НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
02.03.2013
Про план заходів щодо забезпечення виконання доходів міського бюджету та економного й раціонального використання бюджетних коштів у 2013 році |
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання розпорядження Івано–Франківської обласної державної адміністрації від 31.01.2013р. № 57 «Про план заходів щодо забезпечення виконання доходів місцевих бюджетів області у 2013 році», виконком міської ради
вирішив:
1. Затвердити план заходів щодо забезпечення виконання доходів міського бюджету та економного й раціонального використання бюджетних коштів на 2013 рік згідно додатку.
2. Відповідальним виконавцям забезпечити виконання передбачених заходів, інформацію про проведену роботу щоквартально до 10 числа місяця наступного за звітним направляти фінансовому управлінню для узагальнення та подання міській раді.
3. Інформацію про виконання заходів «Щодо забезпечення фінансовим ресурсом місцевих бюджетів та економного й раціонального використання бюджетних коштів по м. Коломия за 2012 рік» взяти до відома.
4. Рішення виконкому від 24.04.2012р. №115 «Про заходи щодо забезпечення фінансовим ресурсом міського бюджету та економного й раціонального використання бюджетних коштів у 2012 році» зняти з контролю.
5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – фінансове управління міської ради (Г.Бакай).
6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови В.Тарновецького.
Міський голова І. Слюзар
Додаток
до рішення виконавчого комітету міської ради
від 26.02.2013 № 22
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо забезпечення виконання доходів міського бюджету та економного й раціонального використання коштів на 2013 рік
№ з/п |
Зміст заходу |
Відповідальні виконавці |
Термін виконання |
Забезпечити зростання надходжень до міського бюджету адекватно до показників економічного розвитку м. Коломия із залученням джерел надходжень до бюджету |
Райдержадміністрації, виконком міської ради, Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Активізувати роботи тимчасових комісій з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення),пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків до бюджетів усіх рівнів |
Управління економіки міської ради, Управління праці та соціального захисту населення |
Протягом року |
|
Активізувати роботу робочої групи по перевірці наявності у суб’єктів підприємницької діяльності міста відповідних реєстраційних документів, укладених трудових угод з найманими працівниками та дотримання ними вимог чинного законодавства з оплати праці |
Управління економіки міської ради, Управління праці та соціального захисту населення |
Протягом року |
|
Активізувати претензійно-позовну роботу з боржниками, щодо забезпечення поступлень коштів до бюджету розвитку від пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста |
Управління економіки міської ради |
Протягом року |
Провести конкурси на право здійснення перевезень на автобусних маршрутах загального користування по 2 маршрутах, що забезпечить поступлення до фонду соціально-економічного розвитку міста, коштів в сумі 2,5 тис. грн. |
Управління економіки міської ради |
ІІІ квартали 2013 року |
|
Сприяння створенню додаткових робочих місць за рахунок надання міськрайонним центром зайнятості дотацій та одноразової допомоги для зайняття підприємницькою діяльністю |
Коломийський міськрайонний ценр зайнятості Управління економіки міської ради |
Протягом року |
|
Проведення нарад з керівниками промислових підприємств, будівельних організацій та приватними перевізниками міста, щодо дотримання законодавства з оплати праці та повноти сплати податків до міського бюджету |
Управління економіки міської ради, Управління праці та соціального захисту населення |
Протягом року |
|
Рекламування інвестиційних можливостей міста з метою залучення додаткових коштів на розвиток інфраструктури |
Управління економіки міської ради |
Протягом року |
|
Забезпечення сприятливих організаційно-економічних умов для ведення бізнесу підприємств з іноземними інвестиціями щодо створення нових робочих місць |
Управління економіки міської ради |
Протягом року |
|
Сприяння укладенню договорів щодо пайової участі (внеску)у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста для забезпечення поступлення коштів у сумі 450,0тис.грн. |
Управління економіки міської ради |
Протягом року |
|
Забезпечення виконання завдань з мобілізації до Державного та міського бюджету - шляхом проведення роботи з платниками податків щодо своєчасності та повноти сплати задекларованих податкових зобов'язань, здійснення контрольно-перевірочної роботи та вжиття заходів з погашення податкового боргу |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
Забезпечити, відповідно до вимог нормативно-правових актів, проведення перевірок діяльності суб’єктів господарювання з питань дотримання ними вимог діючого законодавства про оплату праці, зокрема в частині наявності трудових договорів про використання праці фізичних осіб, виявлення, упередження та руйнування схем ухилення від сплати податку на доходи фізичних осіб |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Заслуховувати керівників підприємств, що систематично допускають ріст податкового боргу |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Заслуховувати звіти арбітражних керуючих з метою прискорення погашення податкової заборгованості підприємств-банкрутів, направляти позовні заяви до суду на стягнення заборгованості |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Забезпечення дотримання законодавства про працю на підприємствах усіх форм власності, в установах та організаціях щодо оформлення трудових відносин з найманими працівниками, додержання мінімальних гарантій оплати праці, повноти і своєчасності виплати заробітної плати та сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб |
