НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Понеділок, 29 квітня 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
24.05.2021
Про встановлення форм для розрахунку тарифів на послуги з вивезення побутових відходів |
На виконання Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018 року №239, відповідно до Порядку формування тарифів на послугу з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 №1010, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
вирішила:
- Встановити форми для розрахунку тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (додається)
- Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Володимира ГРИГОРУКА.
- Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань житлово-комунального та дорожнього господарства і комунікацій (Віктор ФІТЬО).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Додаток
до рішення міської ради
від 20.05.2021 р № 700-14/2021
Коломийській міській раді
ЗАЯВА
про встановлення тарифів
на _________________________________________________________________
(види діяльності)
____________________________________________________________________
(найменування, місцезнаходження суб’єкта господарювання)
___________________________________________________________________
(назва, серія, номер та дата видачі ліцензії суб’єкта господарювання (за наявності)
Прошу розглянути заяву про встановлення тарифів на
__________________________________________________________________
(види діяльності)
та додані до неї матеріали і розрахунки тарифів, здійснені за результатами ______________________________________________________________________________________________________________________________________
(зазначити форму (спосіб) зміни тарифів)
Заява та документи, що додаються до неї, містять достовірну інформацію.
До заяви додаються документи згідно з переліком на _____ арк.
__________________________ (керівник) |
________________ (підпис) |
_____________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
«____» ____________ 20___ року
Дата вхідної реєстрації ______________________ № _______________________
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку повної собівартості тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (без податку на додану вартість)
№ |
Показник |
Код рядка |
Фактично |
Передбачено діючим тарифом |
Планований період рік ____ |
|||||||||||
попередній до базового рік ____ |
базовий період рік ____ |
|||||||||||||||
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
|||||
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
1 |
Виробнича собівартість, усього, зокрема: |
001 |
||||||||||||||
1.1 |
прямі матеріальні витрати, зокрема: |
002 |
||||||||||||||
1.1.1 |
паливно-мастильні матеріали |
003 |
||||||||||||||
1.1.2 |
матеріали для ремонту засобів механізації |
004 |
||||||||||||||
1.1.3 |
електроенергія на технологічні потреби |
005 |
||||||||||||||
1.1.4 |
інші прямі матеріальні витрати |
006 |
||||||||||||||
1.2 |
прямі витрати на оплату праці |
007 |
||||||||||||||
1.3 |
інші прямі витрати, зокрема: |
008 |
||||||||||||||
1.3.1 |
єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників |
009 |
||||||||||||||
1.3.2 |
амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних із наданням послуги |
010 |
||||||||||||||
1.3.3 |
інші прямі витрати |
011 |
||||||||||||||
1.4 |
загальновиробничі витрати |
012 |
||||||||||||||
2 |
Адміністративні витрати |
015 |
||||||||||||||
3 |
Витрати на збут |
016 |
||||||||||||||
4 |
Інші операційні витрати |
017 |
||||||||||||||
5 |
Фінансові витрати |
018 |
||||||||||||||
6 |
Усього витрат повної собівартості* |
019 |
||||||||||||||
7 |
Витрати на покриття втрат |
020 |
||||||||||||||
8 |
Планований прибуток* |
021 |
||||||||||||||
8.1 |
податок на прибуток |
022 |
||||||||||||||
8.2 |
чистий прибуток, зокрема: |
023 |
||||||||||||||
8.2.1 |
дивіденди |
024 |
||||||||||||||
8.2.2 |
резервний фонд (капітал) |
025 |
||||||||||||||
8.2.3 |
на розвиток виробництва (виробничі інвестиції) |
026 |
||||||||||||||
8.2.4 |
інше використання прибутку |
027 |
||||||||||||||
9 |
Вартість послуг з вивезення побутових відходів для споживачів |
028 |
||||||||||||||
10 |
Обсяг послуг з вивезення побутових відходів (тис. м-3, тис. т): |
029 |
||||||||||||||
11 |
Тариф на послуги з вивезення побутових відходів |
030 |
||||||||||||||
____________________________ |
__________ |
________________________ |
||||||||||||||
"___" ______________ 20__ року |
__________
* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку загальновиробничих витрат, пов’язаних
