3.3.5. інші джерела, не заборонені чинним законодавством.
3.4. Додатковими джерелами надходження Філармонії є:
3.4.1. загальний фонд, який містить обсяг надходжень із загального фонду бюджету та розподіл видатків за певною економічною класифікацією та виконанням Філармонією свої функцій;
3.5 Фінансування фонду оплати праці працівників Філармонії здійснюється за рахунок міського бюджету:
3.6 Бюджетні асигнування на Філармонію, включаючи кошти субвенцій, позабюджетні кошти та кошти, отримані Філармонією за діяльність визначену Статутом, не можуть бути вилучені в дохід місцевих бюджетів. Зазначені кошти спрямовуються на діяльність, визначену Статутом.
3.7 У разі отримання коштів з інших джерел бюджетні та галузеві асигнування Філармонії не зменшуються.
3.8 Фінансово-господарська діяльність Філармонії здійснюється відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
3.9 Орган управління має право вимагати від Філармонії будь-яку інформацію щодо здійснення нею господарської, фінансової діяльності та виконання статутних завдань, а Філармонія зобов’язана надати таку інформацію.
3.10 Отримані Філармонією доходи самостійно використовуються нею для реалізації творчо-виробничих програм.
3.11 Філармонія розпоряджається своїми фінансовими ресурсами, забезпечує максимальну економію у витратах коштів і цільове їх використання, а також своєчасні розрахунки з фізичними та юридичними особами в межах затвердженого кошторису.
3.12 Дотації з обласного бюджету направляються і використовуються в порядку встановленому законодавством для нарахування та виплати заробітної плати, придбання товарів та послуг, виконання масштабних художніх завдань, створення необхідних умов для реалізації творчо-виробничого потенціалу Філармонії.
3.13 Дотації з обласного бюджету Філармонії надаються згідно чинного законодавства на покриття витрат, які не забезпечені власними доходами.
3.14 Філармонія веде облік військовозобов’язаних, здійснює заходи із протипожежної безпеки, цивільного захисту, мобілізаційної роботи, дотримання законодавства про охорону праці.
3.15 Соціальна діяльність Філармонії здійснюється відповідно до чинного законодавства.
3.16 Філармонія має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність згідно з чинним законодавством України.
3.17 Філармонії заборонено розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини серед засновників, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб. Доходи (прибутки) Філармонії використовуються виключно для фінансування видатків на її утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності визначених цим Статутом.
- УПРАВЛІННЯ ФІЛАРМОНІЄЮ
4.1. Управління Філармонією здійснюється відповідно до цього Статуту Засновником, через Орган управління та безпосередньо директором Філармонії (далі - Директор).
4.2. До компетенції Засновника належить:
4.2.1. прийняття рішення про створення, реорганізацію та припинення діяльності Філармонії у визначеному законодавством порядку;
4.2.2. затвердження Статуту та внесення змін до нього;
4.2.3. здійснення контролю за фінансовою та господарською діяльністю Філармонії;
4.2.4. прийняття рішення щодо управління майном (оренда, відчуження, позика, тощо);
4.2.5. прийняття рішення про затвердження тарифів на послуги, які надаються платно, відповідно до чинного законодавства;
4.2.6. погодження передачі в оренду майна, що перебуває в оперативному управлінні Філармонії;
4.2.7. затвердження цільових комплексних програм розвитку культури територіальної громади;
4.2.8. затвердження граничної чисельності;
4.2.9. здійснення інших повноважень, передбачених законодавством України, рішеннями Коломийської міської ради та цим Статутом.
4.3. Орган управління:
4.3.1. призначає на посаду та звільняє з посади Директора;
4.3.2. здійснює контроль за дотриманням Статуту та приймає рішення у зв’язку з його порушенням;
4.3.3. здійснює контроль за ефективністю використання майна, що знаходиться в оперативному управлінні Філармонії;
4.3.4. затверджує структуру та штатний розпис Філармонії;
4.3.5. здійснює інші повноваження визначені чинним законодавством.
4.4. Загальне керівництво Філармонією здійснює Директор, який призначається на посаду Органом управління за результатом конкурсу. Підставою для видання наказу про призначення директора є підписання контракту з міським головою. Розірвання контракту відбувається з підстав та у порядку, які визначені законодавством України, Статутом та контрактом.
4.5. Контрактом визначаються права, обов’язки, строк найму, відповідальність перед Засновником, Органом управління та трудовим колективом, умови його матеріального та соціального забезпечення з урахуванням гарантій, передбачених чинним законодавством України.
