НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 03 травня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження Положення про фінансове управління Кол..."  № 1165-19/2021-19 від 29.09.2021р. 
Документ №1165-19/2021 від 29.09.2021р. Внесено зміни в інший нормативний акт
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

03.10.2021



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(19  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 29.09.2021р.  № 1165-19/2021-19
 

Про затвердження Положення

про      фінансове    управління

Коломийської    міської    ради

у новій редакції


Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада


вирішила:


1. Затвердити Положення про фінансове управління Коломийської міської ради у новій редакції (додається).


2. Вважати, таким, що втратив чинність п. 1.18 рішення міської ради     від 29.06.2006 року №74 «Про затвердження Положень про відділи і    управління Коломийської міської ради».


3. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з         питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор КОСТЮК).



Міський голова                                                                                  Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ




                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                       рішення Коломийської міської ради

                                                       від 29.09.2021 р.№ 1165-19/2021



ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


       1.1. Фінансове управління Коломийської міської ради (далі управління) є структурним підрозділом Коломийської міської ради. Управління здійснює реалізацію державної фінансової політики на території Коломийської територіальної громади.

1.2. Місцезнаходження (юридична та фактична адреси): 78200, Івано-Франківська обл., місто Коломия, пр. Грушевського, будинок 1.

       1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про службу в органах місцевого самоврядування ”, Бюджетним кодексом України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, департаменту фінансів обласної державної адміністрації, рішеннями Коломийської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями Коломийського міського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

       1.4. Управління у своїй роботі підконтрольне та підзвітне Коломийській міській раді, її виконавчому комітету, Коломийському міському голові.

       1.5. Посадові особи, що працюють в управлінні, є посадовими особами місцевого самоврядування, відповідно до цього Положення мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету.


2.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ


       2.1. Завдання управління:

       2.1.1. реалізує державну бюджетну політику в межах Коломийської ТГ;

2.1.2. здійснює організаційну роботу пов’язану із складанням проекту міського бюджету;

2.1.3. здійснює загальну організацію та управління виконанням міського бюджету, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

2.1.4. розробляє пропозиції щодо концепції фінансових ресурсів на пріоритетних напрямках розвитку економіки міста, фінансового забезпечення державних гарантій по соціальному захисту населення;

2.1.5. накопичує інформацію про окремі показники економічного розвитку міста щодо надходження податків і зборів з метою використання інформації для прогнозування бюджету.

       2.2. Функції управління :

2.2.1. бере участь у розробці балансу фінансових ресурсів міста, аналізує і визначає тенденції розвитку фінансової бази, та вираховує їх при складанні міського бюджету;

2.2.2. здійснює загальну організацію та управління виконанням міського бюджету. У процесі виконання міського бюджету за доходами здійснює прогнозування та аналіз доходів бюджету;

2.2.3. розробляє нормативно правові акти - рішення про бюджет міської ТГ , рішення про внесення змін до бюджету та інші, які регулюють бюджетні правовідносини, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджету та звітування про його виконання.

2.2.4. розробляє і доводить до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету Коломийської ТГ та інструкції з підготовки бюджетних запитів;

2.2.5. проводить під час складання і розгляду проекту міського бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо відповідності такого проекту меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

2.2.6. приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій щодо проекту міського бюджету перед його поданням на розгляд виконавчому комітету Коломийської міської ради;

2.2.7. складає прогноз міського бюджету на середньостроковий період та проект міського бюджету і подає їх на розгляд виконавчому комітету Коломийської міської ради для подальшого затвердження Коломийською міською радою;

2.2.8. складає і затверджує тимчасовий розпис міського бюджету та розпис міського бюджету, вносить в установленому порядку зміни до розпису міського бюджету, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність такого розпису встановленим бюджетним призначенням;

2.2.9. погоджує паспорти бюджетних програм за програмно-цільовим методом бюджетування, проводить моніторинг змін, що вносяться до паспортів бюджетних програм, здійснює оцінку виконання результативних показників бюджетних програм;

