НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про внесення змін до розпорядження міського голови від 13.09.2021р. №345-р "Про внесення змін до паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік"
Розпорядження міського голови №356-р від 21.09.2021р. Чинний
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
17.09.2021
|
||||
Про внесення змін до паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік |
Розглянувши лист Коломийського некомерційного підприємства Коломийської міської ради Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» від 02.09.2021 № 117/01-20, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», наказами Міністерства фінансів України від 26.08.2014 року № 836 «Про деякі питання запровадження програмно – цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» (зі змінами), від 20.09.2017 №793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» (зі змінами), рішенням міської ради від 24.12.2020 № 125-4/2020 «Про бюджет Коломийської міської територіальної громади на 2021 рік (09530000000)», рішенням міської ради від 13.12.2018 року № 3232-39/2018 «Про затвердження міської комплексної Програми «Здоров’я громади на 2019-2023 роки» (зі змінами):
1. Внести зміни до паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік за КПКВК 0112152 КФКВК 0763 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я», затвердженого розпорядженням міського голови від 07.07.2021 р. № 260-р, в рамках виконання Програми «Здоров’я громади на 2019-2023 роки», а саме перерозподілити кошти по напряму «Забезпечення виконання Постанови Кабінету міністрів України від 17.08.1998 року № 1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань»» в розрізі:
1.1. Зменшити видатки на «забезпечення відшкодування препаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів» у сумі 150 000,00 грн.;
1.2. Зменшити видатки на «хворих, яким потрібні наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори для знеболення» у кількості 13 осіб;
1.3. Зменшити видатки на «забезпечення відшкодування потреби необхідних медичних препаратів для дітей, які визнані інвалідами з таких категорій захворювання, як» у сумі 100 000,00 грн.
- орфанні захворювання (Д-з: Муковісцидоз) у сумі 3 112,20,00 грн.;
- захворювання центральної нервової системи (Д-з: Епілепсія) у сумі 77 072,80 грн.;
- розлади психіки та поведінки (Д-з: Аутизм) у сумі 13 340,00 грн.;
- хвороби кістково-м’язевої системи та сполучної тканини (Д-з: Ювенільний ревматоїдний артрит) у сумі 7 295,00 грн.
1.4. Збільшити видатки на «забезпечення відшкодування потреби необхідних медичних препаратів для дітей, які визнані інвалідами з таких категорій захворювання, як
- захворювання органів зору (Д-з: Вроджена катаракта, ускладнена вторинною глаукомою) у сумі 820,00 грн.
2. Внести зміни до паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік за КПКВК 0112152 КФКВК 0763 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я», затвердженого розпорядженням міського голови від 07.07.2021 р. № 260-р, в рамках виконання Програми «Здоров’я громади на 2019-2023 роки», а саме зменшити кошти по напряму «Забезпечення виконання Постанови Кабінету міністрів України від 17.08.1998 року № 1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань»» та збільшити кошти на напрям «Провести ремонт приміщень» в сумі 250 000,00 грн., а саме у пункті 11. «Результативні показники бюджетної програми»:
2.1. Включити показники затрат:
- на надання послуг з проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ у сумі 112 000,00 грн.;
- придбання матеріалів для проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ у сумі 138 000,00 грн.;
2.2. Включити показники продукту:
- кількість наданих послуг з проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ – 1 послуга;
- кількість закуплених матеріалів для проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ – 2920 / 725 шт./м2.
2.3. Включити показники ефективності:
- середні витрати проведеного поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ;
- середні витрати придбаних матеріалів для проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ.
2.4. Включити показники якості «покращення якості лікування хворих на амбулаторному етапі, підвищення рівня ефективності лікування у приміщеннях амбулаторій ЗПСМ».
3. Пункт 11. «Результативні показники бюджетної програми» паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік за КПКВК 0112152 КФКВК 0763 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я» викласти у новій редакції (додається).
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови від 13.09.2021 № 345-р
11. Результативні показники бюджетної програми |
||||||||||||
№ з/п |
Показники |
Од. виміру |
Джерело інформації |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
Пояснення щодо відмінностей інформації |
|||||
Попередня редакція паспорту |
Нова редакція паспорту |
Попередня редакція паспорту |
Нова редакція паспорту |
Попередня редакція паспорту |
Нова редакція паспорту |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||
Завдання 1 Здоров’я громади на 2019 – 2023 роки |
2 450 000 |
2 450 000 |
0 |
0 |
2 450 000 |
2 450 000 |
Змінено видатки в межах завдання та кошторисних призначень |
|||||
І |
Завдання 1 Забезпечення виконання Постанови Кабінету міністрів України від 17.08.1998 року № 1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань» |
Лист КНП КМР «КМЦ ПМСД» від 02.09.2021 №117/01-20 |
800 000,00 |
550 000,00 |
0 |
0 |
800 000,00 |
550 000,00 |
