НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 26 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про зняття з контролю рішення виконавчого комітету місь..."  № 121 від 27.04.2021р. 
Документ №121 від 27.04.2021р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

01.05.2021



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 27.04.2021р.  № 121
 

Про зняття з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від 26.03.2019 р. № 75


В зв’язку з виконанням вимог рішення виконавчого комітету міської ради від 26.03.2019 р. № 75 «Про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету міста Коломиї», виконком міської ради

вирішив:

1. Інформацію про виконання рішення виконкому міської ради від 26.03.2019 р. № 75 «Про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету міста Коломиї» взяти до відома (додається).

2. Рішення виконавчого комітету міської ради від 26.03.2019 р. № 75 «Про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету міста Коломиї» зняти з контролю.

3. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.



Міський голова                                                                               Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


Додаток

до рішення        виконавчого комітету

                                                               від 27.04.2021 р. № 121


Інформація

про виконання рішення виконкому міської ради від 26.03.2019 р. № 75 «Про результати державного фінансового аудиту

виконання бюджету міста Коломиї»


       На виконання рішення виконавчого комітету Коломийської міської ради від 26.03.2019 року № 75 «Про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету міста Коломиї» повідомляємо про проведену роботу:

       По пункту 1.1. Комунальні підприємства, такі як «Коломияводоканал», «Зеленосвіт», «Коломиятеплосервіс» звільнені від сплати частини чистого прибутку до бюджету Коломийської міської ТГ за результатами фінансово – господарської діяльності на 2019 рік, 2020 рік та 2021 рік.

       Комунальне підприємство «Полігон Екологія» за результатами фінансово – господарської діяльності 2019 року є збиткове, тому не сплачувалась частина чистого прибутку до бюджету.

       Комунальне підприємство «Коломийський центральний продовольчий ринок» за результатами фінансово – господарської діяльності 2019 року отримало прибуток, відповідно до бюджету проведено сплату частини чистого прибутку в повному обсязі.

На 2021 рік рішенням Коломийської міської ради від сплати частини чистого прибутку (доходу) до міського бюджету звільнені комунальні підприємства «Коломиятеплосервіс», «Коломияводоканал».

Залишені в розпорядженні підприємства «Коломиятеплосервіс» кошти за цільовим призначенням направити на придбання подрібнювача гілок ARPAL АМ-120 БДР.

Залишені в розпорядженні підприємства «Коломияводоканал» кошти за цільовим призначенням направити на оновлення основних засобів.

По пункту 1.2. Розпорядженням міського голови від 08.04.2021 №143-р затверджено новий склад тимчасової комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків до бюджетів усіх рівнів.

Станом на 01.04.2021 року інформація щодо боржників, які мають податковий борг по заборгованості місцевих податків і зборів від Головного управління ДПС в Івано-Франківській області не надходила.

        По пункту 1.2.1. Відповідно до Закону України від 20.09.2019 №132-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» повністю скасовано пайову участь з 01.01.2021, проте норми даного закону не поширюються на договори, укладені протягом 2020 року. Станом на січень 2021 року утворилась заборгованість по договору № 60 про пайову участь замовника (фізичною особою) у розвитку інфраструктури міста Коломиї від 16.10.2020 року в сумі 37 712,00 грн. За протермінування оплати було нараховано пеню в сумі 230,60 грн. Кошти пайової участі та пеня сплачено в повному обсязі, квитанції №5.19018.1/441069759, №7.19018.1/441231546 від 15.02.2021 року.

Загалом, в 2021 році сума надходжень до міського бюджету від пайової участі у розвитку інфраструктури міста Коломиї склала 37 942,60 грн.

       По пункту 2.1. Переглянуто штатні розписи у частині зменшення кількості працівників, що працюють на 0,25, 0,5 та 0,75 ставки, із – за збільшення дітоднів у закладах дошкільної освіти та кількості учнів у загальноосвітніх навчальних закладах.

На протязі 2019 року проведено часткове поліпшення матеріально – технічного оснащення дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.

По пункту 2.2. У 2018 році використання коштів міського бюджету на поповнення статутних капіталів комунальних підприємств проводилось відповідно до Плану цільового використання статутного капіталу комунальними підприємствами,затвердженого міським головою. У 2019 році використання коштів міського бюджету на поповнення статутних капіталів комунальних підприємств проводилось відповідно до пооб’єктного розподілу внесків до статутних капіталів суб’єктів господарювання на 2019 рік, який затверджено рішенням виконавчого комітету міської ради.

По пункту 2.3. Розрахунок заохочувальних виплат керівникам комунальних підприємств проводиться відповідно до умов укладених контрактів цих керівників із міським головою. Виплата премій керівникам комунальних підприємств у 2019 році проводилась до Дня працівника житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення згідно розпорядження міського голови, не аналізуючи, що комунальні підприємства були збитковими.