із наданням послуг з вивезення побутових відходів
Складові загальновиробничих витрат |
Код рядка |
Фактично |
Передбачено діючим тарифом |
Планований період рік ____ |
||||||||||||
попередній до базового рік ____ |
базовий період рік ____ |
|||||||||||||||
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
|||||
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
Загальновиробничі витрати з надання послуг з вивезення побутових відходів усього, зокрема: |
001 |
|||||||||||||||
1 |
Витрати на оплату праці загальновиробничого персоналу: |
002 |
||||||||||||||
1.1 |
витрати на оплату праці |
003 |
||||||||||||||
1.2 |
єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників |
004 |
||||||||||||||
1.3 |
витрати на оплату службових відряджень |
005 |
||||||||||||||
1.4. |
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів |
|||||||||||||||
2 |
Амортизація основних засобів загальновиробничого (цехового, дільничного, лінійного) призначення |
006 |
||||||||||||||
3 |
Витрати на утримання та експлуатацію основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення, усього, зокрема: |
007 |
||||||||||||||
3.1 |
витрати на утримання виробничих приміщень: |
008 |
||||||||||||||
3.1.1 |
опалення |
009 |
||||||||||||||
3.1.2 |
освітлення |
010 |
||||||||||||||
3.1.3 |
дезінфекція |
011 |
||||||||||||||
3.1.4 |
дератизація |
012 |
||||||||||||||
3.1.5 |
водопостачання |
013 |
||||||||||||||
3.1.6 |
водовідведення |
014 |
||||||||||||||
3.1.7 |
інші витрати на утримання виробничих приміщень |
015 |
||||||||||||||
3.2 |
витрати на ремонт основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення |
016 |
||||||||||||||
3.3 |
витрати на страхування основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення |
017 |
||||||||||||||
3.4 |
витрати на операційну оренду основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення |
018 |
||||||||||||||
4 |
Витрати на вдосконалення технології та організації виробництва |
019 |
||||||||||||||
5 |
Витрати на охорону праці та дотримання вимог техніки безпеки |
020 |
||||||||||||||
5.1 |
021 |
|||||||||||||||
5.2 |
022 |
|||||||||||||||
5.3 |
023 |
|||||||||||||||
6 |
Витрати на охорону навколишнього природного середовища |
024 |
||||||||||||||
7 |
Витрати на охорону об'єктів виробничого та загальновиробничого призначення: |
025 |
||||||||||||||
7.1 |
пожежна охорона |
026 |
||||||||||||||
7.2 |
сторожова охорона |
027 |
||||||||||||||
7.3 |
утримання санітарних зон |
028 |
||||||||||||||
8 |
Витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю послуг з вивезення побутових відходів: |
029 |
||||||||||||||
8.1 |
030 |
|||||||||||||||
8.2 |
031 |
|||||||||||||||
9 |
Витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств: |
032 |
||||||||||||||
9.1 |
проведення планових перевірок стану обладнання |
033 |
||||||||||||||
9.2 |
виконання регламентних робіт |
034 |
||||||||||||||
9.3 |
освоєння нових потужностей |
035 |
||||||||||||||
9.4 |
036 |
|||||||||||||||
10 |
Витрати на ПММ, усього, зокрема (розшифрувати): |
037 |
||||||||||||||
10.1 |
бензин |
038 |
||||||||||||||
10.2 |
дизельне паливо, л |
039 |
||||||||||||||
10.3 |
мазут, л |
040 |
||||||||||||||
10.4 |
041 |
|||||||||||||||
11 |
Сплата податків, зборів: |
042 |
||||||||||||||
11.1 |
043 |
|||||||||||||||
11.2 |
044 |
|||||||||||||||
11.3 |
045 |
|||||||||||||||
12 |
Інші витрати загальновиробничого призначення послуги з вивезення побутових відходів: |
046 |
||||||||||||||
12.1 |
047 |
|||||||||||||||
____________________________ |
__________ |
________________________ |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку адміністративних витрат, пов’язаних із наданням послуг з вивезення побутових відходів
Складові адміністративних витрат |
Код рядка |
Фактично |
Передбачено діючим тарифом |
Планований період рік ____ |
||||||||||||
попередній до базового рік ____ |
базовий період рік ____ |
|||||||||||||||
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
|||||
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
Адміністративні витрати з надання послуг з вивезення побутових відходів, усього: |
001 |
|||||||||||||||
1 |
Витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу |
002 |
||||||||||||||
2 |
Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників |
003 |
||||||||||||||
3 |
Витрати на службові відрядження |
004 |
||||||||||||||
4 |
Витрати на підготовку і перепідготовку кадрів |
005 |
||||||||||||||
5 |
Витрати на малоцінні та швидкозношувані предмети |
