НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 27 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інфор..."  № 290-р від 04.08.2021р. 
Документ №290-р від 04.08.2021р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

08.08.2021



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 04.08.2021р.  № 290-р
 

Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів


Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вжиття заходів щодо відкритості та прозорості діяльності Коломийської міської ради та її виконавчих органів, опрацювавши Методологію рейтингування прозорості міст 2021та Методологію  рейтингу підзвітності міст 2021, розроблені командою Трансперенсі Інтернешнл Україна в рамках проекту ПРООН «Громадянське суспільство задля розвитку демократії та прав людини в Україні», з метою запровадження найкращих практик прозорості та підзвітності органів місцевої влади:

1. Затвердити План заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів (далі – План) (додається).

2. Керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій, визначених відповідальними за виконання Плану:

2.1. забезпечити виконання до 30.09.2021 року заходів, визначених Планом;

2.2. оновити та актуалізувати усі дані опубліковані на офіційному веб сайті чи на порталі відкритих даних міста Коломиї відповідно до даного Плану;

2.3. про реалізацію кожного заходу, визначеного Планом, письмово проінформувати керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тараса КУХТАРА із долученням посилання на опубліковані дані .

3. Відділу комунікації та інформаційних технологій міської ради (Михайло КАЧАНСЬКИЙ) надати відповідальним виконавцям заходів, визначених Планом необхідну технічну підтримку та сприяння у виконанні завдань.

4. Секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконавчого комітету міської ради забезпечити організацію виконання відповідальними виконавцями заходів, визначених Планом згідно розподілу функціональних повноважень.

5. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 12.10.2020 р. № 308-р “Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів”.

6. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.



Міський голова                                                                             Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ



                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                               розпорядження міського голови

                               від 04.08.2021 р. № 290-р


ПЛАН

заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості

Коломийської міської ради та її виконавчих органів


з/п

Назва заходу

Відповідальний за виконання структурний підрозділ

1. Інформація про роботу ОМС

1.1

Забезпечити оприлюднення не менше 95 % проектів рішень міської ради за 10 робочих днів у незмінному вигляді до їх розгляду

Організаційний відділ міської ради

1.2.

Забезпечити оприлюднення порядку денного засідання виконавчого комітету за 3 робочі дні до проведення засідання та не менше 95% проектів рішень у перевірених порядках денних повинні відповідати питанням, які фактично були розглянуті під час засідань

Загальний відділ міської ради

1.3.

Забезпечити на веб-сайті можливість ознайомлення за 10 робочих днів з анонсами проведення пленарних засідань сесій міської ради, засідань виконавчого комітету та засідань постійних комісій ради:

- дата та час проведення;

- місце проведення;

- порядок денний / перелік питань

Відділ комунікації та інформаційних технологій міської ради

1.4.

Забезпечити проведення засідань конкурсного комітету з визначення перевізників на автобусних маршрутах загального користування публічно і гласно та оприлюднення на веб-сайті документів щодо конкурсів за останні 2 роки:

а) рішення про результати конкурсу та визначення переможців;

б) протокол засідання конкурсного комітету  за результатами конкурсу з визначення перевізників

Відділ економіки міської ради

2. Доступ та участь

2.1.

Забезпечити можливість громадськості бути присутньою на засіданнях координаційного органу міської ради, якщо такий створений (президія, колегія, погоджувальна рада тощо). Прописати в нормативних документах. Забезпечити анонсування в окремому розділі «Анонси». Забезпечити трансляцію.

Організаційний відділ міської ради

2.2.

Забезпечити можливість громадськості безперешкодно бути присутньою на засіданнях постійних комісій ради. Прописати в нормативних документах. Забезпечити онлайн трансляцію. Забезпечити оприлюднення анонсованої події в окремому розділі «Анонси» на веб-сайті міської ради не пізніше ніж за 1 робочий день.

Організаційний відділ міської ради

2.3.