По пункту 3. Проведено інвентаризацію міських програм для визначення доцільності подальшого фінансування, координацію роботи щодо постійного моніторингу досягнутих результатів від впровадження бюджетних програм та аналізу їх ефективності здійснює відділ економічного аналізу та стратегічного планування міської ради.

У 2021 році кількість місцевих регіональних програм, які фінансуються з бюджету Коломийської міської ТГ, залишаються на рівні 2020 року. Тільки, Департаментом соціальної політики зменшено кількість програм, шляхом об’єднання двох програм по заходах у сфері соціального захисту і соціального забезпечення в одну.

       По головних розпорядниках коштів бюджету Коломийської міської ТГ доцільніше було б мати по одній програмі, яка би містила сукупність заходів, спрямованих на досягнення єдиної мети, а не декілька аналогічних, тобто потрібно оптимізувати кількість бюджетних програм за галузевим принципом, що забезпечить усунення дублювання функцій.

Так, по управлінні культури розроблено три програми аналогічні по заходах в галузі культури і мистецтва.

По Департаменту соціальної політики є вісім програм, які всі по наданню соціального захисту та соціального забезпечення.

По відділу молоді та спорту – п’ять програм, в яких деякі заходи повторюються.

В міській раді можливе об’єднання декількох програм за сукупністю заходів, спрямованих на досягнення єдиної мети шляхом виконання завдань та очікуваного результату, включивши їх в програму соціально-економічного та культурного розвитку Коломийської міської  територіальної громади.

По пункту 4. Установчі документи (статути) комунальних підприємств приведено у відповідність до вимог законодавства. Затверджено наказ про облікову політику, у якому розписана методика поточного та періодичного контролю за збереженням вартості чистих активів по КП «Зеленосвіт» та  КП «Коломиятеплосервіс». Рештою комунальними підприємствами планується розробка методики поточного та періодичного контролю за збереженням вартості чистих активів відповідно до вимог управлінського та бухгалтерського обліку.

По пункту 5.1 За 2019 рік продовжено 11 договорів з оренди нерухомого майна територіальної громади, у 2020 році – 15, а також укладено 3 нових договори на тимчасово вільні приміщення.

По підпункту 5.2.1. та 5.2.2. – до затвердження на пленарному засіданні сесії міської ради «Порядку здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства на території Коломийської міської територіальної громади» відділом земельних відносин міської ради здійснюється попередня робота щодо виявлення всіх випадків безоплатного використання земельних ресурсів, активізації суб’єктів господарювання у плані зменшення та відшкодування заборгованості по платі за використання земельних ділянок. Суб’єктам господарювання надіслано відповідні листи з роз’ясненнями та вимогами щодо погашення боргу, а також клопотання до Коломийської ДПІ щодо стягнення заборгованості у межах компетенції органу доходів і зборів, визначеної законодавством.

Одночасно зазначаємо, що з окремими суб’єктами господарювання відділом земельних відносин Коломийської міської ради вдалося досягти досудового врегулювання добровільного відшкодування визначених збитків за використання землі без правовстановлюючих документів. Так, рішенням Коломийської міської ради від 24.10.2019 № 4090-54/2019 «Про надання в оренду земельної ділянки та відшкодування територіальній громаді м. Коломиї збитків, заподіяних внаслідок використання земельної ділянки комунальної власності з порушенням законодавства» визначено розмір відшкодування територіальній громаді м. Коломиї збитків, заподіяних Гринюком Василем Івановичем внаслідок використання земельної ділянки комунальної власності з кадастровим номером 2610600000:05:003:0005 загальною площею 1,5323 га на вулиці Ф. Горбаша з порушенням законодавства:

1. Загальний розмір заподіяних збитків становить 101 063,33 грн. (сто одна тисяча шістдесят три гривні, 33 копійки), в тому числі:

1.1. 32 392,09 грн (тридцять дві тисячі триста дев’яносто дві гривні, 09 копійок) – розмір збитків, заподіяних за використання земельної ділянки з порушенням законодавства у 2016 році.

1.2. 34 335,62 грн (тридцять чотири тисячі триста тридцять п’ять гривень 62 копійки) – розмір збитків, заподіяних за використання земельної ділянки з порушенням законодавства у 2017 році.

1.3. 34 335,62 грн (тридцять чотири тисячі триста тридцять п’ять гривень 62 копійки) – розмір збитків, заподіяних за використання земельної ділянки з порушенням законодавства у 2018 році.

