НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про утворення комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердження її складу
Розпорядження міського голови №95-р від 07.04.2022р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
18.09.2021
Про утворення комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердження її складу |
Відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 2 вересня 2014 року № 879, Наказом Міністерства Фінансів України від 30 вересня 2003 року № 561 (із змінами) «Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв’язку з кадровими змінами:
1. Утворити комісію по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердити її склад (додається).
2. Комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради проводити інвентаризацію, прийом-передачу, списання та забезпечити переоцінку нежитлових приміщень комунальної власності, які підлягають приватизації у поточному році за рішенням міської ради, з метою приведення їх вартості у відповідність з їх справедливою вартістю з відповідним оформленням документів згідно чинного законодавства.
3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 14.05.2021 року № 201-р «Про утворення постійно діючої комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) Коломийської міської ради та затвердження її складу».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Олега ТОКАРЧУКА.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 14.09.2021 р. № 349-р
Склад комісії
по проведенню інвентаризації, прийому-передачі,
списанню та переоцінці основних засобів
(нежитлових приміщень) міської ради
Токарчук Олег Володимирович |
перший заступник міського голови - голова комісії |
Члени комісії: |
|
Будзінська Ірина Петрівна |
головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради |
Гнатюк Ірина Володимирівна |
головний спеціаліст відділу з питань майна комунальної власності міської ради |
Джоголик Галина Володимирівна |
начальник відділу з питань майна комунальної власності міської ради |
Лазарович Марія Святославівна |
начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер міської ради |
Начальник відділу з питань
майна комунальної власності Галина ДЖОГОЛИК