НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 році
Рішення виконавчого комітету №163 від 22.09.2020р. Чинний
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
01.03.2021
Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Коломийській міській раді за 2020 рік |
На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада, її виконавчі органи проводять відповідну роботу щодо створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.
Робота зі зверненнями громадян у Коломийській міській раді, її структурних підрозділах спрямована на усунення причин, які породжують заяви і скарги, на забезпечення належної взаємодії не тільки структурних підрозділів міської ради, а і депутатів усіх рівнів при розв’язанні проблем, з якими звертаються громадяни, при вивченні справ на місцях, при врахуванні їх у прийнятті рішень і соціальних програм та наданні практичної допомоги.
Особлива увага звертається на вирішення питань, у першу чергу, ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю, переселенців або внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО, членів сім’ї загиблих та осіб, що постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Ефективно діє система заходів, спрямованих на забезпечення систематичного контролю за розглядом звернень, конкретної роботи щодо вирішення питань, з якими звертаються громадяни, вишукуються нові, більш дієві форми спілкування з людьми.
Постійно вивчається робота зі зверненнями громадян на місцях, надається методична та практична допомога, удосконалюється і поширюється кращий досвід.
Удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради, посадовими особами органів місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій міста.
Робота, спрямована на виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у Коломийській міській раді.
Заслухавши інформацію начальника відділу звернень Коломийської міської ради Дикан І.В., виконавчий комітет відмічає, що право на звернення є одним з конституційних прав громадян України.
Одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян – відповідальний обов’язок посадових і службових осіб.
З урахуванням аналізу проведеної роботи виконавчий комітет
в и р і ш и в:
1. Взяти до відома довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян в Коломийській міській раді за 2020 рік (додається) та скерувати структурним підрозділам міської ради, комунальним підприємствам, установам для вжиття відповідних заходів.
2. Вважати забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян».
3. Секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови, керуючому справами виконавчого комітету відповідно до функціонального розподілу обов’язків:
3.1. Здійснювати постійний контроль за виконанням Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян», основних положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
3.2. Підвищити вимогливість до керівників структурних підрозділів Коломийської міської ради за якісний, своєчасний та повний розгляд питань, порушених у зверненнях заявників, виконання завдань, визначених у резолюціях керівників вищих органів влади та міської ради.
3.3. Забезпечити належну організацію усного прийому громадян, всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення, порушених ними питань.
3.4. Не допускати несвоєчасного розгляду документів, більше як 2 дні, особливо тих, які мають короткий термін виконання.
4. Керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій:
4.1. Активізувати роботу щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», вживати додаткових заходів стосовно поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.
4.2. Об’єктивно і вчасно розглядати звернення громадян, перевіряти викладені в них факти та забезпечити надання обґрунтованих відповідей на звернення громадян і неухильне дотримання статті 15 Закону України «Про звернення громадян» щодо порядку надання відповідей за результатами розгляду звернень, а також роз’яснення порядку оскарження прийнятого рішення при відмові.
4.3. Дотримуватися графіків проведення особистих прийомів громадян та взяти на постійний особистий контроль першочерговий розгляд звернень пільгової категорії населення, а також вирішення їх питань.
4.4. Взяти на постійний контроль виконання статтей 7 та 20 Закону України "Про звернення громадян", статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», дотримуватися термінів розгляду звернень та інформаційних запитів, які не входять до повноважень міської ради, при пересиланні листів за належністю відповідному органу.
4.5. Здійснювати постійний контроль щодо неухильного дотримання розгляду листів та вживати додаткові заходи для підвищення виконавчої дисципліни до відповідальних виконавців при недотриманні термінів виконання розгляду документів.
4.6. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до порушення виконання термінів.
4.7. Вживати дієвих заходів по налагодженню серед жителів міста ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо повноважень, завдань і функцій органів місцевого самоврядування та висвітлювати їх на сайті міської ради, засобах масової інформації.
4.8. Розглянути на засіданнях нарад, не частіше як двічі на рік, стан роботи із зверненнями громадян, та подання до 10 числа наступного місяця за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) у відділ звернень міської ради.
4.9. Надавати відділу звернень протоколи засідань нарад керівників структурних підрозділів міської ради за результатами підсумків розгляду питань роботи із зверненнями громадян.