Змінено видатки в межах завдання та кошторисних призначень |
|||
1 |
Показник затрат |
|||||||||||
1.1.1 |
Обсяг видатків на забезпечення відшкодування препаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів |
грн |
Договір |
450 000,00 |
300 000,00 |
0 |
0 |
450 000,00 |
300 000,00 |
В результаті перерозподілу коштів видатки зменшилися на суму 150 000,00 грн. показники затрат |
||
1.1.2 |
Кількість хворих, яким потрібні наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори для знеболення |
ос |
Реєстр установи |
38 |
25 |
0 |
0 |
38 |
25 |
В результаті важкого перебігу захворюваності зменшилася кількість показників затрат |
||
1.1.3 |
Обсяги видатків на забезпечення відшкодування потреби необхідних медичних препаратів для дітей, які визнані інвалідами з таких категорій захворювання, як |
грн |
Договір |
350 000,00: |
250 000,00: |
0 |
0 |
350 000,00: |
250 000,00: |
В результаті перерозподілу коштів видатки зменшилися на суму 100 000,00 грн. показники затрат |
||
|
28 272,20 |
25 160,00 |
0 |
0 |
28 272,20 |
25 160,00 |
В результаті перерозподілу коштів видатки зменшилися на суму 3 112,20 грн. показники затрат |
|||||
|
268 072,80 |
191 000,00 |
0 |
0 |
268 072,80 |
191 000,00 |
В результаті перерозподілу коштів видатки зменшилися на суму 77 072,80 грн. показники затрат |
|||||
|
22 680,00 |
9 340,00 |
0 |
0 |
22 680,00 |
9 340,00 |
В результаті перерозподілу коштів видатки зменшилися на суму 13 340,00 грн. показники затрат |
|||||
|
11 680,00 |
12 500,00 |
0 |
0 |
11 680,00 |
12 500,00 |
В результаті перерозподілу коштів видатки збільшилися на суму 820,00 грн. показники затрат |
|||||
|
19 295,00 |
12 000,00 |
0 |
0 |
19 295,00 |
12 000,00 |
В результаті перерозподілу коштів видатки зменшилися на суму 7 295,00 грн. показники затрат |
|||||
2 |
Показники продукту |
|||||||||||
2.1.1 |
Кількість відшкодованих наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів для знеболення онкологічних хворих пацієнтів |
шт. |
Реєстр-фактура |
3 510 |
2 340 |
0 |
0 |
3 510 |
2 340 |
В результаті перерозподілу видатків змінилися показники продукту |
||
2.1.2 |
Кількість відшкодованих медичних препаратів для дітей, які визнані інвалідами |
уп. |
Реєстр-фактура |
716 |
502 |
0 |
0 |
716 |
511 |
В результаті перерозподілу видатків змінилися показники продукту |
||
3 |
Показники ефективності |
|||||||||||
3.1.1 |
Середня ціна одиниці відшкодованих наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів для знеболення онкологічних хворих пацієнтів |
грн |
Розрахунок |
128,205 |
128,205 |
0 |
0 |
128,205 |
128,205 |
В результаті перерозподілу видатків показники ефективності залишаються без змін |
||
3.1.2 |
Середня ціна одиниці відшкодованих медичних препаратів для дітей, які визнані інвалідами |
грн |
Розрахунок |
488,827 |
498,01 |
0 |
0 |
488,827 |
498,01 |
В результаті перерозподілу видатків та зміни ціни на ринку змінилися показники ефективності |
||
4 |
Показники якості |
|||||||||||
4.1.1 |
Досягнення ефективності знеболення та покращення якості життя онкологічним хворим |
% |
Розрахунок |
100 |
100 |
0 |
0 |
100 |
100 |
В результаті перерозподілу видатків показники якості залишилися без змін |
||
4.1.2 |
Досягнення покращення якості життя дітей, яких визнано інвалідами |
% |
Розрахунок |
75 |
75 |
0 |
0 |
75 |
75 |
В результаті перерозподілу видатків показники якості залишилися без змін |
||
VІІІ |
Завдання 8 Провести ремонт приміщень |
Лист КНП КМР «КМЦ ПМСД» від 02.09.2021 №117/01-20 |
0,00 |
250 000,00 |
0 |
0 |
0,00 |
250 000,00 |
Збільшено видатки при розподілі між завданнями в межах а кошторисних призначень |
|||
1 |
Показник затрат |
|||||||||||
1.8.1 |
Обсяг видатків на надання послуг з проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ |
грн |
Договір |
0,00 |
112 000,00 |
0 |
0 |
0,00 |
112 000,00 |
Збільшено видатки в межах кошторисних призначень |
||
1.8.2 |
Обсяг видатків придбання матеріалів для проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ |
грн |
Договір |
0,00 |
138 000,00 |
0 |
0 |
0,00 |
138 000,00 |
Збільшено видатки в межах кошторисних призначень |
||
2 |
Показники продукту |
|||||||||||
2.8.1 |
Кількість наданих послуг з проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ |
посл. |
Акт наданих послуг |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
В результаті перерозподілу видатків змінено показники продукту |
||
2.8.2 |
Кількість придбаних матеріалів для проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ |
шт./м2 |
Видаткова накладна |
0 |
2920 / 725 |
0 |
0 |
0 |
2920 / 725 |
В результаті перерозподілу видатків змінено показники продукту |
||
3 |
Показники ефективності |
|||||||||||
3.8.1 |
Середні витрати проведеного поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ |
грн |
Розрахунок |
0,00 |
112 000,00 |
0 |
0 |
0,00 |
112 000,00 |
В результаті перерозподілу видатків змінено показники ефективності |
||
3.8.2 |
Середні витрати придбаних матеріалів для проведення поточного ремонту даху амбулаторії ЗПСМ |
грн./ грн.*кв.м |
Розрахунок |
0,00 |
8,83 / 154,77 |
0 |
0 |
0,00 |
8,83 / 154,77 |
В результаті перерозподілу видатків змінено показники продукту |
||
4 |
Показники якості |
|||||||||||
4.7.1 |
Покращення якості лікування хворих на амбулаторному етапі, підвищення рівня ефективності лікування у приміщеннях амбулаторій ЗПСМ |
% |
Розрахунок |
100 |
100 |
0 |
0 |
100 |
100 |
В результаті перерозподілу видатків змінено показники якості |
Заступник начальника відділу
з питань закупівель та економічного аналізу міської ради Ольга Палагнюк