Забезпечити можливість громадськості бути присутньою на засіданнях виконавчого комітету міської ради. Прописати в нормативних документах. Забезпечити онлайн трансляцію. Забезпечити оприлюднення анонсованої події в окремому розділі «Анонси» на веб-сайті міської ради не пізніше ніж за 3 робочі дні.

Загальний відділ міської ради

2.4.

Забезпечити можливість участі громадськості у пленарних засіданнях міської ради. Забезпечити онлайн трансляцію. Забезпечити оприлюднення анонсованої події в окремому розділі «Анонси» на веб-сайті міської ради не пізніше ніж за 10 календарних днів.

Організаційний відділ міської ради

2.5.

Забезпечити підготовку звіту міського голови про свою діяльність за підсумками року на відкритих зустрічах з громадою. Забезпечити онлайн трансляцію. Забезпечити оприлюднення анонсованої події в окремому розділі «Анонси» на веб-сайті міської ради, письмового звіту (програми звіту) та забезпечити можливість поставити питання під час звіту.

Організаційний відділ міської ради

2.6.

Забезпечити належне функціонування версії офіційного веб-сайту міської ради для користувачів з порушенням зору

Відділ комунікації та інформаційних технологій міської ради

2.7.

Забезпечити належним чином розгляд петицій, зокрема активізувати інформацію про всі подані петиції. Забезпечити оприлюднення відповіді на петиції, які не набрали необхідної кількості голосів

Відділ звернень міської ради

2.8.

Забезпечити можливість дистанційно поставити питання до міської ради та її органів і отримати відповідь (до або під час засідання: міської ради, виконавчого комітету, постійних комісій)

Організаційний відділ міської ради

Загальний відділ міської ради

3. Закупівлі

3.1.

Забезпечити комунікацію представників міської ради на спеціальному публічному сервісі з питань закупівель

Відділ з питань закупівель та економічного аналізу міської ради

Відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради

Фінансове управління міської ради

Управління комунального господарства міської ради

Департамент соціальної політики міської ради

Відділ молоді та спорту міської ради

Управління освіти міської ради

Управління культури міської ради

3.2.

Забезпечити розгляд звернень у сфері публічних закупівель (звернення щодо порушень закупівельних процедур, які містять ідентифікатор закупівель і направлені до структурного підрозділу міської ради або підпорядкованого їй замовника). Провести або ініціювати внутрішню перевірку щодо всіх звернень  про порушення у сфері публічних закупівель, направлених до міської ради або залишених громадськими організаціями на сервісі з питань закупівель (наприклад Dozorro) у поточному році. На офіційному веб-сайті міської ради забезпечити оприлюднення звітів про результати перевірок

Відділ з питань закупівель та економічного аналізу міської ради

4. Житлова політика

4.1.

Забезпечити функціонування системи розгляду заяв на службове житло. Оприлюднити на веб-сайті актуальний реєстр, який містить інформацію про:

а) дату надходження заяви

б)дату взяття її на розгляд;

в)дату ухвалення рішення щодо поданої заяви;

г)рішення та підставу для його ухвалення;

ґ) спосіб, у який заявнику було повідомлено про результат;

д) дані про подавача (ПІБ заявника).

Реєстр повинен оновлюватися не рідше ніж  раз на квартал.

Відділ з питань майна комунальної власності міської ради

4.2.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради реєстр приміщень, які були виведені із статусу службових, дані якого охоплюють останні 5 років і який містить інформацію про:

а) дату виведення житла зі службового житлового фонду;

б) підставу для виведення житла зі статусу службового;

в) дату приватизації (якщо житлове приміщення було приватизоване);

г) підстави для приватизації (якщо житлове приміщення було приватизоване);

ґ) дані про житлову  площу (адресу, площу житла);

д) особу, яка приватизувала житлову площу (якщо житлове приміщення було приватизоване);

е) вартість приватизації житла (у разі, якщо його не приватизовано шляхом безоплатної передачі).