5. Відділу звернень міської ради (Ірина Дикан):
5.1. Забезпечити розміщення довідки про підсумки роботи із зверненнями громадян в Коломийській міській раді за 2020 рік на офіційному сайті міської ради.
5.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення питань, які потребують першочергового вирішення.
5.3. Посилити контроль за недопущенням надання неповних або необґрунтованих відповідей на звернення громадян та інформаційні запити, за порушенням строків, установлених законодавством.
5.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником (запитувачем).
5.5. Постійно вивчати стан роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради, управліннях, комунальних підприємствах, установах та організаціях міста, незалежно від форм власності, надавати практичну допомогу, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.
6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ звернень міської ради (Ірина Дикан).
7. Рішення виконавчого комітету Коломийської міської ради від 22.09.2020 року № 163 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 року» вважати виконаними та зняти з контролю.
8. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Тараса Кухтара.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Додаток
до рішення виконкому
від 25.02.2021 р. № 27
Про підсумки роботи із зверненнями громадян
в Коломийській міській раді за 2020 рік
На виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян Коломийська міська рада проводить роботу щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійснює системні заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують скарги громадян, забезпечення відкритості і гласності діяльності місцевих органів влади.
Питання стану роботи із зверненнями громадян щопівроку розглядається на засіданні виконавчого комітету. Так, в травні 2020 року на засіданні виконавчого комітету Коломийської міської ради розглядалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2019 р. №33 з цього питання», прийнято рішення виконавчого комітету міської ради від 26.05.2020 року №59. Крім того, на засіданні виконкому 22.09.2020 року заслухано питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 року, прийнято відповідне рішення. Керівниками структурних підрозділів міської ради проведена відповідна робота по виконанню пунктів прийнятого рішення, та відділом звернень міської ради здійснений контроль за станом їхнього виконання.
Щомісячно готуються та надаються керівництву міської ради статистичні дані та інформація по характеру звернень, що надійшли до міської ради.
В Коломийській міській раді забезпечено:
проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Коломийській міській раді. За 2020 рік засідань даної комісії не проводилося. Розпорядженням міського голови від 28.12.2020 року №381-р затверджено новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;
проведення особистого прийому громадян керівництвом міської ради;
надання методичної та практичної допомоги посадовим особам структурних підрозділів міської ради в організації ведення діловодства;
роботу «гарячої телефонної лінії», телефону довіри;
періодичне висвітлення роботи із зверненнями громадян на сайті міської ради.
Систематично забезпечується оприлюднення на сайті міської ради інформації в розділі «Звернення громадян» щодо графіків прийому громадян керівництвом міської ради, інформації про функціонування гарячої лінії та телефону довіри, звітів про розгляд звернень громадян та інформаційних запитах на отримання публічної інформації за посиланням https://kolrada.gov.ua/.
До Коломийської міської ради протягом 2020 року надійшло 2647 звернень громадян, що на 492 звернення або 19% більше порівняно з аналогічним періодом 2019 року.
З усіх звернень, що надійшли за 2020 рік - 1664 письмових та 160 електронних звернень, а також 100 звернень на особистих прийомах керівників міської ради та на «гарячу» лінію міської ради – 74 звернення, з вищих органів влади надійшло 649 звернень.
За звітній період до Коломийської міської ради надійшло 188 колективних звернень, що на 25 звернень більше ніж за 2019 рік. У більшості колективних звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, а саме – ремонт дорожнього покриття, відновлення вуличного освітлення, благоустрій міста, комфортні та безпечні умови проживання, ремонт та експлуатація будинків, комунальних мереж, питання земельних відносин, житлові питання, а також питання ліквідації наслідків стихійного лиха внаслідок повені в червні 2020 року.
У 2020 році кількість повторних звернень збільшилась та становила 44, що на 4 звернення більше у порівнянні з 2019 роком.
В 2020 році продовжено використання різноманітних форм роботи з населенням, а саме – проведення щоденної (крім, святкових та вихідних днів в робочий час з 8.00 до 12 год. та з 13.00 до 17.15 год.) гарячої телефонної лінії. Для покращення інформованості населення та з метою запобігання поширенню вірусу COVID-2019, у Коломийській міській раді здійснювався прийом телефонних дзвінків на «гарячу» лінію. За 2020 рік надійшло 74 таких телефонних звернень. Також, щоденно з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.15 (крім, святкових та вихідних днів) в міській раді працює телефон довіри, громадяни мають змогу зателефонувати та повідомити про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади та пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів влади. За звітний період звернення на телефон довіри не надходили.
