НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Неділя, 28 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році..."  № 15 від 26.02.2013р. 
Документ №15 від 26.02.2013р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

02.03.2013



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 26.02.2013р.  № 15
 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році


Заслухавши і обговоривши питання про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році, керуючись вимогами Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком міської ради


в и р і ш и в:


       1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році взяти до відома.

       2. Головному спеціалісту загального відділу міської ради Якубенко Д.Р.:

       2.1. Довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році надіслати в структурні підрозділи міської ради, міські установи, підприємства та організації для розгляду та врахування в роботі.

       2.2. І надалі здійснювати постійний моніторинг та контроль за станом розгляду звернень громадян у структурних підрозділах міської ради, міських підприємствах, установах та організаціях. Щоквартально результати аналізу розміщувати на веб-сайті міської ради.

       2.3. Забезпечити належну організацію та дотримання графіку виїзних прийомів громадян керівництвом міської ради.

       2.4. На протязі року здійснити перевірки дотримання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах міської ради відповідно до затвердженого графіку та підготувати доповідні записки.

2.5. Результати роботи із зверненнями громадян у 2012 році розмістити на веб-сайті міської ради.

       3. Керівникам міської ради дотримуватися графіків проведення «гарячих» телефонних ліній та виїзних прийомів.

4. Начальникам відділів і управлінь міської ради:

4.1. Розглянути питання щодо роботи із зверненнями громадян за підсумками 2012 року на колегіях, нарадах та про результати в місячний термін проінформувати загальний відділ міської ради.

4.2. Забезпечувати кваліфікований, своєчасний, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таких порушень, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження.

4.3. Вживати всіх заходів щодо скорочення кількості повторних та колективних звернень, звернень до органів влади вищого рівня.

5. Відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю (М.Реп’ях) вести облік виступів керівників міської ради та її структурних підрозділів по місцевому телебаченню ТРК «НТК» та зустрічей з громадою міста. Результати зустрічей оприлюднювати на веб-сайті міської ради.

       6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - загальний відділ міської ради (Д. Якубенко)

7. Рішення виконкому від 27.08.2012р. № 254 в частині, що стосується розгляду звернень громадян зняти з контролю.

       8. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому А. Грицана.






Міський голова                                                                                                           І.Слюзар


Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році


В 2012 році до Коломийської міської ради надійшло 1404 звернення, що на 402 звернення менше, ніж у минулому році. В тому числі поштою – 1117, на особистому прийомі - 199. З них: повторних – 29,   колективних – 147. 

Кількість звернень до міської ради через органи влади вищого рівня склала 88 (6.2 % від загальної кількості звернень та на 20 звернень менше ніж у минулому році). З них: від Секретаріату Президента України 16 звернень, Кабінету Міністрів України – 3, Верховної Ради –2, обласної ради – 2, 62 - з обласної державної адміністрації та - 3 звернення від інших органів влади. За результатами звернень вирішено позитивно  17 звернень, на  68 звернень дано роз’яснення,  2 звернення на розгляді та 1 на додатковому контролі. До органів влади вищого рівня звернулося  24 заявники  пільгових категорій населення.

Аналіз надходження звернень до міської ради на протязі 2012 року показав, що громадяни міста звернулися передусім з заявами та клопотаннями 1384 (98.5 % від загальної кількості звернень), скаргами – 20. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 626  звернень, роз’яснено по суті – 685 та 20 – відмовлено. Решту - 73 звернення перебуває на додатковому контролі. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені за звітний період становить 93.3 % від загальної кількості.

Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 1422 питання. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання комунального господарства, оформлення права власності,  землекористування і землевпорядкування, які склали відповідно 340, 331 та 174 звернень. Актуальними залишаються питання надання житла, соціального захисту, архітектури та містобудування, транспорту та торгівлі.

В 2012 році до міської ради звернулося - 2652 громадян, з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 147, що становить 10.4% від загальної кількості. Аналіз надходження колективних звернень свідчить, що найбільше звернень з питань комунального господарства.

