НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Понеділок, 06 травня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про перевірку наявності печаток і штампів та документів..."  № 18-р від 14.02.2014р. 
Документ №18-р від 14.02.2014р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток і штампів та документів з грифом "Для службового користування"
Розпорядження міського голови  №4-р від 15.01.2015р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

18.02.2014



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 14.02.2014р.  № 18-р
 

Про перевірку наявності печаток і штампів та документів з грифом "Для службового користування"


       З метою перевірки наявності печаток і штампів, документів з грифом "Для службового користування", керуючись п.п.61, 73 постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 р. № 1893 із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 29.11.2001 № 1601, від 13.03.2002 № 281, від 17.11.2004 № 1547, від 19.07.2006 № 1000, від 08.12.2006 № 1700, від 26.08.2009 № 899, від 04.08.2010. № 692, від 07.09.2011 № 938, від 20.10.2011 №1109:

       

1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток і штампів та документів з грифом "Для службового користування" у складі:


Грицан

Андрій Васильович

керуючий справами виконкому, голова комісії

Члени комісії:

Геник

Христина Василівна

спеціаліст I категорії загального відділу міської ради

Кротюк

Олександр Степанович

начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради

Шмідль

Оксана Ярославівна

начальник загального відділу міської ради


       Перевірку провести до 1 березня 2014 року.

       

       2. Начальнику загального відділу міської ради О.Шмідль за результатами перевірки скласти акт та подати його на затвердження міському голові.


       3. Начальникам самостійних відділів та управлінь міської ради утворити відповідні комісії та провести перевірку наявності печаток і штампів, документів з грифом «ДСК». До 1 березня 2014 року проінформувати про проведену роботу та надати копію акту.


       4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (О. Шмідль).


       5. Розпорядження міського голови від 10.01.2013 № 7-р вважати таким, що втратило чинність.


       6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.






Міський голова                                                                                                   Ігор Слюзар



2011-2024 © Всі права застережено.