006 |
||||||||||||||
6 |
Витрати на придбання канцелярських товарів |
007 |
||||||||||||||
7 |
Витрати на придбання періодичних професійних видань |
008 |
||||||||||||||
8 |
Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання, визначена відповідно до вимог Податкового кодексу України |
009 |
||||||||||||||
9 |
Витрати на утримання основних засобів, необоротних матеріальних і нематеріальних активів адміністративного використання: |
010 |
||||||||||||||
9.1 |
витрати на ремонт |
011 |
||||||||||||||
9.2 |
витрати на оренду |
012 |
||||||||||||||
9.3 |
витрати на страхування майна |
013 |
||||||||||||||
9.4 |
витрати на утримання основних засобів адміністративного призначення: |
014 |
||||||||||||||
9.4.1 |
опалення |
015 |
||||||||||||||
9.4.2 |
освітлення |
016 |
||||||||||||||
9.4.3 |
сторожова охорона |
017 |
||||||||||||||
9.4.4 |
пожежна охорона |
018 |
||||||||||||||
9.4.5 |
дератизація |
019 |
||||||||||||||
9.4.6 |
водопостачання |
020 |
||||||||||||||
9.4.7 |
водовідведення |
021 |
||||||||||||||
9.4.8 |
022 |
|||||||||||||||
10 |
Витрати на оплату професійних послуг: |
023 |
||||||||||||||
10.1 |
юридичні |
024 |
||||||||||||||
10.2 |
аудиторські |
025 |
||||||||||||||
10.3 |
з оцінки майна |
026 |
||||||||||||||
10.4 |
027 |
|||||||||||||||
11 |
Витрати на оплату послуг зв'язку, усього, зокрема (розшифрувати): |
028 |
||||||||||||||
11.2 |
поштовий |
029 |
||||||||||||||
11.3 |
телеграфний |
030 |
||||||||||||||
11.4 |
телефонний |
031 |
||||||||||||||
11.5 |
інтернет |
032 |
||||||||||||||
11.6 |
радіозв'язок |
033 |
||||||||||||||
12 |
Витрати на оплату послуг банків: |
034 |
||||||||||||||
12.1 |
розрахунково-касове обслуговування |
035 |
||||||||||||||
12.2 |
036 |
|||||||||||||||
13 |
Витрати, пов'язані зі сплатою податків, зборів, крім тих, що вносяться до виробничої собівартості: |
037 |
||||||||||||||
13.1 |
038 |
|||||||||||||||
14 |
Витрати на розв'язання спорів у судах |
039 |
||||||||||||||
15 |
Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів для потреб апарату управління підприємством: |
040 |
||||||||||||||
15.1 |
Бензин |
041 |
||||||||||||||
15.2 |
дизельне паливо, л |
042 |
||||||||||||||
15.3 |
мазут, л |
043 |
||||||||||||||
15.4 |
044 |
|||||||||||||||
15.6 |
045 |
|||||||||||||||
16 |
Інші адміністративні витрати, усього, зокрема (розшифрувати): |
046 |
||||||||||||||
16.1 |
047 |
|||||||||||||||
16.2 |
048 |
|||||||||||||||
____________________________ |
__________ |
________________________ |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку витрат на збут, пов’язаних із наданням послуг з вивезення побутових відходів
Складові витрат на збут |
код рядка |
Фактично |
Передбачено діючим тарифом |
Планований період рік ____ |
||||||||||||
попередній до базового рік ____ |
базовий період рік ____ |
|||||||||||||||
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
|||||
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
Витрати на збут послуг з вивезення побутових відходів |
001 |
|||||||||||||||
1 |
Витрати на оплату праці персоналу, що безпосередньо здійснює збут послуг з вивезення побутових відходів споживачам |
002 |
||||||||||||||
2 |
Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників |
003 |
||||||||||||||
3 |
Витрати на оплату службових відряджень |
004 |
||||||||||||||
4 |
Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу |
005 |
||||||||||||||
5 |
Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, що безпосередньо задіяні у збуті послуг з вивезення побутових відходів |
006 |
||||||||||||||
6 |
Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних акти-вів, безпосередньо пов'язаних зі збутом послуг з вивезення побутових відходів |
007 |
||||||||||||||
7 |
Витрати на оплату інформаційних послуг, безпосе-редньо пов'язаних зі збутом послуг з вивезення побутових відходів |
008 |
||||||||||||||
8 |
Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг з вивезення побутових відходів |
009 |
||||||||||||||
9 |
Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахунку коштів споживачів за послуги з вивезення побутових відходів |
010 |
||||||||||||||
10 |
Інші витрати збуту: |
011 |
||||||||||||||
10.1. |
012 |
|||||||||||||||
____________________________ |
__________ |
________________________ |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку інших операційних витрат, пов’язаних із наданням послуг з вивезення побутових відходів
Статті витрат |
Код рядка |
Фактично |
Передбачено діючим тарифом |
Планований період рік ____ |