З початку року надійшло - 29 повторних звернень: з них 11 – з питань комунального господарства, 5 - надання житла, 3 - землекористування та землевпорядкування, 2 - архітектури і містобудування, решту звернень з питань оформлення права власності, транспорту та торгівлі.

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:

розпорядженням міського голови затверджено:

  • графіки  «гарячої» телефонної лінії з керівництвом міської ради;
  • графіки прийому громадян з особистих питань у вихідні дні;
  • графіки виїзних прийомів з особистих питань керівництвом міської ради.

Планами роботи передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради.

Протягом звітного періоду усі звернення громадян, що надійшли до міської ради, перебували на контролі у керівництва та згідно резолюцій розглянуті відповідними виконавцями.

В міській раді створені необхідні умови для участі заявників у розгляді поданих ними звернень, надавалася можливість ознайомитися з матеріалами перевірок підчас розгляду звернень.

Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в  міській раді. Так, в лютому на засіданні виконкому слухалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році», в серпні «Про стан виконавської дисципліни в роботі із документами та розгляду і вирішення  звернень громадян у першому півріччі 2012 року». Прийнято відповідні рішення.

В квітні та листопаді 2012 року на нараді у керуючого справами виконкому слухалося питання про стан роботи із зверненнями громадян та рівень виконавської дисципліни.

З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян, щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду  звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.

Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 в міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: інваліди  Великої Вітчизняної війни – 7 осіб, учасники війни та бойових дій – 23, ветерани праці та пенсіонери - 41, інваліди загального захворювання - 40, учасники ліквідації аварії та потерпілі на ЧАЕС - 4, матері - героїні – 4, багатодітні сім’ї – 9, одинокі матері - 6, та інші громадяни, які потребують соціального захисту. Таких звернень надійшло 147 і їх питома вага за звітний період становить 10.4% від загальної кількості.

Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. За звітній період 771 малозабезпеченому жителеві міста з міського бюджету надано грошову допомогу на загальну суму 25985 грн. Додатково надавалася допомога в розмірі 28000 грн. потерпілим від пожежі.

Щодо абзацу 9 пункту 1 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових «служба – 05». В 2012 році послугами «служби – 05» скористалося 302 мешканці міста. У звітному періоді забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії з керівництвом міської ради. Так, протягом звітного періоду на «гарячу» телефонну лінію звернулося 7 жителів міста.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 р. №898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» та розпорядження голови облдержадміністрації від 09.10.2009р. № 596 «Про розгляд звернень громадян, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію» Соціального контактного центру” за звітній період опрацьовано 76 звернень, що на 23 звернення більше ніж у минулому році. Основними питаннями з якими звертаються громадяни на урядову телефонну «гарячу» лінію є питання комунального господарства, соціального захисту населення, медицини та інші.

Згідно з пунктом  3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008   продовжила свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Відбулося десять засідань комісії на яких слухалися питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян в 2011 році та в І кварталі 2012 року, звіт керівника ВУКМ Михалушка М.Я. щодо роботи із зверненнями громадян в І півріччі 2012 року, аналіз стану розгляду звернень на урядову “телефонну лінію”, які перебувають на додатковому контролі, від органів влади вищого рівня, повторних звернень та розгляд звернень Молотковського Б.М. і Гафтуняк С.Д.

На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, з метою надання методичної допомоги в роботі із зверненнями громадян, в звітному періоді відповідно до затвердженого графіку, було здійснено перевірку з питань додержання законодавства про звернення громадян в управліннях економіки, архітектури містобудування та капітального будівництва міської ради.

На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ “Звернення громадян”, де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому керівництва міської ради, обласної ради та обласної державної адміністрації тощо. Систематично оприлюднюється інформація про особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом міської ради, а також, щоквартальні інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян.