Зазначеним рішенням надано згоду Гринюку Василю Івановичу на розтермінування відшкодування територіальній громаді м. Коломиї збитків, заподіяних внаслідок використання земельної ділянки комунальної власності з кадастровим номером 2610600000:05:003:0005 на вулиці Ф. Горбаша з порушенням законодавства загальним розміром 101 063,33 грн. (сто одна тисяча шістдесят три гривні, 33 копійки) на таких умовах:

1. виплати частини заподіяних збитків у розмірі 30 000,00 (тридцять тисяч гривень 00 копійок) здійснити до 01.01.2020 року.

2. виплати частини заподіяних збитків у розмірі 71 063,33 (сімдесят одна тисяча шістдесят три гривні 33 копійки) здійснювати щомісячно рівними частками до 01.10.2022 року.

Пункт 1 зазначеного рішення Гринюком В. І. вже виконано. Здійснюються проплати відповідно до пункту 2.

Рішенням Коломийської міської ради від 26.12.2019 № 4344-56/2019 «Про відшкодування територіальній громаді м. Коломиї збитків, заподіяних внаслідок використання земельної ділянки комунальної власності з порушенням законодавства» визначено розмір відшкодування територіальній громаді м. Коломиї збитків, заподіяних Данищук Наталією Василівною внаслідок використання земельної ділянки комунальної власності з кадастровим номером 2610600000:07:001:0029 загальною площею 0,3144 га на вулиці Карпатська, 163 з порушенням законодавства:

1.1. Загальний розмір заподіяних збитків становить 96760,21 грн. (дев’яносто шість тисяч сімсот шістдесят гривень, 21 копійка), в тому числі:

1.1.1. 15965,44 грн (п'ятнадцять тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять гривень, 44 копійки) – розмір збитків, заподіяних за використання земельної ділянки з порушенням законодавства у 2016 році.

1.1.2. 34 410,84 грн (тридцять чотири тисячі чотириста десять гривень 84 копійки) – розмір збитків, заподіяних за використання земельної ділянки з порушенням законодавства у 2017 році.

1.1.3. 34 410,84 грн (тридцять чотири тисячі чотириста десять гривень 84 копійки) – розмір збитків, заподіяних за використання земельної ділянки з порушенням законодавства у 2018 році.

1.1.4. 11973,09 грн (одинадцять тисяч дев’ятсот сімдесят три тисячі гривень 09 копійок) – розмір збитків, заподіяних за використання земельної ділянки з порушенням законодавства у 2019 році.

Зазначеним рішенням надано згоду Данищук Наталії Василівні на розтермінування відшкодування територіальній громаді м. Коломиї збитків, заподіяних внаслідок використання земельної ділянки комунальної власності з кадастровим номером 2610600000:07:001:0029 на вулиці Карпатська, 163 з порушенням законодавства загальним розміром 96760,21 грн. (дев’яносто шість тисяч сімсот шістдесят гривень, 21 копійка) на таких умовах:

2.1. виплати частини заподіяних збитків у розмірі 30 000,00 (тридцять тисяч гривень 00 копійок) здійснити до 31.01.2020 року.

2.2. виплати частини заподіяних збитків у розмірі 66760,21 (шістдесят шість тисяч сімсот шістдесят гривень 21 копійка) здійснювати щомісячно рівними частками до 01.12.2022 року.

Пункт 1 зазначеного рішення Данищук Н. В. вже виконано. Здійснюються проплати відповідно до пункту 2.

Згідно рішень Коломийської міської ради нараховано і сплачено збитки гр. Дем’янюк Л.Т. у розмірі 928,98 гривень, гр. Зеленко  О. С. у розмірі  7435,52 гривень, Непийвода В. В. у розмірі 12 751,06 гривень.

Відповідно до рішення Коломийської міської ради від 29.12.2020 року №138-4/2020 «Про надання в оренду земельних ділянок» підлягають відшкодуванню внаслідок використання з порушенням земельного законодавства земельної ділянки комунальної власності збитки, завдані громадянами: Герелюком Іваном Михайловичем у розмірі 7752,00 гривень, Смерек Ольгою Миколаївною та Котурлашем Віталієм Дмитровичем у розмірі 4921,53 гривень. Проводиться робота щодо сплати зазначених сум суб’єктами господарювання із укладенням договорів оренди землі.

При укладенні договірних правовідносин із Коломийською міською радою, досягнуто згоди із суб’єктами господарювання щодо добровільної сплати до міського бюджету коштів за час використання земельних ділянок без оформлення договорів оренди землі, зокрема ОСББ «В.І.П.» у розмірі 4298,90грн., гр. Іванків В. Д. - 1391,47 грн., ТОВ «РЕСУРС ТРЕЙД ЕЙДЖЕНСІ» - 69299,20 грн. Також у травні поточного року виявлено заборгованість із плати за землю, яка належить на праві постійного користування гр. Сметанюку І.І. – із користувачем досягнуто згоди щодо погашення боргу за останні три роки у розмірі 48032,70 грн. Платежі поведено.