2.2.10. перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з міського бюджету;

2.2.11. здійснює оперативний аналітичний облік, аналіз руху та залишків коштів по рахунках загального та спеціального фонду міського бюджету;

2.2.12. здійснює електронний документообіг через систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства-Казначейство» - експорт виписок за рахунками доходів та видатків бюджету, імпорт та передачу фінансових документів: розпоряджень про виділення коштів загального та спеціального фонду бюджету, розпису міського бюджету та змін до нього, юридичних та фінансових зобов’язань та платіжних доручень;

2.2.13. відповідно до затверджених у бюджеті призначень здійснює фінансування головних розпорядників коштів в межах наявних фінансових ресурсів з використанням АІС «Місцеві бюджети»;

2.2.14. здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та моніторинг надходження доходів до міського бюджету;

2.2.15. проводить аналіз всіх надходжень до міського бюджету відповідно до наданої інформації податковими органами;

2.2.16. щоквартально готує і подає міській раді висновки про перевиконання (недовиконання) дохідної частини загального фонду міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін та уточнення бюджету;

2.2.17. розглядає звернення щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету та готує висновки щодо прийняття відповідних рішень; здійснює облік видатків резервного фонду міського бюджету;

2.2.18. на базі статистичних і бухгалтерських звітів, аналітичних і прогнозних розрахунків бере участь в аналізі економічного і фінансового стану галузей економіки, тенденції та динаміки розвитку господарств різних форм власності, готує пропозиції, щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів;

2.2.19. розглядає звіти та пояснювальні записки про виконання кошторисів доходів і видатків відділів і управлінь міської ради;

2.2.20. аналізує зведену квартальну та річну бюджетну та фінансову звітність про виконання бюджету, надану Коломийським відділенням Державної казначейської служби України;

2.2.21. готує пояснювальну записку до звіту про виконання бюджету міста, складає зведення по мережі штатах і контингентах установ, які фінансуються з бюджету міста і подає департаменту фінансів ОДА;

2.2.22. інформує виконавчий комітет міської ради про хід виконання міського бюджету, і подає йому квартальні та річний звіт про виконання міського бюджету, для внесення на затвердження Коломийської міської ради;

2.2.23. розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ і організацій;

2.2.24. здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства щодо міського бюджету на всіх стадіях бюджетного процесу;

2.2.25. застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства;

2.2.26. приймає рішення про застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства, визначених пунктами 2-5 та7 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України, у межах установлених повноважень на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акта ревізії та доданих до них матеріалів;

2.2.27. за електронними висновками Коломийської державної податкової інспекції ГУ ДПС в Івано-Франківській області розглядає і погоджує повернення зайво, або помилково сплачених платежів;

2.2.28. бере участь у формуванні та реалізації інвестиційних програм міста;

2.2.29 бере участь у розробці програм соціально-економічного розвитку міста, забезпечує в установленому порядку їх цільове фінансування;

2.2.30. оформляє документи на отримання короткотермінових позичок з єдиного казначейського рахунку на покриття тимчасових касових розривів;

2.2.31. бере участь у розробці пропозицій про вдосконалення структури виконавчих органів Коломийської міської ради та здійснює контроль за витрачанням коштів на їх утримання. Готує пропозиції про чисельність, фонд оплати праці працівників і витрати на утримання органів місцевого самоврядування;

2.2.32. здійснює заходи щодо вдосконалення структури апарату фінансового управління міської ради;

2.2.33. забезпечує захист фінансових інтересів держави та фінансових прав підприємств, установ, організацій міської комунальної власності і громадян міста, здійснює у межах своєї компетенції контроль за виконанням актів законодавства;

2.2.34. здійснює контроль за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів ;

2.2.35. здійснює контроль за надходженням трансфертів з державного та місцевих бюджетів та, у разі невикористання коштів, забезпечує їх повернення до відповідного бюджету;