В газеті «Коломийська правда» опублікована інформація про роботу із зверненнями громадян в 2011 році та І півріччі 2012 року

На виконання абзацу 1 пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 з початку року організовано 15 прийомів громадян з міським головою, на яких побувало 266 громадян, опрацьовано 185 звернень. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами побувало 154 мешканці міста.

Проведено 9 виїзних прийоми керівництвом міської ради, а саме: в ТзОВ “Консерваторія” , ТзОВ “Тенмарк”, ПАТ «Дятьківці», ДП «Проф - Інструмент», в ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів ім. Стефаника, ЗОШ № 8 І – ІІІ ступенів ім. Пушкіна,  педагогічному коледжі Прикарпатського університету ім. Стефаника, Коломийському політехнічному коледжі, на яких зафіксовано 20 звернень громадян.

За звітний період проведено 3 прямих телеефіри з міським головою по місцевому телебаченню ТРК «НТК», за результатами підготовлено 32 протокольних доручення. Двічі міський голова брав участь у ток-шоу «Коломия думає». Крім того, у прямих ефірах та ток-шоу «Коломия думає» виступили секретар міської ради, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, начальники структурних підрозділів міської ради, керівники комунальних підприємств.

Аналізуючи виконання рішення виконавчого комітету з питань розгляду звернень громадян  треба зазначити, що і надалі не в повній мірі відділами та управліннями міської ради виконуються доведені пункти завдання. Так, рішенням виконкому від 21.02.2012р № 53 пунктом 4.1  зобов’язано керівників відділів та управлінь проаналізувати стан розгляду звернень громадян на колегіях та нарадах про що проінформувати загальний відділ міської ради до 01.03.2012р. Однак, жоден з відділів та управлінь не надав інформації.

       Те саме стосується п.3 рішення виконкому № 324  від 27.08.2012 р. де начальників структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян зобов’язано щоквартально до 10 числа наступного за звітним подавати в загальний відділ статистичні звіти про роботу із зверненнями громадян. Однак, станом на 10.10.2012р звіти подали тільки управління праці та соціального захисту населення, економіки та комунальні підприємства «Житлоінфоцентр», «Коломияводоканал». Це свідчить про відсутність контролю за  виконанням рішень виконкому.

Хочеться відмітити високий рівень виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян в управліннях праці та соціального захисту населення, освіти та економіки, у відділах юридичному, загальному, організаційному та відділі з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами. Значно покращили якість та оперативність розгляду звернень громадян в управлінні архітектури, містобудування та капітального будівництва, у відділах земельних відносин та управління комунальним майном.

Однак, у роботі окремих структурних підрозділів міської ради все ще зустрічаються  випадки формалізму та бюрократії, що не дає змоги значно скоротити кількість звернень до вищестоящих органів влади та кількість громадян,  що бажають побувати на прийомі у міського голови.

В окремих випадках допускаються порушення ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” в частині, коли звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження та ст.7 коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявникові.

Вжитими заходами в 2012 році вдалося зменшити, як кількість звернень до вищестоящих органів влади, повторних, так і звернень розглянутих з порушенням терміну розгляду. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, 3 звернення розглянуто з порушенням строків визначених законодавством, що становить 0.21% від загальної кількості та на 7 звернень менше ніж у минулому році. Порушення термінів розгляду звернень допустили у Коломийському управлінні по експлуатації газового господарства – звернення Семенюк М.М. до голови ОДА щодо реконструкції системи газопостачання (виконавець І. Ковальський), у обласному комунальному підприємстві «Коломийське міжрайонне бюро технічної інвентаризації» – звернення Куцик М.П. про оформлення права власності (виконавець В.Чорний) та колишньому відділі капітального будівництва – звернення Данцевич Г.В. про капітальний ремонт будинку  (виконавець В.Пулава).

Аналітичні дані щодо роботи із зверненнями громадян у 2012 році наведені в таблицях та діаграмах, додаються.





