НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 27 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Звіт про рівень виконавської дисципліни, організації ви..."  № 215 від 28.10.2014р. 
Документ №215 від 28.10.2014р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

01.11.2014



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 28.10.2014р.  № 215
 

Звіт про рівень виконавської дисципліни, організації виконання документів у відділі земельних відносин та обліку комунального майна міської ради за 9 місяців 2014 року


На виконання пункту 4 рішення виконавчого комітету міської ради від 29.07.2014 № 135 «Про стан виконавської дисципліни в роботі з документами за перше півріччя 2014 року» у вересні проаналізовано стан виконавської дисципліни у відділі земельних відносин та обліку комунального майна Коломийської міської ради. Аналіз показав, що у своїй діяльності відділ керується актами законодавства, нормативними документами органів влади вищого рівня, рішеннями міської ради, виконкому та розпорядженнями міського голови.

Проте стан виконавської дисципліни в роботі з документами, які направляються на виконання у відділ згідно з резолюціями керівництва міської ради, вимагає значного покращення. Зокрема, за 9 місяців 2014 року, у відділ скеровано 223 документи з них 22 або 9.9 % розглянуто з порушенням терміну (серед структурних підрозділів міської ради це найвищий показник). Станом на 01.10.2014 не повернуто 11 документів термін виконання яких минув, з них 6 - за 2013 рік.

Основними причинами порушення термінів виконання документів є:

- неналежне приділення уваги з боку керівника відділу питанню виконавської дисципліни та недостатня вимогливість до безпосередніх виконавців;

- відсутність систематичного аналізу виконання документів і невжиття відповідних заходів до порушників виконавської дисципліни;

- необізнаність відповідальних працівників з вимогами нормативних документів стовно ведення діловодства, організації контролю тощо;

- затягування виконання документів до останнього дня терміну виконання.


Враховуючи вище наведене, виконком міської ради

в и р і ш и в :


1. Визнати незадовільною роботу начальника відділу земельних відносин та обліку комунального майна міської ради Мондрика Б.Й. в частині організації роботи з документами та рекомендувати міському голові вжити до нього заходів дисциплінарного впливу.


2. Начальнику відділу земельних відносин та обліку комунального майна міської ради Мондрику Б.Й.:

2.1. В місячний термін здійснити аналіз виконавської дисципліни в розрізі безпосередніх виконавців та подати міському голові пропозиції про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, які допустили найбільше порушення термінів виконання.

2.2. Налагодити систему організації контролю за виконанням документів, вжити дієвих та невідкладних заходів щодо підвищення виконавської дисципліни у підпорядкованому відділі.

2.3. Забезпечити додаткове вивчення та дотримання у повсякденній роботі посадовими особами відділу  вимог Регламенту виконкому шостого демократичного скликання, Інструкції з діловодства, Положення про порядок організації контролю за виконанням документів в Коломийській міській раді та її виконавчих органах.

2.4. Терміново вирішити питання виконання та повернення в загальний відділ міської ради документів термін виконання яких минув (враховуючи листи за 2013 рік).

2.5. Налагодити тісну співпрацю з головами депутатських постійних комісій з питань комунальної власності, приватизації та оренди і з питань екології, використання земель, природних ресурсів та регулюваня земельних відносин міської ради.

2.6. Провести експертизу цінності документів починаючи з 2006 року. За результатами експертизи цінності підготувати акт про вилучення документів для знищення та один примірник надати в загальний відділ міської ради.

2.7. Про вжиття заходів і результати аналізу стану виконавської дисципліни в місячний термін проінформувати профільного заступника та загальний відділ міської ради.

3. Архівному відділу міської ради (В.Мисюга) на протязі IV кварталу п.р. надати практичну допомогу відділу земельних відносин та обліку комунального майна міської ради у проведенні експертизи цінності документів, формуванні та зберіганні справ, підготовки акту про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду та підготовки номенклатури справ на 2015 рік.

4. Зняти з контролю пункт 4 рішення виконавчого комітету міської ради від 29.07.2014 № 135.

5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – відділ земельних відносин та обліку комунального майна міської ради (Мондрик Б.Й.).

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Яворського Т.О. та керуючого справами виконкому Грицана А.В.





Міський голова                                                                                                            І.Слюзар



2011-2024 © Всі права застережено.