Реєстр повинен оновлюватися не рідше ніж раз на 6 місяців.

Відділ з питань майна комунальної власності міської ради

5. Бюджетний процес

5.1.

Забезпечити проведення відкритих бюджетних слухань, оприлюднення міського бюджету проекту міського бюджету не пізніше ніж за 5 робочих днів; забезпечити безперешкодну участь громадян (присутність, відео-, фото-, аудіофіксація, виступи, питання). Забезпечити онлайн-трансляцію та оприлюднення протоколів , в яких зафіксовано питання громадян

Організаційний відділ міської ради

Фінансове управління міської ради

5.2.

Забезпечити публічне звітування керівників структурних підрозділів (головних розпорядників коштів) перед територіальною громадою про виконання бюджету за минулий рік. Оприлюднити на веб-сайті міської ради або в соціальних мережах анонсовану подію (події) та звіти не пізніше ніж за 5 робочих днів. Забезпечити безперешкодну участь (присутність, відео-, фотофіксації, виступи, питання) громадян у засіданні. Забезпечити онлайн-трансляцію

Відділ з питань закупівель та економічного аналізу міської ради

Фінансове управління міської ради

Департамент соціальної політики міської ради

Управління освіти міської ради

Управління культури міської ради

Управління комунального господарства міської ради

Відділ молоді та спорту міської ради

5.3.

Забезпечити реалізацію всіх проектів-переможців минулорічного конкурсу бюджету участі

Відділ інвестиційної

політики та енергозбереження міської ради

5.4.

Забезпечити залучення громадськості до процесу реалізації бюджету участі. Представники громади повинні становити не менше 100% складу або входити до відповідного органу на паритетних (рівних) засадах. Представники повинні обиратися шляхом відкритого Інтернет-голосування  або визначатися жеребкуванням серед команд-учасниць

* депутати міської ради не враховуються як представники громадськості

Відділ інвестиційної політики та енергозбереження міської ради

6. Фінансова та матеріальна допомога, гранти

6.1.

Після визначення переможців конкурсу з розподілу коштів між організаціями громадського суспільства (окрім бюджету участі) забезпечити публікування індикаторів виконання для кожного проекту. Не пізніше ніж 30.01 оприлюднити звіти про використання коштів ОГС, які перемогли у відповідних конкурсах минулого року; звіти повинні включати: а) деталізацію інформації по кожній витраті та для виконання яких показників ці витрати були необхідні; б) чи досягнув проєкт усіх зазначених показників

Департамент соціальної політики міської ради

6.2.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті або в соціальних мережах анонсів засідань конкурсних комісій з розподілу коштів не пізніше ніж за 5 робочих днів. Забезпечити участь громадськості та представників ОГС у засіданнях онлайн або офлайн. Проводити онлайн-трансляцію заходу. За результатами засідання оприлюднити протокол або стенограму з поіменним голосуванням

Департамент соціальної політики міської ради

7. Соціальні послуги

7.1.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті  міської ради форми зворотного зв’язку щодо якості наданих послуг; опрацювати скарги громадян та показати, зокрема, у звіті з моніторингу якості надання послуг населенню 

Департамент соціальної політики міської ради

Єдиний центр надання реабілітаційних та соціальних послуг м. Коломиї

Служба у справах дітей міської ради

7.2.

За результатами визначення потреб населення в соціальних послугах (соціальне замовлення) затвердити та оприлюднити (не пізніше ніж за 10 днів після затвердження) річний план проведення конкурсів з надання соціальних послуг недержавними суб’єктами. План має містити:

а) інформацію про перелік соціальних послуг;

б) категорії отримувачів соціальних послуг;

в) орієнтовний період проведення конкурсу;

г) граничні показники бюджетних коштів для виплати компенсації.

