НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про затвердження Положення про комісію з питань надання..."  № 126 від 24.06.2014р. 
Документ №126 від 24.06.2014р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Деякі питання здійснення соціальних виплат
Рішення виконавчого комітету  №175 від 02.08.2016р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Про затвердження складу комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що склались в сім'ях
Рішення виконавчого комітету  №269 від 24.11.2015р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Про роботу комісій, що стосуються соціального захисту населення
Рішення виконавчого комітету  №214 від 28.10.2014р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

28.06.2014



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 24.06.2014р.  № 126
 

Про затвердження Положення про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг,  придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що склались в сім'ях


На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 21.10.1995р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», від 24.02.2003р. №250 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної  допомоги малозабезпеченим сім'ям», від 29.01.2003р. №117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги», від 28.02.2011р. № 158 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам», виконком міської ради

в и р і ш и в :

1. Затвердити склад комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що склались в сім'ях (далі - комісія), що додається.

2. Затвердити Положення про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що склались в сім'ях, що додається.

3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання цього рішення покласти на головного відповідального виконавця – управління праці та соціального захисту населення міської ради (Г. Гурак).

4. Додаток 8 до рішення виконкому від 09.12.2010р. № 346 вважати таким, що втратив чинність.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови В. Тарновецького.





Міський голова                                                                                                   І. Слюзар     




ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                               рішення виконавчого комітету

                                                               від  24.06.2014  № 126



Склад

комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що склались в сім'ях



Тарновецький  Володимир Васильович -   заступник міського голови, голова  комісії;

Гурак  Галина  Ярославівна                        -  начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради, заступник голови  комісії;

Попович Любов Іванівна                    - головний спеціаліст управління праці та соціального захисту  населення міської ради  секретар комісії;


Члени комісії:


Бирчак Лілія Василівна                -        головний державний соціальний інспектор управління праці та соціального захисту населення міської ради;

Вівчарук Наталія Іванівна                - начальник відділу персоніфікованого обліку одержувачів пільг управління праці та соціального захисту населення міської ради;

Мацьків Мирослав Дмитрович            -        директор міськрайонного центру зайнятості;

Михайлищук Василь Михайлович                -  директор КП «Житлоінфоцентр»;

Торос Владислава Ярославівна                -        головний спеціаліст юридичного відділу міської ради;

Христан Лілія Федорівна            -        начальник відділу соціальних допомог та компенсацій управління праці та соціального захисту населення міської ради.        


   ЗАТВЕРДЖЕНО

    рішення виконавчого комітету

           від 24.06.2014        № 126



ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що склались в сім'ях


1.    Загальні положення


    1. Комісія з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, державної допомоги малозабезпеченим сім’ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог створена з метою забезпечення реалізації державної соціальної політики в м. Коломиї у сфері соціального захисту населення.
    2. Головним завданням комісії є підтримка найбільш незахищених верств населення, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин (пожежі, за станом здоров’я та інших).
    3. У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, Законами України, постановами Кабінету Міністрів України, Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, Порядком призначення і виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям, а також надання пільг за фактичним місцем проживання пільговика відповідно до Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, рішеннями міської ради, виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
    4. Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету. До складу комісії входять: заступник міського голови, представники юридичного відділу міської ради, управління праці та соціального захисту населення міської ради, КП «Житлоінфоцентр», міськрайонного центру зайнятості.


2. Функції

       З метою виконання завдань, зазначених у розділі 1 цього Положення на комісію покладається:

- розгляд заяв громадян, які не мають права на оформлення субсидії та державної допомоги на загальних умовах, призначення одноразової матеріальної допомоги та надання пільг за фактичним місцем проживання.

3. Права

Комісія має право:

3.1. виходячи з конкретних обставин, як виняток, на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї призначати житлову субсидію уповноваженому власнику (співвласнику) житла, наймачу житла у державному та громадському житловому фонді, членові житлово-будівельного кооперативу, власнику (співвласнику) житлового приміщення, на якового відкрито рахунок, або будь-якій особі, що зареєстрована з ним у житловому приміщенні (будинку) у випадках, коли за загальним правилом субсидія не призначається, а саме:

- якщо у складі зареєстрованих у житлових приміщеннях (будинках) зареєстровані працездатні  громадяни  працездатного віку,  які не працювали і не навчалися у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних  закладах I-IV рівня акредитації за денною формою  навчання та не були зареєстровані у службі зайнятості населення як такі, що  шукають роботу, протягом трьох місяців, що передують  місяцю звернення за  призначенням  субсидії;

- уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член  житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлового приміщення, на якого  відкрито особовий рахунок, або будь-яка  особа, що зареєстрована разом  з  ним у житловому приміщенні  (будинку), здає  за  договором  у найм  або в  оренду  житлове  приміщення (будинок);

- уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлового  приміщення, на  якого  відкрито особовий рахунок, та особи, які  зареєстровані  разом з ним у житловому приміщенні (будинку), мають  у  своєму  володінні  (користуванні)  чи  володінні (користуванні)  дружини (чоловіка,  неповнолітніх дітей) у сукупності  більше  ніж  одне  житлове приміщення (будинок), загальна  площа яких у сумі перевищує встановлені   норми  володіння чи користування загальною площею житла;

-   у разі звернення за призначенням субсидії протягом року з моменту придбання житла;

- уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлового приміщення, якому відкрито особовий рахунок, та особи, зареєстровані разом з ним у житловому приміщенні (будинку), мають у своєму володінні чи володінні їх дружин  (чоловіків, неповнолітніх дітей) два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній  реєстрації та обліку в  Державтоінспекції;

- у разі звернення особи, яка зареєстрована в житловому приміщенні (будинку), але не є уповноваженим власником (співвласником) житла, наймачем державного та громадського житлового фонду, членом житлово-будівельного кооперативу, власником (співвласником) житлового приміщення;

  • індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, але вони сплачують вартість одержуваних житлово - комунальних послуг.

3.2 .  Згідно до Порядку призначення і виплати державної соціальної  допомоги малозабезпеченим сім'ям має право, як виняток, призначати державну допомогу тільки сім’ям, у складі яких є інвалід, у малозабезпеченій багатодітній сім’ї виховується троє або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) та сім’ям в яких неможливе отримання будь-яких джерел для існування пов’язане з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім’ї у випадках, якщо:

       - працездатні члени малозабезпеченої сім'ї не працюють, не  служать,  не вчаться за денною формою навчання у загальноосвітніх,  професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня  акредитації протягом трьох місяців,  що передують місяцю звернення  за  призначенням  державної соціальної допомоги;

       - під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї з'ясовано, що малозабезпечена сім'я має додаткові джерела  для існування,  не зазначені у декларації про доходи та майно  (здача у найм або оренду житлового приміщення (будинку) або його частини;  один чи кілька членів сім'ї  працюють без  оформлення  трудових  відносин  у встановленому порядку;  можливість отримання доходу від  утримання  худоби,  птиці,  інших  тварин; дохід  від народних  промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо;

       - особи, які входять до складу малозабезпеченої сім'ї, протягом 12 місяців  перед зверненням за наданням соціальної допомоги  здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку тощо або оплатили послуги  з навчання, будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому  числі мобільного) зв'язку тощо в сумі, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім'ї;

  • у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї є земельна ділянка  площею  понад 0,6 гектара;

        - у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї є друга квартира (будинок) за умови,  що загальна  площа  житла  перевищує 21 кв. метр на одного члена сім'ї та додатково 10,5 кв. метра на сім'ю,  чи  більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму);

       Комісія має право призначати державну допомогу без зменшення її розміру при кожному наступному зверненні за її призначенням відповідно  на 20, 20 і 10 відсотків (але не більше, ніж до 50%) у разі  повторного подання інформації про відсутність доходів у працездатних осіб,  які включені до складу сім'ї (крім осіб, які доглядають  за  дітьми  до  досягнення ними трирічного віку або за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікувально-консультаційної комісії, але не більше ніж до досягнення  ними  шестирічного  віку;  осіб,  які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років та особами,  які досягли 80-річного віку; осіб,  які  в установленому  порядку  визнані  безробітними  та  за  інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість  щодо сприяння  своєму працевлаштуванню).

       Рішення  про  призначення  соціальної допомоги в таких випадках приймається комісією на  підставі  обстеження  матеріально-побутових   умов сім'ї.

3.3. Згідно Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, комісія має право надавати пільги за фактичним місцем проживання особам, які мають право на пільги згідно із чинним законодавством.

3.4. Надання один раз на рік одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин.

       Комісія має також право:

  • одержувати додаткові довідки від заявника, що підтверджують конкретні обставини, викладені у заяві;
  • запрошувати заявника на засідання комісії;
  • виїздити до помешкання заявника з метою ознайомлення умов проживання.

4. Організація роботи

4.1. Керівництво роботою комісії здійснює її голова, у разі його відсутності заступник голови комісії.

4.2.Голова комісії організовує роботу комісії і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комісію функцій.

4.3. Формою роботи комісії є засідання, які проводяться в разі потреби.

4.4. Рішення з питань, що розглядаються на засіданні комісії приймаються більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комісії. У разі рівного розподілу голосів, голос голови комісії є ухвальним.

4.5. Рішення комісії записуються до протоколу, який підписується головуючою на засіданні особою, секретарем та членами комісії.

4.6. Підготовка документів для розгляду заяв покладається на управління праці та соціального захисту населення Коломийської міської ради.




2011-2024 © Всі права застережено.