Для налагодження постійного зв'язку між міською радою та громадянами з 2016 року Коломийська міська рада представлена на електронному майданчику "Єдина система місцевих петицій", яку створено в рамках програми “Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади”.
Протягом 2020 року до міської ради надійшло 11 електронних петицій: дві з них - набрали необхідну кількість голосів, видано розпорядження міського голови про підтримання петиції та прийнято відповідне рішення міської ради, чотири – не набрали необхідної кількості підписів, чотири – не опубліковані в зв’язку з невідповідністю чинному законодавству, автору петиції надано відповідні роз’яснення, по одній петиції триває збір підписів.
У міській раді забезпечено оперативне і всебічне вирішення питань, з якими звертаються громадяни на особистих прийомах до керівництва міської ради. Протягом року зареєстровано 100 усних звернень від громадян. Першочерговий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Другої світової війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників бойових дій, та учасників антитерористичних операцій здійснюється міським головою особисто. Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
Всього до Коломийської міської ради звернулися такі громадяни пільгових категорій: особи з інвалідністю – 232, учасники бойових дій – 70, одинокі матері – 26, переселенці або внутрішньо переміщені особи – 20, діти війни - 18, багатодітні сім’ї – 18, учасники АТО – 7 та інші. Основні питання, з якими звертаються громадяни цих категорій – виділення житла та поліпшення умов проживання, ремонт будинків та їх покрівель, надання матеріальної допомоги, відведення земельних ділянок тощо.
Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 336, або майже 13% від загальної кількості, у тому числі надійшло 15 звернень від військовослужбовців та 30 звернень - від безробітних.
Традиційно, найбільш характерною тематикою, що порушують жителі Коломийської територіальної громади, є питання:
соціального захисту, кількість яких збільшилася в 1,8 рази в порівнянні з 2019 роком (428 - за 2019р.) і становить – 780 звернень, а це від загальної кількості становить 29,5%. Актуальними питаннями є надання одноразової матеріальної допомоги, яка надається тяжкохворим громадянам, членам сімей, потерпілим від наслідків пожежі чи стихійного лиха, учасникам АТО, а також надання соціальних послуг та отримання соціальних виплат, субсидій, роз’яснень щодо призначення та нарахування соціальних виплат;
комунального господарства – їх кількість зменшилися на 5,4% в порівнянні з 2019 роком (497 звернень – за 2019р.) та складає 17,8% від усіх звернень або 470 звернень. У зверненнях в основному порушувалися питання експлуатації та ремонту житлового фонду, благоустрою міста та прибудинкових територій, ремонту систем водопостачання та водовідведення, ремонту дорожнього покриття та відновлення вуличного освітлення та ін.;
аграрної політики і земельних відносин – становить 11,2% від загальної кількості. Кількість питань в порівнянні з 2019 роком зменшилося на 10%, що становить 296 проти 329;
з питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 252 звернення (210 звернень – за 2019 р.) або складає 9,52% від усіх звернень;
житлової політики – кількість яких зменшилася на 16% в порівнянні з 2019 роком і становить 176 звернень (за 2019 р. – 210 звернень) або 6,6% від загальної кількості. Основні питання – поліпшення умов проживання та взяття на квартирний облік;
екології та природніх ресурсів – їх кількість збільшилася в 3,7 раз у порівнянні з минулим 2019 роком і становить 135 звернень (за 2019р. – 36 звернень) або 5,1% від усіх звернень. Актуальними питаннями були забруднення навколишнього середовища, ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій внаслідок повені та відшкодування коштів за завдані збитки нею;
охорони здоров’я – кількість яких збільшилася вдвічі в порівнянні з минулим 2019 роком і становить 100 звернень (3,78%) проти 48;
сімейної та гендерної політики – становить 97 звернень або 3,66% від усіх звернень, їх кількість збільшилася в 1,3 рази в порівнянні з 2019 роком (77 звернень – за 2019 р.);
транспорту і зв’язку – їх надходження зменшилося в 1,3 рази в порівнянні з 2019 роком та складає 2,7% від загальної кількості або 71 звернення. Серед питань, які порушувались у зверненнях, найбільш актуальними були питання роботи автобусних маршрутів, вартість перевезення, пільгового проїзду, відновлення послуг телефонного та радіозв’язку.