Територіальна інспекція з питань праці в області, Коломийська оДПІ, райдержадміністрації, виконком міської ради |
Протягом року |
|
Активізувати роботу щодо виявлення платників, які нараховують заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального рівня та виплачують її з порушенням вимог чинного законодавства |
Коломийська оДПІ, Управління праці та соціального захисту населення |
Протягом року |
|
Забезпечити щоквартальне скорочення податкового боргу зі сплати податків і зборів не менше 10 відсотків від обсягу боргу визначеного станом на 01.01.2013 року |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Проведення зустрічей та співбесід з платниками податків щодо недопущення виплати заробітної плати у розмірах нижче законодавчо встановленого мінімуму та дотримання міжкваліфікаційних співвідношень в оплаті праці |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
Посилення контролю за повнотою перерахування до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб з виплачених (нарахованих) доходів громадян та проведення відповідної роботи щодо виявлення платників, які виплачують заробітну плату з порушенням чинного законодавства |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Постійно здійснювати аналіз кількості найманих працівників в розрізі видів економічної діяльності, вносити пропозиції щодо відпрацювання робочою групою СГД, щодо наявності неоформлених найманих працівників, в разі їх виявлення, залучати до оподаткування |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Залучення до оподаткування суб’єктів без державної реєстрації та оформлення трудових угод по найманих працівниках |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Проведення планових та позапланових перевірок платників податків |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Вживання всіх заходів для скорочення податкових боргів |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Активізувати роботу щодо застосування статті 141 Земельного кодексу України в частині припинення права користування земельною ділянкою у випадку систематичної несплати земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності з метою їх передачі платоспроможним суб’єктам господарювання |
виконком міської ради, Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
З метою упередження втрат міського бюджету не допускати надання пільг зі сплати податків і зборів без визначення додаткових джерел надходжень та напрямів спрямування вивільнених коштів |
Комісія з питань бюджету, фінансів, податків, інвестицій та соціально-економічного розвитку, виконком міської ради, міська рада |
Протягом року |
|
Затвердити у встановленому порядку рішення щодо запровадження податку на нерухомість та привести ставки податку у відповідність до вимог ст.265 Податкового кодексу України |
Коломийська оДПІ, міська рада |
Протягом року |
Забезпечити проведення робіт з поновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у терміни, передбачені статтею 18 Закону України «Про оцінку земель» |
Виконком міської ради, управління Держземагенства в Коломийському районі |
Протягом року |
|
Проводити продаж земельних ділянок та прав на них на земельних торгах (аукціонах) |
Управління Держземагенства в Коломийському районі, виконком міської ради, |
Протягом року |
|
Розглянути можливість розміщення на вкладних (депозитних) рахунках банків тимчасово вільних коштів спеціального фонду міського бюджету відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 року №6 зі змінами |
виконком міської ради, фінансове управління |
Протягом року |
|
Прискорення процесу виділення земельних ділянок в оренду і укладення договорів на оренду з підприємствами недержавної форми власності |
Коломийська оДПІ Відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради |
Протягом року |
|
Проведення інвентаризації земель міста |
Коломийська оДПІ, Відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради |
Протягом року |
|
Припинення договорів оренди та вилучення земельних ділянок державної та комунальної власності у СГД, які систематично не сплачують плату за землю до бюджету |
Коломийська оДПІ, Відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради |
Протягом року |
|
Здійснення контролю за справлянням земельного податку та орендної плати СГД юридичними, фізичними особами та громадянами м. Коломия за рахунок проведення звірок з відділом земельних відносин, щодо повноти обліку платників земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності |
Коломийська оДПІ, Відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради |
Протягом року |
Укладання договорів оренди з суб’єктами господарювання, яким рішенням сесії надано в користування земельні ділянки |
Коломийська оДПІ Відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради |
Протягом року |
|
Розширення бази оподаткування плати за землю, зокрема шляхом врегулювання механізму визначення площ при будинкових територій для оподаткування земельних ділянок під викупленими будівлями |
