НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 02 травня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження Положення про відділ економіки міської..."  № 309-9/2021-9 від 22.02.2021р. 
Документ №309-9/2021 від 22.02.2021р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про затвердження Положення про відділ економіки міської ради
Рішення міської ради  №4177-55/2019 від 21.11.2019р. Втратив чинність
Рішення міської ради  Про затвердження Положення про управління економіки міської ради
Рішення міської ради  №1524-23/2021 від 09.12.2021р. Внесено зміни

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.02.2021



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(9  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 22.02.2021р.  № 309-9/2021-9
 

Про затвердження Положення про відділ економіки міської ради в новій редакції


Керуючись статтями 26, 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада


вирішила:


1. Затвердити Положення про відділ економіки міської ради в новій редакції (додається).

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 21.11.2019 року №4177-55/2019 “Про затвердження Положення про відділ економіки міської ради”.

3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Миколу Андрусяка.

4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор Костюк).



Міський голова                                                                              Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ



                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

      від 22.02.2021 р. №309-9/2021


ПОЛОЖЕННЯ

про відділ економіки міської ради


1. Загальні положення


1.1. Відділ економіки міської ради (надалі – відділ) є виконавчим органом Коломийської міської ради, підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим міському голові та заступнику міського голови, який координує роботу відділу. Відділ не є юридичною особою.

1.2. У своїй роботі відділ керується Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Регламентами і рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.

1.3. Діяльність відділу здійснюється на основі планів роботи міської ради, виконавчого комітету та планів роботи відділу.

1.4. Посадові особи, що працюють у відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування, мають посадові повноваження  щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету.


2. Основні завдання відділу

Основними завданнями відділу є:

2.1. Аналіз і оцінка соціально-економічної ситуації в громаді, розроблення у зв’язку з цим необхідних заходів і пропозицій.

2.2. Сприяння ефективному проведенню економічних реформ, забезпечення раціонального використання виробничо-технічного і наукового потенціалу міста, його природних, трудових і фінансових ресурсів.

2.3. Участь у розробці і реалізації концепцій, програм і прогнозів соціально-економічного розвитку з урахуванням загальнодержавних інтересів, місцевих умов і ресурсів.

2.4. Забезпечення реалізації державної  політики щодо розвитку і підтримки підприємництва.

2.5 Забезпечення реалізації регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

2.6. Участь у реалізації державної політики у галузі транспорту.

2.7. Забезпечення надходжень до бюджету та цільового фонду соціально-економічного розвитку громади.

2.8. Реалізація державної політики у галузі тваринництва та бджільництва.

2.9. Розроблення нормативно-правових актів.

       

3. Основні функції відділу

Відповідно до покладених на нього завдань відділ економіки реалізує наступні функції:

3.1. Аналізує стан і тенденції економічного потенціалу територіальної громади, бере участь у визначенні його пріоритетів та готує пропозиції з цих питань.

3.2. Здійснює відстеження основних показників економічного та соціального розвитку міста.

3.3. Відповідно до вимог здійснення державної регуляторної політики забезпечує дотримання процедури підготовки та прийняття регуляторних актів.

3.4. Розглядає інформації відділів і управлінь міської ради про виконання завдань Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста, готує інформації про хід виконання Програми на засідання виконавчого комітету, сесії міської ради.

3.5. Забезпечує розробку проекту, реалізацію та координацію виконання Стратегії розвитку Коломийської територіальної громади та підготовку звітів про її виконання.

3.6. Розробляє заходи, спрямовані на розвиток малого та середнього підприємництва, забезпечує їх виконання, здійснює моніторинг виконання відповідних програм.

3.7. Сприяє створенню інфраструктури підтримки підприємництва на території громади, надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб'єктам підприємницької діяльності.

3.8. Забезпечує організацію пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування, в тому числі здійснює функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів та інше.

3.9. Бере участь в організації покращення якості обслуговування населення підприємствами транспорту, незалежно від форми власності, в межах компетенції.

3.10. Здійснює інформаційний збір та формування даних про дислокацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на території громади.

3.11. Забезпечує збір, формування та подання документів щодо надання дотації за молодняк великої рогатої худоби та бджільництва.