А також питання освіти збільшилися в 2,3 рази в порівнянні з 2019 роком, і становить 63 звернення проти 27; фінансової, податкової та митної політики – значно зменшилися, що становить 5 проти 18; праці та заробітної плати – дещо збільшилися, що становить 19 проти 10; діяльності органів місцевого самоврядування – збільшилися на 5 звернень і становить 29 проти 24; культури – збільшилися в 3,5 рази і становить 28 звернень, за 2019 р. – 8; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – зменшилися вдвічі і становить 14 звернень проти 30 за 2019 рік.
За результатами розгляду звернень заявникам у визначений законом термін надані змістовні та розгорнуті відповіді:
586 звернень (22,14% від загальної кількості), порушених заявниками, вирішено позитивно,
на 1847 – дано роз’яснення (69,77% від загальної кількості),
54 - скеровано за належністю в інші організації та установи згідно з чинним законодавством України (2,04%),
решта - 123 перебували на розгляді,
з порушенням терміну закрито 10 звернень (0,38%).
На всі звернення міською радою надаються письмові відповіді –роз’яснення чи рекомендації з обов’язковим посиланням на норми законодавства, з тим, щоб юридична необізнаність не була використана громадянам на шкоду та роз’яснено порядок звернення у відповідні установи або порядок оскарження дій чи бездіяльності органів управління.
Основними причинами невиконання документів у визначений термін є:
- безвідповідальне ставлення основних виконавців (ті які призначені згідно резолюції керівництва міської ради) до вирішення покладених на них завдань, зволікання із виконанням відповідних резолюцій керівництва міської ради та надання інформації в останній день терміну про те, що питання не відноситься до їхньої компетенції;
- відсутність інформування відділу звернень міської ради про закриття відповіді «до відома» там, де необхідно підготувати відповідь на звернення (інформаційний запит);
- розгляд документів керівництвом міської ради більше 2 днів, що при коротких термінах документів негативно впливає на їх вчасне виконання;
- надсилання відповіді на погодження та подання на підпис керівництву міської ради в останній день терміну виконання.
Аналіз стану розгляду звернень громадян за 2020 рік у міській раді свідчить, що є ще ряд недоліків і недоробок в цьому питанні. При підготовці відповідей на звернення окремі відповідальні виконавці не дотримуються вимог Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням виконкому від 23.07.2019 №151, зокрема не зазначається адреса, повна назва установи, прізвища, ініціали кореспондента, не вказується наявність про додатки до відповіді, значна наявність граматичних помилок та неповне викладення суті порушеного питання у зверненні (неповна відповідь). Часто виконавці під кінець робочого дня подають відповіді на звернення чи запити, в останній день виконання терміну звернення.
Протягом 2020 року працівниками відділу звернень міської ради з метою покращення організації розгляду звернень громадян та інформаційних запитів щоденно надавалася практична допомога посадовим особам структурних підрозділів міської ради в організації ведення діловодства, консультація у підготовці відповідей, здійснення контролю виконання, нагадування про закінчення терміну розгляду звернення (запиту).
За 2020 рік до міської ради через органи влади вищого рівня надійшло 649 звернень, з них від:
- Урядової гарячої лінії надійшло 528 звернень, у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – 437 звернень, кількість надходжень збільшилась на 20,8%;
- Офісу Президента України - 21 звернення (у 2019 році - 19);
- Верховної Ради України - 9 звернень (за аналогічний період 2019 року- 9);
- Кабінету Міністрів України – 2 звернення (за 2019 рік - 10);
- Івано-Франківської обласної ради – 2 звернення (за 2019 рік - 0);
- Івано-Франківської обласної державної адміністрації – 19 звернень (за 2019 рік - 18);
- «гарячої» лінії Івано-Франківської облдержадміністрації – 4 звернення (в 2019 році - 3) та ін.