Конкурс оголосити  не пізніше ніж за 20 днів до дати його проведення, протягом 7 календарних днів оприлюднити протоколи за результатами засідання конкурсної комісії 

Департамент соціальної політики міської ради

Єдиний центр надання реабілітаційних та соціальних послуг м. Коломиї

7.3.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради не пізніше ніж до 01.03 інформацію про результати минулорічного соціального замовлення, що містить:

а) перелік соціальних послуг;

б) перелік та чисельність категорій отримувачів соціальних послуг;

в) обсяг наданої компенсації

Департамент соціальної політики міської ради

Єдиний центр надання реабілітаційних та соціальних послуг м. Коломиї

8. Кадрові питання

8.1.

Звернути увагу щодо обіймання депутатами міської ради посад керівників комунальних підприємств, установ і закладів або посади службовців ОМС

Відділ кадрів міської ради

Організаційний відділ міської ради

8.2.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті звітів всіх депутатів про свою діяльність протягом року, у яких зазначено про:

а) законотворчу роботу;

б) відвідування засідань міської ради й роботу в постійних комісіях;

в) депутатські запити й звернення та результати їх розгляду;

г) фінансові витрати на депутатську діяльність (сума, мета, адреса у формі таблиці)

Організаційний відділ міської ради

9. Антикорупційна політика та професійна етика

9.1.

Прописати в затвердженому кодексі етики механізми притягнення до відповідальності депутатів за неетичну поведінку та порушення регламенту міської ради. Забезпечити розгляд випадків неетичної поведінки у поточному році відповідно до затвердженого етичного

кодексу чи іншого рішення ОМС.

Організаційний відділ міської ради

9.2.

Прописати в затвердженому кодексі етики чи іншому рішенні ОМС механізми притягнення до відповідальності посадових осіб, працівників КП, установ та організацій за неетичну поведінку та порушення регламенту ради. Забезпечити у поточному році розгляд  випадків неетичної поведінки посадових осіб ОМС й працівників комунальних підприємств, установ та організацій, товариств, а також організацій, що частково фінансуються з місцевого бюджету, відповідно до затвердженого етичного кодексу чи іншого рішення ОМС

Відділ кадрів міської ради

10. Землекористування та будівельна політика

10.1.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради інформації про всі рекламні засоби та конструкції які містять дані про:

а) дату видачі та отримувача дозволу (розповсюдження реклами), термін дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

б) тип, розміри, адресу (географічне положення) рекламного засобу; забезпечено автоматизовану обробку даних у машиночитаному форматі (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML, формати геоданих) чи підключення шару з даними до спеціальної програми; створено інтерактивну карту, яка містить інформацію про всі рекламні засоби / конструкції, зокрема й ті, які встановлено без відповідних дозволів, а також номер наказу про демонтаж у разі незаконного розміщення зовнішньої реклами; наприкінці року міською радою оприлюднюється перелік демонтованих рекламних засобів та конструкцій (у разі, якщо такі було встановлено)

Відділ архітектури та містобудування міської ради

10.2.

Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради відділом з питань державного архітектурно-будівельного контролю інформацію про свою діяльність:

а) графік планових перевірок та інформацію про заплановані перевірки;

б) результати перевірок (акти та протоколи);

в) реєстр виданої дозвільної документації або посилання на нього

Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

10.3.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті анонсу проведення засідання архітектурно-містобудівної ради та безперешкодну участь громадськості в засіданні (присутність фото-, відео-, аудіофіксації та виступи); вносити питання громадян до протоколів засідань; оприлюднити за підсумками засідань ради за останній рік: а) протоколи засідань; б) письмові висновки; в) пропозиції та рекомендації; г) проектну документацію заявників, що розглядається під час засідань

Відділ архітектури та містобудування міської ради

10.4.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради комплексної схеми розміщення тимчасових споруд:

- оприлюднити інтерактивну картку, яка дає можливість переглядати дані

- забезпечити можливість вивантажити схему у форматі геопросторових даних (GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM) чи підключити шар з даними до спеціальної програми. У кінці року міською радою оприлюднено реєстр демонтованих тимчасових споруд