Коломийська оДПІ Відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради |
Протягом року |
|
Заслуховувати на засіданні виконкому стан виконання дохідної частини міського бюджету із залученням всіх державних організацій і установ міста |
Коломийська оДПІ |
Останній місяць поточного кварталу |
|
Проведення заслуховування керівників підприємств, що декларують збиткову або малоприбуткову діяльність з метою добровільного при-пинення застосування платником податків схем мінімалізації податків |
Коломийська оДПІ правоохоронні органи, виконком міської ради |
Протягом року |
|
Організація спільної роботи щодо збору даних, необхідних для обчислення бази оподаткування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки |
Коломийська оДПІ виконком міської ради |
Протягом року |
|
Підвищення якості обслуговування платників податків, покращення адміністрування податків, зборів та обов'язкових платежів, посилення роботи з підприємствами, що ухиляються від оподаткування, виявлення та припинення протиправної діяльності суб'єктів господарювання і стягнення в дохід держави недотриманих податків |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
Легалізація найманої робочої сили в закладах торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та промисловості |
Робоча група по перевірці наявності у суб’єктів підприємницької діяльності міста відповідних реєстраційних документів, укладених трудових угод з найманими працівниками та дотримання ними вимог чинного законодавства з оплати праці |
Протягом року |
|
Організація роботи щодо підвищення ефективності адміністрування податку на прибуток, недопущенню мінімізації податкових зобов'язань суб'єктами господарювання, проведення робочих зустрічей з платниками, які декларують незначний рівень податкової віддачі |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Реалізація нової моделі спілкування з підприємствами - діяти прозоро, знаходити порозуміння та стимулювати бізнес. Формування позитивного іміджу податкової служби, підвищення професіоналізму та відповідальності працівників органів державної податкової служби |
Коломийська оДПІ |
Протягом року |
|
Проводити інвентаризацію існуючих промислових комплексів, які знаходяться в стадії розподілу майнових часток між всіма власниками нерухомого майна |
Відділ земельних відносин та обліку комунального майна |
Протягом року |
|
Спонукати інспекцію сільського господарства в Івано-Франківській області для вжиття більш дієвих заходів щодо осіб, які не дотримуються вимог чинного земельного законодавства |
Відділ земельних відносин та обліку комунального майна |
Протягом року |
|
Створення робочої групи щодо вивчення питань збільшення надходжень до міського бюджету від оренди землі із залученням всіх необхідних спеціалістів |
Відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради |
Протягом року |
|
Забезпечити оптимізацію витрат головних розпорядників коштів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
Провести інвентаризацію програм, затверджених міською радою, та визначити їх пріоритетність щодо фінансування |
Міська рада |
Протягом року |
|
Забезпечити утримання чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень та винагород, матеріальну допомогу лише в межах фонду заробітної плати, визначеного у рішенні міської ради про затвердження міського бюджету і кошторисах бюджетних установ |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
|
Забезпечити жорсткий режим економного використання енергоносіїв у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укласти договори за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником коштів обґрунтованих лімітів споживання |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
|
Спрямувати залишки коштів загального фонду на початок року, а також кошти від перевиконання дохідної частини міського бюджету за підсумками їх виконання у поточному році, в першу чергу на заробітну плату працівникам бюджетних установ та оплату за тепло енергоносії, що споживаються бюджетними установами |
Міська рада |
Протягом року |
|
Здійснювати належний контроль за спрямуванням власних надходжень бюджетних установ при їх надходженнях понад встановлені рішенням про міський бюджет, в першу чергу спрямовувати на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
Дотримуватись жорсткого режиму економного використання енергоносіїв, скорочення видатків, передбачених для надання фінансової підтримки установам та організаціям, непершочергових та капітальних видатків |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
|
Здійснювати фінансування непершочергових та капітальних видатків за умови стовідсоткового проведення видатків на оплату праці працівників бюджетних установ, здійснення розрахунків за спожиті теплоенергоносії, які споживаються бюджетними установами та забезпечення інших захищених видатків |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
|
Здійснити заходи, щодо недопущення росту чисельності працівників бюджетних установ |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
|
Здійснити заходи, щодо недопущення та ліквідації простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
|
Забезпечити вжиття заходів щодо усунення виявлених перевірками та ревізіями порушень фінансово-бюджетної дисципліни та інших недоліків, притягнення до відповідальності осіб, винних у їх допущенні. |
Головні розпорядники коштів |
Протягом року |
В.о. керуючого справами виконавчого комітету О. Шмідль