НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 02 травня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про розгляд і вирішення звернень громадян за перше півр..."  № 136 від 29.07.2014р. 
Документ №136 від 29.07.2014р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

02.08.2014



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 29.07.2014р.  № 136
 

Про розгляд і вирішення звернень громадян за перше півріччя 2014 року



       Враховуючи важливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію про розгляд і вирішення звернень громадян за перше півріччя 2014 року, виконком міської ради

в и р і ш и в :

       1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян за перше півріччя 2014 року взяти до відома та скерувати структурним підрозділам міської ради, комунальним підприємствам для вжиття заходів щодо поліпшення роботи з даного питання (додається).

       2. Першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому, керівникам структурних підрозділів міської ради:

       - посилити контроль за розглядом звернень громадян у встановлені терміни згідно із Законом України «Про звернення громадян»;

- забезпечити систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення, своєчасне розроблення пропозицій щодо прийняття відповідних рішень з урахуванням потреб щодо фінансування необхідних заходів під час уточнення міського бюджету;

- забезпечувати належну організацію усного прийому громадян, всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення, порушених ними питань;

- вживати конкретних заходів по налагодженню серед жителів міста ефективної інформаційно-роз'яснювальної роботи щодо повноважень, завдань і функцій оганів місцевого самоврядування;

- продовжувати використовувати таку форму роботи із зверненнями громадян як прямі ефіри по місцевому телебаченню ТРК «НТК»;

- розглянути стан роботи із зверненнями громадян на колегіях та нарадах.

3. Організаційному відділу міської ради (У.Савчук) вести облік виступів керівників міської ради, її структурних підрозділів по телебаченню та зустрічей з громадою міста. Результати оприлюднювати на веб-сайті міської ради.

4. Начальнику відділу земельних відносин та обліку комунального майна Б.Мондрику, директору КП «Коломийська муніципальна дружина» В.Данищуку вжити додаткових заходів для підвищення виконавської дисципліни.

5. Директору міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Л.Галамейко роботу із зверненнями громадян привести до вимог чинного законодавства з урахуванням, висловлених під час перевірки, пропозицій робочої групи, затвердженої розпорядженням міського голови від 20.11.2013р. № 239-р. Про результати інформувати письмово керуючого справами виконкому до 15.08.2014р.

       6. Головному спеціалісту загального відділу міської ради Д.Якубенко:

       - інформацію про роботу із зверненнями громадян за перше півріччя 2014 року оприлюднити на веб-сайті міської ради;

       - здійснювати аналіз стану розгляду і вирішення питань піднятих у зверненнях громадян та щоквартально до 20 числа місяця наступного за звітним інформувати міського голову та керуючого справами виконкому;

       - систематично надавати практичну та методичну допомогу структурним підрозділам міської ради, комунальним підприємствам у поліпшенні роботи із зверненнями громадян.

       7. Відділу управління комунальним майном (В.Волошенюк), відділу культури (У.Мандрусяк), управлінню освіти (М.Грицан) не рідше ніж раз у рік вивчати та аналізувати стан роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих підвідомчих підприємствах та організаціях з метою вивчення та упередження причин, що породжують повторні звернення та звернення до органів влади вищого рівня. Результати розглядати на колегіях та нарадах, розміщувати на веб-сайті міської ради та письмово інформувати керівництво міської ради.

       8. Рішення виконкому від 28.01.2014 № 2 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2013 році» зняти з контролю.

       9. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення поклати на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (Д.Якубенко)

       10. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому А.Грицана.





Міський голова                                                                                                            І.Слюзар

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в І півріччі 2014 року


Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:

забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії керівництвом міської ради та цілодобової служби оперативних чергових «служби - 05»;

затверджено графік особистого прийому громадян,  прийому громадян з особистих питань щосуботи керівництвом міської ради;

відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови  передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради.

Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в січні на засіданні виконкому слухалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2013 році». Прийнято відповідне рішення.

З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду  звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.

Відповідно до графіку  затвердженого розпорядженням міського голови № 239-р від 20.11.2013 р. в звітному періоді проведено  перевірку з питання додержання законодавства про звернення громадян в управліннях освіти, економіки, праці та соціального захисту населення, архітектури  містобудування та капітального будівництва, відділі культури та центрі соціальних служб для сім’ї дітей та молоді.

На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень,  графіки прийому керівництва міської ради, обласної ради,  обласної державної адміністрації та інформація про особисті прийоми громадян керівництвом міської ради. Також розміщені інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян.

В І півріччі 2014 році організовано 5 особистих прийоми  з міським головою, на яких побувало 106 громадян, опрацьовано 66 звернень. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 94 мешканці міста. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради.