Відділ архітектури та містобудування міської ради

10.5.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради реєстрів про всі укладені за останні 2 роки договори оренди, які містять:

а) дату та номер рішення міської ради про передачу в оренду земельної ділянки;

б) географічне положення земельної ділянки (адреса) або посилання на інтерактивну картку, на якій нанесені відповідні ділянки;

в) найменування (ПІБ) орендаря;

г) дату укладання та номер договору оренди землі;

ґ) розмір земельної ділянки;

д) щомісячну вартість оренди земельної ділянки.

Реєстри оновлюються не рідше ніж один раз на 6 місяців

Відділ земельних відносин міської ради

10.6.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради переліку земельних ділянок для здійснення забудови, які, зокрема, підлягають продажу окремими лотами на електронних аукціонах окремим документом та забезпечити автоматизовану обробку даних у машиночитному форматі (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML, формати геоданих) чи можливість підключити шар з даними до спеціальної програми; земельні ділянки для здійснення забудови підлягають продажу на електронних аукціонах

Відділ земельних відносин міської ради

10.7.

Забезпечити висвітлення на веб-сайті міської ради всіх робіт з видалення або обрізки зелених насаджень у місті які проводилися протягом останнього року згідно з оприлюдненими актами / рішеннями, у яких зазначено причину видалення / обрізки зелених насаджень. Дані про насадження, щодо яких запланована обрізка або видалення, представити в машиночитному форматі та/або показати на інтерактивній карті. План робіт анонсувати заздалегідь на офіційному веб-сайті або офіційній сторінці в соціальній мережі (наприклад, у Facebook) міської ради

Управління комунального господарства міської ради

11. Комунальні підприємства

11.1.

Забезпечити публічні звіти про свою діяльність, з можливістю поставити питання під час звітування комунальних підприємств які здійснюють діяльність у сферах:

а) водопостачання та водовідведення;

б) теплопостачання;

в) електротранспорту;

г) перевезення (громадський транспорт);

ґ) вивезення або утилізація сміття;

д) організації паркування;

е) рекламної діяльності

Подію анонсувати не пізніше ніж за 5 робочих днів на офіційному веб-сайті або в соціальних мережах міської ради чи відповідних КП.

Забезпечити безперешкодну участь громадян та онлайн-трансляцію заходу

Управління комунального господарства міської ради

Відділ економіки міської ради

11.2.

Забезпечити визначення ключових показників результативності / ефективності КП, які здійснюють діяльність у сферах:

а) водопостачання та водовідведення;

б) теплопостачання;

в) електротранспорту;

г) перевезення (громадський транспорт);

ґ) вивезення або утилізація сміття;

д) організації паркування;

е) рекламної діяльності.

Показники затверджувати до 01.04. на основі фінансового плану. Оприлюднити на веб-сайті міської ради звіти за результатами виконання показників КП

Управління комунального господарства міської ради

11.3.

Забезпечити проведення конкурсів на посади керівників усіх комунальних підприємств (за винятком медичних, культурних, освітніх закладів та установ) оприлюднити на веб-сайті міської ради всі протоколи засідань конкурсних комісій за останні 2 роки. Забезпечити їх відкритість та доступність при проведенні

Відділ кадрів міської ради

11.4.

Забезпечити проведення КП відкритих слухань про зміни тарифів на послуги:

а) центрального водопостачання й водовідведення;с

б) теплопостачання;

в) захоронення та перероблення побутових відходів.

Забезпечити анонсування на веб-сайті міської ради, відповідного КП або в соціальних мережах (наприклад, на офіційній сторінці в Facebook) слухань. Оприлюднити на веб-сайті міської ради економічне обґрунтування зміни тарифів не пізніше ніж за 5 робочих днів. Забезпечити безперешкодний доступ до слухань

Управління комунального господарства міської ради

11.5.