В зверненнях до органів влади вищого рівня серед актуальних звернень є:
питання соціального захисту населення, їх – 250, це питання виплати соціальних допомог, призначення та перерахунок субсидій (173), надання роз’яснень щодо призначення та нарахування соціальних виплат (12), надання матеріальної допомоги (31), реабiлітації та соціального захисту громадян, якi потребують пiдтримки (9), роботи закладiв соціального захисту, дiяльність будинків-iнтернатiв, УТОС, УТОГ (11), інші питання соціального захисту (14);
значна кількість питань з охорони здоров’я – 81 звернення, а це питання діяльності медичних закладів та установ (34), направлення на лiкування до медичних установ (4), фінансування медицини (29), санітарно-епідеміологічний стан (4), інші (10);
питання комунального господарства – 60 звернень, серед них порушуються питання благоустрою (22), перерахунку нарахувань за користування комунальними послугами (10), дорожнього покриття (1), ремонт та експлуатацiя будинкiв, комунальних мереж (11) та інші (16);
а також питання освіти – 51 звернення, транспорту та зв’язку – 46 звернень, земельні питання – 37 звернень, житлової політики – 18 звернень, екології та природніх ресурсів – 14 звернень та інші.
Протягом 2020 року до Коломийської міської ради надійшло 355 інформаційних запитів, з них – 202 запити надійшли поштою та електронною поштою – 153.
За 2020 рік від фізичних осіб надійшло – 257 запитів, від юридичних осіб – 53 запити та від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 45 запитів.
Актуальною тематикою запитів на інформацію за 2020 рік були питання земельних відносин (116), реалізації житлової політики, будівництва (36), комунального господарства (37), фінансової політики, розпорядження бюджетними коштами (15), соціального захисту (4), культури (4), охорони здоров’я (13), освіти (24), спорту та туризму (35), діяльності органів місцевого самоврядування (31) та ін.
За результатами їх розгляду всі запити було задоволено.
З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні ТРК «НТК» неодноразово проводилися прямі ефіри з міським головою, заступниками міського голови, де громадяни мали можливість звернутись, зателефонувавши, з актуальних питань територіальної громади міста. Під час прямого ефіру надавалися роз’яснення, решту телефонних звернень за дорученням керівництва скеровувалися на розгляд у структурні підрозділи міської ради для належного їх розгляду та вирішення питання відповідно до чинного законодавства.
Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. З метою поліпшення діалогу влади і суспільства, шляхом безпосереднього спілкування з громадянами, міським головою під час карантинних обмежень забезпечено щотижневе проведення особистого онлайн-прийому громадян через соціальну мережу Фейсбук.
Заходи, вжиті Коломийською міською радою, сприяють упровадженню нових форм спілкування влади і громадян, досягненню прозорості дій, налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.
Виходячи із зазначеного вище, пропонуємо інформацію відділу звернень міської ради скерувати в структурні підрозділи міської ради, комунальні підприємства для врахування в роботі та вжиття дієвих заходів для покращення організації роботи по зверненню громадян, які надійшли на розгляд до Коломийської міської ради.
Начальник відділу звернень міської ради Ірина ДИКАН
Додаток до довідки
ДАНІ
про звернення громадян, що безпосередньо надійшли
до Коломийської міської ради та сільських рад Коломийської ОТГ
за 2020 рік в порівнянні з 2019 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1, 1.1.1, 1.6) * |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
дано роз’яснення п. 9.3 |
інше п. 9.4 – 9.6 |
||||||||||||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
1 |
Коломийська міська рада |
1624 |
2000 |
1458 |
1900 |
166 |
100 |
260 |
585 |
20 |
34 |
1270 |
1304 |
74 |
77 |
3 |
Сільські ради Коломийської ОТГ |
||||||||||||||
3.1 |
Воскресинці сільська рада |
80 |
62 |
70 |
52 |
10 |
10 |
76 |
40 |
1 |
0 |
3 |
22 |
0 |
0 |
3.2 |
Іванівці сільська рада |
51 |
10 |
0 |
0 |
51 |
10 |
31 |
8 |
0 |
0 |
10 |
2 |
10 |
0 |
3.3 |
Корнич сільська рада |
104 |
185 |
15 |
4 |
89 |
181 |
89 |
167 |
9 |
13 |
6 |
5 |
0 |
0 |
3.4 |
Королівка сільська рада |
92 |
59 |
64 |
16 |
28 |
43 |
57 |
34 |
0 |
2 |
25 |
12 |
10 |
11 |
3.5 |
Саджавка сільська рада |
177 |
55 |
0 |
0 |
177 |
55 |
114 |
10 |
1 |
0 |
62 |
40 |
0 |
5 |
3.6 |
Раківчик сільська рада |
287 |
447 |
7 |
23 |
280 |
424 |
285 |
446 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
3.7 |
Товмачик сільська рада |