||||||||||||
попередній до базового рік ____ |
базовий період рік ____ |
|||||||||||||||
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
|||||
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
1 |
Інші операційні витрати, пов'язані з наданням послуг з вивезення побутових відходів (розшифрувати): |
001 |
||||||||||||||
1.1 |
002 |
|||||||||||||||
1.2 |
003 |
|||||||||||||||
1.3 |
004 |
|||||||||||||||
1.4 |
005 |
|||||||||||||||
1.5 |
006 |
|||||||||||||||
1.6 |
007 |
|||||||||||||||
____________________________ |
__________ |
________________________ |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку фінансових витрат, пов’язаних із наданням послуг і вивезення побутових відходів
Статті витрат |
Код рядка |
Фактично за базовий період ____ рік |
Планований період ____ рік |
|||||||||||
розмір невиплачених запозичень, тис. грн |
ставка, % |
сума витрат, усього, тис. грн |
грн/ м-3 |
грн/ т |
розмір невиплачених запозичень, тис. грн |
ставка, % |
сума витрат, усього, тис. грн. |
грн/ м-3 |
грн/ т |
|||||
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
1 |
Фінансові витрати, пов'язані з наданням послуг з вивезення побутових відходів, усього: |
001 |
||||||||||||
1.1 |
002 |
|||||||||||||
1.2 |
003 |
|||||||||||||
1.3 |
004 |
|||||||||||||
1.4 |
005 |
|||||||||||||
1.5 |
006 |
|||||||||||||
1.6 |
007 |
|||||||||||||
____________________________ |
__________ |
________________________ |
АНАЛІЗ
впливу зміни тарифу на послуги з вивезення побутових відходів на загальний тариф на послуги з поводження з побутовими відходами для кінцевого споживача у прогнозному періоді по
______________________________________________________
(назва населеного пункту*)
(без податку на додану вартість)
Показник |
Код рядка |
Фактично станом на ____ |
Планований період ____ рік |
Відхилення (зменшення/ |
|||||||
грн/м-3 |
грн/т |
грн/на 1 особу |
грн/м-3 |
грн/т |
грн/на 1 особу |
грн/м-3 |
грн/т |
грн/на 1 особу |
|||
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Розділ I. Інформація щодо тарифів |
|||||||||||
1 |
Тариф на захоронення побутових відходів |
001 |
X |
X |
X |
||||||
2 |
Плата за захоронення побутових відходів для населення на 1 особу на місяць |
002 |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|||
3 |
Тариф на вивезення побутових відходів (без тарифу на захоронення побутових відходів) |
003 |
X |
X |
X |
||||||
3.1 |
для населення |
004 |
X |
X |
X |
||||||
3.2 |
для бюджетних установ та організацій |
005 |
X |
X |
X |
||||||
3.3 |
для інших споживачів |
006 |
X |
X |
X |
||||||
4 |
Плата за вивезення побутових відходів для населення (без плати за захоронення побутових відходів) на 1 особу на місяць |
007 |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|||
5 |
Тариф на перероблення побутових відходів для населення (у складі тарифу на вивезення побутових відходів), п. 3 |
008 |
X |
X |
X |
||||||
6 |
Плата за перероблення побутових відходів для населення (у складі плати на вивезення побутових відходів) на 1 особу на місяць, п. 5 |
009 |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|||
7 |
Разом тариф на поводження з побутовими відходами для населення (п. 1 + п. 3.1) |
010 |
X |
X |
X |
||||||
8 |
Плата за послугу з поводження з побутовими відходами для населення на 1 особу на місяць |
011 |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|||
9 |
Разом тариф на поводження з побутовими відходами для бюджетних установ та організацій (п. 1 + п. 3.2) |
012 |
X |
X |
X |
||||||
10 |
Разом тариф на поводження з побутовими відходами для інших споживачів (п. 1 + п. 3.3) |
013 |
X |
X |
X |
||||||
Розділ II. Довідкова інформація |
|||||||||||
11 |
Середньозважена річна норма на вивезення побутових відходів, затверджена органом місцевого самоврядування у населеному пункті для населення, зокрема: |
014 |
X |
X |
X |
||||||
11.1 |
Багатоквартирні та одноквартирні будинки з наявністю усіх видів благоустрою (м-3 на рік, кг на рік) |
015 |
X |
X |
X |
||||||
11.2 |
Багатоквартирні та одноквартирні будинки за відсутності одного з видів благоустрою (м-3 на рік, кг на рік) |
016 |
X |
X |
X |
||||||
11.3 |
Одноквартирні будинки (приватний сектор) з присадибною ділянкою за відсутності будь-якого виду благоустрою (м-3 на рік, кг на рік) |
017 |
X |
X |
X |
__________
* Заповнюється за кожним окремим населеним пунктом, якщо частка захоронених побутових відходів від кожного такого окремого населеного пункту становить більше ніж 10 % від загальних річних обсягів захоронених побутових відходів ліцензіата.