2.2.36. здійснює моніторинг і перевірки стану збереження коштів і матеріальних цінностей, достовірності обліку та звітності, цільового використання коштів в бюджетних установах міста;

2.2.37. проводить перевірки фінансово-бухгалтерських документів, звітів, планів, кошторисів та інших документів щодо зарахування, перерахування і використання бюджетних коштів, а також одержує необхідні пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час перевірок;

2.2.38. готує та подає інформації, відповіді на листи та доручення департаменту ОДА, міської ради, інших органів, що стосуються компетенції управління;

2.2.39. здійснює фінансово-господарську діяльність як головний розпорядник коштів в межах кошторисних призначень, веде бухгалтерський облік, складає та надає бюджетну, фінансову, податкову, статистичну звітність про виконання кошторису головного розпорядника бюджетних коштів;

2.2.40. здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взятті управлінням бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності;

2.2.41. організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів;

2.2.42. забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

2.2.43. забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників управління;

2.2.44. здійснює інші функції, пов’язані з управлінням коштами міського бюджету.

3. ПРАВА

Управління має право:

3.1. Одержувати від структурних підрозділів Коломийської міської ради та комунальних підприємств матеріали для складання проекту бюджету міста та здійснювати аналіз їх обґрунтованості.

       3.2. Обмежувати, а в необхідних випадках припиняти фінансування з міського бюджету головних розпорядників коштів при наявності фактів незаконного витрачання бюджетних коштів.

       3.3. Одержувати від Коломийського відділення Державної казначейської служби України відомості щодо руху та залишків на рахунках міського бюджету.

       3.4. Залучати спеціалістів інших підрозділів Коломийської міської ради, підприємств, організацій та установ для розгляду питань, що належать до його компетенції.

       3.5. Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.

       3.6. Одержувати безкоштовно для здійснення функцій, покладених на управління, інформацій від статистичних та контролюючих органів з питань застосування законодавства в господарській діяльності підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування.

       3.7. Давати в межах своїх повноважень, на основі і на виконання чинного законодавства накази і контролювати їх виконання.

       3.8. Управління має також інші права, надані йому чинними нормативними актами.

       3.9. Управління, при виконанні покладених на нього функцій, взаємодіє з Міністерством фінансів України, з Коломийською державною податковою інспекцією ГУ ДПС в Івано-Франківській області, Коломийським відділенням Державної казначейської служби України, департаментом фінансів обласної державної адміністрації, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.


4. КЕРІВНИЦТВО УПРАВЛІННЯМ

4.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду міським головою на конкурсній основі згідно законодавства України або за іншою процедурою передбаченою законодавством.

       4.2. Начальник керує діяльністю управління і несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками управління, забезпечує підвищення кваліфікації.

       Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

       Затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов’язки працівників управління, плани робіт.

       4.3. Посадові особи управління приймаються на роботу на конкурсних засадах та звільняються з роботи Коломийським міським головою.

       4.4. Штатний розпис та кошторис видатків на утримання управління затверджується Коломийським міським головою.


5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ


Начальник управління несе персональну відповідальність за:

5.1. Виконання покладених на управління завдань і здійснення ним своїх функціональних обов’язків відповідно до цього Положення;

       5.2. Відповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства;

       5.3. Виконання рішень Коломийської міської ради та її виконавчого комітету , розпоряджень і доручень Коломийського міського голови;

       5.4. Своєчасну і достовірну подачу інформацій та звітів, що входять до компетенції управління, стан діловодства.


6. УМОВИ ОПЛАТИ ПРАЦІ УПРАВЛІННЯ


Оплата праці працівників управління здійснюється згідно з чинним законодавством.


7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ


7.1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.

7.2. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки у Коломийському відділенні Державної казначейської служби України, свої бланки і штампи, круглу печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

7.3. Покладання на Управління обов’язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються компетенції управління не допускається.


Міський голова                                                                            Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ



2011-2024 © Всі права застережено.