НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
08.09.2014
Про схвалення уточнених прогнозних індикативних показників міського бюджету на 2015-2016 роки |
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 21 Бюджетного кодексу України, виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1. Схвалити уточнені прогнозні індикативні показники міського бюджету на 2015 – 2016 роки згідно додатку.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови.
Міський голова І. Слюзар
Додаток
до рішення виконавчого комітету
від 04.09.2014р. № 179
Уточнений прогноз
міського бюджету м. Коломиї
на 2015 та 2016 роки
Загальна частина
Прогноз міського бюджету на 2015 та 2016 роки розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, проекту постанови Верховної Ради України схваленої розпорядженням Кабінетом Міністрів України від 27.03.2013 року № 213-р «Про Основні напрями бюджетної політики на 2014 рік», які передбачають поступове зниження податкового навантаження на суб’єктів господарювання, децентралізацію бюджетних ресурсів, підвищення ефективності використання бюджетних коштів, відповідальності всіх учасників бюджетного процесу.
Основними завданнями на середньострокову перспективу для міста є:
- забезпечення відновлення та подальшого утримання темпів економічного зростання - зміцнення фінансово-економічної самостійності міського бюджету;
- визначення пріоритетних програм розвитку, фінансування яких здійснюватиметься за бюджетні кошти;
- використання фінансових ресурсів таким чином, щоб отримати максимальний економічний ефект і вирішити найбільш нагальні та важливі завдання;
- покращення добробуту та якості життя населення;
- підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування програмно-цільового методу та подальшої оптимізації бюджетних програм.
Доходи міського бюджету
Прогноз доходів міського бюджету 2015-2016 роки враховує вимоги визначені у Бюджетному та Податкових кодексах України, основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку міста.
Основними чинниками, які позитивно вплинуть на збільшення надходжень до міського бюджету є забезпечення зростання життєвого рівня населення і відповідно поступлень податку на доходи фізичних осіб (до міського бюджету 75 відсотків від загального обсягу) за рахунок державного підвищення мінімальних соціальних гарантій, легалізації виплати заробітної плати.
Прогнозні показники доходів міського бюджету
на 2015-2016 роки
тис.грн.
Обсяг доходів |
У відсотках до попереднього року |
|||
2015 рік |
2016 рік |
2015 рік до 2014 року |
2016 рік до 2015 року |
|
Всього доходів міського бюджету * |
85340,0 |
86864,0 |
100,6 |
101,8 |
у тому числі: |
||||
Доходи загального фонду |
55840,0 |
56400,0 |
100,5 |
101,0 |
з них: |
||||
Податок на доходи фізичних осіб |
40353,0 |
40853,0 |
103,0 |
101,2 |
Доходи спеціального фонду |
29500,0 |
30464,0 |
100,7 |
103,3 |
з них: |
||||
Бюджет розвитку |
16302,0 |
16914,0 |
101,0 |
103,7 |
* Показники не включають обсяги міжбюджетних трансфертів
При розрахунку прогнозних показників враховано:
- скорочення податкової заборгованості;
- зменшення збитковості суб’єктів господарювання;
- покращення рівня добровільної сплати платників податків.
Видатки міського бюджету
Прогноз видатків бюджету на 2015-2016 роки розроблено з урахуванням завдань та перспектив розвитку економіки міста, показників доходної частини бюджету, обсягів фінансування.
Планування та розподіл бюджетних коштів здійснюватиметься за програмно-цільовим методом з урахуванням пріоритетів і завдань бюджетної політики в умовах зниження податкового навантаження та обмеженості бюджетних ресурсів, оптимізації кількості бюджетних програм.
Запровадження програмно-цільового методу складання та виконання міського бюджету дасть можливість суттєво підвищити ефективність надання громадянам бюджетних послуг, так як для визначення результативності програм розробляється низка показників, за допомогою яких можна оцінити результати використання коштів.
З метою підвищення стандартів життя населення передбачається підвищення розміру заробітної плати залежно від зростання продуктивності праці.
Прогнозні показники видатків міського бюджету
за функціональними призначеннями
Обсяг видатків, тис. грн. |
||
2015 рік |
2016 рік |
|
Загальний обсяг видатків |
119226,1 |
141259,3 |
з них: |
||
Органи місцевого самоврядування |
5054,2 |
7344,8 |
Освіта |
68654,5 |
75768,7 |
Охорона здоров’я |
36545,7 |
45108,2 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення |
1658,2 |
2409,7 |
Культура і мистецтво |
6514,7 |
9467,2 |
Фізична культура і спорт |
798,8 |
1160,8 |
У середньостроковому періоді за видами діяльності головними завданнями бюджетної політики будуть:
Освіта
Пріоритетом розвитку галузі є забезпечення доступності високоякісної освіти для всіх громадян України, незалежно від місця їх проживання, відповідно до європейських стандартів освітньої системи.