Головний спеціаліст загального відділу                                                                   Д.Якубенко



Дані

про звернення громадян, що надійшли до міської ради

у 2012 році в порівнянні з 2011 роком

       


                                                                                                                                                                                                                                                                 Таблиця 1

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

Кількість звернень на особистому прийомі

Кількість звернень з вищестоящих органів влади



З них:

Повторних

Колективних

Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій

Від інвалідів І,ІІ, ІІІ групи

Від ветеранів праці

Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїгнь

Від учасників ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС, осіб потерпілих від Чорно-бильської катастрофи

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

різниця


1806


1404


-2044


1364


1117


-247


334


199

-135


108


88


-20


35


29


-6


176


147


-30


36


30


-6


48


40


-8


65


41



-24


34


19


-15


5


4


- 1



лькість питань порушених у зверненнях

У тому числі питаннях:

Аграрної політики і земельних відносин

Транспорту і зв’язку

Фінансової, податкової, митної політики

Соціального захисту

Праці і заробітної плати

Охорони здоров’я

Комунального господарства

Житлової політики

Екології та природних ресурсів

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

1816

1422

-394

251

174

-77

66

35

-31

3

4

+1

77

68

-9

6

12

+6

0

4

+4

500

340

-160

93

65

-28

7

5

-2




У тому числі питаннях:

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

Діяльність об’єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин

Діяльність центральних органів виконавчої влади

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

Діяльність органів місцевого самовряду-вання

Державного будівництва, адміністратив-но-територіаль-ного устрою

Інші

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

2011

2012

Різниця

7

7

0

12

8

-4

6

13

+7

0

1

+1

0

0

0

5

2

-3

4

4

0

0

0

0

779

680

-99


Дані про звернення громадян,

які надійшли у відділи та управління міської ради та комунальні підприємства міста

у 2012 році в порівнянні  з 2011  роком


                                                                                                                                                                                                                                 Таблиця 2


Кількість всіх звернень

Звернення з міської ради

Звернення які надійшли безпосередньо до підприємств

На особистому прийомі керівників відділів чи управлінь

Повторних

Колективних

Заявників пільгової категорії

Задоволено

Відмовлено

Роз'яснено

В стадії розгляду

Розглянуто з порушенням терміну



2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012


2011


2012

КП «Житлоінфоцентр»

1049

2007

114

113

888

1788

47

106

17

15

585

360

323

570

606

814

2

16

415

569

26

608

-

-

Управління праці та соціального захисту населення

1024

855

107

77

665

524

252

254

16

7

1

3

755

779

354

542

3

7

364

95

303

211

-

-

Відділ земельних відносин

967

821

220

133

691

659

56

29

5

5

8

2

55

71

593

372

136

44

168

180

70

225

-

-

Управління архітектури, містобудування та кап. будівництва

400

636

115

98

219

450

66

88

5

3

17

15

10

38

187

393

40

9

166

224

7

10

-

-

Відділ управління комунальним майном

798

591

427

300

270

187

101

104

26

9

114

70

65

51

335

303

-

-

435

246

28

42

8


-

Управління економіки

273

201

110

81

-

-

163

120

15

8

31

11

43

58

136

99

-

-

137

100

-

2

-

-

Служба у справах дітей

161

174

4

4

146

161

11

9

6

7

-

-

-

-

157

166

-

-

4

8

-

-

-

-

КП «Коломияводоканал»

233

79

23

10

104

23

105

46

4

1

8

5

-

-

199

61

1

-

31

18

2

-

-

-

Управління освіти

40

33

10

16

7

6

23

11

-

-

7

4

3

4

8

6

-

1

31

26

1

-

-

-

Відділ культури і туризму

24

20

15

7

1

-

8

13

1

-

5

-

-

2

10

11

-

-

13

9

1

-

-

-






Обсяг звернень, які надійшли до міської ради протягом 2006-2012 років







Обсяг звернень, які надійшли до міської ради з вищестоящих органів влади протягом 2006-2012 років






Аналіз звернень громадян, що надійшли до міської ради в 2012 році в розрізі питань



2011-2024 © Всі права застережено.