В даний час проводиться робота з іншими землекористувачами щодо визначення та відшкодування територіальній громаді м. Коломиї збитків, заподіяних внаслідок використання земельної ділянки комунальної власності з порушенням законодавства: визначаються (розраховуються) суми збитків територіальній громаді по окремих роках, проводиться подальша робота з досудового врегулювання відшкодування суб’єктами господарювання нанесених збитків.

Одночасно зазначаємо, що прийнято рішення від 22.02.2021р. № 342-9/2021 «Про затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2021 рік» до якого включено проект рішення міської ради «Про порядок здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель комунальної власності Коломийської територіальної громади».

Підготовка відповідного проекту рішення відділом земельних відносин здійснена. Готується повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту.

Прийняття зазначеного рішення надасть змогу забезпечити розгляд всіх випадків безоплатного використання земельних ресурсів, визначення остаточних збитків по кожному користувачу, та затвердження Актів про визначення збитків власнику землі виконавчим комітетом Коломийської міської ради.

Розпорядженням міського голови від 10.12.2018 року № 371-р створено комісію щодо підстав використання земельних ділянок по вулиці Олександра Пушкіна,6, по вулиці Гетьмана Івана Мазепи, 321 та вулиці Василя Симоненка,2.

Згідно рішення Коломийської міської ради від 23.05.2019 р. № 3739-45/2019 «Про проведення інвентаризації земель» надано дозвіл Коломийській міській раді на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель у місті Коломиї на вулиці Олександра Пушкіна та Богдана Хмельницького (територія заводу «Коломиясільмаш») та надано дозвіл Коломийській міській раді на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель у місті Коломиї на вулиці Василя Симоненка (територія заводу «Коломийський ДОЗ).

Окрім того, в даний час виконано значний об’єм робіт із землеустрою щодо земельних ділянок на вулиці Василя Симоненка, проведено розподіл земельних ділянок, які обліковувалися за заводом «Коломийський ДОЗ», здійснена робота щодо переоформлення права користування земельними ділянками на умовах оренди із власниками нерухомого майна на території ДОЗу на підставі прийнятих міською радою рішень.

Рішенням Коломийської міської ради від 18.09.2020 р. № 4934-68/2020 «Про проведення інвентаризації земель» надано Коломийській міській раді дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації 4 (чотирьох) земельних ділянок загальною площею 23,8 га на вулиці Олександра Пушкіна (територія колишнього заводу ВАТ «Коломиясільмаш»).

Проведення суцільної інвентаризації стану використання земель комунальної власності міста Коломиї дозволило б швидке виявлення всіх випадків безоплатного використання земельних ресурсів, однак одномоментне проведення суцільної інвентаризації земель міста потребує залучення значних фінансових ресурсів і не є доступним для міського бюджету на 2021 рік.

По підпункту 5.2.3. – Коломийською міською радою вирішено питання із укладенням договорів оренди землі із суб’єктами господарювання, які використовували земельні ділянки без правовстановлюючих документів на вулиці Василя Симоненка – укладено 5 нових договорів оренди землі, ще 2 договори оренди землі у стадії погодження й укладання. Продовжується робота щодо виявлення інших користувачів і спонукання їх до укладення договірних правовідносин.

По підпункту 5.2.4. – виконання зазначеного пункту щодо звернення до суду з відповідними позовами, Коломийською міською радою здійснюватиметься після вичерпання способів досудового врегулювання даних питань з кожним суб’єктом господарювання індивідуально відповідно до «Порядку здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади».

По підпункту 5.2.5. – відділом земельних відносин міської ради постійно проводиться робота щодо укладання договорів оренди землі із суб’єктами господарювання у визначений рішеннями міської ради двомісячний термін з дня прийняття рішення, активізація суб’єктів господарювання до своєчасного укладання чи переоформлення договорів оренди землі.

А тому, просимо зняти з контролю рішення від 26.03.2019р. № 75 «Про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету міста Коломия», так як вжито заходи щодо максимального залучення до міського бюджету доходів та зборів та не допущення утворення недоїмки та заборгованості по бюджетних установах.

       Крім того, начальнику Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області, Буковському Г.В. направлено лист «Про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету міста Коломия», про зняття з контролю рішення від 26.03.2019р. № 75 «Про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету міста Коломия», як такі, що виконано.



Керуючий справами

виконавчого комітету міської ради                                                                 Тарас КУХТАР



2011-2024 © Всі права застережено.