З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні  ТРК «НТК» 20.02.2014 та 05.06.2014 року проведено прямі ефіри з міським головою,  27.02.2014 та 08.05.2014 року відбулися ток-шоу «Коломия думає» за участю міського голови. Відбувся також прямий ефір з міським головою на обласному телеканалі «РАЙ» 19.03.2014 року.

В І півріччі 2014 році до Коломийської міської ради надійшло 437 звернень, що на  94 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року. З них: на особистому прийомі зареєстровано - 75 звернень, надійшло поштою - 362 звернення.

В зв’язку з суспільно політичними подіями в державі до мінімуму зменшилася кількість звернень через органи влади вищого рівня і склала 13 звернень, а це в три рази менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. З них від Секретаріату Президента України - 2 звернення, Кабінету Міністрів України – 2, Верховної Ради - 1 та 8 звернень з обласної державної адміністрації. За результатами розгляду вирішено позитивно 1 звернення на 9 звернень дано роз’яснення  та  3 звернення перебувають на розгляді.

Громадяни міста звернулися передусім з заявами та клопотаннями   –  427

(97.7% від загальної кількості звернень), скаргами – 8. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 123 звернення, роз’яснено по суті - 247, відмовлено -2, решту 65 звернень  перебувають на розгляді та додатковому контролі.

Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 449 питань. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання комунального господарства, землекористування і землевпорядкування  та соціального захисту, які склали відповідно 93, 80 та 33  звернення. Актуальними залишаються питання: архітектури та містобудування, торгівлі транспорту та зв’язку, праці і заробітної плати, освіти, надання житла і інші.

В І півріччі  2014 році до міської ради звернулося 1422 громадянина з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 65, що становить 14.8% від загальної кількості. Також зафіксовано 8 повторних звернень.

В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій:  учасники  війни та бойових дій – 5 осіб, ветерани праці та пенсіонери - 14, інваліди загального захворювання - 13, учасники ліквідації та постраждалі на аварії на ЧАЕС - 3, одинокі матері та багатодітні сім’ї  - 2 і інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року  малозабезпеченим жителям міста за кошти міського бюджету виділено грошову допомогу в розмірі 172551 грн.,  а також виділено 20000 грн. на перевезення та поховання військовослужбовця, який загинув на сході України.

Для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує  продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05 ”. Цього року послугами “служби – 05” скористалося 83 мешканці міста. Щоп’ятниці з 14.00 до 15.00 діє “гаряча” телефонна лінія   з керівництвом міської ради, графіки якої затверджуються щоквартально. Протягом звітного періоду відбулося  22 “гарячих” телефонних лінії.

Громадяни продовжують активно звертатися  на Урядову «гарячу» телефонну лінію. З початку року міською радою опрацьовано 69 вищезгаданих звернень, що на 10 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року. Основними питаннями з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію є питання комунального господарства (16 звернень), соціального захисту населення (14  звернень)  та інші. За результатами розгляду вирішено позитивно 12 звернень, роз’яснено по суті 52, на додатковому контролі перебувають 5  звернень

Разом з тим, у роботі із зверненнями громадян є і суттєві упущення.

Проведений аналіз свідчить, що продовжують мати місце випадки порушення ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” в частині, коли звернення, які  не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше  п’ятнадцяти днів від їх надходження та ст.7 коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же  п’ятиденний термін повертається заявникові.

Через недостатню вимогливість до розгляду звернень громадян в окремих відділах та управліннях міської ради зустрічаються непоодинокі  випадки формалізму та бюрократії, що не дає змоги значно скоротити кількість звернень до вищестоящих органів влади та кількість громадян,  що бажають побувати на прийомі у міського голови і в такий спосіб  задовільнити свої законні вимоги.

Проведені перевірки стану організації роботи  із зверненнями громадян в відділах та управліннях міської ради засвідчили,  що не у всіх службах ця робота відповідає вимогам встановленим законодавством. А саме у центрі соціальних служб для сім’ї дітей та молоді журнали реєстрації усних та письмових звернень не відповідають інструкції з діловодства за зверненнями громадян. В приміщенні центру немає стенду де б містилася  інформація про графіки прийому громадян. Частина звернень не реєструються відповідно відсутній чіткий облік звернень, тощо.

Незважаючи на вжиті заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян не вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків визначених законодавством. З  усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, 2 звернення розглянуто з порушенням терміну розгляду, що становить 0.5% від загальної кількості, зокрема:


- у комунальному підприємстві «Коломийська муніципальна дружина» звернення Кибич Г.В., щодо скарги на сусіду яка засмічує подвір’я , відповідь заявниця одержала на  8 днів пізніше вказаного законом терміну;

- у відділі земельних відносин та обліку комунального майна – звернення Найди У.О. з приводу погодження меж землеволодіння протерміновано на 4 дні. 