____________________________ |
__________ |
________________________ |
ПОГОДЖЕНО Коломийська міська рада
|
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку втрат суб'єктів господарювання у сфері вивезення побутових відходів, які виникли протягом періоду розгляду розрахунків тарифів на послуги з вивезення побутових відходів для відповідної категорії споживачів, встановлення та їх оприлюднення органом місцевого самоврядування
№ |
Складові тарифу, вартість яких змінюється на загальнодержавному рівні |
Втрати всього, |
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
- Зміна вартості складових тарифу:
Складова тарифу |
Вартість складової у відповідному тарифі на дату подання суб'єктом господарювання розрахунків до органу місцевого самоврядування |
Вартість складової у відповідному тарифі на дату введення в дію тарифу (грн) |
Різниця (п. 3 - п. 2) |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Обсяги надання послуг з вивезення побутових відходів
Тривалість періоду розгляду розрахунків тарифів, встановлення та їх оприлюднення |
Обсяги надання послуг із вивезення побутових відходів за відповідний період: |
1 |
|
|
|
|
_____________________ |
___________ |
___________________ |
Примітка. Розрахунок втрат для подальшого внесення їх до складу тарифів здійснюється суб'єктом господарювання у випадку невідшкодування таких втрат органом місцевого самоврядування за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету.
Розрахунок втрат здійснюється окремо для кожної категорії споживачів.
Вимоги щодо визначення тривалості періоду розгляду розрахунків тарифів, встановлення та їх оприлюднення органом місцевого самоврядування, а також вимоги щодо здійснення розрахунку втрат суб'єктом господарювання передбачено чинними нормативно-правовими актами з питань формування тарифів.
ПОГОДЖЕНО
Коломийська міська рада
_____________________________
ПРИМІРНА ФОРМА
річного плану надання послуг з вивезення побутових відходів
_________________________________________ на плановий період з ________________________
(найменування суб’єкта господарювання)
№ з/п |
Показники |
Фактично |
Передбачено діючим тарифом |
Усього |
|||||||||||
_______ рік |
_______ рік |
_______ рік |
попередній |
базовий період |
|||||||||||
м3 |
тонн |
м3 |
тонн |
м3 |
тонн |
м3 |
тонн |
м3 |
тонн |
м3 |
тонн |
м3 |
тонн |
||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1 |
Обсяг побутових відходів, що підлягає вивезенню, усього, зокрема: |
||||||||||||||
1.1 |
тверді побутові відходи |
||||||||||||||
1.2 |
великогабаритні побутові відходи |
||||||||||||||
1.3 |
ремонтні побутові відходи |
||||||||||||||
1.4 |
|||||||||||||||
2 |
Обсяг відходів, прийнятих на захоронення, усього, зокрема: |
||||||||||||||
2.1 |
побутові відходи |
||||||||||||||
2.2 |
вуличний змет |
||||||||||||||
2.3 |
відходи зеленого господарства |
||||||||||||||
2.4 |
будівельні відходи (подрібнені) |
||||||||||||||
2.5 |
промислові відходи 3 класу небезпеки |
||||||||||||||
2.6 |
промислові відходи 4 класу небезпеки |
||||||||||||||
2.7 |
неперероблюваний залишок (несортований, некомпостований, піролізний, шлак і зола сміттєспалювальних заводів) |
||||||||||||||
2.8 |
обсяг інших відходів, що захоро-няються на полігоні/звалищі та не ввійшли до даних пунктів (2.1-2.7) |
||||||||||||||
3 |
Обсяг надання послуг з вивезення побутових відходів, усього, зокрема: |
||||||||||||||
3.1 |
населенню |
||||||||||||||
3.2 |
бюджетним установам та організаціям |
||||||||||||||
3.3 |
іншим споживачам |
_______________________ (керівник) |
_______________________ (підпис) |
______________________________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
ІНФОРМАЦІЯ
про суб’єкта господарювання, що здійснює надання послуг
з вивезення побутових відходів
(загальна характеристика виконавця послуг з вивезення побутових відходів)
Показник |
Попередній до базового рік (факт) |