У 2015 та 2016 роках основними напрямками є:
- підвищення рівня охоплення дошкільною освітою дітей перед шкільного віку;
- оптимізація мережі навчальних закладів з урахуванням демографічних та економічних реалій;
- підвищення рівня забезпеченості загальноосвітніх шкіл сучасними засобами навчання (кабінети біології, фізики та хімії) та сучасною комп’ютерною технікою;
- реалізація нових соціальних ініціатив на розширення мережі дошкільних навчальних закладів, модернізацію дитячих спортивних майданчиків загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів;
- створення умов для переходу фінансування навчальних закладів від принципу утримання до принципу формування їх бюджету, виходячи з кількості учнів та стандарту вартості навчання одного учня;
- дотримання типових штатних нормативів у навчальних закладах та установах освіти;
- підключення загальноосвітніх закладів до мережі Інтернет, подолання «цифрової неграмотності дітей, підлітків, учителів»;
- розширення переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, з метою раціонального поєднання та ефективного використання бюджетних ресурсів та позабюджетних коштів у галузі освіти;
- створення належних умов для здобуття високоякісної освіти дітьми-сиротами, дітьми позбавленими батьківського піклування, та дітьми які потребують соціальної адаптації.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на державну підтримку соціально вразливих верств населення, забезпечення адресного характеру надання соціальної підтримки, підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення при раціональному використанні бюджетних коштів, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.
У середньостроковій перспективі передбачається:
- збільшення розміру державних соціальних гарантій з урахуванням реальних можливостей бюджету;
- здійснення структуризації системи надання пільг (з урахуванням рівня доходів всіх отримувачів пільг), компенсацій та державної допомоги;
- підвищення охоплення адресною соціальною допомогою незахищених верств населення;
- перехід до принципу адресності для всіх видів соціальної підтримки, за винятком допомоги у разі народження дитини, інвалідам з дитинства й дітям-інвалідам, а також пільг особам, які мають виняткові заслуги перед Батьківщиною;
- стимулювання зайнятості та створення нових робочих місць з метою підвищення рівня життя населення.
Житлово-комунальне господарство
Пріоритетними завданнями реформування житлово-комунального господарства є підвищення якості житлово-комунальних послуг для всіх верств населення та проведення обґрунтованої тарифної політики.
У 2015 та 2016 роках передбачається:
- надання населенню житлово-комунальних послуг належної якості відповідно до вимог національних стандартів;
- комплексна модернізація системи водопостачання та водовідведення;
- збільшення кількості об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;
- створення конкурентного середовища у житлово-комунальній сфері;
- удосконалення порядку коригування тарифів на житлово-комунальні послуги.
Місцевий борг та гарантований територіальною громадою міста борг
З метою покращення якості та надійності у наданні комунальних послуг, розвитку та удосконалення водопровідних, каналізаційних та теплоенергетичних систем, впровадження нових енергозберігаючих технологій, а також реалізації проектів за рахунок коштів міжнародних банків міською радою були прийняті рішення, відповідно до яких Коломийська міська рада виступає гарантом виконання зобов’язань, що виникають у рамках виконання кредитних угод.
Учасниками відповідних проектів є:
- комунальне підприємство «Коломияводоканал» - спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку проекту «Розвитку міської інфраструктури»;
- відділ управління комунальним майном – з Європейським інститутом-суспільства та партнерства в рамках програми транскордонного співробітництва Угорщина – Словадччина – Румунія - Україна проект «Управління відходами, що біологічно розкладається в м. Коломиї »
Індикативні прогнозні показники місцевого боргу та гарантованого територіальною громадою міста боргу на 2015-2016 роки
тис.грн.
Найменування |
2015 рік |
2016 рік |
Місцевий борг |
||
1. Внутрішній борг - разом, у т.ч.: |
||
|
||
Казначейські зобов’язання |
||
2. Зовнішній борг - разом, у т.ч.: |
1 667,19 |
1682,83 |
Гарантований територіальною громадою міста борг |
1667,19 |
1682,83 |
1. Внутрішній борг - разом, у т.ч.: |
||
|
||
2. Зовнішній борг - разом, у т.ч.: |
1667,19 |
1682,83 |
1. Заборгованість за наданими гарантіями міською радою |
1667,19 |
1682,83 |
1.1 Міжнародний банк реконструкції та розвитку |
1667,19 |
1682,83 |
Керуючий справами виконкому А. Грицан