Залишається незадовільним розгляд звернень, які перебувають на додатковому контролі, так станом на  09.07.2014 року у відділі управління комунальним майном та КП «Житлоінфоцентр» залишені на додатковому контролі:

       - 2010 рік –  5 звернень

       - 2011 рік – 14 звернень

       - 2012 рік – 25 звернень

       - 2013 рік -  19 звернень





Головний спеціаліст загального відділу                                          Д. Якубенко







Дані про звернення громадян,

які надійшли у відділи та управління міської ради та комунальні підприємства міста в І півріччі 2014 року в порівнянні  з аналогічним періодом 2013  року


Кількість всіх звер-нень

Звер-нення з місь-кої ради

Звер-нення які надій-шли безпо

серед-ньо  у відділ

На особи-стому прийо-мі керів-ників відді-лів чи управ-лінь

Пов-тор-них

Колектив-них

Заяв-ників піль-гової кате-горії

Задо-воле-но

Від

мов-лено

Роз'яснено

В стадії роз

гляду

Роз-

глянуто з порушен

ням терміну



2013


2014


2013


2014


2013


2014

2012


2013


2014


2013


2014


2013


2014


2013


2014


2013


2014


2013


2014


2013


2014


2013


2014


2013


2014

Управління праці та соціального захисту населення

443

508

76

35

247

353

120

120

10

3

0

0

293

388

148

305

0

0

104

38

191

165

0

0

Управління архітектури, містобудування та кап. Будівництва

362

400

43

46

263

314

56

40

1

2

3

4

0

0

224

224

21

48

62

89

55

39

0

0

КП «Житлоінфоцентр»

321

300

39

26

251

250

31

24

5

8

50

30

60

43

111

100

0

2

71

72

139

126

0

0

Відділ земельних відносин  та обліку комунального майна

141

225

75

81

135

42

15

18

5

0

4

5

12

6

23

34

3

17

37

80

78

94

2

1

Відділ управління комунальним майном

214

151

148

79

17

32

49

40

4

5

29

21

15

16

62

52

1

0

125

80

26

19

0

0

Управління економіки

76

98

32

43

0

0

44

55

0

0

5

6

36

15

21

28

0

0

53

68

2

2

0

0

Служба у справах дітей

90

112

3

4

83

103

4

5

0

0

0

0

0

0

90

110

0

0

0

2

0

0

0

0

КП «Коломияводоканал»

35

46

5

10

6

10

24

26

0

0

3

2

1

0

10

8

0

0

20

34

5

4

0

0

Управління освіти

28

42

7

27

10

7

11

8

0

3

10

19

1

0

6

7

0

2

22

32

0

1

1

0

Відділ культури

13

11

6

5

0

0

7

6

0

0

1

0

3

3

5

6

0

0

8

5

0

0

0

0


ВСЬОГО:

1723

1893

434

356

1012

1111

361

342

25

21

105

87

421

471

700

874

25

69

502

500

496

450

3

1

Головний спеціаліст загального відділу                                                                                                         Д.Якубенко

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Коломийської міської ради

за І півріччя 2014 року в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року


з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)*

Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено у задоволенні

п. 9.2

Дано роз”яснення

п. 9.3

Інше

п.9.4 - 9-6

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Коломийська міська рада

531

437

447

362

84

75

162

123

5

2

283

247

81

  65



№ з/п

Кількість звернень з них:

Повторних

(п.2.2)

Колективних

(п.5.2)

Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

Від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи

(п.7.7, 7.8., 7.9)

Від ветеранів праці (п.7.6.)

Від дітей війни (п.7.2)

Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11, 7.12,7.13)

Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.

9

8

63

65

13

5

27

13

21

14

8

2

8

2

7

      3


№ з/п

Кількість питань, порушених у звернен-нях громадян

У тому числі:

Аграрної політики і земельних відносин

Транспорту  і зв”язку

Фінансо-вої, податкової, митної політики

Соціального захисту

Праці і заробітної плати

Охорони здоров”я

Комуна-льного госпо-дарства

Житлової політики

Екології природних ресурсів

Забезпе-чення дотри-мання законності та охорони право-порядку

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014


33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

1.

538

449

73

80

7

14

2

2

75

33

12

12

8

9

183

90

43

14

1

5

9

8


№ з/п

У тому числі питання:


сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту

Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелек-туальної власності

Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин

Діяльність центральних органів виконавчої влади

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядува-ння

Державного будівництва, адміністра-тивно-територіаль-ного устрою

Інші


2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014

2013

2014



55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70



1.

5

9

4

18

2

3

0

0

0

0

8

2

28

31

78

119






2011-2024 © Всі права застережено.