НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 03 травня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про затвердження Порядку технічного обслуговування обла..."  № 107-р від 22.03.2021р. 
Документ №107-р від 22.03.2021р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.03.2021



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 22.03.2021р.  № 107-р
 

Про затвердження Порядку технічного обслуговування обладнання у структурних підрозділах міської ради


       Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою впорядкування організації роботи виконавчих органів міської ради, налагодження роботи з якісного технічного налаштування та супроводу програмно-технічних засобів у структурних підрозділах міської ради та інформаційно-телекомунікаційних мережах:


1. Затвердити Порядок технічного обслуговування обладнання у структурних підрозділах міської ради (додається).

2. Організацію виконання розпорядження доручити відділу інформаційних технологій міської ради (Микола БОНДАРЕНКО).

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тараса КУХТАРА.




Міський голова                                                                                  Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


                       ЗАТВЕРДЖЕНО

                                       розпорядження міського голови

                                       від 22.03.2021 р. № 107-р


Порядок технічного обслуговування

обладнання у структурних підрозділах міської ради


1. Порядок технічного обслуговування обладнання у структурних підрозділах міської ради (далі - Порядок) встановлює порядок організації процедури технічного обслуговування комп’ютерного обладнання, визначає порядок звернення працівників міської ради до структурного підрозділу, який відповідає за роботу інформаційно-телекомунікаційних мереж, програмних засобів та стан працездатності обладнання та оргтехніки (далі – Відділ ІТ), порядок організації, планування роботи, проведення обслуговування, оформлення необхідної документації та виконання завдань, що надаються  відділом ІТ.

2. Метою даного Порядку є упорядкування системи звернень до відділу ІТ для якісного надання послуг з технічного обслуговування обладнання, системної та спланованої роботи працівників відділу технічного забезпечення, забезпечення безперебійної роботи обладнання відповідно до вимог нормативно-технічної та експлуатаційної  документації, запобігання відмов у роботі і передчасного зносу устаткування.

3. Технічне обслуговування пристроїв, мережевого та комутаційного обладнання, супровід програмних засобів, веб-сайтів, виконання робіт із онлайн сервісами, налаштування програмного забезпечення та коректну роботу устаткування та оргтехніки (далі – Технічне обслуговування) здійснює відділ ІТ.

4. Подання запитів на позапланове технічне обслуговування відбувається виключно за допомогою веб-ресурсу “Підтримка ІТ”, у якому фіксується прізвище та ім’я особи, яка подала запит, автоматично фіксується дата та час подання запиту, пріоритетність запиту, категорія  та зміст запиту.

Після надсилання запиту користувачу надходить сповіщення на вказану ним електронну адресу про успішну реєстрацію запиту та надається посилання на перевірку статусу запиту.

5. Розгляд заявок з технічного обслуговування за допомогою веб-ресурсу “Підтримка ІТ”, поданих структурними підрозділами забезпечується щоденно в робочий час.

6. Встановлюються три типи пріоритетності “Низький”, “Середній” та “Високий”.

“Низький” – термін виконання протягом місяця;

“Середній” – термін виконання протягом тижня;

“Високий” – термін виконання невідкладно, але не довше як протягом одного дня.

У зв’язку з службовою та технічною необхідністю пріоритетність може бути переглянута керівником відділу ІТ, про що робиться відповідна відмітка у полі веб-ресурсу “Підтримка ІТ” та повідомляється керівник відповідного структурного підрозділу.

7. Після виконання запиту відділом ІТ, на електронну пошту користувача надходить сповіщення про проведену роботу.

8. Безпосередній прийом технічного обладнання та оргтехніки для ремонту проводиться працівниками відділу ІТ після проведення його інвентаризації, що фіксується у відповідній базі даних.

9. Періодичність проведення планових послуг технічного обслуговування і супроводу по конкретним видам обладнання узгоджується з керівником відділу ІТ та керівником відповідного структурного підрозділу.




Начальник відділу інформаційних

технологій міської ради                                                                            Микола Бондаренко



2011-2024 © Всі права застережено.