4.6. Директор:
4.6.1. здійснює керівництво діяльністю Філармонії і несе повну відповідальність за організацію статутної діяльності;
4.6.2. діє від імені Філармонії, представляє її інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами;
4.6.3. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Філармонії;
4.6.4. за потреби залучає на договірних умовах поза межами штатного розпису артистичний та художній персонал для забезпечення статутної діяльності;
4.6.5. розпоряджається майном згідно рішень Органу управління;
4.6.6. укладає угоди;
4.6.7. розпоряджається коштами Філармонії в межах затвердженого кошторису витрат;
4.6.8. застосовує до працівників заходи заохочення та заходи дисциплінарного впливу;
4.6.9. формує структуру та штатний розпис Філармонії;
4.6.10. видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання всіма працівниками Філармонії;
4.6.11. забезпечує складання та подання квартальної та річної звітності;
4.6.12. здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством та цим Статутом.
4.7. З метою колегіального розгляду питань творчо-виробничої діяльності в Філармонії можуть бути створені художня рада та інші дорадчі органи, які діють відповідно до положень затверджених наказами Директора Філармонії.
4.8. Рішення з соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Філармонії приймаються Органом управління за участі трудового колективу і уповноважених ним органів.
4.9. Трудовий колектив:
4.9.1. вирішує питання соціального розвитку трудового колективу;
4.9.2. розглядає проект і підписує колективний договір.
4.10. Організаційно-методичне керівництво Філармонією та контроль за її фаховою діяльністю здійснює Орган управління.
- МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО
5.1. Філармонія здійснює міжнародне співробітництво з суб'єктами зарубіжного і міжнародного права в науковій та культурно-просвітницькій сфері, заходи у сфері реалізації державної політики щодо міжнародного співробітництва та зовнішніх зв’язків в галузі культури відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.2. Зовнішньоекономічна діяльність Філармонії передбачає:
5.2.1. здійснення взаємного обміну музичною інформацію, майстер класами, вивчення міжнародного досвіду організації фестивалів, мистецьких та концертних заходів;
5.2.2. обмін досвідом в галузі музичного мистецтва із зарубіжними філармоніями;
5.2.3. проведення міжнародних фестивалів, мистецьких та культурних заходів, майстер класів, конференцій, конгресів, виставок та участь у них;
5.2.4. організація закордонних гастролей;
5.2.5. організація спільної підготовки філармонійних фахівців для розвитку музичного мистецтва;
5.2.6. здійснення іншої спільної діяльності відповідно до угод, якщо вона не суперечить законодавству України та міжнародним договорам України.
5.3. Зовнішньоекономічні контракти та угоди, що укладаються Філармонією, погоджуються з Органом управління та підписуюся Директором.
- ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ФІЛАРМОНІЇ
6.1. Трудовий колектив Філармонії становлять всі громадяни, які своєю працею беруть участь в його діяльності на основі трудового договору (контракту), угоди, а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Філармонією.
6.2. Працівники Філармонії зобов'язані:
6.2.1. на високому рівні здійснювати свою професійну діяльність;
6.2.2. сумлінно виконувати свої обов'язки перед Філармонією, пов'язані з трудовою участю в її діяльності, оволодівати методами і прийомами роботи;
6.2.3. берегти і примножувати Філармонійну власність, недопускати безгосподарного і недбалого ставлення до майна Філармонії;
6.2.4. дотримуватись правил трудового розпорядку, охорони праці та техніки безпеки, систематично підвищувати фахову кваліфікацію;
6.2.5. суворо дотримуватись професійної етики при виконанні службових обов'язків та товариських взаємовідносин з іншими членами колективу;
6.3. Працівники Філармонії мають право:
6.3.1. на професійну діяльність відповідно до фаху та кваліфікації;
6.3.2. на участь у діяльності та управлінні справами Філармонії, надання пропозицій щодо поліпшення її роботи;
6.3.3. укладати з Директором колективну угоду, яка регламентує права і обов'язки членів колективу на визначений в угоді термін.
6.4. Права і обов'язки працівників Філармонії визначаються посадовими інструкціями, правилами внутрішнього трудового розпорядку та цим Статутом.
6.5. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
6.6. Умови оплати праці та матеріального забезпечення Директора визначаються в контракті.
6.7. Оплата праці працівників Філармонії здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
6.8. Адміністрація Філармонії забезпечує дотримання встановлених для працівників режиму роботи, часу відпочинку, правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії на підставі діючих в Україні з цих питань.
6.9. Виробничі, трудові та економічні відносини трудового колективу Філармонії регулюються колективним договором, який укладається між Директором та трудовим колективом.
- ОБЛІК ТА КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ФІЛАРМОНІЇ
7.1. Контроль за діяльністю здійснюють Міністерство культури та інформаційної політики України, Засновник та Орган управління.
- ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЛАРМОНІЇ
8.1. Реорганізація або ліквідація Філармонії здійснюється за рішенням Засновника в порядку, встановленому чинним законодавством.
8.2. У разі ліквідації неприбуткової організації її активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до бюджету якщо інше не передбачено законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.
- ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
9.1. Зміни до цього Статуту вносяться за рішенням Засновника та викладаються в новій редакції.
9.2. Зміни до цього Статуту підлягають державній реєстрації у встановленому законодавством України порядку.