НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вівторок, 21 травня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про звернення Коломийської міської ради до Президента У..."  № 928-17/2021-17 від 22.07.2021р. 
Документ №928-17/2021 від 22.07.2021р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.07.2021



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(17  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 22.07.2021р.  № 928-17/2021-17
 

Про звернення Коломийської міської ради до Президента України Володимира Зеленського, Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова


       Відповідно до статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” міська рада


вирішила:


       1. Підтримати звернення Коломийської міської ради до Президента України Володимира Зеленського, Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова щодо Проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень.

       2. Рішення та текст звернення міської ради надіслати Президенту України Володимиру Зеленському, Прем’єр-міністру України Денису Шмигалю, Голові Верховної Ради України Дмитру Разумкову та оприлюднити на офіційному сайті міської ради.



Міський голова                                                                                 Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ





Президенту України Володимиру Зеленському

Прем’єр-міністру України Денису Шмигалю

Голові Верховної Ради України Дмитру Разумкову



Звернення

щодо Проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень

       Ми, депутати Коломийської міської ради, вкрай стурбовані тим, що Верховна Рада України 01.07.2021 року прийняла у першому читанні законопроект податкової реформи №5600.

       Проєкт №5600 переповнений розширенням дискреційних повноважень і прав контролюючих органів, збільшенням штрафів для бізнесу, що закладає в діяльність податкової служби ще більш агресивну модель взаємодії з платниками податків, зокрема:

       – контролюючі органи отримують право на письмовий запит про подання інформації не за умови виявлення фактів, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства (чинна норма), а лише за наявності фактів, що можуть свідчити про такі порушення. На будь-які підозри податківців платникам податків потрібно буде відповідати письмово та нести адміністративний тягар;

       – процедури встановлення місцевих податків і зборів з боку сільських, селищних, міських рад і рад об’єднаних територіальних громад виводяться з-під дії базового закону 1160 щодо регуляторної політики та регуляторної діяльності, що розв'язує руки місцевим чиновникам і фактично викидає громадськість з процесу контролю за діями влади;

       – приховане збільшення штрафів за порушення строків реєстрації податкових накладних (ПН/РК) у Єдиному реєстрі податкових накладних шляхом утискання строків, за які передбачено найбільші розміри штрафів (40% і 50% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК): у першому випадку строки змінено в діапазоні від 61 до 180 календарних днів (чинна норма – до 365 днів), у другому – при порушенні більше ніж на 180 днів (чинна норма – на 366 і більше календарних днів);

       – скарга платника податку щодо визнання протиправним та/або скасування податкового повідомлення-рішення про донарахування податків і штрафів стає підставою для податкової застави. Тобто хоча податкові зобов’язання є неузгодженими, а платник вважає свої права порушеними та захищається, податківці отримують право на блокування його активів. Таким бачать в уряді реалізацію принципів справедливості та презумпції правомірності рішень платника податку;

       – законопроект змінює порядок сплати акцизного податку тютюнових виробів та переносить відповідальність за сплату акцизу з роздрібних торговців на виробників та імпортерів тютюнових виробів. В цьому випадку надходження від акцизного збору зникають з дохідної частини місцевого бюджету.

       Саме такі зміни можуть негативно вплинути на місцеві бюджети, що суперечить реформі децентралізації в Україні.

       Окрім того, збільшення податків для малого та середнього бізнесу є надзвичайно небезпечним в умовах пандемії COVID-19, що може призвести до ще більшого зміцнення монополій.

       Законопроєкт № 5600 у разі прийняття стане одним з найважливіших факторів, який разом з війною, економічною кризою та пандемією гальмуватиме в майбутньому економічне зростання України.


ВИМАГАЄМО:

        виключити у другому читанні прийняття Закону норми, які стосуються зменшення надходжень до місцевих бюджетів, а також норми щодо збільшення податкового навантаження на малий та середній бізнес.





Депутати Коломийської міської ради VIIІ демократичного скликання

Прийнято на 17 сесії міської ради

VIIІ демократичного скликання

22 липня 2021 року



2011-2024 © Всі права застережено.