20 |
24 |
17 |
21 |
3 |
3 |
18 |
23 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
3.8 |
Шепарівці сільська рада |
46 |
63 |
6 |
8 |
40 |
55 |
6 |
32 |
0 |
0 |
40 |
30 |
0 |
1 |
4 |
РАЗОМ: |
2481 |
2905 |
1637 |
2024 |
844 |
881 |
936 |
1345 |
31 |
49 |
1420 |
1417 |
94 |
94 |
14
Продовження таблиці
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників війни та осіб з інвалідністю війни, учасників бойових дій (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6) |
від дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11 ,7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
|||||||||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1 |
11 |
17 |
160 |
188 |
144 |
60 |
105 |
95 |
8 |
3 |
7 |
12 |
26 |
11 |
13 |
11 |
3 |
||||||||||||||||
3.1 |
0 |
0 |
2 |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
0 |
0 |
3.2 |
0 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3.3 |
4 |
2 |
3 |
0 |
8 |
7 |
4 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
3.4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
21 |
12 |
8 |
4 |
5 |
11 |
8 |
3 |
4 |
0 |
0 |
0 |
3.5 |
8 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
22 |
0 |
2 |
0 |
10 |
0 |
27 |
1 |
0 |
0 |
3.6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
7 |
6 |
0 |
0 |
3.7 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
1 |
0 |
0 |
3.8 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0 |
0 |
0 |
12 |
0 |
7 |
0 |
1 |
4 |
23 |
21 |
170 |
203 |
175 |
80 |
142 |
112 |
15 |
14 |
27 |
28 |
70 |
31 |
13 |
12 |
15
Продовження таблиці
з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
у тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки |
охорони здоров’я |
комунального господарства |
житлової політики |
екології та природ-них ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації |
|||||||||||||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1 |
1624 |
2000 |
304 |
268 |
63 |
27 |
18 |
5 |
150 |
541 |
5 |
14 |
9 |
26 |
440 |
418 |
171 |
166 |
31 |
126 |
26 |
14 |
3 |
||||||||||||||||||||||
3.1 |
80 |
62 |
2 |
9 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
8 |
64 |
30 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3.2 |
51 |
10 |
0 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
25 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
0 |
3.3 |
104 |
185 |
64 |
64 |
2 |
0 |
20 |
0 |
0 |
20 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
22 |
0 |
10 |
5 |
0 |
2 |
0 |
3.4 |
92 |
59 |
24 |
14 |
16 |
8 |
0 |
0 |
28 |
11 |
0 |
0 |
8 |
5 |
6 |
2 |
2 |
2 |
4 |
5 |
0 |
0 |
3.5 |
177 |
55 |
106 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
31 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
14 |
9 |
0 |
6 |
2 |
3 |
0 |
3.6 |
287 |
447 |
250 |
335 |
3 |
5 |
0 |
0 |
10 |
15 |
0 |
0 |
2 |
4 |
1 |
3 |
12 |
28 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3.7 |
20 |
24 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3.8 |
46 |
63 |
3 |
15 |
1 |
5 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
10 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
2481 |
2905 |
755 |
739 |
86 |
45 |
38 |
5 |
245 |
601 |
5 |
14 |
19 |
35 |
456 |
485 |
258 |
238 |
46 |
135 |
43 |
14 |
16
Продовження таблиці
№ з/п |
у тому числі питання: |
Штатна чисельність відділу роботи зі зверненнями громадян |
||||||||||||||||
сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей |
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
діяльності центральних органів виконавчої влади |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
діяльності органів місцевого самоврядування |
державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
інші |
|||||||||||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
72 |
94 |
18 |
13 |
4 |
1 |
0 |
0 |
3 |
1 |
17 |
21 |
0 |
0 |
293 |
265 |
3 |
3 |
3 |
||||||||||||||||||
3.1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
14 |
0 |
0 |
3.2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
0 |
0 |
0 |
3.3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
69 |
0 |
0 |
3.4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
11 |
0 |
0 |
3.5 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18 |
4 |
0 |
0 |
3.6 |
0 |
0 |
4 |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
47 |
1 |
1 |
3.7 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
16 |
16 |
0 |
0 |
3.8 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
40 |
27 |
0 |
0 |
4 |
77 |
94 |
23 |
23 |
4 |
1 |
0 |
0 |
3 |
1 |
17 |
21 |
1 |
1 |
405 |
453 |
4 |
4 |
Начальник відділу звернень ______________
Ірина ДИКАН (підпис)