Базовий період (факт) |
Передбачено чинними тарифами |
Планований період |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
1. |
Річний обсяг надання послуг з вивезення побутових відходів (тонн), усього, зокрема: |
||||||
1.1 |
населенню |
||||||
1.2 |
бюджетним установам та організаціям |
||||||
1.3 |
іншим споживачам |
||||||
2 |
Кількість укладених договорів, усього, зокрема з: |
||||||
2.1 |
населенням |
||||||
2.2 |
бюджетними установами та організаціями |
||||||
2.3 |
іншими споживачами |
||||||
3 |
Назва населених пунктів, де надаються послуги з вивезення побутових відходів, та кількість населення, що проживає у цих населених пунктах (тис. осіб), усього, зокрема: |
||||||
3.1 |
назва населеного пункту |
||||||
3.2 |
назва населеного пункту |
||||||
3.3 |
назва населеного пункту |
||||||
3.4 |
... |
||||||
4. |
Тариф на послугу з вивезення побуто-вих відходів (грн за 1 м-3 або грн. за 1 тонну - потрібне підкреслити): |
||||||
4.1 |
для населення - фізичних осіб |
||||||
4.2 |
для бюджетних установ та організацій |
||||||
4.3 |
для інших споживачів |
||||||
5 |
Вартість реалізації послуг з вивезення побутових відходів за відповідними тарифами, тис. грн без ПДВ |
||||||
____________________________ |
__________ |
________________________ |
ПЕРЕЛІК
документів, що подаються для встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів
на __________ рік
Зміст |
Посилання на документ |
|
1 |
Заява за встановленою формою |
(стор. __ - __) |
2 |
Пояснювальна записка (обґрунтування потреби встановлення тарифу) |
(стор. __ - __) |
3 |
Інформація про суб'єкта господарювання (заявника) |
(стор. __ - __) |
4 |
Інформація про середньооблікову чисельність персоналу суб'єкта господарювання (заявника) |
(стор. __ - __) |
5 |
Копія штатного розпису суб'єкта господарювання |
(стор. __ - __) |
6 |
Копія колективного договору суб'єкта господарювання (за наявності) |
(стор. __ - __) |
7 |
Інвестиційна програма суб'єкта господарювання (за наявності) |
(стор. __ - __) |
8 |
Копії установчих документів (статуту, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань тощо) |
(стор. __ - __) |
9 |
Копії розпорядчих документів про облікову політику підприємства з визначенням бази розподілу здійснених витрат |
(стор. __ - __) |
10 |
Копії договорів, укладених з організаціями, підприємствами та суб'єктами господарювання для забезпечення надання комунальних послуг |
(стор. __ - __) |
11 |
Інформація щодо балансової вартості основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів |
(стор. __ - __) |
12 |
Розрахунки тарифів та їх складових |
(стор. __ - __) |
13 |
Розрахунок втрат суб'єкта господарювання, в яких зазначено протягом періоду розгляду розрахунків тарифів на послуги із вивезення побутових відходів для відповідної категорії споживачів, встановлення та їх оприлюднення органом місцевого самоврядування, або копія рішення органу місцевого самоврядування про відшкодування таких втрат із місцевого бюджету (за наявності) |
(стор. __ - __) |
14 |
Річний план надання послуг |
(стор. __ - __) |
15 |
Розрахунки показників річного плану надання послуг із вивезення побутових відходів |
(стор. __ - __) |
16 |
Копія графіка планово-запобіжних ремонтних робіт та дефектні акти |
(стор. __ - __) |
17 |
Копія проектно-кошторисної документації на проведення ремонтних робіт (за наявності) |
(стор. __ - __) |
18 |
Копія наказу про встановлення норм витрат палива та мастильних матеріалів на автомобільному транспорті ліцензіата |
(стор. __ - __) |
19 |
Інформація про суб'єкта господарювання, що здійснює надання послуг із вивезення побутових відходів (загальна характеристика виконавця послуг із вивезення побутових відходів) |
(стор. __ - __) |
20 |
Звітність, передбачена підпунктом 11 пункту 10 розділу II Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення |
(стор. __ - __) |
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