3.12. Забезпечує підготовку інформаційних та аналітичних матеріалів для подання міському голові з питань, що належать до компетенції відділу.

3.13. Здійснює підготовку проектів рішень міської ради, її виконавчих органів та розпоряджень міського голови в межах компетенції відділу.

3.14. Здійснює розгляд заяв, скарг, пропозицій громадян та юридичних осіб та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу.

3.15. Здійснення інших повноважень, покладених на відділ відповідно до чинного законодавства.


4. Права відділу

В межах своїх повноважень відділ економіки має право:

4.1. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

4.2. Залучати спеціалістів структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ і організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

4.3. Проводити аналіз стану виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, протокольних доручень, а також законодавчих та інших нормативних актів з питань, віднесених до компетенції відділу.

4.4. Ініціювати в установленому порядку скликання нарад з питань, що належать до компетенції відділу.

4.5. Вносити міському голові пропозиції з питань економіки, готувати рішення на пленарні засідання міської ради та засідання виконавчого комітету з питань, які віднесені до компетенції відділу.

4.6. Брати участь у пленарних засіданнях міської ради, її постійних комісій, виконавчого комітету, нарадах при міському голові, секретарю міської ради, заступниках міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, керуючому справами виконкому.

4.7. Інформувати міського голову у разі покладання на відділ виконання роботи, що не відноситься до функцій відділу чи виходить за його межі, а також у випадках, коли відповідні виконавчі органи міської ради чи посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення покладених задач з метою вжиття відповідних заходів.


5. Організація роботи відділу

5.1. Відділ економіки очолює начальник, який призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України і звільняється з посади міським головою відповідно до законодавства України.

5.2. На посаду начальника призначається особа, яка має вищу освіту не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільно володіє державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

5.3. Начальник відділу:

5.3.1. здійснює керівництво діяльністю відділу;

5.3.2. складає план роботи відділу;

5.3.3. розподіляє посадові обов’язки між працівниками відділу, очолює та контролює їх роботу;

5.3.4. забезпечує підготовку посадових інструкцій працівників відділу;

5.3.5. забезпечує підвищення кваліфікації працівників відділу;

5.3.6. забезпечує дотримання працівниками відділу трудової, виконавчої дисципліни, нерозголошення службової інформації;

5.3.7. звітує про роботу відділу перед міською радою та міським головою і секретарем міської ради;

5.3.8. несе персональну відповідальність за стан виконання покладених на відділ завдань;

5.3.9. здійснює контроль за дотриманням у відділі Регламентів міської ради та її виконавчого комітету, інструкції з діловодства;

5.3.10. розглядає у встановленому порядку пропозиції, заяви і скарги громадян з питань, віднесених до компетенції відділу, вживає заходи по усуненню причин, що їх породжують та підвищує ефективність практичної роботи відділу;

5.3.11. вживає заходів щодо підвищення ефективності практичної роботи відділу;

5.3.12. здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також покладених на нього завдань рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями міського голови і секретаря міської ради.

5.4. Начальник відділу несе персональну відповідальність за:

5.4.1. виконання покладених на відділ завдань і здійснення своїх функціональних обов'язків відповідно до цього Положення та посадової інструкції;

5.4.2. виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, контроль за виконанням яких покладено на відділ, а також за виконання розпоряджень і доручень міського голови та секретаря міської ради;

5.4.3. своєчасну і достовірну підготовку та подачу інформації і звітів з питань, що входять до компетенції відділу;

5.4.4. дотримання у відділі Інструкції з діловодства у виконавчих органах міської ради та Порядку підготовки проектів рішень на розгляд сесії міської ради;

5.4.5. схоронність справ постійного терміну зберігання до передачі їх в архівний відділ міської ради.


6. Прикінцеві положення

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету. Граничну чисельність відділу затверджує міська рада, штатний розпис та витрати на його утримання затверджує міський голова.

6.2. Відділ має свій бланк, веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчих органах міської ради. Посадові особи відділу можуть мати службові посвідчення відповідного зразка.

6.3. Керівництво міської ради створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

6.4. Ліквідація і реорганізація відділу проводиться міською радою в порядку, встановленому чинним законодавством України.



Міський голова                                                                                 Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ



2011-2024 © Всі права застережено.