Забезпечити використання платформи або інструменту реагування на скарги і звернення громадян

*(центр звернень, контактний центр, форма звернень)

*(наприклад «Відкрите місто», форми звернень)

Подані скарги і звернення розглядати впродовж року. Забезпечити можливість залишати звернення, відслідковувати статус, дату подання й закриття, а також отримувати відповідь від виконавця

Відділ звернень міської ради

Управління комунального господарства міської ради

12. Комунальне майно

12.1.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради інформацію про:

а) пакет документів, наданих орендарем, зокрема опис передбачуваних поліпшень, кошторис витрат на їх проведення та графік робіт;

б) протокол за підсумками проведення обстеження приміщення на предмет доцільності здійснення невід’ємних поліпшень;

в) протоколи засідань відповідних органів, залучених до процесу надання дозволу на здійснення невід’ємних поліпшень

або забезпечити на сайті електронної торгової системи висвітлення інформації про процедуру надання згоди орендарю на здійснення невід’ємних поліпшень.

Відділ з питань майна комунальної власності міської ради

13. Освіта

13.1.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради документів фінансової звітності освітніх закладів (заклади середньої освіти, заклади дошкільної освіти) обраних для перевірки, не пізніше за 1 квартал наступного року:

а) кошторис;

б) фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів;

в) благодійна допомога (за наявності);

г) кошти з інших джерел, зокрема грантові кошти (за наявності)

Управління освіти міської ради

13.2.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті міської ради оголошення про проведення конкурсу на посади керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності не пізніше ніж за 20 днів до кінцевої дати подання документів; конкурсні вимоги не повинні містити дискримінаційних положень; не менше ніж 1/3 від загального складу комісій – представники незалежних ОГС; за результатом конкурсу оприлюднити протокол або стенограму

Управління освіти міської ради

14. Інвестиції та економічний розвиток

14.1.

Забезпечити проведення у поточному році електронних аукціонів з продажу прав на розміщення сезонної торгівлі та тимчасових споруд в системі ProZorro.Sale та на акредитованих майданчиках

Відділ архітектури та містобудування міської ради

Центр дозвілля та туризму

КП «Коломийський центральний продовольчий ринок»

14.2.

Забезпечити розподіл ресурсів на підтримку підприємництва через конкурсні механізми. Забезпечити опублікування анонсу про проведення конкурсу не пізніше ніж за 30 календарних днів. Представники незалежних ОГС повинні входити до складу комісії на паритетних (рівних) засадах. Протоколи роботи комісії оприлюднити на веб-сайті міської ради. Засідання комісії транслювати на веб-сайті міської ради

Відділ економіки міської ради

14.3.

Прописати у регламенті міської ради порядок і строки підготовки експертних висновків про регуляторний вплив. У протоколах постійної відповідальної депутатської комісії, до повноважень якої належить реалізація регуляторної політики. Оприлюднити експертні висновки про внесений проєкт регуляторного акта

Відділ економіки міської ради

Організаційний відділ міської ради

14.4.

Забезпечити проведення щорічного звіту міського голови про здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами під час пленарного засідання ради в поточному році. У порядку денному пленарного засідання повинна міститись інформація про заплановане звітування. Звітування повинно бути анонсоване не пізніше ніж за 10 календарних днів до проведення. За результатами звіту оприлюднити протокол (стенограму) та забезпечити онлайн-трансляцію

Відділ економіки міської ради


*Оприлюднення передбачає використання форматів, які відкриті для пошукових систем та не потребують значного додаткового опрацювання (для інформації на сайті – в форматі HTML, для документів – DOC (X), TXT, RTF, для таблиць – XLS (X), csv, ODS, для карт та іншої геопросторової інформації – GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM.



Керуючий справами виконавчого

комітету міської ради                                                                                  Тарас КУХТАР



2011-2024 © Всі права застережено.